Alauda Skrevet 20. mars #16901 Skrevet 20. mars (endret) Hatsumomo skrev (11 timer siden): Den "VIP" bussen var noe for seg selv altså 😏 men, skal man først kjøre buss i 15 timer så er jo det helt klart måten å gjøre det på! Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Endret 20. mars av Alauda 4
Hatsumomo Skrevet 20. mars #16902 Skrevet 20. mars Alauda skrev (2 timer siden): Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄
Alauda Skrevet 20. mars #16903 Skrevet 20. mars Hatsumomo skrev (1 time siden): Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄 Som Sidra så treffende sa det; komfort er én ting, eventyr noe annet. 5
Zenhouse Skrevet 20. mars #16904 Skrevet 20. mars Var litt hyggelig å se Sidra som den tenåringen hun faktisk er. 4
søpapegøje Skrevet 20. mars #16905 Skrevet 20. mars Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. Svaret på det er ja enten gidd hun ikke kle seg ordentlig i Vietnam eller så er det fordi hun leker fattig. Og bare rike som henne kler seg fint elns 😛 Hun bommer veldig ofte når det kommer til kles-etikette generelt da. Husker det var noen amerikanske youtubere som fikk mye tyn for å løpe rundt utkledd og skrikende i Asia (Logan Paul blant annet). Isabel gir samme viben 😛 Håper ikke de bestemmer seg for å dra på heste-terapi. Skal de dit og lage oppstyr og være vittige rundt hestene også? Respektløst. 5 3
Granneman82 Skrevet 20. mars #16906 Skrevet 20. mars Ser så jævla dumt ut med åpen kjeft og det derre "næææ" "åååå" uttrykket i ansiktet 🥴🥴🥴 6 14
Stargaze Skrevet 20. mars #16907 Skrevet 20. mars Alauda skrev (5 timer siden): Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Mange backpackere som tar bussene med soveseter i Vietnam da 2
-Turtle Skrevet 20. mars #16908 Skrevet 20. mars Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. Veldig merkelig bekledning ja. Hjemme, der hun faktisk bor, tør hun ikke bli sett i korridorene med nattkjolen. Men i Vietnam er det plutselig helt ok å bruke 24/7 😵💫 Synes også det er meget spesielt at ei dame på 30 år står og jokker i lufta hele tiden. Hva er greia med det egentlig? Jeg har avfulgt henne for lenge siden men fikk lyst til å se litt nå. Det holder nå kjenner jeg. Trenger ikke se resten av turen. 14 4
Istapp Skrevet 21. mars #16909 Skrevet 21. mars https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? 2 4
Lana01 Skrevet 21. mars #16910 Skrevet 21. mars (endret) Istapp skrev (1 time siden): https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? Tenker det først og fremst er viktig hva det gjør med deg! og din selvfølelse . Jeg kunne f.eks. aldri følge «de store gutta «på Tik Tok etc, som sprer dårlig holdninger og moral» Dette ⬇️ «oppfordrer Viken følgerne sine til å revurdere hvem de følger og fjerne de som får dem til å føle seg dårlig. « For meg Er IR et frisk pust. Synes hun gir mye av seg selv, viser hvem hun er. Hun har ikke blitt stor uten grunn . Scroller fort gjennom endel da, om det blir mye. Hun gjør også mye bra som støtten i India og ambassadør forsterhjemsbarn . Tenker også det er positivt at hun ikke er redd for å vise alle sider, og ikke «må» være fullt stylet til enhver tid . Jeg følger ingen av søsknene , men har tittet innom nå og da Endret 21. mars av Lana01 3 6
Sveits35 Skrevet 21. mars #16911 Skrevet 21. mars Ser nå at Shehed reiser tilbake til Dubai. Sikkert en veldig bra avgjørelse for henne. Jeg synes innholdet til Isabel er veldig bra om dagen ☺️ Fortjener hver eneste krone med den innsatsen hun legger ned på Snap 8 1
Teflonhjernen Skrevet 21. mars #16912 Skrevet 21. mars Sveits35 skrev (46 minutter siden): Ser nå at Shehed reiser tilbake til Dubai. Sikkert en veldig bra avgjørelse for henne. Jeg synes innholdet til Isabel er veldig bra om dagen ☺️ Fortjener hver eneste krone med den innsatsen hun legger ned på Snap Er vel ikke enig i at det er verd flere millioner, men enig i at innholdet er bra om dagen, dog noe intenst 🤭 2 1
Granneman82 Skrevet 21. mars #16913 Skrevet 21. mars Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎 2
Teflonhjernen Skrevet 21. mars #16914 Skrevet 21. mars Granneman82 skrev (12 minutter siden): Nå blir det visst lyx på Bali, men det forstår jeg godt😄😎 Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨 3
Gjest Huder Skrevet 21. mars #16915 Skrevet 21. mars Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Ja, så lenge holdt backpacker livet 🫨 Tjent nok på content 😂 Er bare flaut hele greiene.
Gjest Huder Skrevet 21. mars #16916 Skrevet 21. mars Istapp skrev (5 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? 👏👏
Heike72 Skrevet 21. mars #16917 Skrevet 21. mars Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. 4 2
agent Skrevet 21. mars #16918 Skrevet 21. mars Heike72 skrev (12 minutter siden): Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. I er på jobbreise 💵💵 1
Teflonhjernen Skrevet 21. mars #16919 Skrevet 21. mars Nei, nei,nei hva i alle dager er det hun driver med på den Beach Cluben? Noe så pinlig 🙈 7 6
Kønn Skrevet 21. mars #16920 Skrevet 21. mars Heike72 skrev (5 timer siden): Vi vet jo ikke alt Shehed har gått igjennom siden nyttår. Det har tydeligvis vært ganske tungt å stå i. Fornuftig at hun drar til Dubai. Ikke alle takler å henge med på impulsive Isabel sitt kjør. Det er jo litt rart at Isabel også bare drar på masse turer når moren hennes endelig er i Dubai. Hun savner jo moren sin så når hun ikke er der. Hvorfor ikke da være sammen med sin mor når hun endelig er i Dubai. Snart blir moren med Shehed til Oslo. Da blir Isabel alene igjen. Isabel er på jobb. En bedrifskonto som hun ønsker skal sprenge alle grenser og da må man prioritere. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå