Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Ellenn skrev (23 minutter siden):

Off topic, men jeg har også en hest med sugerør i lommeboken min. Derfor er det fint å drømme seg bort litt i et liv som er totalt annerledes enn mitt 😊

Jeg har to så jeg har knapt råd til smør på brødskiven ved siden av 😅 Det er litt av det jeg liker ved å følge Isabel også. Å drømme meg bort i et liv jeg aldri vil få fordi jeg prioriterer som jeg gjør. Ikke at jeg ville blitt mangemillionær uansett, men pga hestene kan jeg knapt huske når jeg sist unnet meg selv en ferie. Men det er bare snakk om prioriteringer og pr i dag ville jeg ikke byttet dem ut for alt i verden 🥰 Selv om det er fristende på dager som denne da alt bare er kaldt, kjipt og vått 🙈

Godt å lese at vi er flere som har valgt verdens desidert dyreste og mest møkkete livsstil 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (36 minutter siden):

Jeg har to så jeg har knapt råd til smør på brødskiven ved siden av 😅 Det er litt av det jeg liker ved å følge Isabel også. Å drømme meg bort i et liv jeg aldri vil få fordi jeg prioriterer som jeg gjør. Ikke at jeg ville blitt mangemillionær uansett, men pga hestene kan jeg knapt huske når jeg sist unnet meg selv en ferie. Men det er bare snakk om prioriteringer og pr i dag ville jeg ikke byttet dem ut for alt i verden 🥰 Selv om det er fristende på dager som denne da alt bare er kaldt, kjipt og vått 🙈

Godt å lese at vi er flere som har valgt verdens desidert dyreste og mest møkkete livsstil 😅

Jeg ville mye heller hatt en hest enn å leve livet til IR med tomme materielle goder. Heldige deg🥰

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (Akkurat nå):

Jeg ville mye heller hatt en hest enn å leve livet til IR med tomme materielle goder. Heldige deg🥰

Jeg føler meg ekstremt heldig som har muligheten - selv om det går på bekostning av veldig mye annet 🥰 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (3 timer siden):

Eneste grunnen for at hun tviholder på naboen er pga pengene. 

Interessant take- hun har da mer enn nok selv. Og i tillegg dater hun bare menn med fet lommebok. Hun har også sabotert masse i den relasjonen. Så visst hun holdt igjen pga pengene gjør hu en dårlig jobb altså. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har reist hjem i dag. Var nok en plan på å legge ut story fra hele gårsdagen- i dag. Så reiser de hjem samtidig som alt blir lagt ut- som altså er content fra gårsdagen. For å slippe "fuzz" på flyplassen etc.... Plutselig får vi en snap i morgen om "goood morgen damar" fra Dubai.... 😅👍🏼

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (17 minutter siden):

Jeg tror de har reist hjem i dag. Var nok en plan på å legge ut story fra hele gårsdagen- i dag. Så reiser de hjem samtidig som alt blir lagt ut- som altså er content fra gårsdagen. For å slippe "fuzz" på flyplassen etc.... Plutselig får vi en snap i morgen om "goood morgen damar" fra Dubai.... 😅👍🏼

Hun er hjemme. Sidra la ut en snap av at hun kom hjem, men den ble slettet igjen med en gang. Så teorien din er nok helt riktig.

Fornuftig å gjøre det sånn :)

Endret av Sirah
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (9 minutter siden):

Hun er hjemme. Sidra la ut en snap av at hun kom hjem, men den ble slettet igjen med en gang. Så teorien din er nok helt riktig.

Fornuftig å gjøre det sånn :)

Se der ja.... Tenkte meg det se.... Sikkert mange som har sittet og sett på den lange storyen i dag og trodd det var dagens innhold ..... Jaja, var nok lurt å gjøre det sånn.... Men lurte ikke oss 👻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (8 minutter siden):

Se der ja.... Tenkte meg det se.... Sikkert mange som har sittet og sett på den lange storyen i dag og trodd det var dagens innhold ..... Jaja, var nok lurt å gjøre det sånn.... Men lurte ikke oss 👻😂

Nei lurer ikke oss 😅

For ordens skyld så hadde jeg ikke postet dette dersom Sidra hadde sagt f.eks: I kveld/i morgen skal vi hente Isabel. Men når hun er trygt hjemme så er det ingen tullinger som kan dra til flyplassen for å snoke så da må det være greit å spoile litt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (4 minutter siden):

Nei lurer ikke oss 😅

For ordens skyld så hadde jeg ikke postet dette dersom Sidra hadde sagt f.eks: I kveld/i morgen skal vi hente Isabel. Men når hun er trygt hjemme så er det ingen tullinger som kan dra til flyplassen for å snoke så da må det være greit å spoile litt 😅

Ja, nå er det jo ingen fare på ferde.... 😅👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 timer siden):

Jeg har 4 😆😆😆 Kjenner følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (4 minutter siden):

Jeg har 4 😆😆😆 Kjenner følelsen. 

Hahahaha godt vi er flere 😂 Her sitter vi å diskuterer den uvettige pengebruken til Isabel og så bruker vi våre sikkert minst like teit i følge de fleste andre 😂 Forskjellen er at I har råd til det 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (30 minutter siden):

Hahahaha godt vi er flere 😂 Her sitter vi å diskuterer den uvettige pengebruken til Isabel og så bruker vi våre sikkert minst like teit i følge de fleste andre 😂 Forskjellen er at I har råd til det 🤣

Haha - jepp! Investere i Chanel eller Patek er bedre enn å investere i noe som kan krepere av kolikk pga av temperaturfall 😂😂 Det er en dårlig investering! Så vi har noe å lære av I! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (På 10.3.2025 den 20.08):

Sikkert snorkla å sett «kurangi», kule delfiner og en hai kanskje noe ala dette. Men syns det var fint å se at ho bare har kosa seg idag. Syns ho begynte å bli skremmende med poste abstinenser «liksom». Godt å se ho ikke mener det hahah

Lawyer skrev (På 10.3.2025 den 20.00):

Hva har skjedd idag tro? Har de kjøpt en øy? Blitt kjærester?😅😁

Måtte le når hun og naboen hadde kommet frem til at de trenger 100 mill hver for å starte resort på egen øy. 
Jeg var på Maldivene i februar og vi kjørte forbi flere øyer som var under utbygging. Da fortalte guiden vår at man kunne leie (ikke kjøpe) øyer og lage resort. De kunne leies fra minimum 50 år og oppover og det kostet fra 5 millioner Amerikanske dollar for de aller minste øyene. Og det er prisen kun for øya, som måtte betales med en gang, fordi myndighetene trenger penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BareSiri skrev (4 timer siden):

Måtte le når hun og naboen hadde kommet frem til at de trenger 100 mill hver for å starte resort på egen øy. 
Jeg var på Maldivene i februar og vi kjørte forbi flere øyer som var under utbygging. Da fortalte guiden vår at man kunne leie (ikke kjøpe) øyer og lage resort. De kunne leies fra minimum 50 år og oppover og det kostet fra 5 millioner Amerikanske dollar for de aller minste øyene. Og det er prisen kun for øya, som måtte betales med en gang, fordi myndighetene trenger penger. 

Tenk deg prisen for et kloakk system og vann forsyning på en øde øy totalt uten infrastruktur 💸💸💸

I skal alltid kjøpe så mye men det blir kun med  historien 🤷🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (4 timer siden):

Her er størrelsen på de øyene til USD 5 mill. De er altfor små til å bygge turist resort, de kjøpes av folk som vil bygge seg egne villaer og ha en privat øy, ikke for kommersiell virksomhet. I er igjen igang med 'story telling' akkurat som villa på palmen etc.

Screenshot_2025-03-12-15-22-38-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (2 minutter siden):

Her er størrelsen på de øyene til USD 5 mill. De er altfor små til å bygge turist resort, de kjøpes av folk som vil bygge seg egne villaer og ha en privat øy, ikke for kommersiell virksomhet. I er igjen igang med 'story telling' akkurat som villa på palmen etc.

Screenshot_2025-03-12-15-22-38-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Driver hun og proklamerer at hun skal drive business på Maldivene? Gurimalla. Kanskje først starte opp sin egen småskala-business som er selvgående og ikke basert på henne som person, og ikke kun et merke der man bare fronter seg selv som merkevaren? 

Synd at pengene hun tjener ikke brukes til å omsette de til noe større, enten ved å kjøpe leilighet til broren og leie den ut til han, så hun tjener penger på sikt f.eks. Hun blir så blendet av millionene at hun ikke klarer å ta tak i dem og bruke de til noe vettugt, for det blir så uendelig med mange ting hun kan gjøre, at hun ikke klarer gjøre noe fornuftig med pengene. (og til de som skriver at hun snakker med en finansmann nå og skal spare: en som lover 40 % omsetning på penger høres ikke ut som noe annet enn scam)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ToneVie skrev (13 timer siden):

Haha - jepp! Investere i Chanel eller Patek er bedre enn å investere i noe som kan krepere av kolikk pga av temperaturfall 😂😂 Det er en dårlig investering! Så vi har noe å lære av I! 

det er den værste investeringen jeg noensinne har gjort iallefall 😅 men tror den gir mer gode minner enn både Chanel og Patek til sammen 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Tenk deg prisen for et kloakk system og vann forsyning på en øde øy totalt uten infrastruktur 💸💸💸

I skal alltid kjøpe så mye men det blir kun med  historien 🤷🏻

Hun kan begynne med å ta en prat med svenske Eva som er ene halvdelen av de som driver Soneva, der de har vært nå. Der er det også villaer til salgs. Hun snakket jo om det en gang (eller flere).

Endret av Alessi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...