Teflonhjernen Skrevet 22 timer siden #16901 Del Skrevet 22 timer siden Er mye morsomt, men enig i hun virker totalt hyper, så blir litt slitsomt å se på. Den der luksus massasjen og en hel dag på luksushotell er jo rimelig skivebom når en er på backpacking rett og slett. En ting om de hadde vært i snart to uker, men de er jo nettopp kommet. Tviler på Isabel orker hosteller hele turen. Tror kanskje det vil snike seg inn luksus liv med jevne mellomrom. Blir litt flau på hennes vegne på noe av oppførselen, spesielt den vulgære jokkingen. Men, syntes også mye av det er morsomt, hun er genial på å finne riktig lyd til snappene 🤭 Ser også at følgerskaren er økt betraktelig de siste par dagene. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 20 timer siden #16902 Del Skrevet 20 timer siden Natu skrev (2 timer siden): Takk. Tore Tang spilles på høytaler der det passer henne, hun synger og danser. Hun jukker rundt, feier i minibanken. Prater høyt inn i telefonen over alt. Utrolig mye prat om bæsjing(!!!???) Og ja, hun ser ut og høres ut som 13 årig gutt på tur med kompisene sine. Jeg ser jo på kommentarene at mange syns dette er topp. Jeg syns hun oppfører seg GRUSOMT og jeg hadde faktisk troa på henne en liten stund med ideen hun la frem om finne Shirog på backpacker tur. Det eneste jeg ser er Harry Laila til null i stil. Finne Shirog? Hun er nok borte for lengst, og den som har overtatt ( altså Isabel) er jo så høy på seg selv at det grenser mot "galskap". Hun virker til å miste det helt, noe som kanskje ikke er så lurt på tur i et fremmed land. 6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 19 timer siden #16903 Del Skrevet 19 timer siden Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Hvorfor blander du Shirog og Isabel navnene? Shirog er borte, bare Isabel igjen. Men Isabel plukker henne frem når hun trenger content, og folk hiver seg på og bruker begge navnene. Forøvrig blir det litt spesielt å omtale seg selv som to personer, noe som har et navn/diagnose. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 19 timer siden #16904 Del Skrevet 19 timer siden Ville følge med litt i Vietnam fordi vi ønsker å dra dit..men, klarer bare ikke se...ja, hun er jo totalt hyper og smågal! Blir helt svimmel av det og de tusen snappene, så det ble et kortvarig besøk der. Så lite klasse..på et enda lavere nivå enn noen gang. Nedsnakkingen av "vanlige" folk er bare trist. 4 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13 timer siden #16905 Del Skrevet 13 timer siden Jeg klarer ikke komme gjennom alle snappene selv om jeg raser gjennom og bare stopper opp der hun skriver noe, men sover hun ingenting? Jeg ser at hun legger ut med klokkeslett gjennom flere netter og hun virker jo ganske giret. Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 11 timer siden #16906 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (11 timer siden): Den "VIP" bussen var noe for seg selv altså 😏 men, skal man først kjøre buss i 15 timer så er jo det helt klart måten å gjøre det på! Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Endret 11 timer siden av Alauda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8 timer siden #16907 Del Skrevet 8 timer siden Alauda skrev (2 timer siden): Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 7 timer siden #16908 Del Skrevet 7 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Off, man er tøff som gjør det, hadde aldri vært meg 😄 Som Sidra så treffende sa det; komfort er én ting, eventyr noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7 timer siden #16909 Del Skrevet 7 timer siden Var litt hyggelig å se Sidra som den tenåringen hun faktisk er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 7 timer siden #16910 Del Skrevet 7 timer siden Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. Svaret på det er ja enten gidd hun ikke kle seg ordentlig i Vietnam eller så er det fordi hun leker fattig. Og bare rike som henne kler seg fint elns 😛 Hun bommer veldig ofte når det kommer til kles-etikette generelt da. Husker det var noen amerikanske youtubere som fikk mye tyn for å løpe rundt utkledd og skrikende i Asia (Logan Paul blant annet). Isabel gir samme viben 😛 Håper ikke de bestemmer seg for å dra på heste-terapi. Skal de dit og lage oppstyr og være vittige rundt hestene også? Respektløst. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6 timer siden #16911 Del Skrevet 6 timer siden Ser så jævla dumt ut med åpen kjeft og det derre "næææ" "åååå" uttrykket i ansiktet 🥴🥴🥴 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5 timer siden #16912 Del Skrevet 5 timer siden Alauda skrev (5 timer siden): Har selv tatt samme bussturen i en Volkswagen Transporter med harde seter/uten noen komfort/toalett eller noe. Stopp hver fjerde time for å gå på do, totalt 17 timer tror jeg. DET var backpacking, det ☺️ Mange backpackere som tar bussene med soveseter i Vietnam da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 2 timer siden #16913 Del Skrevet 2 timer siden Granneman82 skrev (4 timer siden): Ser så jævla dumt ut med åpen kjeft og det derre "næææ" "åååå" uttrykket i ansiktet 🥴🥴🥴 Hun ser helt gal og fortumlet ut, ikke bare smågal. Tenker bare no thoughts behind those eyes...Helt sykt hvor store øyne de alle i den familien har, det ser jo helt insane ut, som et insekt.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 1 time siden #16914 Del Skrevet 1 time siden Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. Veldig merkelig bekledning ja. Hjemme, der hun faktisk bor, tør hun ikke bli sett i korridorene med nattkjolen. Men i Vietnam er det plutselig helt ok å bruke 24/7 😵💫 Synes også det er meget spesielt at ei dame på 30 år står og jokker i lufta hele tiden. Hva er greia med det egentlig? Jeg har avfulgt henne for lenge siden men fikk lyst til å se litt nå. Det holder nå kjenner jeg. Trenger ikke se resten av turen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå