Moni123 Skrevet i går, 16:51 #16481 Del Skrevet i går, 16:51 Siden denne mannen fikk flere mld fra forskjellige personer må de jo nesten ha en plattform der dette diskuteres. Organisert på en måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 16:54 #16482 Del Skrevet i går, 16:54 Sassya skrev (2 minutter siden): Det har jeg også lagt merke til. Tar vel tid å skjekke alle resortene på Maldivene og alle nederlenderne på insta. Noen er nok også skuffet over at naboen faktisk eksisterer. Ja, det tar nok litt tid å komme over den skuffelsen. Trenger ikke være verre enn det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 16:54 #16483 Del Skrevet i går, 16:54 Moni123 skrev (3 minutter siden): Siden denne mannen fikk flere mld fra forskjellige personer må de jo nesten ha en plattform der dette diskuteres. Organisert på en måte. Garantert….. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 16:55 #16484 Del Skrevet i går, 16:55 Moni123 skrev (1 minutt siden): Siden denne mannen fikk flere mld fra forskjellige personer må de jo nesten ha en plattform der dette diskuteres. Organisert på en måte. Garantert. Mon tro om dette er folk som misliker henne, som bare er ute etter å ødelegge - for om de var hennes fans så skulle en jo tro at de tok til seg hennes bønn om å stoppe 🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet i går, 17:06 #16485 Del Skrevet i går, 17:06 Moni123 skrev (13 minutter siden): Siden denne mannen fikk flere mld fra forskjellige personer må de jo nesten ha en plattform der dette diskuteres. Organisert på en måte. Det diskuteres på jodel. Og flere navn blir nevnt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 17:09 #16486 Del Skrevet i går, 17:09 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Garantert. Mon tro om dette er folk som misliker henne, som bare er ute etter å ødelegge - for om de var hennes fans så skulle en jo tro at de tok til seg hennes bønn om å stoppe 🤷🏼♀️ Det er det garantert. «Venninnene hennes» ville jo ikke prøvd å ødelegge. Alle oppegående mennesker generelt gjør jo ikke slikt. Sassya skrev (1 minutt siden): Det diskuteres på jodel. Og flere navn blir nevnt der. Er ikke Jodel anonymt da? Litt vanskelig å samkjøre derfra kanskje? Jeg har mer tro på at dette er en samlet gjeng som prøver å ødelegge uten at man skal nevne noe mer… 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 17:15 #16487 Del Skrevet i går, 17:15 Sveits35 skrev (5 timer siden): Ingen andre enn den personen som lagde så mye kvalm for søsteren har ansvaret for det som skjedde. Det er virkelig psyko å bruke DETALJER langt tilbake i tid for å hetse henne som person. Isabel har mer eller mindre vokst opp på SOME. Det er sykt å dømme henne ut fra det som ble gjort f.eks. fem år tilbake i tid, personer går igjennom personlig vekst og modnes. De som ikke kan fordra henne modnes ikke, de utvikler seg ikke med henne, de står fast i hatet sitt og sparer på alt det negative. Men det mest skremmende: Fantasien deres er uten sidestykke også. Det er til å grøsse av Den diskusjonen har ikke jeg fått med meg ang. DETALJER og 5 år tilbake . Gjelder det søsteren eller IR, kan virke som du sitter inne med INSIDE information. 🧐🧐🧐🧐 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 17:29 #16488 Del Skrevet i går, 17:29 agent skrev (4 minutter siden): Den diskusjonen har ikke jeg fått med meg ang. DETALJER og 5 år tilbake . Gjelder det søsteren eller IR, kan virke som du sitter inne med INSIDE information. 🧐🧐🧐🧐 Det er en gjenganger dette at «noen» her inne «sliter» med å forstå innleggene mine og begynner å mase om forklaringer. Du antyder merkelige ting her.. hva er det du vil fram til? 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 17:30 #16489 Del Skrevet i går, 17:30 Sirah skrev (20 minutter siden): Det er det garantert. «Venninnene hennes» ville jo ikke prøvd å ødelegge. Alle oppegående mennesker generelt gjør jo ikke slikt. Er ikke Jodel anonymt da? Litt vanskelig å samkjøre derfra kanskje? Jeg har mer tro på at dette er en samlet gjeng som prøver å ødelegge uten at man skal nevne noe mer… Jeg tror også det er en gjeng som samler seg til innsats. Tror de driver på flere plattformer 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 17:41 #16490 Del Skrevet i går, 17:41 Sveits35 skrev (10 minutter siden): Jeg tror også det er en gjeng som samler seg til innsats. Tror de driver på flere plattformer Enig med deg. Uten at vi trenger å utdype det noe mer for er ganske sikker på at vi tenker det samme. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet i går, 18:09 #16491 Del Skrevet i går, 18:09 Sveits35 skrev (36 minutter siden): Det er en gjenganger dette at «noen» her inne «sliter» med å forstå innleggene mine og begynner å mase om forklaringer. Du antyder merkelige ting her.. hva er det du vil fram til? Det er nok mye som foregår, ulike arenaer, men jeg har ingen mistanke om at du er en del av dette. Det er jo tydelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 18:14 #16492 Del Skrevet i går, 18:14 Sveits35 skrev (41 minutter siden): Det er en gjenganger dette at «noen» her inne «sliter» med å forstå innleggene mine og begynner å mase om forklaringer. Du antyder merkelige ting her.. hva er det du vil fram til? Bare lurer på hva du mener ang. diskusjon og 5 år tilbake. Gjelder det søsteren eller IR Inside information er bare litt humor. Hva antyder jeg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet i går, 18:37 #16493 Del Skrevet i går, 18:37 agent skrev (18 minutter siden): Bare lurer på hva du mener ang. diskusjon og 5 år tilbake. Gjelder det søsteren eller IR Inside information er bare litt humor. Hva antyder jeg ? Hun skriver gjort for f.eks. 5 år siden. Jeg tolker det som hun, 5 år bare er et eksempel , altså ikke noe konkret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 18:38 #16494 Del Skrevet i går, 18:38 Lana01 skrev (Akkurat nå): Hun skriver gjort for f.eks. 5 år siden. Jeg tolker det som hun, 5 år bare er et eksempel , altså ikke noe konkret Det var et eksempel ja, jeg kunne lett skrevet 10 år også, siden det kommer så gamle synder opp igjen her inne til stadighet også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 19:16 #16495 Del Skrevet i går, 19:16 (endret) Istapp skrev (På 7.3.2025 den 19.10): Ups, og hvilke intensjoner tillegger du andre her inne nå da? Det er helt åpenbart at folk som kaller andre for motbydelige har issues sjøl. Det tillegger jeg gjerne andre brukere her inne. Ingen folk ved sine fulle fem sitter dønn seriøst og slenger så mye dritt om andre mennesker de aldri har møtt. Endret 23 timer siden av lajlaj 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 23 timer siden #16496 Del Skrevet 23 timer siden agent skrev (7 timer siden): 🎯👍 Det finnes en liker-knapp man kan bruke, så slipper man lese seg fordi alle disse tomme innleggene. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 23 timer siden #16497 Del Skrevet 23 timer siden lajlaj skrev (31 minutter siden): Det finnes en liker-knapp man kan bruke, så slipper man lese seg fordi alle disse tomme innleggene. Det er lov til å være litt positiv og hyggelig. Observert at du er litt små aggressiv, mot de som har andre synspunkter en deg selv. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 21 timer siden #16498 Del Skrevet 21 timer siden agent skrev (1 time siden): Det er lov til å være litt positiv og hyggelig. Observert at du er litt små aggressiv, mot de som har andre synspunkter en deg selv. Denne tråden er full av folk som har andre synspunkter enn meg. Noen elsker IR, det gjør ikke jeg. Noen hater IR, det gjør ikke jeg. Så skulle jeg vært "småaggressiv" mot alle med andre synspunkter enn meg hadde jeg hatt det travelt. Jeg er kritisk mot de som skriver stygge ting som ikke har begrunnelse i annet enn brukerens følelser, jeg er også kritisk mot de som kommer med ubegrunnede påstander, spekulasjoner, mot de som innbiller seg at det er et "vi" og "dere" som er at de som ikke slenger usaklig dritt og mistror alt IR foretar seg er fans. Jeg er enda mer kritisk til alle nye brukere som dukker opp og slenger dritt til andre i tråden som om de har vært stamgjester i 4 år, eller kun er ute etter å melke ett visst tema. Du aner faktisk ikke hva mine synspunkter er engang, jeg følger ikke IR lenger og har fullstendig avsmak for stilen på SnapChat. Men det betyr ikke at jeg sitter her og kaller henne en ekkel og stygg løgner. Jeg er derimot opptatt av at hun som alle andre skal behandles rettferdig - og jeg slår gjerne ned på det jeg mener er urettferdig, ubegrunnede og usaklige utsagn fra flere brukere her inne. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 21 timer siden #16499 Del Skrevet 21 timer siden (endret) lajlaj skrev (16 minutter siden): Denne tråden er full av folk som har andre synspunkter enn meg. Noen elsker IR, det gjør ikke jeg. Noen hater IR, det gjør ikke jeg. Så skulle jeg vært "småaggressiv" mot alle med andre synspunkter enn meg hadde jeg hatt det travelt. Jeg er kritisk mot de som skriver stygge ting som ikke har begrunnelse i annet enn brukerens følelser, jeg er også kritisk mot de som kommer med ubegrunnede påstander, spekulasjoner, mot de som innbiller seg at det er et "vi" og "dere" som er at de som ikke slenger usaklig dritt og mistror alt IR foretar seg er fans. Jeg er enda mer kritisk til alle nye brukere som dukker opp og slenger dritt til andre i tråden som om de har vært stamgjester i 4 år, eller kun er ute etter å melke ett visst tema. Du aner faktisk ikke hva mine synspunkter er engang, jeg følger ikke IR lenger og har fullstendig avsmak for stilen på SnapChat. Men det betyr ikke at jeg sitter her og kaller henne en ekkel og stygg løgner. Jeg er derimot opptatt av at hun som alle andre skal behandles rettferdig - og jeg slår gjerne ned på det jeg mener er urettferdig, ubegrunnede og usaklige utsagn fra flere brukere her inne. Syns du at jeg skulle heller gitt deg tommel opp enn å skrevet at dette var et kjempebra innlegg? (Som jeg oppriktig syns om det var uklart). Endret 21 timer siden av Moni123 Kommer alltid på noe å adde rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #16500 Del Skrevet 21 timer siden Nå er jeg litt med igjen🥹🫣 Naboen på Maldivene brought me back to snap. Oppi all viraken her vil jeg bare si at naboen virker å gjøre henne godt. Synes hun virker mer harmonisk og mer «på plass» på Maldivenetur med ham😌 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå