Harnoejegvilsi Skrevet fredag kl 21:36 #16921 Del Skrevet fredag kl 21:36 Kønn skrev (1 time siden): Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. Isabel er alltid på jobb. Men Shehed virker nesten på grensa til deprimert. Ikke så rart når man prøver sette seg inn i hva hun har stått i med jobben hun gikk i fra. Kan si mye om det å være offentlig. Men noen er også mennesker med følelser, der penger blir litt underordnet. Sånn sett tenker jeg Shehed er mindre overfladisk enn sin søster. For Isabel tenker penger, og det har gått litt til hodet på henne. En viss fare for at hun mister følgere ved å spamme snappen som hun gjør nå. Ingen vanlige mennesker med et vanlig liv, har idighet til å følge henne i alt hun deler. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet fredag kl 21:45 #16922 Del Skrevet fredag kl 21:45 Har hun sagt hvor stor den nye inntjenings rekorden er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet fredag kl 21:47 #16923 Del Skrevet fredag kl 21:47 (endret) Tenkte å spørre hva som har skjedd me I og gjengen siste døgn, men det er kanskje et spm med flere øyne. Jeg vet at Sveits og meg har samme syn på hva vi ser. Hvor er de nå? (Prøvde å se da I våknet men det tok hundre år med skravling). Endret fredag kl 21:49 av Moni123 Kommer alltid på noe å adde rett etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet fredag kl 21:53 #16924 Del Skrevet fredag kl 21:53 Moni123 skrev (3 minutter siden): Tenkte å spørre hva som har skjedd me I og gjengen siste døgn, men det er kanskje et spm med flere øyne. Jeg vet at sveits og meg har samme syn på hva vi ser. Hvor er de nå? (Prøvde å se da I våknet men det tok hundre år før med skravling). På samme sted som i går. Skal på en utflukt i morgen til noen apekatter som de gleder seg veldig til. 😊 Naboen tekster. Det virker mer seriøst mellom de to enn Isabel har formidlet egentlig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet fredag kl 22:01 #16925 Del Skrevet fredag kl 22:01 Harnoejegvilsi skrev (21 minutter siden): Isabel er alltid på jobb. Men Shehed virker nesten på grensa til deprimert. Ikke så rart når man prøver sette seg inn i hva hun har stått i med jobben hun gikk i fra. Kan si mye om det å være offentlig. Men noen er også mennesker med følelser, der penger blir litt underordnet. Sånn sett tenker jeg Shehed er mindre overfladisk enn sin søster. For Isabel tenker penger, og det har gått litt til hodet på henne. En viss fare for at hun mister følgere ved å spamme snappen som hun gjør nå. Ingen vanlige mennesker med et vanlig liv, har idighet til å følge henne i alt hun deler. Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet fredag kl 22:10 #16926 Del Skrevet fredag kl 22:10 Kønn skrev (1 minutt siden): Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. Hun valgte det selv, men klart det er tøft . Allikevel lå det jo i kortene at hun kom til å slutte snart , pga av flytteplaner .Hva slapp Isabell billig unna? Den som startet hele hat kampanjen , var personen, som kontaktet arb plassen til Storesøster .Denne personen er uberegnelig , og har selv selv å takke for situasjonen hun satte alle i , og er også grunnet til at Storesøster sa opp jobben Det som er fascinerende at personer blir syklig opptatt av andre.. eller mest av alt trist .. ikke minst for vedkommende , som har mistet det helt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 22:12 #16927 Del Skrevet fredag kl 22:12 Sveits35 skrev (18 minutter siden): På samme sted som i går. Skal på en utflukt i morgen til noen apekatter som de gleder seg veldig til. 😊 Naboen tekster. Det virker mer seriøst mellom de to enn Isabel har formidlet egentlig. Så koselig! Har hatt så mye å gjøre de siste dagene så har ikke fått sett så mye. Gøy at noen oppdaterer her 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet fredag kl 22:19 #16928 Del Skrevet fredag kl 22:19 Nå føles det veldig krampaktig.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror hun jakter inntjeningsrekorder, om det er ad*d, om det er m*nisk adferd eller om det er "skuespill". Jeg synes det er gøy å se Vietnam, men jeg skulle gjerne sett det uten Tore Tang i full buss, uten opptreden på beach club, uten hyl og skrål på matlagingskurs. Det er så drøyt overfor alle rundt å holde på sånn... 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet fredag kl 22:31 #16929 Del Skrevet fredag kl 22:31 Kønn skrev (29 minutter siden): Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. Ja, det er virkelig en rar verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet fredag kl 23:53 #16930 Del Skrevet fredag kl 23:53 Lana01 skrev (1 time siden): Hun valgte det selv, men klart det er tøft . Allikevel lå det jo i kortene at hun kom til å slutte snart , pga av flytteplaner .Hva slapp Isabell billig unna? Den som startet hele hat kampanjen , var personen, som kontaktet arb plassen til Storesøster .Denne personen er uberegnelig , og har selv selv å takke for situasjonen hun satte alle i , og er også grunnet til at Storesøster sa opp jobben Det som er fascinerende at personer blir syklig opptatt av andre.. eller mest av alt trist .. ikke minst for vedkommende , som har mistet det helt Shehed måtte si opp jobben og for I fikk det ingen konsekvenser, ergo slapp hun billig unna. Eller billigere blir vel rett å si. Den personen er ikke offentlig så jeg avslutter med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 16:23 #16931 Del Skrevet i går, 16:23 Tror heller jeg ser ferdig Team Pølsa 🥰enn Isabel på «backpacker» tur nå… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet i går, 16:38 #16932 Del Skrevet i går, 16:38 Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Tror heller jeg ser ferdig Team Pølsa 🥰enn Isabel på «backpacker» tur nå… Støttes. Det er som et togkrasj i sakte film, hvor alle «venninnene» som ser på roper «mer, mer». Personlig gikk jeg ut av det sirkuset før jul, men via forskjellige tråder/forum og RS på face så skjønner jeg at toget stadig kjører fortere og fortere mot murveggen. Men blir sikkert en bra bok om den krasjen også. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 17:58 #16933 Del Skrevet i går, 17:58 (endret) Det jeg hadde ønsket fra Isabel er mer filming av selve omgivelsene på denne turen, enn stort sett kun hennes eget ansikt mens hun snakker. Det er ganske snork når hun tross alt er i et annet land og stort sett bare se henne mase til mobilen, så nå faller jeg av igjen, det er ikke interessant. Endret i går, 17:59 av Hatsumomo 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet i går, 18:09 #16934 Del Skrevet i går, 18:09 (endret) Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Det jeg hadde ønsket fra Isabel er mer filming av selve omgivelsene på denne turen, enn stort sett kun hennes eget ansikt mens hun snakker. Det er ganske snork når hun tross alt er i et annet land og stort sett bare se henne mase til mobilen, så nå faller jeg av igjen, det er ikke interessant. Ja ,enig i det, det handler nok mye om at hun poster fortløpende, og snakker mye . Hun kunne fint kuttet ned på noe av det, og heller vist mer av omgivelsene, tipper det også har med tid å gjøre, som hun har til rådighet og redigering Helt vanvittig engasjement da, og hvordan det øker Endret i går, 18:09 av Lana01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet i går, 18:25 #16935 Del Skrevet i går, 18:25 Stakkars I som ikke fikk lov å live sende når hun matet de fattige, hun kunne ikke vise hvor utrolig god hun var med alle selfiene hun gikk glipp av, for ikke å snakke om pengene hun ikke fikk hanka inn. Så leit så leit. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 18:36 #16936 Del Skrevet i går, 18:36 Margit777 skrev (11 minutter siden): Stakkars I som ikke fikk lov å live sende når hun matet de fattige, hun kunne ikke vise hvor utrolig god hun var med alle selfiene hun gikk glipp av, for ikke å snakke om pengene hun ikke fikk hanka inn. Så leit så leit. På seg selv kjenne man andre… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29 minutter siden #16937 Del Skrevet 29 minutter siden Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 6 minutter siden #16938 Del Skrevet 6 minutter siden Imponert over at I fortsatt er på Hostel. Hadde aldri klart det selv. Blir litt mye kafé og iskaffe og lite interessant å se, men de benytter kanskje ikke muligheten til mer opplevelser når de er på tur. Helt greit med litt annet content nå kjenner jeg. Trykker meg kjapt gjennom. Forresten bra de endelig tok tak og ryddet opp her inne. Tror noen bruker KK for å få ut dritt de har i eget liv 🙈 Oppførsel er fortsatt viktig selv om man er anonym. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå