Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (11 timer siden):

Den "VIP" bussen var noe for seg selv altså 😏 men, skal man først kjøre buss i 15 timer så er jo det helt klart måten å gjøre det på!

Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️

Endret av Alauda
  • Liker 4
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️

Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄

Som Sidra så treffende sa det; komfort er én ting, eventyr noe annet.

• Liker 5
Skrevet

Var litt hyggelig  å se Sidra som den tenåringen hun faktisk er. 

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. 

Svaret på det er ja :)

enten gidd hun ikke kle seg ordentlig i Vietnam eller så er det fordi hun leker fattig. Og bare rike som henne kler seg fint elns 😛 Hun bommer veldig ofte når det kommer til kles-etikette generelt da. 

Husker det var noen amerikanske youtubere som fikk mye tyn for å løpe rundt utkledd og skrikende i Asia (Logan Paul blant annet). Isabel gir samme viben 😛 Håper ikke de bestemmer seg for å dra på heste-terapi. Skal de dit og lage oppstyr og være vittige rundt hestene også? Respektløst. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser så jævla dumt ut med åpen kjeft og det derre "næææ" "åååå" uttrykket i ansiktet 🥴🥴🥴

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet
Alauda skrev (5 timer siden):

Mange backpackere som tar bussene med soveseter i Vietnam da

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (12 timer siden):

Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. 

Veldig merkelig bekledning ja. Hjemme, der hun faktisk bor, tør hun ikke bli sett i korridorene med nattkjolen. Men i Vietnam er det plutselig helt ok å bruke 24/7 😵‍💫

Synes også det er meget spesielt at ei dame på 30 år står og jokker i lufta hele tiden. Hva er greia med det egentlig?

Jeg har avfulgt henne for lenge siden men fikk lyst til å se litt nå. Det holder nå kjenner jeg. Trenger ikke se resten av turen. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Istapp skrev (1 time siden):

https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551

Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden?

Tenker det først og fremst er viktig hva det gjør med deg! og din selvfølelse . 
Jeg kunne f.eks. aldri følge «de store gutta «på Tik Tok etc, som sprer dårlig holdninger og moral» 

Dette ⬇️

«oppfordrer Viken følgerne sine til å revurdere hvem de følger og fjerne de som får dem til å føle seg dårlig. «

For meg Er IR et frisk pust. Synes hun gir mye av seg selv, viser hvem hun er. Hun har ikke blitt stor uten grunn . Scroller fort gjennom endel da, om det blir mye. Hun gjør også mye bra som støtten i India og ambassadør forsterhjemsbarn . Tenker også det er positivt at hun ikke er redd for å vise alle sider, og ikke «må» være fullt stylet til enhver tid . Jeg følger  ingen av søsknene , men har tittet innom nå og da 

Endret av Lana01
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Ser nå at Shehed reiser tilbake til Dubai. Sikkert en veldig bra avgjørelse for henne. Jeg synes innholdet til Isabel er veldig bra om dagen ☺️ Fortjener hver eneste krone med den innsatsen hun legger ned på Snap 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (46 minutter siden):

Ser nå at Shehed reiser tilbake til Dubai. Sikkert en veldig bra avgjørelse for henne. Jeg synes innholdet til Isabel er veldig bra om dagen ☺️ Fortjener hver eneste krone med den innsatsen hun legger ned på Snap 

Er vel ikke enig i at det er verd flere millioner, men enig i at innholdet er bra om dagen, dog noe intenst 🤭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎

• Liker 2
Skrevet
Granneman82 skrev (12 minutter siden):

Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎

Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨

• Liker 3
Gjest Huder
Skrevet
Teflonhjernen skrev (15 minutter siden):

Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨

Tjent nok på content 😂 Er bare flaut hele greiene.

Skrevet

Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Heike72 skrev (12 minutter siden):

Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen.

I er på jobbreise 💵💵

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, nei,nei hva i alle dager er det hun driver med på den Beach Cluben? 
Noe så pinlig 🙈

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Heike72 skrev (5 timer siden):

Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...