Sveits35 Skrevet 4 timer siden #16321 Del Skrevet 4 timer siden refill skrev (14 minutter siden): Konspi-gjenget vil nok påstå at det er betalt skuespiller 🤭 Konspi-gjengen 😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #16322 Del Skrevet 2 timer siden Såg endelig igjennom pakking og tur med Isabel. Naboen flørter jo med kamera han. Tenker det ikke går lang tid før han er «varm i trøya»? Trist for de som hardnakket har påstått at han ikke finnes, men de har nok andre graverende ting å ta tak i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2 timer siden #16323 Del Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (8 minutter siden): Såg endelig igjennom pakking og tur med Isabel. Naboen flørter jo med kamera han. Tenker det ikke går lang tid før han er «varm i trøya»? Trist for de som hardnakket har påstått at han ikke finnes, men de har nok andre graverende ting å ta tak i. Jeg tenkte det samme som deg. Gi han litt tid til å bli vant til dette så er han plutselig med. Jeg vil nesten tro Isabel holder mer tilbake der enn det han gjør da hun vet hva judaser kan finne på og er livredd for dette. Men dette er så klart bare spekulasjoner fra min side. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 2 timer siden #16324 Del Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (7 minutter siden): Såg endelig igjennom pakking og tur med Isabel. Naboen flørter jo med kamera han. Tenker det ikke går lang tid før han er «varm i trøya»? Trist for de som hardnakket har påstått at han ikke finnes, men de har nok andre graverende ting å ta tak i. Nei det er ingen tvil om at han finnes, og hvorfor i all verden skulle hun dikte opp noe sånt .. utrolig hva «haters» klare å sause i hop. Han virker som en fin type, ut ifra hva hun har fortalt. Tenker de får en flott tur 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #16325 Del Skrevet 2 timer siden Guris skrev (10 timer siden): Hun har bodd i Dubai i 1,5 år og ikke én såkalt venn har besøkt henne, ja bortsett fra Anniken 1 gang da, for å doble antall følgere på snappen sin på én uke, etter det takket hun for seg, hun også. Takket for seg? Anniken har virkelig ikke tid til å reise til Dubai og henge bare for å bevise for deg at vennskapet deres fremdeles eksisterer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2 timer siden #16326 Del Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for krenkelser , brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 2 timer siden #16327 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Lana01 skrev (2 timer siden): Litt slitsomt med alle de « nye profilene» her, som må inn å lage styr i kommentar feltet.og som ikke følger IR fordi de synes det er underholdende , men fordi de må vende alt til noe negativt og komme inn her og kverulere . For ordens skyld , det er ikke lov å diskutere med seg selv , Er det ikke det som er fint med et forum, at man får litt begge deler? Om man bare skal være blodfan, så er jo diverse grupper heller plassen å være. Der får man jo diskutere med likesinnede og alle er enige. De som følger henne bare for å være kritiske, for deretter komme hit å spy av seg, blir noe helt annet. Men så er det for meg spesielt hvor investerte voksne damer blir i en influencer fra Paradise Hotel. Det er som kjent ikke majoriteten av rakettforskere som startet sin karriere der. Sannheten er at dere som lever og ånder for denne dama blir lurt til å følge henne, lurt til å handle av henne, samtidig som dere mister tid av eget liv for å være trofaste mot henne. Ut fra det jeg leser her, så kjenner dere til andre influencere også. Det betyr at tidsbruken blir samlet sett enorm. På telefonen. Mens hun blir rikere og rikere, og kan si «daaamer, hvordan ble dette mitt liv», så kan følgere si noe ala det samme, «hvor ble mitt liv av mens jeg stirret på en skjerm» desto fattigere på kvalitetstid, og passelig fordummet. Endret 2 timer siden av Harnoejegvilsi Skrivefeil 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #16328 Del Skrevet 2 timer siden Måtte inn og se siden alle hauset opp naboen her. Synes det er så trist hvordan hun normaliserer at det skal gjøre vondt i underlivet etter sex? Synes hun alltid snakker om at det gjør så vondt etter sex. Er dette normalt for "dagens yngre" så er det en utrolig usunn tilnærming til et godt sexliv. Det vil si bare på mannens vilkår. Helt greit at man kan være litt øm etter å ha hatt litt mye sex over kort tid. Men å snakke om hvor vondt det gjør som om det er bra, er utrolig trist. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 1 time siden #16329 Del Skrevet 1 time siden Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden): Er det ikke det som er fint med et forum, at man får litt begge deler? Om man bare skal være blodfan, så er jo diverse grupper heller plassen å være. Der får man jo diskutere med likesinnede og alle er enige. De som følger henne bare for å være kritiske, for deretter komme hit å spy av seg, blir noe helt annet. Men så er det for meg spesielt hvor investerte voksne damer blir i en influencer fra Paradise Hotel. Det er som kjent ikke majoriteten av rakettforskere som startet sin karriere der. Sannheten er at dere som lever og ånder for denne dama blir lurt til å følge henne, lurt til å handle av henne, samtidig som dere mister tid av eget liv for å være trofaste mot henne. Ut fra det jeg leser her, så kjenner dere til andre influencere også. Det betyr at tidsbruken blir samlet sett enorm. På telefonen. Mens hun blir rikere og rikere, og kan si «daaamer, hvordan ble dette mitt liv», så kan følgere si noe ala det samme, «hvor ble mitt liv av mens jeg stirret på en skjerm» desto fattigere på kvalitetstid, og passelig fordummet. Det er jo begge deler her. Og det er det rom for. Mens i det siste så er det veldig mange haters som dukker opp. Disse har vært ekstremt opptatt av å beskrive folk her inne "Blodfans", "hjernevasket" og alle andre negative karakteristikker, selv om diskusjonen jevnt og trutt pendler mellom fascinasjon, kritikk og generell deling av tanker rundt konseptet IR. Bare se på det du selv skriver "dere som lever og ånder for denne dama" "Dere mister tid av eget liv". Hvem er "dere"? Jeg vet kun om et par brukere her inne jeg opplever er overdrevent investert i IR. Kun en bruker jeg opplever er overdrevent positivt opptatt av IR. Så jeg skjønner ikke hvorfor du skal snakke om "dere" og stå ovenfra og ned og snakke om alle i denne tråden som RaadSquad. Det er ingen forskjell på deg og på oss andre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1 time siden #16330 Del Skrevet 1 time siden lajlaj skrev (6 minutter siden): Måtte inn og se siden alle hauset opp naboen her. Synes det er så trist hvordan hun normaliserer at det skal gjøre vondt i underlivet etter sex? Synes hun alltid snakker om at det gjør så vondt etter sex. Er dette normalt for "dagens yngre" så er det en utrolig usunn tilnærming til et godt sexliv. Det vil si bare på mannens vilkår. Helt greit at man kan være litt øm etter å ha hatt litt mye sex over kort tid. Men å snakke om hvor vondt det gjør som om det er bra, er utrolig trist. Hun forteller også om voldsomme mensensmerter så det kan jo ha en sammenheng med vondt etter sex. Ulike diagnoser som kan være årsaken der. Jeg har hatt sex like lenge som IR har levd😆😅 Viktig med nok glid og om det ikke er andre årsaker til at det gjør vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 1 time siden #16331 Del Skrevet 1 time siden Lawyer skrev (3 minutter siden): Hun forteller også om voldsomme mensensmerter så det kan jo ha en sammenheng med vondt etter sex. Ulike diagnoser som kan være årsaken der. Jeg har hatt sex like lenge som IR har levd😆😅 Viktig med nok glid og om det ikke er andre årsaker til at det gjør vondt. Hun har beskrevet i Girls of Oslo at hun liker å behandles som et glory hole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 1 time siden #16332 Del Skrevet 1 time siden lajlaj skrev (33 minutter siden): Det er jo begge deler her. Og det er det rom for. Mens i det siste så er det veldig mange haters som dukker opp. Disse har vært ekstremt opptatt av å beskrive folk her inne "Blodfans", "hjernevasket" og alle andre negative karakteristikker, selv om diskusjonen jevnt og trutt pendler mellom fascinasjon, kritikk og generell deling av tanker rundt konseptet IR. Bare se på det du selv skriver "dere som lever og ånder for denne dama" "Dere mister tid av eget liv". Hvem er "dere"? Jeg vet kun om et par brukere her inne jeg opplever er overdrevent investert i IR. Kun en bruker jeg opplever er overdrevent positivt opptatt av IR. Så jeg skjønner ikke hvorfor du skal snakke om "dere" og stå ovenfra og ned og snakke om alle i denne tråden som RaadSquad. Det er ingen forskjell på deg og på oss andre. Unnskyld. Var ikke med hensikt å være ovenfra og ned. Det er jo ikke til å komme forbi at mange vet alt om hva Isabel gjør. At det blir abstinenser når hun er borte noen minutt. Mitt poeng er at hun er et vanlig menneske i et ekstremt overfladisk liv. Tidsbruken, både min og andres er virkelig interessant. Hva er det vi mangler i eget liv, når et fremmed menneske begynner ta opp tid av et eget liv? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 39 minutter siden #16333 Del Skrevet 39 minutter siden Guris skrev (6 timer siden): Helt korrekt 👍🏻 De som har vært og kunne fortsatt å være stabile gode venninder tar hun for gitt og gidder ikke anstrenge seg ett sekund, mens de nye bekjentskapene blir vartet opp med 'business class' flybillett til Paris, luksus hotell, dyre designer merker, dyre restauranter, tequila flaske til 35,000,- kroner m.m. Marina fikk 'business class' flybillett med I til Paris hvor det ble skålt i Champagne og de 2 Norske vennindene satt på et trangt sete med 'Norwegian' og fikk knap nok en flaske vann 🤷🏻 🤦🏻 'And the list goes on and on and on.....' Nå fantaserer du fælt 😂 det er ingen måte du kan vite dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 38 minutter siden #16334 Del Skrevet 38 minutter siden (endret) Harnoejegvilsi skrev (42 minutter siden): Unnskyld. Var ikke med hensikt å være ovenfra og ned. Det er jo ikke til å komme forbi at mange vet alt om hva Isabel gjør. At det blir abstinenser når hun er borte noen minutt. Mitt poeng er at hun er et vanlig menneske i et ekstremt overfladisk liv. Tidsbruken, både min og andres er virkelig interessant. Hva er det vi mangler i eget liv, når et fremmed menneske begynner ta opp tid av et eget liv? De aller fleste i denne tråden som er «positive» til Isabel syntes jeg er positive på en fornuftig måte. Det er ingen her som får abstinenser når hun ikke poster, som vet absolutt alt om henne eller som er noe som er i nærheten av Raadsquad. De som vet mest om henne er faktisk de som er utelukkende negative. Jeg trodde helt oppriktig at jeg fulgte henne ganske tett, men jeg vet ikke en brøkdel av detaljene som de gjør. Det er det man finner litt spesielt: Hvorfor bruke så mye tid og krefter på noen som ikke tilfører deg noe som helst positivt? Personlig liker jeg Isabel, jeg finner henne underholdende, men det stopper der. Underholdning. Jeg forstår veldig godt at hun viser oss nøyaktig det hun vil at vi skal se og at vi ikke er «venninnene» hennes. Vi er en inntektskilde som hun bruker for å tjene penger og det er helt ok. Hun skaper godt content og det er det. Hun viser et liv jeg aldri noensinne vil få selv og jeg syntes det er gøy å «komme så tett på» et liv så ufattelig fjernt fra mitt. Det at jeg liker å følge med på henne betyr ikke at jeg sluker alt hun sier. Jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør. Jeg syntes hun har en horribel pengebruk f.eks bare for å ta et eksempel. Personlig har jeg ingenting i mot gode og friske diskusjoner og de har så klart plass her på forumet. Det er jo derfor vi er her! Dersom man bare vil diskutere det positive så finnes det en facebookgruppe for det 😁 Det er ikke det at man er uenige som er problemet, men som @lajlaj skriver så er det dukket opp utrolig mange haters i det siste. Det er helt ok at vi ikke er enige i alt, men alle som ikke er utelukkende negative er Raadsquad, hjernevasket og blodfans med en gang. Respekt må gå begge veier. Jeg kan helt fint respektere at folk liker henne mye mindre enn det jeg gjør. Det har jeg null problemer med å forstå. Det jeg ikke liker er å bli kaldt nedsettende ting tilbake når jeg (eller andre i denne tråden) prøver å ta del i diskusjonen. For vi er faktisk på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger uten at man går omtrent til personangrep fordi man ikke er utelukkende negativ til personen tråden handler om. Angående det du skriver om tidsbruk så er det faktisk et himla godt spørsmål. For min del handler det om at jeg for tiden er delvis låst til sofaen pga skade og at jeg har omtrent runna Netflix. Så fort jeg har grodd sammen bruker jeg nok svært mye mindre tid både på Snapchat og i denne tråden - håper jeg. Endret 36 minutter siden av Sirah 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 28 minutter siden #16335 Del Skrevet 28 minutter siden (endret) lajlaj skrev (1 time siden): Måtte inn og se siden alle hauset opp naboen her. Synes det er så trist hvordan hun normaliserer at det skal gjøre vondt i underlivet etter sex? Synes hun alltid snakker om at det gjør så vondt etter sex. Er dette normalt for "dagens yngre" så er det en utrolig usunn tilnærming til et godt sexliv. Det vil si bare på mannens vilkår. Helt greit at man kan være litt øm etter å ha hatt litt mye sex over kort tid. Men å snakke om hvor vondt det gjør som om det er bra, er utrolig trist. Atte hva? Fordi en kjenner det i beveren, for å bruke Isabell språk, så er det bare på mannes vilkår!? Dummeste jeg har hørt i dag! Endret 15 minutter siden av firetoen Manglende ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 26 minutter siden #16336 Del Skrevet 26 minutter siden Sirah skrev (11 minutter siden): De aller fleste i denne tråden som er «positive» til Isabel syntes jeg er positive på en fornuftig måte. Det er ingen her som får abstinenser når hun ikke poster, som vet absolutt alt om henne eller som er noe som er i nærheten av Raadsquad. De som vet mest om henne er faktisk de som er utelukkende negative. Jeg trodde helt oppriktig at jeg fulgte henne ganske tett, men jeg vet ikke en brøkdel av detaljene som de gjør. Det er det man finner litt spesielt: Hvorfor bruke så mye tid og krefter på noen som ikke tilfører deg noe som helst positivt? Personlig liker jeg Isabel, jeg finner henne underholdende, men det stopper der. Underholdning. Jeg forstår veldig godt at hun viser oss nøyaktig det hun vil at vi skal se og at vi ikke er «venninnene» hennes. Vi er en inntektskilde som hun bruker for å tjene penger og det er helt ok. Hun skaper godt content og det er det. Hun viser et liv jeg aldri noensinne vil få selv og jeg syntes det er gøy å «komme så tett på» et liv så ufattelig fjernt fra mitt. Det at jeg liker å følge med på henne betyr ikke at jeg sluker alt hun sier. Jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør. Jeg syntes hun har en horribel pengebruk f.eks bare for å ta et eksempel. Personlig har jeg ingenting i mot gode og friske diskusjoner og de har så klart plass her på forumet. Det er jo derfor vi er her! Dersom man bare vil diskutere det positive så finnes det en facebookgruppe for det 😁 Det er ikke det at man er uenige som er problemet, men som @lajlaj skriver så er det dukket opp utrolig mange haters i det siste. Det er helt ok at vi ikke er enige i alt, men alle som ikke er utelukkende negative er Raadsquad, hjernevasket og blodfans med en gang. Respekt må gå begge veier. Jeg kan helt fint respektere at folk liker henne mye mindre enn det jeg gjør. Det har jeg null problemer med å forstå. Det jeg ikke liker er å bli kaldt nedsettende ting tilbake når jeg (eller andre i denne tråden) prøver å ta del i diskusjonen. For vi er faktisk på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger uten at man går omtrent til personangrep fordi man ikke er utelukkende negativ til personen tråden handler om. Angående det du skriver om tidsbruk så er det faktisk et himla godt spørsmål. For min del handler det om at jeg for tiden er delvis låst til sofaen pga skade og at jeg har omtrent runna Netflix. Så fort jeg har grodd sammen bruker jeg nok svært mye mindre tid både på Snapchat og i denne tråden - håper jeg. Veldig bra og utfyllende svar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 21 minutter siden #16337 Del Skrevet 21 minutter siden Veldig godt innlegg, @Sirah. Det er supert med diskusjoner og meningsytringer, men det frister lite å skrive noe når man er blodfan og hjernevasket fordi man ikke beint frem hater dama. En liten digresjon; men jeg har faktisk blitt influenset til én ting av Fam Raad, og det er å nible solsikkekjerner. Highly recommend 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16 minutter siden #16338 Del Skrevet 16 minutter siden Sirah skrev (21 minutter siden): De aller fleste i denne tråden som er «positive» til Isabel syntes jeg er positive på en fornuftig måte. Det er ingen her som får abstinenser når hun ikke poster, som vet absolutt alt om henne eller som er noe som er i nærheten av Raadsquad. De som vet mest om henne er faktisk de som er utelukkende negative. Jeg trodde helt oppriktig at jeg fulgte henne ganske tett, men jeg vet ikke en brøkdel av detaljene som de gjør. Det er det man finner litt spesielt: Hvorfor bruke så mye tid og krefter på noen som ikke tilfører deg noe som helst positivt? Personlig liker jeg Isabel, jeg finner henne underholdende, men det stopper der. Underholdning. Jeg forstår veldig godt at hun viser oss nøyaktig det hun vil at vi skal se og at vi ikke er «venninnene» hennes. Vi er en inntektskilde som hun bruker for å tjene penger og det er helt ok. Hun skaper godt content og det er det. Hun viser et liv jeg aldri noensinne vil få selv og jeg syntes det er gøy å «komme så tett på» et liv så ufattelig fjernt fra mitt. Det at jeg liker å følge med på henne betyr ikke at jeg sluker alt hun sier. Jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør. Jeg syntes hun har en horribel pengebruk f.eks bare for å ta et eksempel. Personlig har jeg ingenting i mot gode og friske diskusjoner og de har så klart plass her på forumet. Det er jo derfor vi er her! Dersom man bare vil diskutere det positive så finnes det en facebookgruppe for det 😁 Det er ikke det at man er uenige som er problemet, men som @lajlaj skriver så er det dukket opp utrolig mange haters i det siste. Det er helt ok at vi ikke er enige i alt, men alle som ikke er utelukkende negative er Raadsquad, hjernevasket og blodfans med en gang. Respekt må gå begge veier. Jeg kan helt fint respektere at folk liker henne mye mindre enn det jeg gjør. Det har jeg null problemer med å forstå. Det jeg ikke liker er å bli kaldt nedsettende ting tilbake når jeg (eller andre i denne tråden) prøver å ta del i diskusjonen. For vi er faktisk på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger uten at man går omtrent til personangrep fordi man ikke er utelukkende negativ til personen tråden handler om. Angående det du skriver om tidsbruk så er det faktisk et himla godt spørsmål. For min del handler det om at jeg for tiden er delvis låst til sofaen pga skade og at jeg har omtrent runna Netflix. Så fort jeg har grodd sammen bruker jeg nok svært mye mindre tid både på Snapchat og i denne tråden - håper jeg. Thank you. Skulle gjerne kopiert dette innlegget inn i flere tråder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11 minutter siden #16339 Del Skrevet 11 minutter siden refill skrev (2 minutter siden): Veldig godt innlegg, @Sirah. Det er supert med diskusjoner og meningsytringer, men det frister lite å skrive noe når man er blodfan og hjernevasket fordi man ikke beint frem hater dama. En liten digresjon; men jeg har faktisk blitt influenset til én ting av Fam Raad, og det er å nible solsikkekjerner. Highly recommend 😂 Nemlig. Når man blir kaldt nedsettende ting så fort man skriver noe som ikke er negativt så går man litt lei. Når det ikke er takhøyde for forskjellige meninger så mister et diskusjonsforum hele verdien sin. Heldigvis er det flinke moderatorer her som sletter hets og personangrep jevnlig. Håper vi kan få tilbake de gode diskusjonene her igjen Haha smaker det faktisk godt? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet 8 minutter siden #16340 Del Skrevet 8 minutter siden Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Er det ikke det som er fint med et forum, at man får litt begge deler? Om man bare skal være blodfan, så er jo diverse grupper heller plassen å være. Der får man jo diskutere med likesinnede og alle er enige. De som følger henne bare for å være kritiske, for deretter komme hit å spy av seg, blir noe helt annet. Men så er det for meg spesielt hvor investerte voksne damer blir i en influencer fra Paradise Hotel. Det er som kjent ikke majoriteten av rakettforskere som startet sin karriere der. Sannheten er at dere som lever og ånder for denne dama blir lurt til å følge henne, lurt til å handle av henne, samtidig som dere mister tid av eget liv for å være trofaste mot henne. Ut fra det jeg leser her, så kjenner dere til andre influencere også. Det betyr at tidsbruken blir samlet sett enorm. På telefonen. Mens hun blir rikere og rikere, og kan si «daaamer, hvordan ble dette mitt liv», så kan følgere si noe ala det samme, «hvor ble mitt liv av mens jeg stirret på en skjerm» desto fattigere på kvalitetstid, og passelig fordummet. Word! 🎯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå