Huder Skrevet 17 timer siden #16981 Del Skrevet 17 timer siden Lana01 skrev (11 minutter siden): Mot hvem da? De som er frekke mot henne, med kommentarer på snap ?? Eller « hat gjengen fra FB» Tenker er du frekk/stygg selv må du tåle å få litt tilbake , og spes den personen /stalkeren som førte til at Shehed mistet jobben? Om man kjenner litt til familien Raad så vet man at dette ikke er noe nytt rundt Karens oppførsel og væremåte. 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 16 timer siden #16982 Del Skrevet 16 timer siden Huder skrev (1 time siden): Om man kjenner litt til familien Raad så vet man at dette ikke er noe nytt rundt Karens oppførsel og væremåte. Pisspreik. Stopp deg selv. Det er bare pinlig 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 16 timer siden #16983 Del Skrevet 16 timer siden Nei, nei,nei hva i alle dager er det hun driver med på den Beach Cluben? Noe så pinlig 🙈 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 15 timer siden #16984 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Pigaloppa skrev (2 timer siden): Det var hennes egen feil at hun mistet jobben. Heldigvis er det noen som setter ned foten mot offentlig mobbing av private personer, kred til arbeidsgiver. Nå har denne privatpersonen stått frem med fult navn i diverse steder og herset og drevet med hat meldinger. Så hun er ikke akkurat uskyldig. Det er jo ikke slik at en har måte lete frem til hvem hun er. Hun har ikke akkurat skjult seg. Så jeg tror dette er kun hevngjerrighet og at hun gjemmer seg bak offentlig mobbing. Ikke tror jeg hun har gitt seg heller. En viss magefølelse sier meg at hun er fult aktiv fremdeles. Så ville tro hun hadde sluttet om dette var så ille for henne. Nå ble hun ikke oppsagt heller. Og ikke vet vi hva denne personen sa til arbeidsgiver. Vil tro det ble smurt tykt på. Så de ble vel kun fortalt en side av saken. Shehed uttale vel kun at « det smaker….og vedkommendes fornavn» og dette førte til at vedkommende dropper opp hos arbeidsgiveren. Litt skremmende at hun i det hele tatt kjenner til eksakt hvor hun jobber…. Endret 15 timer siden av Bendie 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 15 timer siden #16985 Del Skrevet 15 timer siden Bendie skrev (7 minutter siden): Nå har denne privatpersonen stått frem med fult navn i diverse steder og herset og drevet med hat meldinger. Så hun er ikke akkurat uskyldig. Det er jo ikke slik at en har måte lete frem til hvem hun er. Hun har ikke akkurat skjult seg. Så jeg tror dette er kun hevngjerrighet og at hun gjemmer seg bak offentlig mobbing. Ikke tror jeg hun har gitt seg heller. En viss magefølelse sier meg at hun er fult aktiv fremdeles. Så ville tro hun hadde sluttet om dette var så ille for henne. Nå ble hun ikke oppsagt heller. Og ikke vet vi hva denne personen sa til arbeidsgiver. Vil tro det ble smurt tykt på. Så de ble vel kun fortalt en side av saken. Shead uttale vel kun at « det smaker….og vedkommendes fornavn» og dette førte til at vedkommende dropper opp hos arbeidsgiveren. Litt skremmende at hun i det hele tatt kjenner til eksakt hvor hun jobber…. Enig, og det er lett å forsette hat kampanjen , med ulike profiler, og på ulike forum . 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 15 timer siden #16986 Del Skrevet 15 timer siden Lana01 skrev (27 minutter siden): Enig, og det er lett å forsette hat kampanjen , med ulike profiler, og på ulike forum . Enkelte «nye» som er svært lett gjenkjennelige ja 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 13 timer siden #16987 Del Skrevet 13 timer siden Huder skrev (4 timer siden): Shehed lever virkelig opp til sitt kallenavn Karen om dagen. Hva har hun gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 12 timer siden #16988 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Harnoejegvilsi skrev (48 minutter siden): Hva har hun gjort ? Det lurer jeg på også. Har fulgt med på snap ( I. R) og ser ikke hva det skulle være, som er så ille Det er tydelig at «noen» ikke har sansen for noen av dem Endret 12 timer siden av Lana01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 12 timer siden #16989 Del Skrevet 12 timer siden Heike72 skrev (5 timer siden): Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 12 timer siden #16990 Del Skrevet 12 timer siden Kønn skrev (11 minutter siden): Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. Om du misliker inntjeningen lurer jeg på hvorfor er du da med på å bidra til dette. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 11 timer siden #16991 Del Skrevet 11 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. Isabel er alltid på jobb. Men Shehed virker nesten på grensa til deprimert. Ikke så rart når man prøver sette seg inn i hva hun har stått i med jobben hun gikk i fra. Kan si mye om det å være offentlig. Men noen er også mennesker med følelser, der penger blir litt underordnet. Sånn sett tenker jeg Shehed er mindre overfladisk enn sin søster. For Isabel tenker penger, og det har gått litt til hodet på henne. En viss fare for at hun mister følgere ved å spamme snappen som hun gjør nå. Ingen vanlige mennesker med et vanlig liv, har idighet til å følge henne i alt hun deler. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 11 timer siden #16992 Del Skrevet 11 timer siden Har hun sagt hvor stor den nye inntjenings rekorden er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 11 timer siden #16993 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Tenkte å spørre hva som har skjedd me I og gjengen siste døgn, men det er kanskje et spm med flere øyne. Jeg vet at Sveits og meg har samme syn på hva vi ser. Hvor er de nå? (Prøvde å se da I våknet men det tok hundre år med skravling). Endret 11 timer siden av Moni123 Kommer alltid på noe å adde rett etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 11 timer siden #16994 Del Skrevet 11 timer siden Moni123 skrev (3 minutter siden): Tenkte å spørre hva som har skjedd me I og gjengen siste døgn, men det er kanskje et spm med flere øyne. Jeg vet at sveits og meg har samme syn på hva vi ser. Hvor er de nå? (Prøvde å se da I våknet men det tok hundre år før med skravling). På samme sted som i går. Skal på en utflukt i morgen til noen apekatter som de gleder seg veldig til. 😊 Naboen tekster. Det virker mer seriøst mellom de to enn Isabel har formidlet egentlig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 11 timer siden #16995 Del Skrevet 11 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Om du misliker inntjeningen lurer jeg på hvorfor er du da med på å bidra til dette. Hvor leser du at jeg misliker dette? Jeg synes noe er artig og noe er kleint. Personlig hadde jeg ikke klart å være på reise med henne fordi hun er litt for mye, men på snap kan jeg trykke videre. At hun jobber for pengene nå kan ingen ta fra henne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 10 timer siden #16996 Del Skrevet 10 timer siden Harnoejegvilsi skrev (21 minutter siden): Isabel er alltid på jobb. Men Shehed virker nesten på grensa til deprimert. Ikke så rart når man prøver sette seg inn i hva hun har stått i med jobben hun gikk i fra. Kan si mye om det å være offentlig. Men noen er også mennesker med følelser, der penger blir litt underordnet. Sånn sett tenker jeg Shehed er mindre overfladisk enn sin søster. For Isabel tenker penger, og det har gått litt til hodet på henne. En viss fare for at hun mister følgere ved å spamme snappen som hun gjør nå. Ingen vanlige mennesker med et vanlig liv, har idighet til å følge henne i alt hun deler. Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 10 timer siden #16997 Del Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (7 minutter siden): Hvor leser du at jeg misliker dette? Jeg synes noe er artig og noe er kleint. Personlig hadde jeg ikke klart å være på reise med henne fordi hun er litt for mye, men på snap kan jeg trykke videre. At hun jobber for pengene nå kan ingen ta fra henne. Så feil kan en ta. Har bare oppfattet deg jevnt over negativ til IR. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10 timer siden #16998 Del Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (1 minutt siden): Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. Hun valgte det selv, men klart det er tøft . Allikevel lå det jo i kortene at hun kom til å slutte snart , pga av flytteplaner .Hva slapp Isabell billig unna? Den som startet hele hat kampanjen , var personen, som kontaktet arb plassen til Storesøster .Denne personen er uberegnelig , og har selv selv å takke for situasjonen hun satte alle i , og er også grunnet til at Storesøster sa opp jobben Det som er fascinerende at personer blir syklig opptatt av andre.. eller mest av alt trist .. ikke minst for vedkommende , som har mistet det helt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10 timer siden #16999 Del Skrevet 10 timer siden Sveits35 skrev (18 minutter siden): På samme sted som i går. Skal på en utflukt i morgen til noen apekatter som de gleder seg veldig til. 😊 Naboen tekster. Det virker mer seriøst mellom de to enn Isabel har formidlet egentlig. Så koselig! Har hatt så mye å gjøre de siste dagene så har ikke fått sett så mye. Gøy at noen oppdaterer her 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 10 timer siden #17000 Del Skrevet 10 timer siden Nå føles det veldig krampaktig.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror hun jakter inntjeningsrekorder, om det er ad*d, om det er m*nisk adferd eller om det er "skuespill". Jeg synes det er gøy å se Vietnam, men jeg skulle gjerne sett det uten Tore Tang i full buss, uten opptreden på beach club, uten hyl og skrål på matlagingskurs. Det er så drøyt overfor alle rundt å holde på sånn... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå