Lana01 Skrevet 14 timer siden #16541 Del Skrevet 14 timer siden Bendie skrev (17 minutter siden): Jeg tror nok det er mange nysgjerrige og enkelte følgere kan gå så langt at de forsøker å finne ut av hvem dette er, uten de har dårlige hensikter. Men jeg tror nok dette heller handler om noen som ønsker å ramme IR. Om de treffer på rett person er de truende til å bombardere personen med innhold, de håper og tror vil skade gjøken sitt syn på IR. Dette tenker jeg også. Og det har vi sett før, med tanke på hun som kontaktet arbeidsplassen til søsteren. Det kan godt være samme personen eller personer som står bak dette. Eller andre som ønsker å ødelegge, noen som ønske å se at han bryter forholdet han har med henne Intensiteten på dette, virker som en desperat person, ute etter å ødelegge 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13 timer siden #16542 Del Skrevet 13 timer siden (endret) agent skrev (2 timer siden): Blir sikkert en bratt læringskurve for KK. Men jeg tviler på at han ikke er på SoMe, det tror jeg er bare noe hun sier. Fordi de som har tid og lyst ikke skal undersøke. Business mann i 30 årene som ikke er på SoMe i 2025 🤔🤔 Blir spennende dette om han klarer å omstille seg, Utifra henne er han ett rutine menneske. Han er jo helt sikkert på some, men som de fleste normale mennesker uten særlig stor interesse for det. Samboeren min har privat Instagram, har noen få hundre følgere og har vel postet et bilde totalt. Han bruker Instagram for å se på reels og for å følge med på venner og kjente uten å bidra stort selv. Bare for å ta et eksempel fra en mann som bruker some, men som ikke er spesielt interessert. De fleste av hans kamerater bruker Instagram på ca samme måte og alle er rundt alderen naboen skal være eller noen år eldre. Mener jeg leste en plass at Snapchat er veldig populært i Norden, men at det ikke har hatt den samme suksessen ellers i verden. At det er derfor de startet partnerprogrammet - for å tiltrekke seg flere brukere. Derfor er det kanskje ikke så rart at naboen ikke bruker Snapchat da dette kanskje ikke var særlig populært der han kommer fra da han var i målgruppen for å begynne å bruke appen. De fleste av oss «gamlinger» som bruker snap bruker den vel mest av gammel vane fordi vi har brukt den siden den kom ut omtrent. Usikker på om denne informasjonen ang Snapchat stemmer. Alt dette er så klart bare tanker fra meg og det trenger overhodet ikke ha rot i virkeligheten. For å si det sånn: Hadde min samboer vært naboen så hadde du ikke funnet han heller på Instagram med de få «hinta» som Isabel har lagt ut om han Endret 13 timer siden av Sirah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 12 timer siden #16543 Del Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (37 minutter siden): Han er jo helt sikkert på some, men som de fleste normale mennesker uten særlig stor interesse for det. Samboeren min har privat Instagram, har noen få hundre følgere og har vel postet et bilde totalt. Han bruker Instagram for å se på reels og for å følge med på venner og kjente uten å bidra stort selv. Bare for å ta et eksempel fra en mann som bruker some, men som ikke er spesielt interessert. De fleste av hans kamerater bruker Instagram på ca samme måte og alle er rundt alderen naboen skal være eller noen år eldre. Mener jeg leste en plass at Snapchat er veldig populært i Norden, men at det ikke har hatt den samme suksessen ellers i verden. At det er derfor de startet partnerprogrammet - for å tiltrekke seg flere brukere. Derfor er det kanskje ikke så rart at naboen ikke bruker Snapchat da dette kanskje ikke var særlig populært der han kommer fra da han var i målgruppen for å begynne å bruke appen. De fleste av oss «gamlinger» som bruker snap bruker den vel mest av gammel vane fordi vi har brukt den siden den kom ut omtrent. Usikker på om denne informasjonen ang Snapchat stemmer. Alt dette er så klart bare tanker fra meg og det trenger overhodet ikke ha rot i virkeligheten. For å si det sånn: Hadde min samboer vært naboen så hadde du ikke funnet han heller på Instagram med de få «hinta» som Isabel har lagt ut om han Ja alle er ikke like, men han har jo blitt fremstilt som SoMe jomfru😅😅 Men leser her inne at han er flink til å filme/ta bilder. Bra han har (hun svenske) og kameratene som forteller hva som skjer på SoMe.😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12 timer siden #16544 Del Skrevet 12 timer siden agent skrev (7 minutter siden): Ja alle er ikke like, men han har jo blitt fremstilt som SoMe jomfru😅😅 Men leser her inne at han er flink til å filme/ta bilder. Bra han har (hun svenske) og kameratene som forteller hva som skjer på SoMe.😃 Han er jo iallefall på Instagram siden han har sendt bilder av henne derfra til sin mor 😅 Men i forhold til Isabel som lever på some så vil jeg nok tro han omtrent er some jomfru ja 😅 Ja, om det er han som har filmet/tatt bildene av henne så er han overraskende flink til det. Kan jo være han gjør det en del i jobben f.eks selv om han ikke gjør det privat. Det aner vi jo ikke Ja absolutt veldig bra for han at hun venninnen (og kamerater?) har sladret litt til han! Da er han jo tydeligvis komfortabel med at han blir snakket om der inne og hvor mye/lite hun deler. Regner jo med at de har fortalt omfanget av det om de først har sladret. Det må jo være veldig rart å date/være sammen med en som Isabel om man ikke er i samme bransje selv, så greit om han vet om mesteparten iallefall. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 12 timer siden #16545 Del Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (25 minutter siden): Han er jo iallefall på Instagram siden han har sendt bilder av henne derfra til sin mor 😅 Men i forhold til Isabel som lever på some så vil jeg nok tro han omtrent er some jomfru ja 😅 Ja, om det er han som har filmet/tatt bildene av henne så er han overraskende flink til det. Kan jo være han gjør det en del i jobben f.eks selv om han ikke gjør det privat. Det aner vi jo ikke Ja absolutt veldig bra for han at hun venninnen (og kamerater?) har sladret litt til han! Da er han jo tydeligvis komfortabel med at han blir snakket om der inne og hvor mye/lite hun deler. Regner jo med at de har fortalt omfanget av det om de først har sladret. Det må jo være veldig rart å date/være sammen med en som Isabel om man ikke er i samme bransje selv, så greit om han vet om mesteparten iallefall. Helt enig 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 12 timer siden #16546 Del Skrevet 12 timer siden Lana01 skrev (7 timer siden): Nei , det tror jeg ikke. Det var også tydelig når hun snakket om det, at hun var lei seg og opprørt over det. Tviler på at hun oppsøker drama, det er ikke det fokuset hun ønsker, spesielt ikke på en slik tur som nå. Hun trenger det heller ikke . Folk er nok engasjert , som det er, ikke minst ang Naboen og om man får se noe mer til han på turen osv . Men, hvem har i utgangspunktet engasjert følgerne ? Hadde hun holdt en avstand til følgerne, hvilket er helt normalt, så hadde det ikke blitt sånne sykelige hendelser. Isabel må ta litt av skylden selv. Hun uttaler at noen har sendt melding til en gjøk, og uttaler samtidig at det ikke er noen av damene i chatten. Om ikke, hvem er det da? Om noen har gjort dette, så er det åpenbart noen som følger henne. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11 timer siden #16547 Del Skrevet 11 timer siden Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Men, hvem har i utgangspunktet engasjert følgerne ? Hadde hun holdt en avstand til følgerne, hvilket er helt normalt, så hadde det ikke blitt sånne sykelige hendelser. Isabel må ta litt av skylden selv. Hun uttaler at noen har sendt melding til en gjøk, og uttaler samtidig at det ikke er noen av damene i chatten. Om ikke, hvem er det da? Om noen har gjort dette, så er det åpenbart noen som følger henne. Dette blir jo bare spekulasjoner, men det er jo helt klart at det er noen av de som følger henne. Ser på jodel (ja, jeg måtte inn for å se, makan til app 🫣) at de sammenligner sandalene hans, klokken hans, klærne hans og huden hans! Problemet er jo bare at stilen hans er jo kliss lik som alle andre med penger i Dubai så det kan jo være sikkert 100.000 menn som passer inn i beskrivelsen. Og ja, så klart er dette litt Isabel sin egen feil. Naboen er jo veldig hypet opp og jeg skal ærlig innrømme at jeg er nysgjerrig selv. Men det er et ganske langt sprang fra å være nysgjerrig til å sende meldinger til random menn og påstå at de er naboen. Det er det noe syklig over. Hun sier på snap at hun vet at de aller fleste følgerne hennes bare vil henne vel, men at en liten prosentandel er haters. Jeg tolker det som at hun sier at hun vet at de aller fleste ikke ville gjort noe sånt, men dessverre er det noen få som ikke ønsker henne godt. Jeg tipper at det er noen som er sykelig opptatt av henne og som faktisk ønsker å ødelegge. Men jeg vet jo ikke 🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 11 timer siden #16548 Del Skrevet 11 timer siden agent skrev (På 7.3.2025 den 23.09): Hvordan kan vi ødelegge ferien til henne og KK. Da må mann sitte klar på en eller annen flyplass, å vente på at stedet blir avslørt. Booke billetter osv osv. Da er mann , ja hva skal mann si.😅😅😅😅😅 De skulle bare være der i 5 dager, så de har det veldig travelt. Synes personlig hun skulle lagt vekk alt av offentlig SoMe. Hvis det er alvor mellom dem, så burde ikke SoMe være i tankene hennes overhode. Penger har hun nok av. Er redd de eldre trygda damene som følger henne skal ta opp forbrukslån for å dra ned dit og hilse på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11 timer siden #16549 Del Skrevet 11 timer siden Margit777 skrev (21 minutter siden): Er redd de eldre trygda damene som følger henne skal ta opp forbrukslån for å dra ned dit og hilse på. Det hadde faktisk ikke forundret meg om noen av dem hadde gjort det 🙈 Enkelte av dem virker jo helt besatt 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 11 timer siden #16550 Del Skrevet 11 timer siden Sirah skrev (14 minutter siden): Det hadde faktisk ikke forundret meg om noen av dem hadde gjort det 🙈 Enkelte av dem virker jo helt besatt 😅 De eldre damene får i hvert fall ikke mensen samtidig som IR 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 11 timer siden #16551 Del Skrevet 11 timer siden Sirah skrev (45 minutter siden): Dette blir jo bare spekulasjoner, men det er jo helt klart at det er noen av de som følger henne. Ser på jodel (ja, jeg måtte inn for å se, makan til app 🫣) at de sammenligner sandalene hans, klokken hans, klærne hans og huden hans! Problemet er jo bare at stilen hans er jo kliss lik som alle andre med penger i Dubai så det kan jo være sikkert 100.000 menn som passer inn i beskrivelsen. Og ja, så klart er dette litt Isabel sin egen feil. Naboen er jo veldig hypet opp og jeg skal ærlig innrømme at jeg er nysgjerrig selv. Men det er et ganske langt sprang fra å være nysgjerrig til å sende meldinger til random menn og påstå at de er naboen. Det er det noe syklig over. Hun sier på snap at hun vet at de aller fleste følgerne hennes bare vil henne vel, men at en liten prosentandel er haters. Jeg tolker det som at hun sier at hun vet at de aller fleste ikke ville gjort noe sånt, men dessverre er det noen få som ikke ønsker henne godt. Jeg tipper at det er noen som er sykelig opptatt av henne og som faktisk ønsker å ødelegge. Men jeg vet jo ikke 🤷♀️ Det er mange som er sykelig opphengt i henne. Vil tro i alle aldre. Men hun legger opp til mye selv. Og, jeg tror ikke hun selv alltid tenker over konsekvensene av det hun gjør. Hun er jo litt typen som er villig til mye for penger. Derfor tror jeg også at det vil straffe seg fremover med både kjæreste og drømmen om barn. Hun har mye å gå på for å kunne kalles voksen. Og det kommer fra et godt sted i hjertet mitt🫶 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 11 timer siden #16552 Del Skrevet 11 timer siden Ellenn skrev (5 minutter siden): De eldre damene får i hvert fall ikke mensen samtidig som IR 🤪 Hun får begynne med hetetokter🥵😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 11 timer siden #16553 Del Skrevet 11 timer siden Margit777 skrev (42 minutter siden): Er redd de eldre trygda damene som følger henne skal ta opp forbrukslån for å dra ned dit og hilse på. 😂😂😂😂 Men ja!!! Er det ikke ikke slike som skaper problemer? Og de er jo ikke haters, heller det stikk motsatte? De kjeder seg i livet og sluker ordene hennes og tror "de " er på ferie. Lever livet gjennom henne og hun leverer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 11 timer siden #16554 Del Skrevet 11 timer siden Ellenn skrev (7 minutter siden): De eldre damene får i hvert fall ikke mensen samtidig som IR 🤪 Nei, de innbiller seg det nok bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 10 timer siden #16555 Del Skrevet 10 timer siden Natu skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Men ja!!! Er det ikke ikke slike som skaper problemer? Og de er jo ikke haters, heller det stikk motsatte? De kjeder seg i livet og sluker ordene hennes og tror "de " er på ferie. Lever livet gjennom henne og hun leverer! Ja, de har temmelig fattige liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 10 timer siden #16556 Del Skrevet 10 timer siden Margit777 skrev (1 time siden): Er redd de eldre trygda damene som følger henne skal ta opp forbrukslån for å dra ned dit og hilse på. Jeg er eldre trygda, men jeg tenker det er yngre uten moral .🙉🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10 timer siden #16557 Del Skrevet 10 timer siden Ellenn skrev (49 minutter siden): De eldre damene får i hvert fall ikke mensen samtidig som IR 🤪 Haha nei godt poeng 😅 Harnoejegvilsi skrev (44 minutter siden): Det er mange som er sykelig opphengt i henne. Vil tro i alle aldre. Men hun legger opp til mye selv. Og, jeg tror ikke hun selv alltid tenker over konsekvensene av det hun gjør. Hun er jo litt typen som er villig til mye for penger. Derfor tror jeg også at det vil straffe seg fremover med både kjæreste og drømmen om barn. Hun har mye å gå på for å kunne kalles voksen. Og det kommer fra et godt sted i hjertet mitt🫶 Jeg tror absolutt du har rett. Hun har nok hatt større suksess med «venninnegjengen» sin enn hun regnet med og blitt revet med selv uten å tenke konsekvenser. Kan jo til en viss grad forstå det når man ser millionene renne inn. Det finnes alltid noen der ute som ikke vil en noe godt. De fleste av oss har kanskje en håndfull gode venninner og en gjeng bekjente. Isabel har ca 400.000 bestevenner hun deler absolutt alt med. Sier seg selv at det på et tidspunkt smeller 🫣 Keep your friends close and your enemies closer sier de. Er nok ikke uten grunn det uttrykket ble funnet opp. Håper ikke de som er på en mission nå får til å ødelegge mellom I og naboen. Tror han er bra for henne. Og at hun skjønner hvor stor hun faktisk er blitt og at hun dermed tilpasser innholdet litt deretter…. Det kommer også fra et godt sted ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9 timer siden #16558 Del Skrevet 9 timer siden Tidligere meldinger Isabel har postet som hun har fått tilsendt av disse mannfolka av de som stalker viser helt tydelig både i språket og grammatikken at vi snakker mye yngre personer enn 40 år, og dette har vært jenter som skal advare fyren om at Isabel snakker om dem i snapchat og holder på med andre menn osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 9 timer siden #16559 Del Skrevet 9 timer siden Hatsumomo skrev (45 minutter siden): Tidligere meldinger Isabel har postet som hun har fått tilsendt av disse mannfolka av de som stalker viser helt tydelig både i språket og grammatikken at vi snakker mye yngre personer enn 40 år, og dette har vært jenter som skal advare fyren om at Isabel snakker om dem i snapchat og holder på med andre menn osv. Den første runden kom det vel frem at dette var snakk om en ekstra umoden ung jente med div utfordringer. men når det skal sies- tror jeg mange av de «blod» fansen generelt kommer inn under kategorien lettere psykisk utviklingshemmet. Både fans og haters. Da en gjennomsnittlig person kanskje kan hive seg på å si haha nå fikk jeg mensen og å tulle om det, men en ekstrem en som ser på, å velger å kjøpe ALT og til venner pg familie osv som hun selger fordi de vil «støtte» Isabel. De er nok på grensa ukritisk til egne handlinger. Og antakeligvis lettere påvirkbar. og de følgerne tror jeg kommer i alle aldre. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8 timer siden #16560 Del Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå