Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Really skrev (2 timer siden):

Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker??

Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. 

Får se hva mer hun sier om dette idag da.... 

Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent...

Hvor skal hun nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

agent skrev (8 minutter siden):

Hvor skal hun nå ?

Det har hun ikke fortalt enda. Hun skal reise med Shehed.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (4 timer siden):

Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker??

Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. 

Får se hva mer hun sier om dette idag da.... 

Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent...

Sjokkert? Jaha.

Tviler på at han ble SJOKKERT i ordets rette forstand,  men Isabel må lage content. Ble sikkert bare overrasket .. men SJOKKERT gir større effekt 🤦🏼‍♀️

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Sjokkert? Jaha.

Tviler på at han ble SJOKKERT i ordets rette forstand,  men Isabel må lage content. Ble sikkert bare overrasket .. men SJOKKERT gir større effekt 🤦🏼‍♀️

Ja gjenstår om I sier noe idag om hva han ble sjokkert over. Jeg er fullt klar over hun overdriver for content.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seva skrev (3 minutter siden):

25L sekk til backpackingtur i Vietnam er vel i minste laget? 

Det kommer til å bli luksushoteller veldig raskt. Det er vel ingen som tror på at I gidder et kummerlig liv på hosteller mer enn et par dager !?

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tollerne i Australia nå. En fyr som har vært på backpacking i Vietnam. Bodd på hostel hvor 15 stk deler bad👍🫣 Så han skylder på de at han får utslag på narkotika. Kan bli noen artige uker i Vietnam for raad søstrene ja😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (4 minutter siden):

Ser på tollerne i Australia nå. En fyr som har vært på backpacking i Vietnam. Bodd på hostel hvor 15 stk deler bad👍🫣 Så han skylder på de at han får utslag på narkotika. Kan bli noen artige uker i Vietnam for raad søstrene ja😅

De vet nok ikke helt hva de begir seg utpå her nei, men dette skal bli tidenes tur ihvertfall.. 🤪😂😂👍🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (Akkurat nå):

Denne kan ingen mene er fin?spygrønn

Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse  er fint. 
Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse  er fint. 
Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . 

Uavhengig av om jeg synes den grønnfargen er fin eller ikke tenker jeg at dersom omgivelsene mine har et problem med fargen på bikinien min, eller størrelsen på rumpa mi burde de gå i seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

😂😂 der er vi to😂

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Døøør😂er helt sikker på at du er lekker i bikini men man må kjenne sine begrensninger ja😂

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellenn skrev (20 minutter siden):

Uavhengig av om jeg synes den grønnfargen er fin eller ikke tenker jeg at dersom omgivelsene mine har et problem med fargen på bikinien min, eller størrelsen på rumpa mi burde de gå i seg selv. 

Var vel strengt tatt et forsøk på litt humor og selvironi 😉

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle jentene skal komme i turkise tennis kjoler på 'St. Patriks day' hvor alle bruker grønt 👍🏻

Endret av Guris
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (11 minutter siden):

Så alle sammen skal komme i turkise tennis kjoler på 'St. Patriks day' hvor alle bruker grønt 👍🏻

Seriøst?? What a joke 🙈😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at bikinitrusa skal gå delvis inn i rompa? Virker helt rar passform..

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...