Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Natu skrev (15 timer siden):

Jeg syns hun virker helt hysterisk? Hun ville down to earth men jeg har aldri sett henne slik før🫤 Jeg syns det var litt ubehagelig å se hvordan hun oppfører seg. Håper hun får landet til i morra. 

Ekspander  

Imorgen eller inatt fullt kjør på det lille kontoret. Kanskje en fullskala breakdown.  Evt. booke hotell overnattinger eller fly til ett annet sted med Karen. Men hadde vært morsomt å se dem utforske Vietnam. Men her er det mye som kan skje .👍🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (På 17.3.2025 den 9.30):

Har dem tatt vaksiner,  eller er det ikke nødvendig når mann reiser til Vietnam.🙈🙈🦗🕷🦟

Ekspander  

Tenkte på det samme, men dette har jeg ikke greie på 😬

skjønner at jeg må inn å se, hadde egentlig ikke tenkt til det i dag 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (12 timer siden):

Tenkte på det samme, men dette har jeg ikke greie på 😬

skjønner at jeg må inn å se, hadde egentlig ikke tenkt til det i dag 😅

Ekspander  

Du må inn å se ja, litt av et første døgn…. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bendie skrev (12 timer siden):

Du må inn å se ja, litt av et første døgn…. 

Ekspander  

Ser nå, de har akkurat kommet på bussen til neste fly. Jeg er sliten i hodet allerede 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skjer det mye.. Nesten litt vel spennende , den første natten. 🙈 og tviler å at det blir stort med søvn Jeg hadde ikke likt 
Tror dette er en tur , som kan by på mye . Blir spennende å følge ferden Tipper engasjementet tar nye høyder 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de orker å bo slik flere netter blir jeg imponert, det hadde ikke jeg klart. Det går jo an å finne en mellomting mellom å bo på timannsrom og Four season…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (På 16.3.2025 den 21.53):

Jeg ble nesten stresset av å se de små sekkene og hva de tenkte å ha med😆 Og tenkte bare, skal dere ikke ha med håndklær, våtservietter, myggspray osv. Og ikke en eneste t-skjorte, kun små trenings-bh’er?! Og at alle skal ha med hver sin pute MÅ være tull vel😂

Jeg klarer ikke å se for meg at dette går bra, det blir nok mye drama og sutring! Men håper jeg tar feil. Det blir veldig spennende å følge med i hvert fall😅

Ekspander  

Hahaha har du vært på backpaking selv? Jeg har reist mye, og det der ser ikke så anerledes ut fra min normale reisebag. Håndklær får man på alle hosteller og myggspray og våtservietter selges jo OVERALT det er jo idioti å drasse med seg det. Jeg har reist i månedsvis med samme str bag, det går helt fint. Det koster sånn 40 kr for å få vaska+tørka+bretta alle klærne dine i løpet av noen timer mens du soler deg ved bassenget så man trenger virkelig ikke mer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke taklet å bo på slik rom med mange og det kommer ukjente inn midt på natta og skal bo der. Creepy. 
Tenker de forflytter seg til et sted der de slipper det etter hvert. Isabel kommer jo ikke til å få sove.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Hvis de orker å bo slik flere netter blir jeg imponert, det hadde ikke jeg klart. Det går jo an å finne en mellomting mellom å bo på timannsrom og Four season…

Ekspander  

Ikke pokker om jeg hadde bodd på hostell... noen sted. 

Det er så nasty at jeg ikke skjønner at noen - og ikke minst Isabel som er vant til luksus - orker det.

Håper de er fornuftige nok til å sjekke at det ikke er veggedyr der.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke ta det jeg skriver bokstavelig, det er ment som en spøk:

Jeg lurer fælt på hva hun har puttet i trynet. Jeg vil veldig gjerne ha noe av det samme 😅 

Hjelpes for et show! Tore Tang er en bereist mann etterhvert 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei altså--- flere mannfolk inn på det rommet. Hadde ikke sovet 2 sekund hvis det var meg.

Luksushotell neste.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (11 timer siden):

Jeg hadde ikke taklet å bo på slik rom med mange og det kommer ukjente inn midt på natta og skal bo der. Creepy. 
Tenker de forflytter seg til et sted der de slipper det etter hvert. Isabel kommer jo ikke til å få sove.

Ekspander  

Og hun venninnen , fatter ikke at hun tørr sove på den måten  alene 🙈 Risikere at det  kommer menn midt på natten . Hadde ikke sovet et sekund, creepy nok når de er flere 

Endret av Lana01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de skal bo på dette stedet en natt til, ville jeg anbefalt dem å leie hele timannsrommet.😂🫣😂 Noen her inne som har kontakt med I? De burde ikke ha bagasjen og klærene på gulvet pga. veggdyr. 🪳🪳🪳🪳

Jeg hadde ikke klart å overnatte der, så all ære til jentene 👍👏👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Rotekopp2021 skrev (11 timer siden):

Hahaha har du vært på backpaking selv? Jeg har reist mye, og det der ser ikke så anerledes ut fra min normale reisebag. Håndklær får man på alle hosteller og myggspray og våtservietter selges jo OVERALT det er jo idioti å drasse med seg det. Jeg har reist i månedsvis med samme str bag, det går helt fint. Det koster sånn 40 kr for å få vaska+tørka+bretta alle klærne dine i løpet av noen timer mens du soler deg ved bassenget så man trenger virkelig ikke mer. 

Ekspander  

Ja, det har jeg☺️ Og jeg pakket sekken klar i Norge. Personlig liker jeg å ha kontroll på at jeg har alt jeg trenger og slipper å lete etter butikker, apotek osv på et språk jeg ikke kan.  

Nå angret Isabel på at hun ikke tok med eget håndkle i noen av snappene og sa at hun måtte ut og kjøpe, fordi det de fikk var av mikrofiber… Hun hadde også tatt med for lite varme klær sa hun. Ja, det kan kjøpes, men hjelper ikke når bagen er full😅

Blir spennende å se om dette er siste natten for de på hostel. Startet lovende, men spørs om noen av de har sovet etter at det kom flere gjester på rommet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (10 timer siden):

Hvis de skal bo på dette stedet en natt til, ville jeg anbefalt dem å leie hele timannsrommet.😂🫣😂 Noen her inne som har kontakt med I? De burde ikke ha bagasjen og klærene på gulvet pga. veggdyr. 🪳🪳🪳🪳

Jeg hadde ikke klart å overnatte der, så all ære til jentene 👍👏👍

Ekspander  

De får brenne bagasjen og komme hjem med pass, telefon, bankkort og så rett på avlusing 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 timer siden):

De får brenne bagasjen og komme hjem med pass, telefon, bankkort og så rett på avlusing 

Ekspander  

De burde være good  da 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...