Sveits35 Skrevet fredag kl 19:45 #15741 Del Skrevet fredag kl 19:45 lajlaj skrev (3 timer siden): Og ingen hadde visst hvem Isabel var om det ikke var for Pierre og Martine i PH. Så alle klatrer på alle her i verden. Ja de to har jo virkelig overgått Isabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet fredag kl 20:41 #15742 Del Skrevet fredag kl 20:41 lajlaj skrev (4 timer siden): Og ingen hadde visst hvem Isabel var om det ikke var for Pierre og Martine i PH. Så alle klatrer på alle her i verden. Hvem er Martine? Uansett, det er vel ikke hvordan du kom inn som er avgjørende, men hvilken grep du tar i etterkant. Og alle kan vel være enig i at IR har lykkes svært bra. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 20:46 #15743 Del Skrevet fredag kl 20:46 Bendie skrev (3 minutter siden): Hvem er Martine? Uansett, det er vel ikke hvordan du kom inn som er avgjørende, men hvilken grep du tar i etterkant. Og alle kan vel være enig i at IR har lykkes svært bra. Er det ikke Martine Sjøhaug som var med i Paradise Hotel samme sesong som Isabel tro? Isabel har desidert vært den av dem som har tatt de smarteste grepene rundt karrieren sin i etterkant ja. Det er det vel liten tvil om. Pierre var jo på god vei, men hvor har det blitt av han egentlig? Han var jo ganske aktiv på snap en stund? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet fredag kl 20:48 #15744 Del Skrevet fredag kl 20:48 Sirah skrev (Akkurat nå): Er det ikke Martine Sjøhaug som var med i Paradise Hotel samme sesong som Isabel tro? Isabel har desidert vært den av dem som har tatt de smarteste grepene rundt karrieren sin i etterkant ja. Det er det vel liten tvil om. Pierre var jo på god vei, men hvor har det blitt av han egentlig? Han var jo ganske aktiv på snap en stund? Fulgte ikke sesongen. Men vet jo hvem Pierre er og ikke sett mye av han. Men mulig stor i Sverige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet fredag kl 21:01 #15745 Del Skrevet fredag kl 21:01 Sirah skrev (3 timer siden): Hvilken kusine og venninne var dette snakk om? Trenger så klart ikke navn, men nysgjerrig på historien Regner med at det er snakk om kusinen Golnaz, eller "Konny" som var hennes alterego, sammen med Suzy. De rakk å lage 46 episoder av podkasten før det skar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet fredag kl 21:17 #15746 Del Skrevet fredag kl 21:17 (endret) lajlaj skrev (5 timer siden): Og ingen hadde visst hvem Isabel var om det ikke var for Pierre og Martine i PH. Så alle klatrer på alle her i verden. og hvor er de dag? i forhold til Isabel ? Hva gjør Martine? Hva har hun oppnådd? Ikke viktig hva som skjedde for 15 år siden Isabel har skapt et varemerke , pga god teft , sterk vilje og drivkraft. Mange kan delta på reality osv,men skal du nå langt handler det om mer, en kortvarig suksess. Endret fredag kl 21:19 av Lana01 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 21:26 #15747 Del Skrevet fredag kl 21:26 Bendie skrev (35 minutter siden): Fulgte ikke sesongen. Men vet jo hvem Pierre er og ikke sett mye av han. Men mulig stor i Sverige? Ikke jeg heller, men regner med at det er henne det var snakk om. Pierre har deltatt i masse reality i Norge også og hadde en helt ok «kjendisstatus» en periode. Han bygget seg ganske greit opp på snap en stund og var ganske aktiv der, men for en stund siden så forsvant han plutselig helt fra snap og alt offentlig. Ikke at vi har noe med det, men ble bare nysgjerrig når det ble snakk om han her nå Stay skrev (21 minutter siden): Regner med at det er snakk om kusinen Golnaz, eller "Konny" som var hennes alterego, sammen med Suzy. De rakk å lage 46 episoder av podkasten før det skar seg. Takk! Det var nok en god stund før jeg oppdaget Isabel for hun vet jeg ikke hvem er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet fredag kl 21:47 #15748 Del Skrevet fredag kl 21:47 Sirah skrev (19 minutter siden): Ikke jeg heller, men regner med at det er henne det var snakk om. Pierre har deltatt i masse reality i Norge også og hadde en helt ok «kjendisstatus» en periode. Han bygget seg ganske greit opp på snap en stund og var ganske aktiv der, men for en stund siden så forsvant han plutselig helt fra snap og alt offentlig. Ikke at vi har noe med det, men ble bare nysgjerrig når det ble snakk om han her nå Takk! Det var nok en god stund før jeg oppdaget Isabel for hun vet jeg ikke hvem er Du ser henne på Isabel serien som jeg tror ligger ute på Sumo enda. Det er rimelig enkelt å se i den serien hvorfor det ble stor avstand etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 21:49 #15749 Del Skrevet fredag kl 21:49 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Du ser henne på Isabel serien som jeg tror ligger ute på Sumo enda. Det er rimelig enkelt å se i den serien hvorfor det ble stor avstand etterhvert Takk Har ikke sett den serien. Men da vet jeg hva jeg skal se om jeg kjeder meg en kveld 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet fredag kl 23:05 #15750 Del Skrevet fredag kl 23:05 Sveits35 skrev (1 time siden): Du ser henne på Isabel serien som jeg tror ligger ute på Sumo enda. Det er rimelig enkelt å se i den serien hvorfor det ble stor avstand etterhvert Javel, jeg så det ikke… kan du forklare? Er de ikke venner lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet i går, 00:53 #15751 Del Skrevet i går, 00:53 Historieun fra Randaberg er sterk. Skjønner forholdet familien har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 02:00 #15752 Del Skrevet i går, 02:00 Lana01 skrev (4 timer siden): og hvor er de dag? i forhold til Isabel ? Hva gjør Martine? Hva har hun oppnådd? Ikke viktig hva som skjedde for 15 år siden Isabel har skapt et varemerke , pga god teft , sterk vilje og drivkraft. Mange kan delta på reality osv,men skal du nå langt handler det om mer, en kortvarig suksess. Martine er helt klart den som har oppnådd mest og har det best i dag ! Martine har alt I ønsker seg men aldri får. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 02:04 #15753 Del Skrevet i går, 02:04 Sirah skrev (5 timer siden): Er det ikke Martine Sjøhaug som var med i Paradise Hotel samme sesong som Isabel tro? Isabel har desidert vært den av dem som har tatt de smarteste grepene rundt karrieren sin i etterkant ja. Det er det vel liten tvil om. Pierre var jo på god vei, men hvor har det blitt av han egentlig? Han var jo ganske aktiv på snap en stund? Og allikevel har Martine alt I ønsker seg men aldri kommer til å få ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 02:18 #15754 Del Skrevet i går, 02:18 Ganske sikkert på at Martine har det mye bedre enn I ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet i går, 02:20 #15755 Del Skrevet i går, 02:20 Guris skrev (1 minutt siden): Ganske sikkert på at Martine har det mye bedre enn I ! Hvem er dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 03:56 #15756 Del Skrevet i går, 03:56 firetoen skrev (1 time siden): Hvem er dette? Henne de andre her viser til. De mener I har oppnådd så mye mer enn henne, noe som helt klart ikke er tilfellet. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22 timer siden #15757 Del Skrevet 22 timer siden Guris skrev (1 time siden): Henne de andre her viser til. De mener I har oppnådd så mye mer enn henne, noe som helt klart ikke er tilfellet. Ett bilde viser jo ingenting. Hvem som har oppnådd mest kommer jo helt an på hvem man spør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20 timer siden #15758 Del Skrevet 20 timer siden Guris skrev (5 timer siden): Og allikevel har Martine alt I ønsker seg men aldri kommer til å få ! Hva har hun oppnådd? Følger henne ikke og vet knapt hvem hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #15759 Del Skrevet 20 timer siden Amber skrev (9 timer siden): Javel, jeg så det ikke… kan du forklare? Er de ikke venner lenger? Det er komplekst. Anbefaler å se den serien om du er interessert. Dette søskenbarnet var en god venn av Isabel, og Isabel likte at hun «satte henne på plass». Men det bikket over på et tidspunkt. Hvorfor kan kanskje en psykolog forklare. Vennskapet er iallefall over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 20 timer siden #15760 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Sirah skrev (49 minutter siden): Hva har hun oppnådd? Følger henne ikke og vet knapt hvem hun er. God og meningsfull jobb, utdannelse, forlovet etter å ha vært i et forhold med en kjekk og snill mann i mange år, eier bolig med forloveden sin, mange gode og langvarige venninde forhold med damer hun treffer i det dagelige, planlegger pryllup, kler seg og oppfører seg anstendig, elegant og innbydende, har en trygg og stabil familie m.m alt I ønsker seg men ikke har 🤷🏻 og mye hun aldri får ! Endret 20 timer siden av Guris 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå