Classy Skrevet 5. mars #16261 Skrevet 5. mars IR må snart roe ned inngrepene i ansiktet sitt asså for nå begynner hun seriøst å ligne på Billy the puppet".. Dette er ikke sagt for at jeg er en som hater på IR. Jeg har fulgt henne av og på siden første gangen hun var med på Paradise Hotel (2015).. Men det er bare så vanvittig trist å se en så naturlig vakker jente ødelegge utseende sitt med fillers og implantater. 4 1 11
Classy Skrevet 5. mars #16262 Skrevet 5. mars (endret) 🥱 Endret 5. mars av Classy Samme svar 3 ganger 1
Classy Skrevet 5. mars #16263 Skrevet 5. mars (endret) 😅 Endret 5. mars av Classy Samme svar 3 ganger 1
Bendie Skrevet 5. mars #16264 Skrevet 5. mars Må si jeg tenker mitt om de som ser det nødvendig å komme med slike utsagn, som de siste innleggene her. Også de som liker disse. Men overrasket nei. 4 9
Teflonhjernen Skrevet 5. mars #16265 Skrevet 5. mars Bendie skrev (5 minutter siden): Må si jeg tenker mitt om de som ser det nødvendig å komme med slike utsagn, som de siste innleggene her. Også de som liker disse. Men overrasket nei. Tenker du på leppe utsagnet mitt? Hva tenker du om meg? Hadde det vært hennes naturlige lepper ville jeg ikke kommentert det, men når det er «laget» så tenker jeg det må være lov å si at det ikke er pent. Som jeg skrev, så er hun jo så vakker, men personlig så synes jeg leppene ødelegger mye av det vakre dessverre. Mem, dette er min personlige mening, mange synes nok det er veldig fint. 9 1 1
Bendie Skrevet 5. mars #16266 Skrevet 5. mars Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Tenker du på leppe utsagnet mitt? Hva tenker du om meg? Hadde det vært hennes naturlige lepper ville jeg ikke kommentert det, men når det er «laget» så tenker jeg det må være lov å si at det ikke er pent. Som jeg skrev, så er hun jo så vakker, men personlig så synes jeg leppene ødelegger mye av det vakre dessverre. Mem, dette er min personlige mening, mange synes nok det er veldig fint. Nå var det først og fremst det du svarte på, men også det at du hiver deg på og du sa ikke at det ikke er pent. Du ordla deg verre enn som så. Men når det er sagt, er det barnemat i forhold til det du svarte på og der det renner inn av likes. 6
lajlaj Skrevet 5. mars #16267 Skrevet 5. mars Guris skrev (9 timer siden): 👍🏻 Og seg selv, 2 store operasjoner forrige sommer, med større silikon i puppene og ny silikon i bakdelen. Hvis du skal kritisere så bør du vel være korrekt? Hun har ikke silikon i rumpen. Hun tok ut silikonen sprøytet inn fett. 1 2
Sirah Skrevet 5. mars #16268 Skrevet 5. mars Det er vel virkelig ikke nødvendig å diskutere utseendet til andre mennesker! Helt greit at man ikke liker plastic fantastic, men det gir en ikke rett til å rake ned på andre uansett! Det finnes så utrolig mye annet man kan ta tak i og diskutere, at det å diskutere hvordan hun ser ut virkelig ikke burde være nødvendig. 1 2 4
Teflonhjernen Skrevet 5. mars #16269 Skrevet 5. mars Bendie skrev (26 minutter siden): Nå var det først og fremst det du svarte på, men også det at du hiver deg på og du sa ikke at det ikke er pent. Du ordla deg verre enn som så. Men når det er sagt, er det barnemat i forhold til det du svarte på og der det renner inn av likes. Ja, ok ☺️Enig i at jeg nok svarte litt kraftig, men holder på at jeg synes det er trist at hun som i utgangspunktet er så vakker har så mye fillers at det i mine øyne ødelegger veldig mye. Som sagt jeg ville ikke kommentert det om hun var slik fra naturens side. Uansett så tror jeg ikke Isabel ville brydd seg særlig om min kommentar, hun har nok rygg til å bære det 😊 6
lajlaj Skrevet 5. mars #16270 Skrevet 5. mars Guris skrev (9 timer siden): 👍🏻 Og seg selv, 2 store operasjoner forrige sommer, med større silikon i puppene og ny silikon i bakdelen. ....ooooog brystoperasjonen var en korrigering etter en mislykket operasjon da hun var mye yngre. Viktig å ha fakta på plass her, ellers blir det bare en unyansert fremstilling ment for å trykke henne ned. 1 6
Istapp Skrevet 5. mars #16271 Skrevet 5. mars Sveits35 skrev (3 timer siden): Stemmer ikke det nei. Hun ville ikke være med å påvirke henne. Slik Isabel har pratet de siste årene så er det fraråding. At hun støtter søsteren i hennes valg skulle bare mangle Hun bør ikke støtte lillesøsteren dersom lillesøster ønsker operasjoner nei. IR har jo "sagt hun angrer" og da bør hun formidle høyt og tydelig til lillesøster at operasjon ikke er løsning - naturlig er vakrest! Selv om det nok fra IRs side er mer noe som kun sies (at hun angrer), men ikke vises i handling. Hun styrer nå fortsatt på og korrigerer på eget utseende og kropp. Lite naturlig igjen! 4 6
firetoen Skrevet 5. mars #16272 Skrevet 5. mars Guris skrev (10 timer siden): 👍🏻 Og seg selv, 2 store operasjoner forrige sommer, med større silikon i puppene og ny silikon i bakdelen. Hun opererte seg vel ikke sommeren 2024? 1
Sveits35 Skrevet 5. mars #16273 Skrevet 5. mars Istapp skrev (1 time siden): Hun bør ikke støtte lillesøsteren dersom lillesøster ønsker operasjoner nei. IR har jo "sagt hun angrer" og da bør hun formidle høyt og tydelig til lillesøster at operasjon ikke er løsning - naturlig er vakrest! Selv om det nok fra IRs side er mer noe som kun sies (at hun angrer), men ikke vises i handling. Hun styrer nå fortsatt på og korrigerer på eget utseende og kropp. Lite naturlig igjen! Sidra gjør som hun vil uansett. Tror ikke fordømmelse og kritikk er Isabel sin stil. Hvis du hadde fulgt med hadde du visst hvordan de kommuniserer. Sidra får svært ofte skryt av sin naturlig kropp og Isabel snakker ofte om hvor ubehagelige implantatene hennes er og det hun angrer på. Hun prøver altså å påvirke Sidra til å være fornøyd med sin naturlige kropp. 1 5
Pigaloppa Skrevet 5. mars #16274 Skrevet 5. mars Eyr skrev (14 timer siden): Jenta vår. Seriøst? Hun er sin egen jente og faktisk en voksen kvinne som tjener rått på elsklingene sine🫠 👍😄 5
Glitter_eyes Skrevet 5. mars #16275 Skrevet 5. mars lajlaj skrev (1 time siden): Hvis du skal kritisere så bør du vel være korrekt? Hun har ikke silikon i rumpen. Hun tok ut silikonen sprøytet inn fett. Hun sprøytet ikke fett i rompen. Du tar grundig feil. Hun fikk en ny plastikk ræv.hun sier selv at rompen hennes er drit hard. Du får ikke drit hard rumpe av sprøyte inn fett. 6 6
Glitter_eyes Skrevet 5. mars #16276 Skrevet 5. mars Sveits35 skrev (14 minutter siden): Sidra gjør som hun vil uansett. Tror ikke fordømmelse og kritikk er Isabel sin stil. Hvis du hadde fulgt med hadde du visst hvordan de kommuniserer. Sidra får svært ofte skryt av sin naturlig kropp og Isabel snakker ofte om hvor ubehagelige implantatene hennes er og det hun angrer på. Hun prøver altså å påvirke Sidra til å være fornøyd med sin naturlige kropp. Ja hun påvirker Sidra til å være fornøyd med seg selv ved å betale for hennes nese operasjon. Du er virkelig naiv du og tror på alt som blir sagt på snap chat. Du tror virkelig på hennes ord, når handlingene hennes viser helt noe annet. Hadde Isabel sagt hopp til deg, så hadde du hoppet...høyt. 5 7
Sveits35 Skrevet 5. mars #16277 Skrevet 5. mars Glitter_eyes skrev (14 minutter siden): Hun sprøytet ikke fett i rompen. Du tar grundig feil. Hun fikk en ny plastikk ræv.hun sier selv at rompen hennes er drit hard. Du får ikke drit hard rumpe av sprøyte inn fett. Du gjør det altså.
Sveits35 Skrevet 5. mars #16278 Skrevet 5. mars Glitter_eyes skrev (7 minutter siden): Ja hun påvirker Sidra til å være fornøyd med seg selv ved å betale for hennes nese operasjon. Du er virkelig naiv du og tror på alt som blir sagt på snap chat. Du tror virkelig på hennes ord, når handlingene hennes viser helt noe annet. Hadde Isabel sagt hopp til deg, så hadde du hoppet...høyt. Jasså? 😂 hvor høyt tror du? Jeg skjønner faktisk hvorfor de som korrigerer en krokete nese gjør det. Ikke at jeg ville gjort det, men jeg skjønner dem som gjør det. Kalles vel empati? 1 2
Classy Skrevet 5. mars #16279 Skrevet 5. mars lajlaj skrev (2 timer siden): Hvis du skal kritisere så bør du vel være korrekt? Hun har ikke silikon i rumpen. Hun tok ut silikonen sprøytet inn fett. Fett?? Hvilke fett? Har IR manipulert deg/dere til å tro hun har tatt fettsuging for så å få sprøytet det inn igjen i rompa si?? Snakk om å bli manipulert av ordene hennes.. For det første kreves det mye fett og alle vet vel at IR ikke har hatt nok fett for å få gjennomført en fettsuging.. It’s time to wake up!! 🙄 6 1 6
Justlooking Skrevet 5. mars #16280 Skrevet 5. mars Følger henne ikke (siden bloggen) - men hvordan går det med hunden når hele familien er i Dubai eller Maldivene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå