Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg har testet den nye dusjskummet til Isabel!

Jeg elsker Rituals og har sverget til dusjskummet siden det kom ut. Nå var jeg tom, var på kjøpesenteret etter nytt og tenkte: Hvorfor ikke teste Nude sitt? Værste som kan skje er at jeg ikke liker det!

Og vet dere hva? Jeg elsker det! Nå har jeg brukt det 2-3 ganger og dette er en ny favoritt! 

Det er litt fastere i konsistensen enn Rituals sitt. Det syntes jeg fort blir litt for tynn flytende. I tillegg lukter det ikke fult så mye som Rituals sitt, noe spesielt samboeren min satt pris på. Han var helt enig i at dette var bedre!

Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe inn noen og legge i gaveskapet. Det er jo en perfekt ting å ha liggende til man trenger en liten gave.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (15 minutter siden):

Jeg elsker Rituals og har sverget til dusjskummet siden det kom ut. Nå var jeg tom, var på kjøpesenteret etter nytt og tenkte: Hvorfor ikke teste Nude sitt? Værste som kan skje er at jeg ikke liker det!

Og vet dere hva? Jeg elsker det! Nå har jeg brukt det 2-3 ganger og dette er en ny favoritt! 

Det er litt fastere i konsistensen enn Rituals sitt. Det syntes jeg fort blir litt for tynn flytende. I tillegg lukter det ikke fult så mye som Rituals sitt, noe spesielt samboeren min satt pris på. Han var helt enig i at dette var bedre!

Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe inn noen og legge i gaveskapet. Det er jo en perfekt ting å ha liggende til man trenger en liten gave.

Takk for tips 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Takk for tips 😃 

Ja dette anbefaler jeg - dersom man er fan av Rituals :)  Jeg likte faktisk dette enda bedre! 

Syntes Rituals kanskje lukter litt for mye og har irritert meg litt over at konsistensen er litt for flytende. Her har Nude truffet på disse punktene! Det er jo min personlige mening, andre er kanskje uenige. Men sånn vil det jo alltid være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (7 minutter siden):

Ja dette anbefaler jeg - dersom man er fan av Rituals :)  Jeg likte faktisk dette enda bedre! 

Syntes Rituals kanskje lukter litt for mye og har irritert meg litt over at konsistensen er litt for flytende. Her har Nude truffet på disse punktene! Det er jo min personlige mening, andre er kanskje uenige. Men sånn vil det jo alltid være.

Hvor lenge kjører de 25%? Gjelder det på Vita også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (12 minutter siden):

Hvor lenge kjører de 25%? Gjelder det på Vita også?

Vita har iallefall 25% nå :) De bruker å kjøre kampanjene en uke av gangen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (49 minutter siden):

Det er ikke bra å bruke så mye Sls på kroppen,det står som 2 ingrediens,parfyme står og høyt oppe på lista,Rituales sin er litt bedre på ingredienser faktisk,Sls er det som lager skummet som kommer ut av flaska og at det er fastere betyr at det er mer av det

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (27 minutter siden):

Det er ikke bra å bruke så mye Sls på kroppen,det står som 2 ingrediens,parfyme står og høyt oppe på lista,Rituales sin er litt bedre på ingredienser faktisk,Sls er det som lager skummet som kommer ut av flaska og at det er fastere betyr at det er mer av det

Det er godkjent for bruk i Norge og da er det innenfor kravene helsemyndighetene setter. Det finnes garantert produkter som er bedre der ute, nå kom jeg med min personlige mening om produktet - jeg har ingen utdannelse til å komme med noe mer en personlig anbefaling. Regner med at ingen blir influenset av meg til å kjøpe noe som helst, men bruker egen sunn fornuft. Om innholdet av SLS er viktig for deg så velger du et annet produkt, så enkelt er det.

Endret av Sirah
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (34 minutter siden):

Det er godkjent for bruk i Norge og da er det innenfor kravene helsemyndighetene setter. Det finnes garantert produkter som er bedre der ute, nå kom jeg med min personlige mening om produktet - jeg har ingen utdannelse til å komme med noe mer en personlig anbefaling. Regner med at ingen blir influenset av meg til å kjøpe noe som helst, men bruker egen sunn fornuft. Om innholdet av SLS er viktig for deg så velger du et annet produkt, så enkelt er det.

ok

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (7 timer siden):

Og hva vet du om det? Hun eier ikke leilighet, bil, ingenting.

Det må du gjerne mene, så får vi se hvem som får rett. 

Endret av Bendie
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (6 timer siden):

Og hva vet du om det? Hun eier ikke leilighet, bil, ingenting.

Tviler du på at hun har store pengeverdier fordi hun ikke eier bolig og bil ennå? Måles økonomi i kun eiendom og bil?

Hun kan glatt gå å cashe ut en bil i morgen og hun hadde jo penger til å kjøpe bolig for nærmere 30 mill for en stund siden. Hun får bare ikke den standarden hun ønsker og vil heller spare mer først.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (40 minutter siden):

Det blir l i t t mye dette showet hennes. 

Jepp, blir ikke mye filming på Maldivene etter det sexy undertøy filminga idag.

Men kanskje hun skal presentere KK, da slår hun alle inntekts topper 🙈🙉🙈 men blir det bare content fra menyer, mat, hender og hermes sandaler blir det kjedelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ny artikkel i Dagbladet i dag om at mødre må være hjemme med barn og menn bør ta avgjørelser(!). får ikke lenket nå.

Mener å huske hun har sagt noe om at hun må ansette både kokk og nanny om hun skal ha barn. Jeg tenker vel ellers at barnet ville ha godt av litt normalisering i barnehage, men spørs om slikt finnes i Dubai.

Endret av Alauda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alauda skrev (9 minutter siden):

Se ny artikkel i Dagbladet i dag om at mødre må være hjemme og menn bør ta avgjørelser(!). får ikke lenket nå.

Mener å huske hun har sagt noe om at hun må ansette både kokk og nanny om hun skal ha barn. Jeg tenker vel ellers at barnet ville ha godt av litt normalisering i barnehage, men spørs om slikt finnes i Dubai.

https://www.dagbladet.no/kjendis/kommer-aldri-til-a-skje/82740708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har elsket Isabel, så i jula la jeg henne nesten for hat etter oppførselen hennes og avfulgte. Etter det har jeg vært av og på, vanskelig å ikke følge med. Men nå merker jeg at det rett og slett blir for mye og for kjedelig! Hun snakker og snakker foran kamera, det tar jo aldri slutt. Det er også repeat på uttrykk, musikken til snappene, og hun de samme tema. Kan jeg si hun har blitt kjedelig? Forutsigbar? Jeg lurer også på en ting, legger hun ikke ut mye mer enn før nå, eller er det bare meg som endelig  er metta og ikke orker å tappe meg gjennom alt? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (18 minutter siden):

Jeg har elsket Isabel, så i jula la jeg henne nesten for hat etter oppførselen hennes og avfulgte. Etter det har jeg vært av og på, vanskelig å ikke følge med. Men nå merker jeg at det rett og slett blir for mye og for kjedelig! Hun snakker og snakker foran kamera, det tar jo aldri slutt. Det er også repeat på uttrykk, musikken til snappene, og hun de samme tema. Kan jeg si hun har blitt kjedelig? Forutsigbar? Jeg lurer også på en ting, legger hun ikke ut mye mer enn før nå, eller er det bare meg som endelig  er metta og ikke orker å tappe meg gjennom alt? 

Tror ganske sikkert at hun legger ut mye mer om dagen, for jeg har gitt opp å komme meg gjennom hele storyen hennes og dermed falt litt av snaptoget hennes. Synes det kan være gøy å følge henne på shopping, på turer osv, men har ikke sjanse eller ork til å sitte og trykke/se så mange oppdateringer. Og føler de prateøktene drar veldig ut i tid og da ender jeg med å gå ut. Blir litt uinteressant og for tidskrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...