Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Ellenn skrev (3 timer siden):

De eldre damene får i hvert fall ikke mensen samtidig som IR 🤪

Det er sant🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natu skrev (3 timer siden):

😂😂😂😂 Men ja!!! Er det ikke ikke slike som skaper problemer? Og de er jo ikke haters, heller det stikk motsatte? De kjeder seg i  livet og sluker ordene hennes og tror "de " er på ferie. Lever livet gjennom henne og hun leverer! 

Stemmer ikke .

Jeg har MINE egne ferier med min MANN, mer enn nok for meg som er UFØRETRYGDET. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si rundt 250,000 damer i alder hvor de har sin månedlige mens syklus følger I og det kun er 28 dagers syklus  (noen har 21 dager og noen 35 dager ), så vil gjennomsnittlig 8,929 av følgerene gå inn syklus hver eneste dag og 8,929 samme dag som I, så ikke noe sensasjon akkurat 🤦🏻🥴 ser alle de meldingene hvor de tror det er noe stort å få mens på samme dag og at de har et spesielt bånd. Nei det er ikke spesielt da det kun er 28 dager å ta av !! Bare det å sende meldinger til fremmende folk om når de er i syklus bevitner vel at det mangler noe !? Ser de meldingene stadig vekk ☹️

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (12 timer siden):

Haha nei godt poeng 😅

Jeg tror absolutt du har rett. Hun har nok hatt større suksess med «venninnegjengen» sin enn hun regnet med og blitt revet med selv uten å tenke konsekvenser. Kan jo til en viss grad forstå det når man ser millionene renne inn. Det finnes alltid noen der ute som ikke vil en noe godt. De fleste av oss har kanskje en håndfull gode venninner og en gjeng bekjente. Isabel har ca 400.000 bestevenner hun deler absolutt alt med. Sier seg selv at det på et tidspunkt smeller 🫣 Keep your friends close and your enemies closer sier de. Er nok ikke uten grunn det uttrykket ble funnet opp. Håper ikke de som er på en mission nå får til å ødelegge mellom I og naboen. Tror han er bra for henne. Og at hun skjønner hvor stor hun faktisk er blitt og at hun dermed tilpasser innholdet litt deretter…. Det kommer også fra et godt sted ❤️

Isabel har større suksess på Snap enn kollegaene sine i Norge. Hun gjør ikke noe feil eller annerledes enn de andre, hun er bare mye bedre likt. Andre influensere kjører akkurat samme linje som henne, men de er ikke troverdige og dermed feiler de. Så dette skal altså Isabel endre på, slik at følgerne mister litt av interessen? Det blir så mye suksess og penger at hun bør roe ned? Bør hun endre seg fordi noen følgere ikke er friske? Det kan vel ikke være Isabel sitt ansvar? Disse er sårbare uansett hvem de følger, er de ikke? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (6 timer siden):

La oss si rundt 250,000 damer i alder hvor de har sin månedlige mens syklus følger I og det kun er 28 dagers syklus  (noen har 21 dager og noen 35 dager ), så vil gjennomsnittlig 8,929 av følgerene gå inn syklus hver eneste dag og 8,929 samme dag som I, så ikke noe sensasjon akkurat 🤦🏻🥴 ser alle de meldingene hvor de tror det er noe stort å få mens på samme dag og at de har et spesielt bånd. Nei det er ikke spesielt da det kun er 28 dager å ta av !! Bare det å sende meldinger til fremmende folk om når de er i syklus bevitner vel at det mangler noe !? Ser de meldingene stadig vekk ☹️

Du tenker for mye over ting. Jeg tror seriøst 90% av de meldingene syns det er morsomt. Det er jo en jentegreie å synce mensen og noe vi ofte kødder med. Jeg tror hverken innsendere eller ir tar det så høytidelig som noe annet enn gøy. Og at du er så obsessed å gjør matten etc. idk du virker som

hennes største fan egentlig ?

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (13 timer siden):

Stemmer ikke .

hvorfor ser du på henne egentlig ?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fansy skrev (43 minutter siden):

Du tenker for mye over ting. Jeg tror seriøst 90% av de meldingene syns det er morsomt. Det er jo en jentegreie å synce mensen og noe vi ofte kødder med. Jeg tror hverken innsendere eller ir tar det så høytidelig som noe annet enn gøy. Og at du er så obsessed å gjør matten etc. idk du virker som

hennes største fan egentlig ?

Du tolker det på samme måte som meg. Isabel har mye humor og bruker kamera med et glimt i øyet. Det er det følgerne hennes elsker med henne. Humoren, harseleringen på sine egne feil og mangler og sårbarheten oppi det hele. Nærheten hun har skapt til følgerne sine er unik. Og folk blir skikkelig provosert av hennes suksess.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (15 timer siden):

Stemmer ikke .

Jeg ser det kom inn en ny bruker profil nå ( som sikkert er en av de gamle men med ny profil) som prøver å være litt tøff og breial i svarene sine blant annet til deg, håper du bare plasserer den profilen i ignorer listen så slipper du å se mere til den, slik Jeg gjorde. Ikke noe vits å svare de da de håper på krangel og bruker debatt, de elsker det.

Jeg bare blokkerer umiddelbart og så er de borte for meg og Jeg slipper å se hvor mye tullball de skriver helt til de åpner en ny profil, da får de selvsagt en ny sjanse til å vise seg frem 🤦🏻😂 synes det er flott at du får penger fra Staten da alle olje pengene faktisk er folkets penger og burde deles rikelig ut. 👍🏻

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 9.3.2025 den 11.59):

Det er helt vilt fascinerende egentlig. Nøyaktig det samme som de som faktisk gaper på "opp med nebbet" og er våken til hun har landet trygt - bare i motsatt ende av skalaen. Eller, faktisk enda verre siden det er input med negativt fortegn. Moderne form for mental selvskading eller noe. Jeg skjønner ikke at man orker å følge noen man bare irriterer seg over. Det er veldig spesielt. 

Er det ender av skalaen? Er man haters om man er kritisk? Blodfan om man liker henne? 
Jeg tror det er sunt med noe midt i mellom. For det er ingen tvil om at hun i tillegg til å nå ut til sine følgere positivt, også har innhold jeg mener er skadelig. Og det for følgere i alle aldre. Jeg tror at de som føler seg nærmest henne, også er de som blir så engasjerte og investerte at de vil vite alt om henne. De som virkelig ikke kan utstå henne tror jeg følger taust med, for deretter ta henne. Også er det som jeg har skrevet tidligere. Hun legger opp til mye drama selv. Jeg tror hun er så blendet av penger og rikdom at hun ikke tenker over konsekvensene av handlinger hun gjør. Vi, som sitter midt i mellom bryr oss nok til å følge med henne, men bryr oss også såpass lite at når hun er ferdig snappe, legger henne bort. Og det er der majoriteten befinner seg. Tror jeg. Jeg forundrer meg over de som mener hun jobber så hardt, at hun fortjener all denne rikdommen. Ja, det er hardt å feriere hele året, si😅 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (47 minutter siden):

Er det ender av skalaen? Er man haters om man er kritisk? Blodfan om man liker henne? 
Jeg tror det er sunt med noe midt i mellom. For det er ingen tvil om at hun i tillegg til å nå ut til sine følgere positivt, også har innhold jeg mener er skadelig. Og det for følgere i alle aldre. Jeg tror at de som føler seg nærmest henne, også er de som blir så engasjerte og investerte at de vil vite alt om henne. De som virkelig ikke kan utstå henne tror jeg følger taust med, for deretter ta henne. Også er det som jeg har skrevet tidligere. Hun legger opp til mye drama selv. Jeg tror hun er så blendet av penger og rikdom at hun ikke tenker over konsekvensene av handlinger hun gjør. Vi, som sitter midt i mellom bryr oss nok til å følge med henne, men bryr oss også såpass lite at når hun er ferdig snappe, legger henne bort. Og det er der majoriteten befinner seg. Tror jeg. Jeg forundrer meg over de som mener hun jobber så hardt, at hun fortjener all denne rikdommen. Ja, det er hardt å feriere hele året, si😅 

Enig, det er nok for de fleste 'lett underholdning' som et alternativ til en meningsløs serie eller film. Morsomt, underholdende og provoserende. Sammelign gjerne tråden her med en bokklubb hvor folk leser en bok for så å diskutere den.

Det er alltid noen individer i denne verden som har en totalt virkelighets fjærn realitet, og de kan ende opp som såkalte 'stalkers'. Mange kjente og profilerte folk har hatt dette problemet og også folk som ikke er så kjente, for eksempel være ekstra hyggelig med en nabo eller kollega kan også trigge dette hos slike folk. Så det er viktig at vi alle setter grenser for oss selv med en gang så folk ikke tror vår vennlighet betyr noe mere.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (3 timer siden):

hvorfor ser du på henne egentlig ?

Hvorfor gjør du det? (egentlig)

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Absolutt ikke. Jeg er vel en av de som påstår at de fleste her inne (og følgerne generelt) er alle de i midten. Temaet her var de som utelukkende lirer av seg dritt og ganske klart hatewatcher. Om man irriterer seg over absolutt alt hun gjør, ikke tror på noe hun sier og rett og slett syntes hun og influencere er ekstremt provoserende skjønner jeg ikke hvorfor man ser på. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (5 minutter siden):

😂 De bare ønsker å krangle og lage aggressive brukerdebatter som aldri ender, men skjønner godt spørsmålet ditt.

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (1 time siden):

Jeg ser det kom inn en ny bruker profil nå ( som sikkert er en av de gamle men med ny profil) som prøver å være litt tøff og breial i svarene sine blant annet til deg, håper du bare plasserer den profilen i ignorer listen så slipper du å se mere til den, slik Jeg gjorde. Ikke noe vits å svare de da de håper på krangel og bruker debatt, de elsker det.

Jeg bare blokkerer umiddelbart og så er de borte for meg og Jeg slipper å se hvor mye tullball de skriver helt til de åpner en ny profil, da får de selvsagt en ny sjanse til å vise seg frem 🤦🏻😂 synes det er flott at du får penger fra Staten da alle olje pengene faktisk er folkets penger og burde deles rikelig ut. 👍🏻

Har vært bortreist idag, så har ikke fått med meg det før nå.👍❤️

Hvis det hadde vært mulig , ville jeg jobbet og bidratt med mitt. Men jeg begynte å jobbe tidlig så jeg har bidratt til staten. 😅😅😅😅

Takk for tipset 👍👍👍👍

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (2 minutter siden):

Har vært bortreist idag, så har ikke fått med meg det før nå.👍❤️

Hvis det hadde vært mulig , ville jeg jobbet og bidratt med mitt. Men jeg begynte å jobbe tidlig så jeg har bidratt til staten. 😅😅😅😅

Takk for tipset 👍👍👍👍

Så mye oljepenger som Norge drar inn så skulle det bare mangle at det tilfaller folket, så bare nyt hver krone med god samvittighet ❣️

Jeg bor i Dubai og her får alle statsborgere eiendom til å bygge villa hvis de ønsker, penger til å bygge villaen, penger til å kjøpe bolig hvis de ikke vil bygge selv, gratis utdannelse, tusenvis av dirhams hver måned, gratis strøm o.s.v. fordi lederene anser landet og dets rikdom som alle innbyggerene sitt. Norge kunne fint gjort det samme istedenfor å ført så mye penger ut av Norge. En av de største eiendoms utbyggerene i Dubai har Norske oljepenger investert 🥴 burde brukt de pengene i Norge istedenfor og delt ut boliger til Norske folk👍🏻 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt hun fikk eksplodert dassen tilslutt. Om det er sant at naboen hadde sagt «i’m proud of you» etter at hun hadde bæsja en tredagers, så er det jo nesten så man får troen. Isabel trenger nok noen som har den slags humor.  

Hun virker mer nedpå og mer frisk nå, enn da hun var på Joali med familien. Kanskje dette er bra for henne. 

Blir interessant å se om uendelige nett-shoppinger(stilling av behov) roer seg litt nå når de sikkert kommer hjem som et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elvirra skrev (26 minutter siden):

Enda godt hun fikk eksplodert dassen tilslutt. Om det er sant at naboen hadde sagt «i’m proud of you» etter at hun hadde bæsja en tredagers, så er det jo nesten så man får troen. Isabel trenger nok noen som har den slags humor.  

Hun virker mer nedpå og mer frisk nå, enn da hun var på Joali med familien. Kanskje dette er bra for henne. 

Blir interessant å se om uendelige nett-shoppinger(stilling av behov) roer seg litt nå når de sikkert kommer hjem som et par. 

Er det det hun byr på i dag,Gudbedre😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvirra skrev (35 minutter siden):

Måten han stilte spørsmålet til chat gpt bekrefter at fyren har humor, så tviler ikke på at han sa det til Isabel 😆 

Han er nok en veldig bra fyr for henne, hun virker veldig i balanse og jordet på et vis, hvis det går an å si. Synes det er fint å se. 

Endret av firetoen
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (1 time siden):

Fordi jeg syns hun er underholdende, jeg liker å se på et luksusliv som jeg ikke får, men fascineres over finnes. Syns det er som å heie på et par i en serie f.eks. Å følge på med datinglivet hennes osv. rett og slett det det er lagd for. Underholdning, på samme vis som Netflix o.l. det finnes «kjendiser» jeg heller ikke liker. Der velger jeg å ikke følge med. Så derfor lurer jeg på hvorfor du? Og andre lignende hate watcher så mye? Hva får dere ut av det annet enn sinne og frustrasjon? Eller er det litt deilig å plassere sinnet sitt på vilt fremmede på nett bare for å ha en utblåsning?  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 timer siden):

Isabel har større suksess på Snap enn kollegaene sine i Norge. Hun gjør ikke noe feil eller annerledes enn de andre, hun er bare mye bedre likt. Andre influensere kjører akkurat samme linje som henne, men de er ikke troverdige og dermed feiler de. Så dette skal altså Isabel endre på, slik at følgerne mister litt av interessen? Det blir så mye suksess og penger at hun bør roe ned? Bør hun endre seg fordi noen følgere ikke er friske? Det kan vel ikke være Isabel sitt ansvar? Disse er sårbare uansett hvem de følger, er de ikke? 

Tror du misforsto litt hva jeg mente :) At Isabel har desidert størst suksess og at dette kommer av at hun er den personen hun er er det ingen tvil om. Hun er kort og greit knallflink og har skaffet seg følgerskaren sin pga dette. 

I en ideel verden hadde hun kunne delt absolutt alt med oss, men dessverre er ikke verden ideel. Det finnes noen der ute som er ute etter å ødelegge eller som kort og greit ikke skjønner hvor grensene går. Hun sier jo selv at hun ikke kan poste i sanntid pga at folk dukker opp der hun er. Dvs at hun allerede har tatt grep for å skjerme om seg selv. 

Dessverre viser det seg gang på gang at dette ikke er nok og hun sa at hun vurderte å dele enda mindre av naboen (og generelt datinglivet sitt) pga de som sender meldinger til random menn på Instagram. 

Du spør: Bør hun endre seg fordi noen følgere ikke er friske? I en ideel verden NEI! Men konsekvensen av at de ikke er friske gjør at hun dessverre må gjøre dette for sin egen og andres sikkerhet. Hun har jo allerede gjort det :(  Det er veldig trist at det er sånn, men jeg kan godt forstå at hun tar forhåndsregler, noe som også dessverre viser seg å være fornuftig av henne…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...