Velinda Skrevet 16. mars #16761 Skrevet 16. mars Classy skrev (Akkurat nå): Man finner seriøst finere bikinier inne på Temu og da sier det litt.. Faktisk🙈 2 3
Guris Skrevet 16. mars #16762 Skrevet 16. mars Classy skrev (3 minutter siden): Du har mest rett i dette her ja… Den dama skal liksom prøve å innbille gjengen sin at hun er så down to earth.. Vel vel 🙈🙈🤪 😂 Det holder helt til de kommer til flyplassen og hun trenger å oppgradere til 'business class'. 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 16. mars #16763 Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for avsporing og persondebatt. Måne, admin. 1
agent Skrevet 16. mars #16764 Skrevet 16. mars Guris skrev (23 minutter siden): Så du synes den nye Ivorie modellen Johanne, kledde den grønne bikinien bedre ? At den satt som støpt på henne ? Nei det synes jeg ikke. Men når du la ut bikini bilder , kan jeg også. Så får vi gransket stussen til Karen i samme slengen. 🫣 Over til den grønne bikinien jeg synes det er noe rart med den overdelen.🤔🧐 den sitter ikke pent på Karen. Men tror den ikke hadde vært fin på noen. Det kan virke som om det er dårlig hold i stoffet. 4 2
agent Skrevet 16. mars #16765 Skrevet 16. mars Guris skrev (17 minutter siden): 😂 Det holder helt til de kommer til flyplassen og hun trenger å oppgradere til 'business class'. Kanskje hun skal spille inn en tv serie, bare en tanke. 2 uker uten snabelriding tror jeg kan bli vanskelig for I.
Ugresset Skrevet 16. mars #16766 Skrevet 16. mars De skal altså møte Mathilda Linnéa (bestevenninna til Sidra) som er på backpackertur i Asia i 3 mnd. Hun er nå i Vietnam, reiser alene og er nok den som kommer til å guide søstrene. At I kommer til å bo på hostel i 2 uker er det vel 0,5% sjanse for at skjer. Har ikke sett snappene hennes der hun forteller om turen, men jeg følger mange som har backpacket og bodd på hosteller i Thailand og Vietnam. Den princesstreatmenten I er vandt med, og forventer, må hun se laaaang etter. Hun får ikke sove hvis noen snorker eller det er lyd, aner hun hva hostel er!? Man får ikke eksplodert dassen i fred, og ingen bærer baggasjen hennes. Jeg håper dette blir bra, at de får noen kule uker, men har jeg troa på at I takler det? Trenger ikke svare. Dette blir gøy å følge med på og jeg håper vi får se mer av den jordnære personen bak alle pengene og luksusen 🤞 5
agent Skrevet 16. mars #16767 Skrevet 16. mars Ugresset skrev (41 minutter siden): De skal altså møte Mathilda Linnéa (bestevenninna til Sidra) som er på backpackertur i Asia i 3 mnd. Hun er nå i Vietnam, reiser alene og er nok den som kommer til å guide søstrene. At I kommer til å bo på hostel i 2 uker er det vel 0,5% sjanse for at skjer. Har ikke sett snappene hennes der hun forteller om turen, men jeg følger mange som har backpacket og bodd på hosteller i Thailand og Vietnam. Den princesstreatmenten I er vandt med, og forventer, må hun se laaaang etter. Hun får ikke sove hvis noen snorker eller det er lyd, aner hun hva hostel er!? Man får ikke eksplodert dassen i fred, og ingen bærer baggasjen hennes. Jeg håper dette blir bra, at de får noen kule uker, men har jeg troa på at I takler det? Trenger ikke svare. Dette blir gøy å følge med på og jeg håper vi får se mer av den jordnære personen bak alle pengene og luksusen 🤞 Det synd hun bare er jordnær i ca 2 sekunder for så å falle tilbake til det overfladiske. 😂🫣😂 7
Gjest Huder Skrevet 16. mars #16768 Skrevet 16. mars Og der går bikiniene ut som hakka møkk. Jaja, smak og behag er delt.
Sirah Skrevet 16. mars #16769 Skrevet 16. mars agent skrev (1 time siden): Det synd hun bare er jordnær i ca 2 sekunder for så å falle tilbake til det overfladiske. 😂🫣😂 Ser ikke for meg at hun holder lenge nei… Gir henne maks en natt før alle tre sitter på bussinesclass til Maldivene 🤯 3
agent Skrevet 16. mars #16770 Skrevet 16. mars Sirah skrev (3 minutter siden): Ser ikke for meg at hun holder lenge nei… Gir henne maks en natt før alle tre sitter på bussinesclass til Maldivene 🤯 Blir vel bare snakk 🫣Hun skulle jo bli så jordnær etter India turen, da kom hun vel så vidt inn døra. 5
Lana01 Skrevet 16. mars #16771 Skrevet 16. mars agent skrev (4 minutter siden): Blir vel bare snakk 🫣Hun skulle jo bli så jordnær etter India turen, da kom hun vel så vidt inn døra. Hun sa vel at hun ikke ville endre den siden, at hun fortsatt elsket shopping luksus bruke penger osv, bare at hun ville oppleve mer av det jordnær også . Nå må ikke dere missforstå , jeg vil fortsatt shoppe osv , det elsker jeg» så det er altså ikke snakk om å endre noe der. 1 3
Velinda Skrevet 16. mars #16772 Skrevet 16. mars Huder skrev (23 minutter siden): Og der går bikiniene ut som hakka møkk. Jaja, smak og behag er delt. Tenker at ikke alle er like opptatt av kvalitet og hvordan de ser ut 3 3
-Turtle Skrevet 16. mars #16773 Skrevet 16. mars Bikikitoppene sitter ikke fint hverken på Isabel, Sidra eller Shehed. Spilene skal jo normalt ligge unde puppen, inntil huden. Slik er det ikke på dem. 1 6
Sirah Skrevet 16. mars #16774 Skrevet 16. mars agent skrev (56 minutter siden): Blir vel bare snakk 🫣Hun skulle jo bli så jordnær etter India turen, da kom hun vel så vidt inn døra. Kom seg vel knapt på flyet. Der ble jeg faktisk skuffet. Skjønte jo at hun ikke kom til å legge om livsstilen totalt, men hadde håpet på bitttelitt. -Turtle skrev (20 minutter siden): Bikikitoppene sitter ikke fint hverken på Isabel, Sidra eller Shehed. Spilene skal jo normalt ligge unde puppen, inntil huden. Slik er det ikke på dem. Ser ut som om de har en størrelse for små alle sammen, eller er det bare meg? Når det er sagt så syntes jeg at flere av dem er fine! 2
Moni123 Skrevet 16. mars #16775 Skrevet 16. mars Jeg reagerer på noe annet ang bikiniene hennes. På bilde nr.1 så er det smykkegreier, som er kjempefint. Men på bilde 2 så mangler det. Finner ingen info om det er med eller ikke.
Bendie Skrevet 16. mars #16776 Skrevet 16. mars Ser flere kritiserer bikiniene. Selv synes jeg flere av modellene er fine , med tanke på pris. Nå velger jeg selv som oftest litt dyrere og heller færre plagg og liker å prøve bikinier. Men tror hun absolutt kan konkurrere i den prisklassen hun har lagt seg. Og salget tyder jo på at hun har truffet. Hun er også heldig å når ut til mange. 2 1
Ugresset Skrevet 16. mars #16777 Skrevet 16. mars Moni123 skrev (3 minutter siden): Jeg reagerer på noe annet ang bikiniene hennes. På bilde nr.1 så er det smykkegreier, som er kjempefint. Men på bilde 2 så mangler det. Finner ingen info om det er med eller ikke. Smykkene er tilleggspynt som kjøpes utenom. Blide 2 kan derfor ikke vise de når de ikke følger med. 1
Heike72 Skrevet 16. mars #16778 Skrevet 16. mars Moni123 skrev (7 minutter siden): Jeg reagerer på noe annet ang bikiniene hennes. På bilde nr.1 så er det smykkegreier, som er kjempefint. Men på bilde 2 så mangler det. Finner ingen info om det er med eller ikke. De charmsene selges separat en og en.
søpapegøje Skrevet 16. mars #16779 Skrevet 16. mars Ugresset skrev (3 timer siden): De skal altså møte Mathilda Linnéa (bestevenninna til Sidra) som er på backpackertur i Asia i 3 mnd. Hun er nå i Vietnam, reiser alene og er nok den som kommer til å guide søstrene. At I kommer til å bo på hostel i 2 uker er det vel 0,5% sjanse for at skjer. Har ikke sett snappene hennes der hun forteller om turen, men jeg følger mange som har backpacket og bodd på hosteller i Thailand og Vietnam. Den princesstreatmenten I er vandt med, og forventer, må hun se laaaang etter. Hun får ikke sove hvis noen snorker eller det er lyd, aner hun hva hostel er!? Man får ikke eksplodert dassen i fred, og ingen bærer baggasjen hennes. Jeg håper dette blir bra, at de får noen kule uker, men har jeg troa på at I takler det? Trenger ikke svare. Dette blir gøy å følge med på og jeg håper vi får se mer av den jordnære personen bak alle pengene og luksusen 🤞 Med fare for å være slem har jeg ikke mye tro på at Shehed varer på backpacking heller. Både henne og Isabel virker veldig sytete og dramatiske på snappene deres 😅 men gøy idé. 1
Sirah Skrevet 16. mars #16780 Skrevet 16. mars Bendie skrev (5 minutter siden): Ser flere kritiserer bikiniene. Selv synes jeg flere av modellene er fine , med tanke på pris. Nå velger jeg selv som oftest litt dyrere og heller færre plagg og liker å prøve bikinier. Men tror hun absolutt kan konkurrere i den prisklassen hun har lagt seg. Og salget tyder jo på at hun har truffet. Hun er også heldig å når ut til mange. Ja jeg syntes også det er fine bikinier til en ok pris. Hvordan kvaliteten osv er aner jeg ikke, men de er jo heller ikke veldig dyre. Jeg liker også best å prøve før kjøp, så blir neppe bikini på meg. De er garantert også utsolgt før jeg kommer så langt. søpapegøje skrev (1 minutt siden): Med fare for å være slem har jeg ikke mye tro på at Shehed varer på backpacking heller. Både henne og Isabel virker veldig sytete og dramatiske på snappene deres 😅 men gøy idé. Haha godt poeng. Ja ideen er knallgod! Håper de gjennomfører et par dager iallefall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå