Sirah Skrevet 16 timer siden #16961 Del Skrevet 16 timer siden Bendie skrev (26 minutter siden): Jeg tror også Rami kan være bra influenser enn mange av de mannlige «forbildene» de unge følger. Tror han skiller seg positivt ut. Synes han fremstår som en sympatisk person og behandler alle med respekt. Selv titter jeg innom hans snap, fra tid til annet. Titter også litt innom Shead. Er kun IR jeg ser på fast. Og noen jeg ser nå og da. Enig. Rami fremstår som et friskt pust sammenlignet med andre mannlige influensere, blant annet de som er nevnt over i artikkelen @Istapp delte. Han er flink til å filme, høflig og behandler folk rundt seg med respekt. Håper han får mer mannlige følgere som velger han fremfor noen av de andre hurraguttene. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16 timer siden #16962 Del Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Enig. Rami fremstår som et friskt pust sammenlignet med andre mannlige influensere, blant annet de som er nevnt over i artikkelen @Istapp delte. Han er flink til å filme, høflig og behandler folk rundt seg med respekt. Håper han får mer mannlige følgere som velger han fremfor noen av de andre hurraguttene. Det er jeg veldig enig i! Mye heller Rami enn Oscar Westerlin og co. 👍🏼👍🏼 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15 timer siden #16963 Del Skrevet 15 timer siden Sveits35 skrev (46 minutter siden): Ser nå at Shehed reiser tilbake til Dubai. Sikkert en veldig bra avgjørelse for henne. Jeg synes innholdet til Isabel er veldig bra om dagen ☺️ Fortjener hver eneste krone med den innsatsen hun legger ned på Snap Er vel ikke enig i at det er verd flere millioner, men enig i at innholdet er bra om dagen, dog noe intenst 🤭 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 15 timer siden #16964 Del Skrevet 15 timer siden Angel75 skrev (På 19.3.2025 den 14.08): Og sånn forstår ikke jeg at Shehed kan få seg til å gjøre. Ja, Isabel tjener godt, men jeg hadde aldri fått meg til å valgt et av de dyreste hotellene som var der. Synes sånt er frekt! At du gidder. Folk er forskjellige. Ingen grunn til å kritisere Shehed for dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 14 timer siden #16965 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Synne.h.e. skrev (4 timer siden): Å jaaa, jøøøss sååå raaaaart å kommentere og uttrykke sin mening i et forum der absolutt alt blir diskutert, hvor det er hans konstante gåstil, ikke bare noe du ser en gang. Og som noen skreiv over, det ser ut som han halter. Ser du? Nå begynner folk å se det. Jeg orker ikke å kverulere, fordi jeg skjønner at du ikke har kapasitet til å forstå på et nivå jeg ønsker. Så de som tror de er verdens herskere og har stormannsgalskap har også lavt selvbilde, ikke noen motsetninger finnes i ditt verdensbilde. Det forteller meg akkurat hva jeg trenger å vite om DEG, og hva slags politisk korrekte, ekle person du er! Gåstilen hans har han jo skapt selv. Hvis folk går så bredbeint, er det fordi de selv har valgt det hele livet med sitt utgangspunkt og ikke tenker over det selv, pga. lite selvbevisst eller innsikt. Han visste ikke engang hva det ville si, sa han, han skjønte ikke hvor idiotisk det så ut. Isabel er også veldig hjulbeint og går med beina utover. Det er bare veldig lite klasse over det. Om de ikke kan endre det på 30 sekunder?? De fleste trenger tid på å fikse ting, kjære deg. Hahahahahahahahaa!!! Takk for dagens latter!! Du er vel en person som mener man ikke kan snakke eller baksnakke folk i rommet uten at de er der for å forsvare seg selv!! Kom deg til h vekk fra dette forumet hvis du skal være så sensitiv, gå vekk!! Du er tåpelig! ⬆️⬆️⬆️Hvis man har lyst å se hvordan en sprøyte gal hjerne fungerer Endret 14 timer siden av Hallepalle2 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 14 timer siden #16966 Del Skrevet 14 timer siden Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): ⬆️⬆️⬆️Hvis man har lyst å se hvordan en sprøyte gal hjerne fungerer Just stop feeding it🤡 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 14 timer siden #16967 Del Skrevet 14 timer siden Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14 timer siden #16968 Del Skrevet 14 timer siden Granneman82 skrev (12 minutter siden): Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎 Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 13 timer siden #16969 Del Skrevet 13 timer siden Bendie skrev (3 timer siden): Dette 🙌. Så enig. Og når det gjelder IR er hun alltid så blid og høflig med alle hun møter. Hun viser også respekt. Det ble etterspurt på snap, at noen hadde ønsket å se reaksjonen til damen i kaffeboden der hun ga rikelig med tips. IR svarte da at hun ikke ville vise noe som kunne være sårbart for vedkommende. Hun har en væremåte ovenfor andre mennesker, som mange kunne lære noe av. Der var I flott, men vi har da sett nok av snapper hvor hun både er nedlatende og stygg i kommentarer om andre. ( nei jeg kan ikke vise til dokumentasjon) Nå følger jeg ingen av de men de alle dukker jo opp som paddehatter i utforsk på snap og dumme meg klarer jo ikke styre min nysgjerrighet. 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 13 timer siden #16970 Del Skrevet 13 timer siden Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨 Tjent nok på content 😂 Er bare flaut hele greiene. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 13 timer siden #16971 Del Skrevet 13 timer siden Hallepalle2 skrev (53 minutter siden): ⬆️⬆️⬆️Hvis man har lyst å se hvordan en sprøyte gal hjerne fungerer Og dette syns du var noe bedre å skrive om andre. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 13 timer siden #16972 Del Skrevet 13 timer siden Istapp skrev (5 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? 👏👏 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 13 timer siden #16973 Del Skrevet 13 timer siden Huder skrev (11 minutter siden): Og dette syns du var noe bedre å skrive om andre. Det er mange hyklere her inne, altså😄😄 Som gjemmer seg bak kontoen sin..Men det preller av, jeg merker på hvordan folk skriver at de er politisk korrekte peasants, meningen til hun eller han er like mye verdt som luft. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 13 timer siden #16974 Del Skrevet 13 timer siden Lawyer skrev (54 minutter siden): Just stop feeding it🤡 You don't have to tell me twice. Er du advokat i det ekte liv, eller?😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 13 timer siden #16975 Del Skrevet 13 timer siden Shehed lever virkelig opp til sitt kallenavn Karen om dagen. 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 12 timer siden #16976 Del Skrevet 12 timer siden Really skrev (2 timer siden): At du gidder. Folk er forskjellige. Ingen grunn til å kritisere Shehed for dette. Ja, folk er forskjellige og takk og lov for det. Og jeg sitter iallefall ikke og skriver kommentar etter kommentar om hvor dum noen er, eller at håper de mister jobb eller penger eller hva det måtte være. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 12 timer siden #16977 Del Skrevet 12 timer siden Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 12 timer siden #16978 Del Skrevet 12 timer siden Huder skrev (1 time siden): Der var I flott, men vi har da sett nok av snapper hvor hun både er nedlatende og stygg i kommentarer om andre. ( nei jeg kan ikke vise til dokumentasjon) Nå følger jeg ingen av de men de alle dukker jo opp som paddehatter i utforsk på snap og dumme meg klarer jo ikke styre min nysgjerrighet. Mot hvem da? De som er frekke mot henne, med kommentarer på snap ?? Eller « hat gjengen fra FB» Tenker er du frekk/stygg selv må du tåle å få litt tilbake , og spes den personen /stalkeren som førte til at Shehed mistet jobben? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 12 timer siden #16979 Del Skrevet 12 timer siden Heike72 skrev (12 minutter siden): Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. I er på jobbreise 💵💵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 12 timer siden #16980 Del Skrevet 12 timer siden Lana01 skrev (4 minutter siden): Mot hvem da? De som er frekke mot henne, med kommentarer på snap ?? Eller « hat gjengen fra FB» Tenker er du frekk/stygg selv må du tåle å få litt tilbake , og spes den personen /stalkeren som førte til at Shehed mistet jobben? Det var hennes egen feil at hun mistet jobben. Heldigvis er det noen som setter ned foten mot offentlig mobbing av private personer, kred til arbeidsgiver. 1 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå