Teflonhjernen Skrevet 14. mars #16641 Skrevet 14. mars Har sluttet å følge henne, men gikk innom i dag for å se litt da hun kom opp. Men, ser jo at det er det samme 🥱😴 Ikke overrasket over at kondomen sprakk akkurat da risikoen for å bli gravid er størst. Regner med at det er naboen som er faren? Har skjønt her inne at hun har vær på Maldivene med han. 1
firetoen Skrevet 14. mars #16642 Skrevet 14. mars Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Har sluttet å følge henne, men gikk innom i dag for å se litt da hun kom opp. Men, ser jo at det er det samme 🥱😴 Ikke overrasket over at kondomen sprakk akkurat da risikoen for å bli gravid er størst. Regner med at det er naboen som er faren? Har skjønt her inne at hun har vær på Maldivene med han. Er faren? Hva mener du? Hun er jo ikke gravid p.t? 2
Istapp Skrevet 14. mars #16643 Skrevet 14. mars firetoen skrev (Akkurat nå): Er faren? Hva mener du? Hun er jo ikke gravid p.t? Nei, men hun ønsker vel å insinuerer dette til content fremover en periode. Hun er helskrudd - alle de gangene hun skal ha hatt "liksom uhell" med kondom, trodd hun var gravid osv. osv. Blir denne kjerringa aldri hakket mer voksen, moden og reflektert enn en "fjortis"? Beklager til oppegående fjortisser for assosiasjonen. 6 1 15
Teflonhjernen Skrevet 14. mars #16644 Skrevet 14. mars firetoen skrev (5 minutter siden): Er faren? Hva mener du? Hun er jo ikke gravid p.t? Nei, men hvis hun er gravid da.
Teflonhjernen Skrevet 14. mars #16645 Skrevet 14. mars Istapp skrev (1 minutt siden): Nei, men hun ønsker vel å insinuerer dette til content fremover en periode. Hun er helskrudd - alle de gangene hun skal ha hatt "liksom uhell" med kondom, trodd hun var gravid osv. osv. Blir denne kjerringa aldri hakket mer voksen, moden og reflektert enn en "fjortis"? Beklager til oppegående fjortisser for assosiasjonen. Jeg tenker også at hun er ekstremt barnslig til å være snart 31 år. Jeg tenker også at den kondom sprekk greia er content, så RS kan fabulere om at de skal bli tante. Ser at det virker ikke som om jeg har gått glipp av noe hvertfall 😊 3 12
fredsliijle Skrevet 14. mars #16646 Skrevet 14. mars Istapp skrev (3 minutter siden): Nei, men hun ønsker vel å insinuerer dette til content fremover en periode. Hun er helskrudd - alle de gangene hun skal ha hatt "liksom uhell" med kondom, trodd hun var gravid osv. osv. Blir denne kjerringa aldri hakket mer voksen, moden og reflektert enn en "fjortis"? Beklager til oppegående fjortisser for assosiasjonen. Det var også en gang i fjor, hun hadde ikke ligget med noen og da gikk hun og kjøpte seg en test for å utelukke graviditet???? Hun hadde ikke lagt med noen engang på 2 mnd tid og hatt mensen i tillegg!!!!! Make it make sense 4 7
Velinda Skrevet 14. mars #16647 Skrevet 14. mars Skulle ikke hun til India igjen å sjekke skolen hun byggde? 1
Sirah Skrevet 14. mars #16648 Skrevet 14. mars Velinda skrev (32 minutter siden): Skulle ikke hun til India igjen å sjekke skolen hun byggde? Hun skulle ned igjen når skolen sto klar tror jeg. Men så ble det jo så mye styr med de pengene så ting har vel tatt lenger tid enn planlagt vil jeg tro. 1
Velinda Skrevet 14. mars #16649 Skrevet 14. mars Sirah skrev (6 minutter siden): Hun skulle ned igjen når skolen sto klar tror jeg. Men så ble det jo så mye styr med de pengene så ting har vel tatt lenger tid enn planlagt vil jeg tro. Har oppdater om hvor langt de er komt med byggingen?
Sirah Skrevet 14. mars #16650 Skrevet 14. mars Velinda skrev (11 minutter siden): Har oppdater om hvor langt de er komt med byggingen? Ikke som jeg har fått med meg, men jeg må innrømme at jeg ikke får med meg all jabbingen 😬 2 1
girl1995 Skrevet 14. mars #16651 Skrevet 14. mars Er de kjærester nå? Helt umulig for normale folk å komme gjennom de snappene og jappingen der😩 8
agent Skrevet 14. mars #16653 Skrevet 14. mars girl1995 skrev (26 minutter siden): Er de kjærester nå? Helt umulig for normale folk å komme gjennom de snappene og jappingen der😩 Det lurer jeg på også, var veldig mye jabbing i dag🙈 2
Magdaolga Skrevet 14. mars #16654 Skrevet 14. mars agent skrev (11 minutter siden): Det lurer jeg på også, var veldig mye jabbing i dag🙈 Det har tatt heeelt av. Før lyttet jeg faktisk til det hun la ut. Nå 'zapper' jeg meg gjennom det. Hun har endret måten å legge ut innhold på.. Hun bruker et helt halvt år på å komme til poenget, og bruker clickbaits som aldri før. Tror også hun kommer til å bruke 'sprukket kondom' for alt det er verdt i kommende uker.. Lurer på om hun tjener det samme om folk må ''zappe'' seg gjennom 100 snapper enn om man faktisk ser alle de 100 snappene? Ser ikke for meg at engasjementet blir like høyt når folk bare klikker seg gjennom innholdet i full fart. 15 1
Natu Skrevet 14. mars #16655 Skrevet 14. mars Magdaolga skrev (43 minutter siden): Det har tatt heeelt av. Før lyttet jeg faktisk til det hun la ut. Nå 'zapper' jeg meg gjennom det. Hun har endret måten å legge ut innhold på.. Hun bruker et helt halvt år på å komme til poenget, og bruker clickbaits som aldri før. Tror også hun kommer til å bruke 'sprukket kondom' for alt det er verdt i kommende uker.. Lurer på om hun tjener det samme om folk må ''zappe'' seg gjennom 100 snapper enn om man faktisk ser alle de 100 snappene? Ser ikke for meg at engasjementet blir like høyt når folk bare klikker seg gjennom innholdet i full fart. Mer og lengre innhold betyr jo flere reklameinnslag og mer penger i kassa. Tror ikke det betyr noe for inntekten om man ser på eller zapper seg gjennom men det burde det jo. Jeg har ramlet helt av lasset i 2025, må jo sette av 2 timer for å komme seg gjennom innholdet som i tillegg har blitt kjedelig, på repeat og syns de click baitene hennes er latterlige. Bedre å følge med her 🙂 7 4
girl1995 Skrevet 14. mars #16656 Skrevet 14. mars agent skrev (1 time siden): Det lurer jeg på også, var veldig mye jabbing i dag🙈 Hehe. Håper noen kan svare. Har hun seriøst ikke et annet liv enn naboen? Ikke rart at hun går ned i kjelleren når han «ghoster». Trener hun ikke? Venner? Andre hobbyer? Altså…… det er jo nabo i alle hennes snap! 10 2
Glitter_eyes Skrevet 14. mars #16657 Skrevet 14. mars girl1995 skrev (18 minutter siden): Hehe. Håper noen kan svare. Har hun seriøst ikke et annet liv enn naboen? Ikke rart at hun går ned i kjelleren når han «ghoster». Trener hun ikke? Venner? Andre hobbyer? Altså…… det er jo nabo i alle hennes snap! Hun elsker å kjøpe treningsklær og gå rundt med det på Dubai mall. Men du ser hun aldri trene. Venner? Hun har noen såkalte Dubai venniner som hun sjeldent treffer. Man kan være så millioner man vil være. Men man ser jo hvor alene hun egentlig er. Livet hennes har ingen innhold enn det samme på reapet. Enten er det familien, Dubai mall og naboen. Så får å folk til å følge med på hun. Så lager hun noen idiotiske clicbait sånn folk skal trykke seg på. Så var ikke det noe spesielt hun la ut allikevel. Hun er nødt til overdramatisere litt for at folk skal gidde å se på. Mitt siste ord her er at hun ikke har et liv! 9 1 10
agent Skrevet 14. mars #16658 Skrevet 14. mars Magdaolga skrev (1 time siden): Det har tatt heeelt av. Før lyttet jeg faktisk til det hun la ut. Nå 'zapper' jeg meg gjennom det. Hun har endret måten å legge ut innhold på.. Hun bruker et helt halvt år på å komme til poenget, og bruker clickbaits som aldri før. Tror også hun kommer til å bruke 'sprukket kondom' for alt det er verdt i kommende uker.. Lurer på om hun tjener det samme om folk må ''zappe'' seg gjennom 100 snapper enn om man faktisk ser alle de 100 snappene? Ser ikke for meg at engasjementet blir like høyt når folk bare klikker seg gjennom innholdet i full fart. Det er helt ekstremt, tar jo så lang tid. Vært tomt innhold siden hun kom tilbake. 5 1
agent Skrevet 14. mars #16659 Skrevet 14. mars (endret) Natu skrev (58 minutter siden): Mer og lengre innhold betyr jo flere reklameinnslag og mer penger i kassa. Tror ikke det betyr noe for inntekten om man ser på eller zapper seg gjennom men det burde det jo. Jeg har ramlet helt av lasset i 2025, må jo sette av 2 timer for å komme seg gjennom innholdet som i tillegg har blitt kjedelig, på repeat og syns de click baitene hennes er latterlige. Bedre å følge med her 🙂 Lettere å følge med her 😃 Hadde gledet meg til tea time, men der ble jeg skuffa. Men jeg så på Rami sin snapp for noen dager siden. Der han fortalte sine tanker om dateing i Dubai. Det var litt interessant, med tanke på I sitt dateing liv. Han mente at jentene i Dubai var golddiggere og forlangte for mye på datene. Han ville ha norsk kjæreste. Han sa vel for en stund siden at han ikke ville være sammen med noen som I, da ble hun litt stram i maska.🙈🙉🙈 Endret 14. mars av agent 10 1
Magdaolga Skrevet 14. mars #16660 Skrevet 14. mars (endret) La oss si at engasjementet går ned nå pga hun snapper så mye som hun gjør.. Tror dere hun skjønner at det er pga langtekkelig snapping , eller tror dere at hun da faktisk mener at det er fordi naboen liksom kjeder oss? Jeg for min del har ikke falt av pga det generelle innholdet, men pga hun nå bruker 30 minutter på å komme til et poeng som hun tidligere brukte 3 minutter på. Skildringer er greit i bøker, men irl..😴 ..rotete forklart, men dere skjønner sikkert tegninga😅 ...ooooog jeg tror faktisk at om hun føler at hun får mindre engasjement, så kommer hun til å skylde det på noe helt merkelig.. La oss si at hun tror det er pga naboen..Da tror jeg faktisk at pengene styrer hva hun til slutt går for.. Forhold eller vennskap. At hun dog pakker det inn i "men jeg må velge dere, venninnene mine. Uten dere, ingen meg". Endret 14. mars av Magdaolga 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå