Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Velinda skrev (21 minutter siden):

Det er jo egentlig bare rett å rimeligt at han får lønn

Enig. Og de er søsken som omtrent er oppå hverandre hele tiden. Så klart er det litt krangling innimellom. Noe annet hadde vært veldig rart.

Ang venninner fra Norge så har jo alle disse et liv her hjemme med mann og unger og jobb. Ikke sikkert de kan slippe alt de har i hendene for å besøke henne. Opptjent ferie ønsker de kanskje å bruke med familien. Anniken var jo å besøkte henne en gang. Rart hvordan livet kan komme i veien uten at det egentlig ikke er noe galt som har skjedd. Jeg har venninner i Norge jeg ikke har besøkt på åresvis selv om de bare bor noen timer unna… 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Det er jo egentlig bare rett å rimeligt at han får lønn

Det er vel ikke akkurat synd på han. I betalte 300 000 for at han skulle kunne etablere seg i Dubai. Han har mye å takke henne for, hvor mange følgere hadde han hatt uten henne? De færreste hadde visst om han i det hele tatt. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellenn skrev (15 minutter siden):

Det er vel ikke akkurat synd på han. I betalte 300 000 for at han skulle kunne etablere seg i Dubai. Han har mye å takke henne for, hvor mange følgere hadde han hatt uten henne? De færreste hadde visst om han i det hele tatt. 

ja,det har du rett i,han har sikkert så han greier seg,tror han tjener greit han også

• Liker 1
Gjest pålandjorda
Skrevet

Har I kjøpt bilen hans, så han er hennes sjåfør?

Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Er det ikke rart at hun aldri får besøk av venninner fra Norge?

Har hun i det hele tatt venninner der? 

• Liker 12
Skrevet
Natu skrev (8 minutter siden):

Har hun i det hele tatt venninner der? 

Hun har nok brent lyset i begge ender hos de fleste vil jeg tro🫠 ...hun har familien ,det er de som underholder henne...og når de ikke er der,da ligger hun i sengen og bestiller mat på døra.. og må ikke glemme fabler om alle disse fiktive gjøkene😅..

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
pålandjorda skrev (45 minutter siden):

Har I kjøpt bilen hans, så han er hennes sjåfør?

Rami har enn så lenge leiebil. Han samarbeider med et utleiefirma i Dubai. 

Gjest pålandjorda
Skrevet

Blir ikke gjøk på henne så lenge hun kaller de gjøk. Eller, hun avviser de som ikke er gjøk. 

Skrevet
Sveits35 skrev (21 timer siden):

Ok. Jeg følger ikke barn på Snap så dette vet jeg ingenting om. Det jeg derimot har hørt flere ganger på Isabels snap er at han kaller henne for dum veldig ofte. Hvem han har lært slik oppførsel fra er ikke godt å vite, men tviler det er fra kvinnene i familien. Lillebroren er nok preget av kvinnesynet i Irak der han hadde mye av barndommen sin dessverre. Jeg håper Isabel stenger igjen pengekrana til denne lille mannen og lar han klare seg selv hvis takken hans er å ydmyke sin søster. 

For du synes I tittelerer sine familiemedlemmer så mye mer positivt? Her er nok hele gjengen i samme båt og snakker vulgært, nedsettende og stygt til både hverandre og i omtale av andre.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (21 timer siden):

Ok. Jeg følger ikke barn på Snap så dette vet jeg ingenting om. Det jeg derimot har hørt flere ganger på Isabels snap er at han kaller henne for dum veldig ofte. Hvem han har lært slik oppførsel fra er ikke godt å vite, men tviler det er fra kvinnene i familien. Lillebroren er nok preget av kvinnesynet i Irak der han hadde mye av barndommen sin dessverre. Jeg håper Isabel stenger igjen pengekrana til denne lille mannen og lar han klare seg selv hvis takken hans er å ydmyke sin søster. 

Barn? Han er myndig og skal da regnes som voksen. Hersketeknikk er like fordummende som de tåpelige kallenavnet familien IR og co bruker. Joda, han kan helt klart ha blitt opplært av kvinnene i familien. De kan å beskrive både hverandre og andre nedsettende og stygt de.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (5 timer siden):

Syntes også det er litt rart å klage på at en ung mann tar i mot gaver fra den styrtrike søsteren sin. Hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke hadde gjort det samme når de var 20? Jeg er snart dobbelt så gammel som Rami og hadde jeg hatt et familiemedlem som vasset i penger som ønsket å spandere på meg så hadde jeg glatt tatt i mot. Spesielt om jeg faktisk hadde vært med å bidra såpass mye til content som Rami gjør. Skulle bare mangle at noe dryppet på han også. Han fungerer jo som privatsjåfør, shoppingassistent, kameramann og mye mer.

Hvis innholdet på hans Snap stiller Isabel i et dårlig lys så mener jeg han ikke fortjener noe som helst. Og når jeg hører han si til henne; «du er dum», «du kommer aldri til å klare å kjøre bil» «du tenker ikke»… (har hørt mye i samme duren fra ham) da tenker jeg hun dessverre er vant til å høre slikt. Isabel snakker veldig ofte seg selv ned og dette er noe som er lært/innpodet. Hadde hun blitt to år lengre i fosterhjemmet tror jeg hun hadde kjørt i Dubai med en hånd på rattet akkurat nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ellenn skrev (3 timer siden):

Det er jo fordi hun selv ønsket å ha han der. Tolk det som du vil

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (1 time siden):

Hvis innholdet på hans Snap stiller Isabel i et dårlig lys så mener jeg han ikke fortjener noe som helst. Og når jeg hører han si til henne; «du er dum», «du kommer aldri til å klare å kjøre bil» «du tenker ikke»… (har hørt mye i samme duren fra ham) da tenker jeg hun dessverre er vant til å høre slikt. Isabel snakker veldig ofte seg selv ned og dette er noe som er lært/innpodet. Hadde hun blitt to år lengre i fosterhjemmet tror jeg hun hadde kjørt i Dubai med en hånd på rattet akkurat nå. 

Syns Rami fremstår som varm  og flott person, med masse humor og omsorg. Hvorfor dette behovet for å rakke ned på han. Det å si noen er dum, er ikke alltid så bokstavlig. Det er noe med å forstå settingene. Noen overtolker og lager sannheten uti fra ingenting,  jesuz. 

Endret av Bendie
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Jenzen skrev (1 time siden):

Poenget var at han ikke hadde vært der han er i dag, hadde det ikke vært for søsteren hans. 

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Om du hadde sett på hans snap fra samme dag så hadde du også sett at han fortalte hvor stolt han var av henne som hadde kjørt bil den dagen. Og at han var overrasket over hvor godt hun hadde taklet det. Ikke minst at han var sikker på at hun kom til å takle å kjøre bil i Dubai helt supert. 

Han skryter ofte av henne på sin egen snap og forteller hvor takknemlig han er for at han er der han er i dag. Hvor glad han er for all hjelpen og at hun er forbildet hans. Han hadde en lang «tea time» for bare noen dager siden hvor han fortalte hvor takknemlig han var for at hun hadde hjulpet han med å få flytte til Dubai, da det ville tatt han minst et år å spare opp pengene selv. Ikke minst hvor stor pris på alt hun gjorde for hele familien og at han gledet seg til det var hans tur til å skjemme bort familien på samme måte.

Vi må ikke glemme at de er søsken og at søsken ofte sier dumme ting til hverandre uten at det ligger noe alvorlig bak det. 

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (49 minutter siden):

Om du hadde sett på hans snap fra samme dag så hadde du også sett at han fortalte hvor stolt han var av henne som hadde kjørt bil den dagen. Og at han var overrasket over hvor godt hun hadde taklet det. Ikke minst at han var sikker på at hun kom til å takle å kjøre bil i Dubai helt supert. 

Han skryter ofte av henne på sin egen snap og forteller hvor takknemlig han er for at han er der han er i dag. Hvor glad han er for all hjelpen og at hun er forbildet hans. Han hadde en lang «tea time» for bare noen dager siden hvor han fortalte hvor takknemlig han var for at hun hadde hjulpet han med å få flytte til Dubai, da det ville tatt han minst et år å spare opp pengene selv. Ikke minst hvor stor pris på alt hun gjorde for hele familien og at han gledet seg til det var hans tur til å skjemme bort familien på samme måte.

Vi må ikke glemme at de er søsken og at søsken ofte sier dumme ting til hverandre uten at det ligger noe alvorlig bak det. 

Veldig bra innlegg og kjekt å lese dette du skriver. Jeg skal tone meg litt ned, jeg har nok ikke fått med meg hele bildet. Takk for korrigering 🙂

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Isabel setter seg selv i dårlig lys, og når hun selv ikke har skamplett nok til å øa være å poste seg selv når hun er driter seg ut kan man ikke forvente at Rami skal sensureres. Har du hørt hvordan Isabel gjør narr av han, og ikke minst av moren. Når det gjelder bilkjøring er det ikke alle som egner seg til å være i trafikken, og hun er mulig en av dem. Rami fortjener alt han får av snappen sin, mye interessant innhold når han ikke er sammen  med I. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Jenzen skrev (3 timer siden):

Isabel har nesten ikke nettverk, bortsett fra dem hun betaler/leier inn for diverse. Derfor måtte hun overtale Rami til å flytte dit, neste er vell Sidra.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Poenget var at han ikke hadde vært der han er i dag, hadde det ikke vært for søsteren hans. 

Og Isabel hadde ikke vært der hun er hadde det ikke vært for at hun bruker fortiden rått for å få sympati, og dermed salg av produktene sine. Hun bruker familien like mye som dem bruker henne.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Sveits35 skrev (12 timer siden):

Veldig bra innlegg og kjekt å lese dette du skriver. Jeg skal tone meg litt ned, jeg har nok ikke fått med meg hele bildet. Takk for korrigering 🙂

Ja Rami virker som en fin ung mann som verdsetter familien sin og som har gode verdier. Til tross for det så er han jo bare et menneske han også. Han er 21 år gammel og prøver å finne plassen sin i en bransje og en familie som virkelig ikke er helt A4. Sier ikke at han er uten feil, men det er det vel ingen av oss som er.

Jeg syntes iallefall at han er et friskt pust til alle de mannlige influenserne som bare viser festing, jenter og enda mer festing. Ikke minst dårlig oppførsel. Om jeg hadde hatt en tenåring som var i målgruppen så ville jeg mye heller at de skulle fulgt Rami enn f.eks Westerlin. 

• Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...