Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lana01 skrev (2 timer siden):

Hun valgte det selv, men klart det er tøft . Allikevel lå det jo i kortene at hun kom til å slutte snart , pga av flytteplaner .Hva slapp Isabell billig unna? Den som startet hele hat kampanjen , var personen, som kontaktet arb  plassen til Storesøster .Denne  personen er uberegnelig  , og har selv selv å takke for situasjonen hun satte alle i , og er også grunnet til at Storesøster sa opp jobben 

Det som er fascinerende at personer blir syklig opptatt av andre.. eller mest av alt trist .. ikke minst for vedkommende , som har mistet det helt

Det er nok en hel del før det som du har gått glipp av, eller kanskje du vender blikket en annen vei?

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pigaloppa skrev (8 timer siden):

Det er nok en hel del før det som du har gått glipp av, eller kanskje du vender blikket en annen vei?

Som hva da, sitter du på mer informasjon. ? Jeg har fått med med at I. R la ut , av screenshot også at Shehed kom med en kommentaren» Det smaker ….. «og også hva Shehed fortalte på snap , ang hun sluttet i jobben

Hvorfor så behov å gå til forsvar , for denne personen? Det hun har gjort er langt fra greit. Både hvordan hun har uttalt  seg på FB , med fullt navn, så hun har selv valgt å ikke være anonym . Og også kontakte samarbeidspartnere til IR og så arbeidsplassen til S. En slik person ville ikke jeg ha hatt i mitt liv, verken som kollega eller noe annen. Shehed derimot kunne jeg fint hatt i jobb blant mine barn. 
Hun bør logge ut av I.R ditt liv , og evt andre. Det er ikke sunt og aller minst for henne selv 

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (9 timer siden):

Du er i feil forum om du tror folk her har gått glipp av noe. Hvis personen hadde fått mye tyn av Shehed og Isabel ville de blitt slaktet her inne. Og det har ikke skjedd.. ergo så overdriver du situasjonen i forkant. Dette klassifiseres som løgn 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Du er i feil forum om du tror folk her har gått glipp av noe. Hvis personen hadde fått mye tyn av Shehed og Isabel ville de blitt slaktet her inne. Og det har ikke skjedd.. ergo så overdriver du situasjonen i forkant. Dette klassifiseres som løgn 

Du skal bare legge av deg å kalle meg løgner, sånn hersketeknikk virker ikke på meg! Isabel og Shehed har fått mye tyn her inne for måten dem oppfører seg. Sannheten defineres ikke av deg eller andre som ikke ser de dårlige sidene demmes.

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det sikkert hadde vært bedre for I og fortsette og overse all dritt som blir sagt om henne i forum, kommentarfelt og sikkert på meldinger skjønner jeg godt at hun til slutt fikk nok, og delte navnene til noen av disse smålige menneskene. Hva hadde hun gjort dem i utganspunktet, siden de brukte/bruker så mye av tiden sin på å sverte henne?

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pigaloppa skrev (47 minutter siden):

Du skal bare legge av deg å kalle meg løgner, sånn hersketeknikk virker ikke på meg! Isabel og Shehed har fått mye tyn her inne for måten dem oppfører seg. Sannheten defineres ikke av deg eller andre som ikke ser de dårlige sidene demmes.

Det var ingen herskerteknikk. Kun en konklusjon. Hvis jeg hadde lagt på «kjære deg» eller «så så lille venn» hadde det vært herskerteknikk 😊 Skjønner?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (1 time siden):

Selv om det sikkert hadde vært bedre for I og fortsette og overse all dritt som blir sagt om henne i forum, kommentarfelt og sikkert på meldinger skjønner jeg godt at hun til slutt fikk nok, og delte navnene til noen av disse smålige menneskene. Hva hadde hun gjort dem i utganspunktet, siden de brukte/bruker så mye av tiden sin på å sverte henne?

Ja skjønner også at hun fikk nok. Disse menneskene tenker de kan skrive hva de vil, uten at det skal få noe som helst konsekvens for dem selv . Hun har nok ikke gjort dem noe som helst , annet at det livet hun lever, trigger noe i dem, og noe sier meg , at de umulig kan ha det godt med seg selv, så mye hat. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

💯👏👏

Du treffer innertier med den kommentaren! I denne tråden eksisterer det brukere som mener at de har mer rett i diskusjoner fordi de har vært her lengre enn brukere de diskuterer med. Og nær sagt alle brukere som er kritisk til I og familien hennes kobles opp mot personen I og S hang ut og mobbet. Enkelte tror også at alle nye brukere er en og samme person, for det er «så lett å se». 😂

God underholdning da, det skal fansen av «gudinnen vår» ha!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (53 minutter siden):

Ja skjønner også at hun fikk nok. Disse menneskene tenker de kan skrive hva de vil, uten at det skal få noe som helst konsekvens for dem selv . Hun har nok ikke gjort dem noe som helst , annet at det livet hun lever, trigger noe i dem, og noe sier meg , at de umulig kan ha det godt med seg selv, så mye hat. 

Skjønner det godt jeg også, selv om jeg ikke mener at det var riktig avgjørelse. På ett eller annet tidspunkt får man nok og velger å stå opp for seg selv. Raadsquad er en offentlig gruppe pga størrelsen og dermed er alt man skriver offentlig. Da må man også tåle at det man skriver blir delt offentlig, ellers får man moderere seg i kommentarfeltet slik at man kan stå for det man skriver. Eventuelt hjemme seg bak fake navn på Kvinneguiden slik vi gjør 😅

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (21 minutter siden):

Skjønner det godt jeg også, selv om jeg ikke mener at det var riktig avgjørelse. På ett eller annet tidspunkt får man nok og velger å stå opp for seg selv. Raadsquad er en offentlig gruppe pga størrelsen og dermed er alt man skriver offentlig. Da må man også tåle at det man skriver blir delt offentlig, ellers får man moderere seg i kommentarfeltet slik at man kan stå for det man skriver. Eventuelt hjemme seg bak fake navn på Kvinneguiden slik vi gjør 😅

Jeg har også forstått det slik at vedkommende har kommentert med fult navn utenfor denne gruppen, i media omtaler om IR på fb. Dermed vil alle hennes fb venner kunne se dette. Så trolig har svært mange fått det med seg før IR delte dette.

Det beste hadde nok vært å la advokaten se på dette, i stedet for å dele dette på snap. Men jeg forstår det så godt. Det bor så mye ondt i noen mennesker, som gjør alt for å trykke offentlige personer ned. Dette gjør noe med mennesker. Blant annet får Bianca Ingrosso  masse hat. Og en ser hvordan dette påvirker henne. Likevel blir det bare verre og verre. Det er dessverre noen som ønsker å knekke personer. Tror mye handler om misunnelse. Fordi de fremstår som vellykket og vakre.

Det burde være et lovverk som kunne stoppe personer som bedriver med betydelig  hat meldinger mot utvalgte personer, på lik linje som besøksforbud. At de ble bøtelagt om de fortsetter. 

Endret av Bendie
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (13 minutter siden):

Jeg har også forstått det slik at vedkommende har kommentert med fult navn utenfor denne gruppen, i media omtaler om IR på fb. Dermed vil alle hennes fb venner kunne se dette. Så trolig har svært mange fått det med seg før IR delte dette.

Det beste hadde nok vært å la advokaten se på dette, i stedet for å dele dette på snap. Men jeg forstår det så godt. Det bor så mye ondt i noen mennesker, som gjør alt for å trykke offentlige personer ned. Dette gjør noe med mennesker. Blant annet får Bianca Ingrosso  masse hat. Og en ser hvordan dette påvirker henne. Likevel blir det bare verre og verre. Det er dessverre noen som ønsker å knekke personer. Tror mye handler om misunnelse. Fordi de fremstår som vellykket og vakre.

Det burde være et lovverk som kunne stoppe personer som bedriver med betydelig  hat meldinger mot utvalgte personer, på lik linje som besøksforbud. At de ble bøtelagt om de fortsetter. 

Hvis man opplever at noen har hetset og gjort noe ulovlig mot seg så anmelder man vedkommende. Synes ofte kritikk blir tatt som hat,noe som er to forskjellige ting. Isabel burde anmeldt istedenfor å henge ut flere på snap. Noe som startet det hele.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (10 minutter siden):

Hvis man opplever at noen har hetset og gjort noe ulovlig mot seg så anmelder man vedkommende. Synes ofte kritikk blir tatt som hat,noe som er to forskjellige ting. Isabel burde anmeldt istedenfor å henge ut flere på snap. Noe som startet det hele.

Nå er det vel strengt tatt de som har hetset IR, som startet det hele. Det er en grunn til at hun reagerte, som hun gjorde. Dette var noe som hadde pågått over tid og som var ekstremt. Når det er sagt burde hun ikke delt dette, men jeg forstår henne godt. Det er helt menneskelig å ønske å slå tilbake og hun håpet vel på at dette skulle få disse personene til å gå i seg selv. Noe jeg tviler på at det gjorde. En så jo også at hevnen komme. Noen makter ikke eller ønsker ikke å endre adferd. De føler seg trolig berettiget til å fortsette. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pigaloppa skrev (24 minutter siden):

Nei, dette startet med at disse personene hetset IR på Raadsquad FB . 
I. R viste repostet noen av dem , og som de selv har vist for 37,2 k medlemmer ( jeg sjekket tallet) De som har skrevet dem, må selv stå for innholdet i dem , og ingen ting av dette hadde skjedd, om de klarte å oppføre seg i kommentarfeltet .Burde hun ha postet det Nei, men er det forståelig Ja. Det å måtte stå i så mye dritt som enkelte lirer  av seg forstår jeg henne veldig godt, 

Endret av Lana01
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (1 minutt siden):

Feil dobbel post 

Endret av Lana01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller jeg ser ferdig Team Pølsa 🥰enn Isabel på «backpacker» tur nå… 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lana01 skrev (1 time siden):

Nei, dette startet med at disse personene hetset IR på Raadsquad FB . 
I. R viste repostet noen av dem , og som de selv har vist for 37,2 k medlemmer ( jeg sjekket tallet) De som har skrevet dem, må selv stå for innholdet i dem , og ingen ting av dette hadde skjedd, om de klarte å oppføre seg i kommentarfeltet .Burde hun ha postet det Nei, men er det forståelig Ja. Det å måtte stå i så mye dritt som enkelte lirer  av seg forstår jeg henne veldig godt, 

Du tar feil, igjen.

Kommentarene det vises til ble ikke postet på Raadsquad, så antall medlemmer du sjekket opp blir også feil. Når man først er så bestemt på at andre tar feil så kan det være greit å ha de riktige faktaene først.

Og kommentarene som ble postet var kritikk av hvordan I oppførte seg i forbindelse med Alternativ Jul. Deretter startet I en hetsekampanje mot de som hadde ytret seg, fordi hun ikke tålte kritikken som ble rettet.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Tror heller jeg ser ferdig Team Pølsa 🥰enn Isabel på «backpacker» tur nå… 

Støttes. Det er som et togkrasj i sakte film, hvor alle «venninnene» som ser på roper «mer, mer». Personlig gikk jeg ut av det sirkuset før jul, men via forskjellige tråder/forum og RS på face så skjønner jeg at toget stadig kjører fortere og fortere mot murveggen. Men blir sikkert en bra bok om den krasjen også.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania33 skrev (28 minutter siden):

Du tar feil, igjen.

Kommentarene det vises til ble ikke postet på Raadsquad, så antall medlemmer du sjekket opp blir også feil. Når man først er så bestemt på at andre tar feil så kan det være greit å ha de riktige faktaene først.

Og kommentarene som ble postet var kritikk av hvordan I oppførte seg i forbindelse med Alternativ Jul. Deretter startet I en hetsekampanje mot de som hadde ytret seg, fordi hun ikke tålte kritikken som ble rettet.

Akkurat sånn var det🙂

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania33 skrev (1 time siden):

Du tar feil, igjen.

Ja du har rett at jeg blandet gruppene .Er ikke i medlem selv, så surret med det  

Det er vel Raadsquad2 det dreier seg om som har noe over 3 k medlemmer

men poenget står seg , og det visse personer driver med er   ikke kritikk , men hets og hat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...