Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lawyer skrev (55 minutter siden):

Hva har skjedd idag tro? Har de kjøpt en øy? Blitt kjærester?😅😁

Tipper det kommer en helt "sinnsyk" clickbait. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (7 minutter siden):

Tipper det kommer en helt "sinnsyk" clickbait. 

Garantert 😂 

• Liker 1
Skrevet
Lawyer skrev (1 time siden):

Hva har skjedd idag tro? Har de kjøpt en øy? Blitt kjærester?😅😁

Håper: blitt kjærester

Tror: delfiner og skilpadder under snorkling 😅

Skal vi tippe clickbait? 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Fansy skrev (2 timer siden):

helt sant- voldsomt faktisk. Og at ikke de som hater sånn ser selv at de er like intense som den andre veien er for meg et under 🤔 

har vært inne her å lest mye - men ikke laget meg bruker før nå. Og syns også du er en oppegående bruker 😂 om man kan si sånt, som prøver å ha sunn fornuftige diskusjoner rundt ir. Istedefor vel ja- 

Så hyggelig å lese 🥰 Jeg tenker som så at dersom I faktisk skulle lese her inne så vil jeg ikke være en som sitter å diskuterer ting vil være vondt for henne å lese. Som offentlig person er det klart at hun må tåle diskusjon, kritikk og at folk ikke er enige med henne, men mye av det som skrives her på rampelysforumet (nå tenker jeg ikke nødvendigvis på denne tråden) er direkte ondskapsfullt 🙈 Sophie Elise sier jo selv at hun leser her og at hun havner i kjelleren pga hva folk skriver. En sånn person ønsker jeg ikke å være. Det betyr likevel ikke at man ikke kan både diskutere og kritisere, bare man tenker seg om to ganger før man publiserer. Jeg har absolutt mine svin på skogen selv, men prøver iallefall 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Håper: blitt kjærester

Tror: delfiner og skilpadder under snorkling 😅

Skal vi tippe clickbait? 😁

JA! Jeg er enig: I samme rekkefølge 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Så hyggelig å lese 🥰 Jeg tenker som så at dersom I faktisk skulle lese her inne så vil jeg ikke være en som sitter å diskuterer ting vil være vondt for henne å lese. Som offentlig person er det klart at hun må tåle diskusjon, kritikk og at folk ikke er enige med henne, men mye av det som skrives her på rampelysforumet (nå tenker jeg ikke nødvendigvis på denne tråden) er direkte ondskapsfullt 🙈 Sophie Elise sier jo selv at hun leser her og at hun havner i kjelleren pga hva folk skriver. En sånn person ønsker jeg ikke å være. Det betyr likevel ikke at man ikke kan både diskutere og kritisere, bare man tenker seg om to ganger før man publiserer. Jeg har absolutt mine svin på skogen selv, men prøver iallefall 😅

Helt enig. Det er lov og bør være lov å tenke og diskutere kritisk. Men saklig og reflektert. Enkelte her og i andre tråder er tydelig bare sinte og sier ting for å være ekle. Skjult under «kritikk» som de må tåle fordi de er jo offentlige. Som om det gjør de umenneskelige eller noe

• Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

JA! Jeg er enig: I samme rekkefølge 😅

Såg på ig- bilde av snorkle utstyr, oooog en chatgpt diskusjon om å åpne luxury butique hotel på Maldivene 

Skrevet
Fansy skrev (16 minutter siden):

Helt enig. Det er lov og bør være lov å tenke og diskutere kritisk. Men saklig og reflektert. Enkelte her og i andre tråder er tydelig bare sinte og sier ting for å være ekle. Skjult under «kritikk» som de må tåle fordi de er jo offentlige. Som om det gjør de umenneskelige eller noe

Ja tenker at selv om det er en offentlig person så har den personen likevel følelser (og mange av dem også et tonn med bagasje) så skulle de lese så skal iallefall ikke jeg være den som bidrar til at de faktisk gjennomfører neste operasjon eller forverrer eventuelle problemer. Litt må man så klart tåle når man har satt seg selv i den situasjonen så klart, men det får være grenser. Forskjell på å diskutere saklig og relevant og på å være direkte ufin. Denne tråden er absolutt ikke blant de værste, men det er direkte ufine innlegg her innimellom også. Heldigvis har vi veldig flinke moderatorer som rydder opp der det trengs :)

Fansy skrev (16 minutter siden):

Såg på ig- bilde av snorkle utstyr, oooog en chatgpt diskusjon om å åpne luxury butique hotel på Maldivene 

Haha håper ikke de er gale nok til å faktisk vurdere det siste seriøst 😅 Det må jo koste milliarder 💸

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja tenker at selv om det er en offentlig person så har den personen likevel følelser (og mange av dem også et tonn med bagasje) så skulle de lese så skal iallefall ikke jeg være den som bidrar til at de faktisk gjennomfører neste operasjon eller forverrer eventuelle problemer. Litt må man så klart tåle når man har satt seg selv i den situasjonen så klart, men det får være grenser. Forskjell på å diskutere saklig og relevant og på å være direkte ufin. Denne tråden er absolutt ikke blant de værste, men det er direkte ufine innlegg her innimellom også. Heldigvis har vi veldig flinke moderatorer som rydder opp der det trengs :)

Haha håper ikke de er gale nok til å faktisk vurdere det siste seriøst 😅 Det må jo koste milliarder 💸

ja det kan du si- og likeså de er ikke kjærester? Men kan starte hotell sammen haha. Fint de har noe å se frem til om de faktisk innser at kk er teit

• Liker 1
Skrevet
Fansy skrev (Akkurat nå):

ja det kan du si- og likeså de er ikke kjærester? Men kan starte hotell sammen haha. Fint de har noe å se frem til om de faktisk innser at kk er teit

Samme tenker jeg 😅 Viktig at det ikke blir for seriøst 😅

Gjest pålandjorda
Skrevet

Sikkert frieri.

Eller gravid.

Skrevet

Vet ikke om jeg ville gått inn i business med en jeg har en uavklart kjærlighetsrelasjon til, men å lage noe ala en "influencer island" tror jeg egentlig kunne vært et konsept. Er vel mest et luftslott, men om noen skulle vært "galne" nok til å gjøre noe sånt tror jeg det er henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg ville gått inn i business med en jeg har en uavklart kjærlighetsrelasjon til, men å lage noe ala en "influencer island" tror jeg egentlig kunne vært et konsept. Er vel mest et luftslott, men om noen skulle vært "galne" nok til å gjøre noe sånt tror jeg det er henne. 

Det er risky å gå inn i business med en man har et uavklart kjærlighetsrelasjon til , det er jeg enig i, men på en annen side har de også kjent hverandre lenge , og IR har et godt forhold til  Pierre i dag, så sånn sett kan det gå helt fin selv om forholdet ikke vil være./ bli seriøst  Vil tro begge også er såpass «oppegående» at de ser denne problemstillingen , og vil avklare og ta det med i beregningen om de skulle satse på å starte noe

Når det gjelder «influenser Island» vil jeg tro de vil satse bredere , og ikke skape et konsept som fanger kun dette.Hun snakker om å få ned investorer Hintet hun på et ønske om at Stordalen, kunne være aktuell  he he? 
Hun har god teft , og har vist at hun kan få til mye Hun når  ut til et veldig stort publikum, med rette investorer ville det nok kunne gå

jeg hadde vært mer bekymret mht  til andre «uforutsette « ting de ikke har styring på som nedgangstider i økonomi på verdensbasis,  , uro i verden, klimaendringer med mer ekstremvær osv uten investorer ville det være galskap å satse 

Er vel helst et luftslott ja, men en spennende tanke Ser for  meg at hun vil bli rastløs etterhvert, men med nok folk til å drive det , kan hun nok forsette som før, og da veksle med å være på Maldivene og i Dubai

• Nyttig 2
Skrevet

Hun tar seg jammen godt tilrette på omvisning. Synes hun er frekk jeg. Naboen tar bilder av henne i bikinien som skal lanseres. Det står altså en ansatt og venter mens hun jobber som modell i et hus hun ville ha omvisning i.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Really skrev (40 minutter siden):

Hun tar seg jammen godt tilrette på omvisning. Synes hun er frekk jeg. Naboen tar bilder av henne i bikinien som skal lanseres. Det står altså en ansatt og venter mens hun jobber som modell i et hus hun ville ha omvisning i.

Håper hun har spurt om tillatelse først. Det kan jo hende de ser på det som god omtale, hvis de vet at hun når fram til mange. Jeg synes denne resorten ser fristende ut. Liker spesielt godt skliene ut i vannet 🙂

• Liker 4
Annonse
Skrevet (endret)
Alessi skrev (18 minutter siden):

Håper hun har spurt om tillatelse først. Det kan jo hende de ser på det som god omtale, hvis de vet at hun når fram til mange. Jeg synes denne resorten ser fristende ut. Liker spesielt godt skliene ut i vannet 🙂

Ja hun har avtalt med dem i forkant, og det er jo kjempeflott reklame .😀 Ser ene reels ‘en hennes Insta har 4,7 mill views  så om hun legger ut noe der , er det en gavepakke. 

Endret av Lana01
La til litt
  • Liker 5
Skrevet
refill skrev (4 timer siden):

Eneste grunnen for at hun tviholder på naboen er pga pengene. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vil tro de setter pris på all omtalen ja. Hun når jo ut til et publikum de mest sannsynlig ikke ville nådd uten henne. For meg som bruker alle pengene jeg har på hest er nok en ferie på en sånn resort bare en fjern drøm, men for folk som ikke har en så idiotisk dyr hobby som meg så er det jo kanskje noe man kan spare til. 

Ang å starte egen resort så er nok det bare et luftslott, men gøy at de faktisk tenker tanken!

• Liker 6
Skrevet
Jenzen skrev (3 minutter siden):

Eneste grunnen for at hun tviholder på naboen er pga pengene. 

Tull

• Liker 12
Skrevet
Sirah skrev (44 minutter siden):

Vil tro de setter pris på all omtalen ja. Hun når jo ut til et publikum de mest sannsynlig ikke ville nådd uten henne. For meg som bruker alle pengene jeg har på hest er nok en ferie på en sånn resort bare en fjern drøm, men for folk som ikke har en så idiotisk dyr hobby som meg så er det jo kanskje noe man kan spare til. 

Ang å starte egen resort så er nok det bare et luftslott, men gøy at de faktisk tenker tanken!

Off topic, men jeg har også en hest med sugerør i lommeboken min. Derfor er det fint å drømme seg bort litt i et liv som er totalt annerledes enn mitt 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...