Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pålandjorda
Skrevet
Sirah skrev (22 minutter siden):

Ja Rami virker som en fin ung mann som verdsetter familien sin og som har gode verdier. Til tross for det så er han jo bare et menneske han også. Han er 21 år gammel og prøver å finne plassen sin i en bransje og en familie som virkelig ikke er helt A4. Sier ikke at han er uten feil, men det er det vel ingen av oss som er.

Jeg syntes iallefall at han er et friskt pust til alle de mannlige influenserne som bare viser festing, jenter og enda mer festing. Ikke minst dårlig oppførsel. Om jeg hadde hatt en tenåring som var i målgruppen så ville jeg mye heller at de skulle fulgt Rami enn f.eks Westerlin. 

Helt enig ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen problem med Isabel, syntes hun er supersøt, til tider litt for barnslig til å være over 30, til tider veldig morsom, men er ikke begeistret for shoppingen og pengebruken hennes. Men, i dag kjente jeg egentlig at det var nok. Har fulgt henne fra i sommer da jeg ble sittende hjemme hele sommeren med en skade. Men, det er jo bare det samme igjen og igjen og igjen og igjen og igjen…. skjønner jo at jeg trykker gjennom snappene av gammel vane. Finner alt særdeles lite interessant, så nå avfølger jeg. 
Skal egentlig se om jeg får noen «abstinenser» , om en faktisk blir så «avhengig «. ? 
Kommer til å lese her inne da, for det er jo her det gøye skjer 🍿🤩

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke noen problem med Isabel, syntes hun er supersøt, til tider litt for barnslig til å være over 30, til tider veldig morsom, men er ikke begeistret for shoppingen og pengebruken hennes. Men, i dag kjente jeg egentlig at det var nok. Har fulgt henne fra i sommer da jeg ble sittende hjemme hele sommeren med en skade. Men, det er jo bare det samme igjen og igjen og igjen og igjen og igjen…. skjønner jo at jeg trykker gjennom snappene av gammel vane. Finner alt særdeles lite interessant, så nå avfølger jeg. 
Skal egentlig se om jeg får noen «abstinenser» , om en faktisk blir så «avhengig «. ? 

Tror vi er ganske like der 😅 Blir spennende å se om du må på «avrusing» 😀 Håper du blir i tråden her, alltid gøy å lese innleggene dine!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (29 minutter siden):

Ja, tok meg en pause da de dro til Maldivene og selv om jeg skjønner de er tilbake derfra så har jeg ikke giddet å trykke inn på snappen - ser bare det står clickbait og kjenner jeg gidder rett og slett ikke pr nå.. får se hvor lenge det varer 😄

• Liker 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 minutter siden):

Det gjorde jeg i Oktober,var inne en gang i Des men angra etterpå🙈er så deiligt å ikke være avhengig av å se det meningsløse opplegget dag etter dag å bidra til pengesluket hennes,er innpå her å leser da får man seg det man trenger for undreholdningen sin del,på snap ser jeg heller Bianca Ingrosso❤️

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hovedunderholdningen er jo nesten denne tråden 😅 Spesielt nå som de værste haterne har tatt seg vinterferie. Nå er det jo trivelig her inne igjen - selv om man fremdeles er uenige. Men å være uenige er det ingenting galt i så lenge folk holder seg saklige og greie uansett.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest pålandjorda
Skrevet

Denne kusinen i Norge og venninnen. Har de kontakt i dag?

Skrevet
pålandjorda skrev (26 minutter siden):

Nei, I ødela de vennskapene for lenge siden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest pålandjorda
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

Nei, I ødela de vennskapene for lenge siden.

Tenkte det når jeg ser serien hennes på tv2. 

Skjønner det er mye greier gjennom familiens generasjoner. Og det er tøft. Men skjønner ikke hvorfor de må fra ene ytterpunktet til det andre. I og moren koker godt sammen. 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Tenkte akkurat det samme, orker ikke følge lenger, gått veldig greit det, blir for mye tid brukt på det, lei av snap'er  av menyer og iskaffe og gnål om gjøker som skal være mer perfekt enn hun selv. Men følger med her litt innimellom, mer gøy det.😅😅

• Liker 8
Skrevet
Sveits35 skrev (På 19.2.2025 den 20.58):

Ok. Jeg følger ikke barn på Snap så dette vet jeg ingenting om. Det jeg derimot har hørt flere ganger på Isabels snap er at han kaller henne for dum veldig ofte. Hvem han har lært slik oppførsel fra er ikke godt å vite, men tviler det er fra kvinnene i familien. Lillebroren er nok preget av kvinnesynet i Irak der han hadde mye av barndommen sin dessverre. Jeg håper Isabel stenger igjen pengekrana til denne lille mannen og lar han klare seg selv hvis takken hans er å ydmyke sin søster. 

Barn? Herregud, rull inn. Anbefaler deg å se på snapchatten til dette 21 år gamle barnet fremfor å spekulere i hans "irakiske kvinnesyn". Han fremstår som en ekstremt respektfull og hensynsfull type, som lar kvinnene snakke og som føyer seg og tekkes. Nesten dessverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Ellenn skrev (På 20.2.2025 den 15.52):

Det er vel ikke akkurat synd på han. I betalte 300 000 for at han skulle kunne etablere seg i Dubai. Han har mye å takke henne for, hvor mange følgere hadde han hatt uten henne? De færreste hadde visst om han i det hele tatt. 

Og ingen hadde visst hvem Isabel var om det ikke var for Pierre og Martine i PH. Så alle klatrer på alle her i verden.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (18 timer siden):

Veldig bra innlegg og kjekt å lese dette du skriver. Jeg skal tone meg litt ned, jeg har nok ikke fått med meg hele bildet. Takk for korrigering 🙂

Ja, kanskje du skal drite i hersketeknikkene og dra slutninger, og samtidig hakke ned på hva alle andre skriver? 

Sveits35 skrev (21 timer siden):

Hvis innholdet på hans Snap stiller Isabel i et dårlig lys så mener jeg han ikke fortjener noe som helst.

Isabel stiller seg selv i et dårlig lys på Ramis snap. Borte er den vennlige stemmen som snakker til bestiene på kamera. Og igjen står en gnålende rik bortskjemt drittunge, med null impulskontroll og omtanke for andre. Han trenger ikke filme henne med vilje eller si noe som helst stygt om henne. Han bare filmer dem i situasjoner og Isabel er "seg selv". 

Endret av lajlaj
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
pålandjorda skrev (3 timer siden):

Hvilken kusine og venninne var dette snakk om? Trenger så klart ikke navn, men nysgjerrig på historien :)

Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Ja, kanskje du skal drite i hersketeknikkene og dra slutninger, og samtidig hakke ned på hva alle andre skriver? 

👏🎯

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lesehest75 skrev (2 timer siden):

Tenkte akkurat det samme, orker ikke følge lenger, gått veldig greit det, blir for mye tid brukt på det, lei av snap'er  av menyer og iskaffe og gnål om gjøker som skal være mer perfekt enn hun selv. Men følger med her litt innimellom, mer gøy det.😅😅

Akkurat det samme. Skal innrømme jeg var hekta en periode 😅Men nå har jeg sett det.... 😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Ayesha2 skrev (På 12.2.2025 den 20.03):

Jeg synes det er ganske spesielt at voksne mennesker (de to yngste er myndige ergo voksne) går med på å bli kalt nedverdigende kallenavn bare for å please Isabel. 'Karen' er et navn som har vært i lang tid, men det er i de siste årene der det har blitt en forklaring på en klagete, kjeftende, sint og ufin person. 'Pimp' vet vi hva betyr og har kun en betydning. Samt 'bimbo' og 'baddie'. Så din søster er en sutrete kjerring, din mor selger deg for den som betaler mest, din søster er en slags 'ta meg dukke' og din bror er en som ligger med alt på to bein... At dette er morsomt for de og andre synes jeg er merkelig. De går med på dette slik at de kan få flotte ferier og shopping. 

Ref snap i dag; de er ute og spiser, søsteren ber RaadSquad om å overtale Isabel om å betale for å fikse vippene. Er det slik at hele denne familien virkelig tror at disse fremmede er deres venner eller? Etter shopping, hår og vipper dro de hjem og hun organiserte klesskapet til Isabel og sa med egne ord; "det er ikke gratis å være sugar baby". Hun andre søsteren dro et sted med hunden for å slappe av for det trengte hun, etter en ferie i Irak og egentlig har bare vært hjemme siden hun kom tilbake. Hun har begynt å herme etter slik Isabel skriver og snakker med å banne mye mer, skrive at "vi" skal det og det sammen, og ende et ord med 'faen'. Broren ble tilbudt om å smake på suppe, han sa tydelig nei, men måtte allikevel smake. Moren surrer bare rundt og nyter alt det hun får. De få setningene hun sier på norsk inneholder banneord og null fornuft. Spiller veldig overrasket da hun får vite prisen på det som ble betalt fra en dyr beachclub butikk som de var i lenge og kom ut med 5 poser. Også er det all den overdrevne klemming og kyssingen. Sier ikke at mor ikke er glad i sine barn, men det er en stor forskjell på hvordan hun er med Isabel kontra storesøsteren. Alt handler om penger!

Apropos penger. Jeg bryr meg lite om hvor mye hun vil sløse på klær, vesker, sko osv. Vi har ikke lik smak i det hele tatt. Jeg tror noe av det hun kjøper synes hun selv ikke er fint, men siden logoen er så 'in your face' så da er det verdt det. Det er litt sørgelig at livet hennes er så tomt at hun må kjøpe så mye dyrt for å fylle et tomrom og gleden etter er minimal. Hun er kjempe giret mens hun shopper, viser frem prisen og når hun går rundt med poser, dopamin er på sitt høyeste, så drar hun hjem og enten har glemt hva hun har kjøpt eller ikke orker å åpne det. Når hun først gjør en haul så bare slenger hun klærene rundt og er ofte usikker på om det var fint/godkjent eller ikke fra hennes fremmede venninner. Hun kjøper klær som skal fremstille henne som classy men som er det man kaller tacky. Det er ofte bar mage, bryst ut på luft og minimalt med klær. Hun er usikker på hvem hun er så derfor blir det motsigelser fra det hun forteller seg selv (wifey og classy) til hvordan hun kler og ter seg. Det er derfor hun er annerledes når hun er med venner - usikkerhet. 

Apropos venner. Når hun er blant de hun henger med en gang i blant så virker hun så usikker. Hun filmer seg selv mens hun prater med de og det virker som hun ikke helt henger med på hva som blir sagt. Øynene blir større med et nysgjerrig og undrende blikk som et lite barn, hun forstår ikke hva de sier også ler det bare bort med en shot. Det var tydelig blant de søstrene at de lo av og ikke med henne. Hun betaler jo, so who cares. Det samme var da hun var i 'Girls of Oslo' der hun ikke kunne redigere hva som blir lagt ut. Man merker umoden og usikkerhet og ikke samme person som bare japper dagen lang til sine fremmede venninner. Fordi på Snapchat kan hun snakke hva hun vil usant eller sant, ingen kan kontrollere om det stemmer. Og 90% består av menn.

Apropos menn. Jeg er i 30 årene og har datter i tenårene. Jeg hører ofte hva datteren min og venninne snakker om og de er ikke i nærheten av å være så guttegal som Isabel er som er snart 31 år. Det dopamin og sulten på oppmerksomhet hun trenger fra en mann er hverken bra eller sunt for henne. Hun stiller latterlig krav, blir helt giret da hun får én sms/dm og når det blir stille så faller hun helt sammen og ligger i sengen og klager i dagesvis. Hun var med han Jack som kjøpte alt til henne, tok henne med til Maldivene, New York etc, fancy hotell, restauranter, ferier og hun var helt i ekstase og veldig forelsket. Alt viste seg å være en løgn. En løgn og fasade som hun valgte å vise følgerne sine men hun skjønte ikke at hun kun lurer seg selv. Også var det han andre britiske som hun sa at han ville at hun skulle innrede leiligheten hans på hans regning, det var skikkelig stats for henne. Hun tok med følgerne på innkjøp av det ene og det andre, men det kom senere frem (fra henne selv) at hun endte opp med å betale alt for han. Nå er det denne naboen som er som en berg og dal bane og har vart en stund. Han går i perioder uten å gi lyd fra seg fordi han er så opptatt, men han har tid til å komme opp til leiligheten hennes med kofforter på vei til flyplassen for å si hadet til henne i 5 min..? Hva var vitsen med å drasse med kofforter eller i det hele tatt komme opp på så kort tid når du har et fly å rekke? Jeg bare føler at disse mennene er mye for content. De er mange og skikkelig på en liten periode også forsvinner de. Mange av de meldingene hun viser frem er at de mennene skriver typ 'babe' 'babes' allerede første gangene de kommuniserer. Det er ikke akkurat normalt for en person som tar deg seriøst og ser noe langsiktig med deg som skriver slikt. De mennene ser hva de ser, lettkledd, umoden og desperat kvinne med masse penger. Grunnen til at jeg sier desperat er ikke for å vær slem. Hun har selv sagt flere ganger at på de første dates hun har vært i med alle disse mennene så har hun snakket om barn, giftemål, drukket seg full og enten kysset de eller tatt de med hjem. For en mann så virker det som en desperat person og vice verca. De er der for å ha det litt gøy en periode også forsvinner de. Men det er hennes holdning til menn som må forandres. Ikke alle menn er det og det faen. Bare det at en voksen kvinne kaller alle menn for gjøker og faen sier mye om hvor umoden hun er. Men det er det hun tiltrekkes av og blir giret på. Med den oppførsel og tankegangen kan hun ikke finne en oppegående mann som vil etablere en fremtid med henne. Hun må stoppe med den særbehandling hun føler hun fortjener på første date fordi mann eller kvinne - man blir lei av sånt. Og når de mennene da underveis/etterpå får vite at hun har delt med sine fremmede venninner hva dere har snakket om, hvordan natt dere hadde sammen og t.o.m viser meldinger - alt for penger... Da er ikke det rart at de stikker fordi ikke alle vil leve i denne sosiale medier verden.

Apropos sosiale medier. Man kan si at hun er god på det hun gjør og tjener rått på det - men er det noe man burde se opp til og praise? Hun sier ofte at hun jobber hardt, for meg er ikke det å jobbe hardt. Hun vet at hun har en fanbase som kjøper alt hun selger. Og ikke for å dømme noen men det er tydelig at mange i RaadSquad ikke er helt oppegående mennesker. De er sårbare, ensomme og faller lett i den fantasien om at de er venninner og hun bryr seg om de. Det vet både du, meg og Isabel. Men hun utnytter disse menneskene ved å gi dem en illusjon som er kun det - illusjon. Når hun leser, gledes, nyter og poster på sin side om følgere som ikke får sove før de hører fra henne. Andre oppsøker fosterfamilien. Andre kjører i flere timer for å se henne. Andre gråter når hun gråter. Andre oppsøker Maldivene. Andre attakerer en hver mann på sosiale medier som hun dater. Andre tømmer lommeboken sin for å kjøpe all tullet hun har overpriset. Og andre faktisk åpner munnen sin for å bli matet gjennom tlf hver gang Isabel skal spise eller drikke noe... Altså.

Hun må slutte å tjene på sårbare mennesker og heller bare kalle det de er: følgere/kjøpere. Det må settes en grense. Hun deler på sosiale medier at hun går på do hver dag, har hatt klamydia i ansiktet og laser fjerning i rumpa. Hun sier at hun går til psykolog, noe som jeg ikke tror på, men deler aldri noe om det fordi det er "for privat". Dersom hun går til psykolog så burde hun bytte til en annen, ellers så burde hun slutte med det kyniske spillet hun driver med for det gagner ingen i lengden. En dag slutter Snapchat å betale - and the what..?

Langt innlegg fra meg, ha en fin kveld alle sammen.

Amen🙉

Endret av agent
  • Liker 3
Skrevet (endret)
agent skrev (35 minutter siden):

Amen🙉

Det er disse tingene som ble diskutert i RS2. 

Hilsen en fra RS og RS2 🙈

RS er en farse for seg selv, totalt diktatur. Her om dagen ble det postet et innlegg om å stemme frem I som årets businesskvinne. Hvorpå en modig sjel ymtet frempå at det var flere kandidater der som var langt mer verdig vinner enn I på grunn av viktige og krevende stillinger i samfunnet. Hvor lang tid tok det før administrator slettet den kommentaren, som ikke engang var negativt rettet mot I? Toppen 5 minutter tror jeg den fikk stå. 

Hele RS minner om en sekt hvor alt sees på som hat dersom man ikke er enig med blodfansen, og måtte gud forby at det finnes viktigere og dyktigere kvinner en dronningen deres. Fort gjort å bli kalt haters her inne også ser jeg, ref et innlegg lengre opp om at disse nå har vinterferie 😅🤷‍♀️

Endret av Spania33
Skrivefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Gjest Milla1717
Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 timer siden):

Det går så fint så😅slettet hele Snapchat til nyttår. Du får med deg det viktigste her og se og hør😅.

Skrevet
Spania33 skrev (3 minutter siden):

RS er en farse for seg selv, totalt diktatur. Her om dagen ble det postet et innlegg om å stemme frem I som årets businesskvinne. Hvorpå en modig sjel ymtet frempå at det var flere kandidater der som var langt mer verdig vinner enn I på grunn av viktige og krevende stillinger i samfunnet. Hvor lang tid tok det før administrator slettet den posten, som ikke engang var negativt rettet mot I? Toppen 5 minutter tror jeg den fikk stå. 

Hele RS minner om en sekt hvor alt sees på som hat dersom man ikke er enig med blodfansen, og måtte gud forby at det finnes viktigere og dyktigere kvinner en dronningen deres. Fort gjort å bli kalt haters her inne også ser jeg, ref et innlegg lengre opp om at disse nå har vinterferie 😅🤷‍♀️

Det er mitt innlegg du henviser til og jeg skal love deg at jeg ikke er RS og jeg er fullstendig for kritikk - jeg kommer ofte med den selv :) Men den siste tiden har det vært veldig mye innlegg i tråden her fra brukere som helt tydelig syntes at Isabel er det værste mennesket som går på jorden her. Disse innleggene inneholdt utelukkende hets mot både Isabel, men også brukere her i tråden og er slettet av moderator. Det er disse brukerne jeg henviste til, ikke de som er kritiske, stiller spørsmål og muligens er uenige i ting hun sier og gjør for det er helt klart at hun gjør mye som absolutt kan og skal diskuteres. 

Dette var altså IKKE ment mot de aktive brukerne i tråden her nå, og jeg er fullstendig enig med deg i at RS kan minne om en sekt. Det er jo ikke greit det du f.eks nevner i innlegget ditt om at den posten ble slettet 🤯

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...