agent Skrevet 12 timer siden #16721 Del Skrevet 12 timer siden Really skrev (2 timer siden): Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker?? Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. Får se hva mer hun sier om dette idag da.... Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent... Hvor skal hun nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 12 timer siden #16722 Del Skrevet 12 timer siden agent skrev (8 minutter siden): Hvor skal hun nå ? Det har hun ikke fortalt enda. Hun skal reise med Shehed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12 timer siden #16723 Del Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11 timer siden #16724 Del Skrevet 11 timer siden Really skrev (4 timer siden): Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker?? Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. Får se hva mer hun sier om dette idag da.... Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent... Sjokkert? Jaha. Tviler på at han ble SJOKKERT i ordets rette forstand, men Isabel må lage content. Ble sikkert bare overrasket .. men SJOKKERT gir større effekt 🤦🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 10 timer siden #16725 Del Skrevet 10 timer siden Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Sjokkert? Jaha. Tviler på at han ble SJOKKERT i ordets rette forstand, men Isabel må lage content. Ble sikkert bare overrasket .. men SJOKKERT gir større effekt 🤦🏼♀️ Ja gjenstår om I sier noe idag om hva han ble sjokkert over. Jeg er fullt klar over hun overdriver for content. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seva Skrevet 6 timer siden #16726 Del Skrevet 6 timer siden 25L sekk til backpackingtur i Vietnam er vel i minste laget? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 6 timer siden #16727 Del Skrevet 6 timer siden Blir en interessant uke med backpacking og hostel i Vietnam 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 6 timer siden #16728 Del Skrevet 6 timer siden Guris skrev (11 minutter siden): 😂😆🤣 I vet å engasjere publikummet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6 timer siden #16729 Del Skrevet 6 timer siden Seva skrev (3 minutter siden): 25L sekk til backpackingtur i Vietnam er vel i minste laget? Det kommer til å bli luksushoteller veldig raskt. Det er vel ingen som tror på at I gidder et kummerlig liv på hosteller mer enn et par dager !? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 6 timer siden #16730 Del Skrevet 6 timer siden Ser på tollerne i Australia nå. En fyr som har vært på backpacking i Vietnam. Bodd på hostel hvor 15 stk deler bad👍🫣 Så han skylder på de at han får utslag på narkotika. Kan bli noen artige uker i Vietnam for raad søstrene ja😅 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 6 timer siden #16731 Del Skrevet 6 timer siden Lawyer skrev (4 minutter siden): Ser på tollerne i Australia nå. En fyr som har vært på backpacking i Vietnam. Bodd på hostel hvor 15 stk deler bad👍🫣 Så han skylder på de at han får utslag på narkotika. Kan bli noen artige uker i Vietnam for raad søstrene ja😅 De vet nok ikke helt hva de begir seg utpå her nei, men dette skal bli tidenes tur ihvertfall.. 🤪😂😂👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6 timer siden #16732 Del Skrevet 6 timer siden agent skrev (18 minutter siden): Denne kan ingen mene er fin?spygrønn 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #16733 Del Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): Denne kan ingen mene er fin?spygrønn Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse er fint. Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 6 timer siden #16734 Del Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse er fint. Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . Uavhengig av om jeg synes den grønnfargen er fin eller ikke tenker jeg at dersom omgivelsene mine har et problem med fargen på bikinien min, eller størrelsen på rumpa mi burde de gå i seg selv. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet 6 timer siden #16735 Del Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse er fint. Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . 😂😂 der er vi to😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6 timer siden #16736 Del Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Enig, skjønner ikke at noen syntes verken farge eller opp i raua bikini truse er fint. Syntes jeg seg meg selv i den grønne sånn første dag i solen i sommer. Bleik feit, rompe cellulitter og bikini i den fargen og halve ræva bar ….for å si det slik så er det godt for mine omgivelser at jeg har både selvinnsikt og ikke er RS . Døøør😂er helt sikker på at du er lekker i bikini men man må kjenne sine begrensninger ja😂 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 5 timer siden #16737 Del Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (20 minutter siden): Uavhengig av om jeg synes den grønnfargen er fin eller ikke tenker jeg at dersom omgivelsene mine har et problem med fargen på bikinien min, eller størrelsen på rumpa mi burde de gå i seg selv. Var vel strengt tatt et forsøk på litt humor og selvironi 😉 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 5 timer siden #16738 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Så alle jentene skal komme i turkise tennis kjoler på 'St. Patriks day' hvor alle bruker grønt 👍🏻 Endret 5 timer siden av Guris 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 5 timer siden #16739 Del Skrevet 5 timer siden Guris skrev (11 minutter siden): Så alle sammen skal komme i turkise tennis kjoler på 'St. Patriks day' hvor alle bruker grønt 👍🏻 Seriøst?? What a joke 🙈😂😂😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 5 timer siden #16740 Del Skrevet 5 timer siden Er det meningen at bikinitrusa skal gå delvis inn i rompa? Virker helt rar passform.. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå