Heike72 Skrevet 16. mars #16781 Skrevet 16. mars Jeg tok sjansen og bestilte den grønne bikinioverdelen med spiler siden jeg synes den ser fin ut. Helt grei pris og kvaliteten skal jeg komme med tilbakemelding på. Søstrene har alltid på seg for små, så de sitter ikke normalt på dem. Håper jeg får en som passer meg! Viss ikke blir det retur. Jeg skal komme med tilbakemelding på passform også. Tenk om den sitter fint og har skikkelig bra kvalitet da. Hva sier dere negative da? Greit å se de live og kjenne på dem før man dømmer nord og ned. 5 2
Sirah Skrevet 16. mars #16782 Skrevet 16. mars Heike72 skrev (Akkurat nå): Jeg tok sjansen og bestilte den grønne bikinioverdelen med spiler siden jeg synes den ser fin ut. Helt grei pris og kvaliteten skal jeg komme med tilbakemelding på. Søstrene har alltid på seg for små, så de sitter ikke normalt på dem. Håper jeg får en som passer meg! Viss ikke blir det retur. Jeg skal komme med tilbakemelding på passform også. Tenk om den sitter fint og har skikkelig bra kvalitet da. Hva sier dere negative da? Greit å se de live og kjenne på dem før man dømmer nord og ned. Spennende! Gleder meg til å høre hva du syntes om den i virkeligheten! Om du er fornøyd så kanskje jeg prøver meg jeg også. 1
Margit777 Skrevet 16. mars #16783 Skrevet 16. mars Teflonhjernen skrev (På 14.3.2025 den 13.24): Har sluttet å følge henne, men gikk innom i dag for å se litt da hun kom opp. Men, ser jo at det er det samme 🥱😴 Ikke overrasket over at kondomen sprakk akkurat da risikoen for å bli gravid er størst. Regner med at det er naboen som er faren? Har skjønt her inne at hun har vær på Maldivene med han. Å nei, sammen menserne hennes kommer til å følge nøye med
-Turtle Skrevet 16. mars #16784 Skrevet 16. mars Heike72 skrev (7 minutter siden): Jeg tok sjansen og bestilte den grønne bikinioverdelen med spiler siden jeg synes den ser fin ut. Helt grei pris og kvaliteten skal jeg komme med tilbakemelding på. Søstrene har alltid på seg for små, så de sitter ikke normalt på dem. Håper jeg får en som passer meg! Viss ikke blir det retur. Jeg skal komme med tilbakemelding på passform også. Tenk om den sitter fint og har skikkelig bra kvalitet da. Hva sier dere negative da? Greit å se de live og kjenne på dem før man dømmer nord og ned. Om den sitter fint og kvaliteten er bra så er jo det helt supert! Bare synd søstrene Raad konstant bruker for liten størrelse. Ser jo ikke bra ut da og jeg mister lysten til å kjøpe. 2
Margit777 Skrevet 16. mars #16785 Skrevet 16. mars Heike72 skrev (7 minutter siden): Jeg tok sjansen og bestilte den grønne bikinioverdelen med spiler siden jeg synes den ser fin ut. Helt grei pris og kvaliteten skal jeg komme med tilbakemelding på. Søstrene har alltid på seg for små, så de sitter ikke normalt på dem. Håper jeg får en som passer meg! Viss ikke blir det retur. Jeg skal komme med tilbakemelding på passform også. Tenk om den sitter fint og har skikkelig bra kvalitet da. Hva sier dere negative da? Greit å se de live og kjenne på dem før man dømmer nord og ned. Ting man kjøper på temu passer nok de også. 1 2
Sirah Skrevet 16. mars #16786 Skrevet 16. mars Margit777 skrev (Akkurat nå): Å nei, sammen menserne hennes kommer til å følge nøye med Og de blir like overrasket hver gang over at de har synkronisert syklusen med bestevenninna 😅 Når du har 400.000 bestevenninner og ca 30 dager i mnd så er noen helt nødt til å få mensen på samme dag uten at det er noe rart med det. Gleder meg til alle venninnene begynner å glede seg til å bli tanter om det går en dag over tiden 😀 4
Heike72 Skrevet 16. mars #16787 Skrevet 16. mars Margit777 skrev (14 minutter siden): Ting man kjøper på temu passer nok de også. Har prøvd varer fra Temu og jeg tror dessverre ikke du kan sammenligne selv hvor mye du ønsker å «disse» varene til Ivorie. Bilder på Temu kan være stjålet fra andre brand og det er slett ikke det du får. Ivorie sine varer er vel produsert i Europa nå. 6
Gjesti7654 Skrevet 16. mars #16788 Skrevet 16. mars Sirah skrev (44 minutter siden): Ja jeg syntes også det er fine bikinier til en ok pris. Hvordan kvaliteten osv er aner jeg ikke, men de er jo heller ikke veldig dyre. Jeg liker også best å prøve før kjøp, så blir neppe bikini på meg. De er garantert også utsolgt før jeg kommer så langt. Haha godt poeng. Ja ideen er knallgod! Håper de gjennomfører et par dager iallefall. Jeg kjøpte en av bikiniene til Ivorie ifjor, da det var 50% på dem. Det var helt fin kvalitet, satt som den skulle. Jeg liker den godt, men hadde aldri kjøp den til full pris. Kvaliteten er som bikinier på cubus, HM, Lindex osv 2
Sirah Skrevet 16. mars #16789 Skrevet 16. mars Heike72 skrev (2 minutter siden): Har prøvd varer fra Temu og jeg tror dessverre ikke du kan sammenligne selv hvor mye du ønsker å «disse» varene til Ivorie. Bilder på Temu kan være stjålet fra andre brand og det er slett ikke det du får. Ivorie sine varer er vel produsert i Europa nå. Jeg kjøpte faktisk en bikini fra Temu og skal love at det var kjipe greier. Handler der et par ganger når Temu var helt nytt og det enda ikke hadde kommet frem hvor mye negativt det kan være med det. Kjøpte litt klær og noe andre småtterier. Det meste gikk i søpla bortsett fra en haug med hårstrikk - de elsker jeg faktisk. Bikinien så superfin ut på bildene og jeg var flink til å lese mål osv, men det jeg mottok så ikke ut i måneskinn. Gikk rett i søpla. Har derimot en venninne som kjøpte et par bikinier der som faktisk er superfine! Uansett hvordan man vrir og vender på det så kan man virkelig ikke sammenligne Temu og Ivorie. Det er to helt forskjellige planeter. Og ja, Ivorie produserer i Europa. Italia om jeg ikke husker helt feil. 1
Sirah Skrevet 16. mars #16790 Skrevet 16. mars Gjesti7654 skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte en av bikiniene til Ivorie ifjor, da det var 50% på dem. Det var helt fin kvalitet, satt som den skulle. Jeg liker den godt, men hadde aldri kjøp den til full pris. Kvaliteten er som bikinier på cubus, HM, Lindex osv Så greit om det er ca den kvaliteten Det er det jo prisen verdt! Sjekket nå og den jeg ville ha var så klart utsolgt, så får se når den kommer inn igjen. 1
Amber Skrevet 16. mars #16791 Skrevet 16. mars For et shitshow, mini sekk full med dyre treningsklær når de skal på backpakker tur?? Noen må hjelpe disse folka! ikke har de handla eller forberedt noe, venter til 3 timer før avreise - hva er galt med dem? 11 5
Sirah Skrevet 16. mars #16792 Skrevet 16. mars Amber skrev (11 minutter siden): For et shitshow, mini sekk full med dyre treningsklær når de skal på backpakker tur?? Noen må hjelpe disse folka! ikke har de handla eller forberedt noe, venter til 3 timer før avreise - hva er galt med dem? Alt er som det bruker å være da med andre ord. Har ikke kikket i dag, men merker at jeg ikke orker det heller 😅 3 1
Kløvereng Skrevet 16. mars #16793 Skrevet 16. mars (endret) Jeg ble nesten stresset av å se de små sekkene og hva de tenkte å ha med😆 Og tenkte bare, skal dere ikke ha med håndklær, våtservietter, myggspray osv. Og ikke en eneste t-skjorte, kun små trenings-bh’er?! Og at alle skal ha med hver sin pute MÅ være tull vel😂 Jeg klarer ikke å se for meg at dette går bra, det blir nok mye drama og sutring! Men håper jeg tar feil. Det blir veldig spennende å følge med i hvert fall😅 Endret 16. mars av Kløvereng Måtte oppdatere etter siste snap 6
Istapp Skrevet 16. mars #16794 Skrevet 16. mars Bendie skrev (På 15.3.2025 den 18.06): Abort som prevensjon? Det var et kondom som sprak. Tenker da at I må begynne på bedre egnet prevensjon eller slutte å kjøpe kondomer igjennom Temu. Det er måte på hvor ofte "kondomene sprekker" om de er av god kvalitet. Men noen får det jo til oftere enn andre, men muligens ikke oftere enn I... 2 1
Margit777 Skrevet 16. mars #16795 Skrevet 16. mars (endret) Heike72 skrev (1 time siden): Har prøvd varer fra Temu og jeg tror dessverre ikke du kan sammenligne selv hvor mye du ønsker å «disse» varene til Ivorie. Bilder på Temu kan være stjålet fra andre brand og det er slett ikke det du får. Ivorie sine varer er vel produsert i Europa nå. De ser like billige ut. I kopiere jo også sine klesmodeller fra andre. Endret 16. mars av Margit777 5
Bendie Skrevet 16. mars #16796 Skrevet 16. mars Istapp skrev (2 minutter siden): Tenker da at I må begynne på bedre egnet prevensjon eller slutte å kjøpe kondomer igjennom Temu. Det er måte på hvor ofte "kondomene sprekker" om de er av god kvalitet. Men noen får det jo til oftere enn andre, men muligens ikke oftere enn I... Hæ? Nå er det vel naboens kondomer? Temu, virkelig? Dette er kun et latterligeargument.Forøvrig er dette temaet er lukket kapittel. Så ferdig diskutert 2 7
Classy Skrevet 16. mars #16797 Skrevet 16. mars Kløvereng skrev (31 minutter siden): Jeg ble nesten stresset av å se de små sekkene og hva de tenkte å ha med😆 Og tenkte bare, skal dere ikke ha med håndklær, våtservietter, myggspray osv. Jeg klarer ikke å se for meg at dette går bra, det blir nok mye drama og sutring! Men håper jeg tar feil. Det blir veldig spennende å følge med i hvert fall😅 De skal virkelig drasse med seg store puter 🙈🙈👀 Men som du sa håndklær, våtservietter etc,, Neida det trengs visst ikke 🙈🙈😅😅 Dette skal bli meg tidenes kaos på tur… 🤪 2
søpapegøje Skrevet 16. mars #16798 Skrevet 16. mars Amber skrev (56 minutter siden): For et shitshow, mini sekk full med dyre treningsklær når de skal på backpakker tur?? Noen må hjelpe disse folka! ikke har de handla eller forberedt noe, venter til 3 timer før avreise - hva er galt med dem? Og de skal avgårde i joggebukse. Deilig med svart joggebukse i varme fuktige Vietnam 😆 Og så kan Isabel bytte til sportsbh og tennis-skjørt haha. Også helt gale hvor mye hun handler på ALO, men så likevel måtte storshoppe hver gang hun skal noe en smule sporty. Tror ikke hun gidder å åpne skapet sitt. Uansett hadde jeg selv aldri orket/turt å dra på backpacking så den skal de ha 😄 og de kommer nok til å kjøpe bedre klær der nede 5
Istapp Skrevet 16. mars #16799 Skrevet 16. mars Sirah skrev (1 time siden): Jeg kjøpte faktisk en bikini fra Temu og skal love at det var kjipe greier. Handler der et par ganger når Temu var helt nytt og det enda ikke hadde kommet frem hvor mye negativt det kan være med det. Kjøpte litt klær og noe andre småtterier. Det meste gikk i søpla bortsett fra en haug med hårstrikk - de elsker jeg faktisk. Bikinien så superfin ut på bildene og jeg var flink til å lese mål osv, men det jeg mottok så ikke ut i måneskinn. Gikk rett i søpla. Har derimot en venninne som kjøpte et par bikinier der som faktisk er superfine! Uansett hvordan man vrir og vender på det så kan man virkelig ikke sammenligne Temu og Ivorie. Det er to helt forskjellige planeter. Og ja, Ivorie produserer i Europa. Italia om jeg ikke husker helt feil. Ivorie shippes via Italia er det blitt sagt. Men shippes via betyr ikke faktisk produsert i Italia. Mye Kina-ræl shippes via Europeiske land for å øke "produksjonskvaliteten". Fordekt Kina-ræl! 7 4
søpapegøje Skrevet 16. mars #16800 Skrevet 16. mars Ang. Bikiniene som blir diskutert så synes jeg ikke de er stygge. Ikke verd prisen for min del, men den blå dråpe-bikinien er veldig fin synes jeg. Hvis ikke jeg glemmer det vil jeg kjøpe den på salg 😄 er kanskje på stranden en gang i tiåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå