refill Skrevet 18. februar #15661 Skrevet 18. februar Lana01 skrev (29 minutter siden): Enig i mye her, men jeg tror ikke moren er redd for å si i fra, tvert i mot tror jeg heller hun spiller på Isabell for å få sympati. Det inntrykket er ikke noe mindre etter å ha hørt på selvbiografien. Godt mulig du har rett. Jeg har ikke lest bok nr 2 forøvrig. Og hun kan nok også sette foten ned. For å ordlegge meg litt annerledes, så er det lett som mor å strekke seg lengre for barna (selv når de er voksne) enn man kanskje egentlig har kapasitet til - og kanskje enda mer med den historien de har. Snakker muligens litt av egen erfaring her 😅🙃 så Isabel kunne kanskje vært litt mer sensitiv på morens behov. Men jeg håper jo hun hadde sagt nei om hun virkelig ikke orket å reise 😊 1
Lana01 Skrevet 18. februar #15662 Skrevet 18. februar refill skrev (5 minutter siden): Godt mulig du har rett. Jeg har ikke lest bok nr 2 forøvrig. Og hun kan nok også sette foten ned. For å ordlegge meg litt annerledes, så er det lett som mor å strekke seg lengre for barna (selv når de er voksne) enn man kanskje egentlig har kapasitet til - og kanskje enda mer med den historien de har. Snakker muligens litt av egen erfaring her 😅🙃 så Isabel kunne kanskje vært litt mer sensitiv på morens behov. Men jeg håper jo hun hadde sagt nei om hun virkelig ikke orket å reise 😊 Jeg skal lese eller høre bok nr to, da blir ferdig med første , så får se det mer fra hennes side også da, vil jeg tro Moren klarte ikke å være der ( nok) for dem da de var små, som om hun klarer å sette de først nå er vel heller tvilsomt Tenker også at Isabel naturlig nok , trenger familien sin veldig, men tanke på tapt barndom 😞 Tryggheten det gir. Men det er min tolkning 1 1
Sirah Skrevet 18. februar #15663 Skrevet 18. februar Dere må lese bok nr 2 ja. For min del falt veldig mange brikker på plass når jeg leste den og den forklarer absolutt veldig mye om hvorfor moren er som hun er. Moren er en helt fantastisk sterk dame som til tross for en helt forferdelig oppvekst (og deler av voksenlivet) har klart seg overraskende greit. Man kan si mye rart om den familien, men jeg unner de alle absolutt alt godt i livet. Selv om jeg også innimellom blir forferdelig oppgitt over hva Isabel velger å dele på snap 😅 3 6 2
Gjest pålandjorda Skrevet 18. februar #15664 Skrevet 18. februar Sirah skrev (1 time siden): Dere må lese bok nr 2 ja. For min del falt veldig mange brikker på plass når jeg leste den og den forklarer absolutt veldig mye om hvorfor moren er som hun er. Moren er en helt fantastisk sterk dame som til tross for en helt forferdelig oppvekst (og deler av voksenlivet) har klart seg overraskende greit. Man kan si mye rart om den familien, men jeg unner de alle absolutt alt godt i livet. Selv om jeg også innimellom blir forferdelig oppgitt over hva Isabel velger å dele på snap 😅 Hva heter bok nr 2?
Sirah Skrevet 18. februar #15665 Skrevet 18. februar pålandjorda skrev (19 minutter siden): Hva heter bok nr 2? Det vi ikke sa. Isabel og moren har skrevet den sammen.
Pigaloppa Skrevet 18. februar #15666 Skrevet 18. februar Sirah skrev (6 timer siden): Faktisk et veldig godt poeng. Dette er jo ikke en vanlig familietur. Det er snart lansering på bikiniene og hun lanserte jo de duftpinnene. Det er jo Isabel sin Snapchat konto som finansierer moroa og da skulle det vel egentlig bare mangle at man bidro litt. Når det er sagt så kunne hun godt droppet å dra med både Pimpen og Rami på båtturen. Rami fortalte på sin snap om at han var livredd båter etter en opplevelse som liten. Det er sikkert nok av annet de kunne skapt spennende content av. Akkurat. En jobb tur, der hele familien er på jobb for I. Forøvrig er alle turene I tar følgerne med på jobb tur, alltid nye produkter som lanseres. 6 1 3
Guris Skrevet 19. februar #15667 Skrevet 19. februar (endret) Nå sa I at alle de ansatte er så glad i henne og familien og at de er så spesielle 🤦 hun skjønner virkelig ikke at de andre gjestene har en naturlig grense som man har til fremmende folk som de ansatte jo er. Tenk så slitsomt hvis alle gjestene skulle oppføre seg som I og at de ansatte måtte klemme gjestene hele tiden og høre på prating om livene deres. I har et stort behov for venner fordi hun ikke har noen så hun begynner med en gang å se på alle ansatte som er litt vennlige som venner, og da skal det klemmes og snakkes om personlige ting. Det er de andre gjestene som oppfører seg normalt, ikke I og familien. Jeg gir ekstremt god service og oppfølging til mine klienter, men Jeg vil da virkelig ikke at de skal forlange klemming fra meg og at Jeg må høre hele livs historien deres.! Man kan ha en vennlig og respektful tone men allikevel holde en profesjonell avstand. Dette skjønner ikke I. Hun var hos en veldig hyggelig tannlege i Dubai, ja da er det klemming med en gang og sier at hun har fått en ny venninde. Eiendomsmegleren, klemming og rett inn i venninde tankegang, fra I sin side. Alle ansatte som er hyggelige, åå de er vennene mine, Jeg er så glad i de. Alle menn som er litt kjekke og hyggelige, åå kanskje dette er min fremtidige mann 🤷🏻🤦 Kan tenke meg hva alle de ansatte rundt omkring inkludert eiendoms megleren snakker om I, seg imellom. Tror nok I hadde sluttet med klemming og vrangforestillinger om vennskap hadde hun hørt de samtalene ! Endret 19. februar av Guris 11 11
Bendie Skrevet 19. februar #15668 Skrevet 19. februar Guris skrev (5 timer siden): Nå sa I at alle de ansatte er så glad i henne og familien og at de er så spesielle 🤦 hun skjønner virkelig ikke at de andre gjestene har en naturlig grense som man har til fremmende folk som de ansatte jo er. Tenk så slitsomt hvis alle gjestene skulle oppføre seg som I og at de ansatte måtte klemme gjestene hele tiden og høre på prating om livene deres. I har et stort behov for venner fordi hun ikke har noen så hun begynner med en gang å se på alle ansatte som er litt vennlige som venner, og da skal det klemmes og snakkes om personlige ting. Det er de andre gjestene som oppfører seg normalt, ikke I og familien. Jeg gir ekstremt god service og oppfølging til mine klienter, men Jeg vil da virkelig ikke at de skal forlange klemming fra meg og at Jeg må høre hele livs historien deres.! Man kan ha en vennlig og respektful tone men allikevel holde en profesjonell avstand. Dette skjønner ikke I. Hun var hos en veldig hyggelig tannlege i Dubai, ja da er det klemming med en gang og sier at hun har fått en ny venninde. Eiendomsmegleren, klemming og rett inn i venninde tankegang, fra I sin side. Alle ansatte som er hyggelige, åå de er vennene mine, Jeg er så glad i de. Alle menn som er litt kjekke og hyggelige, åå kanskje dette er min fremtidige mann 🤷🏻🤦 Kan tenke meg hva alle de ansatte rundt omkring inkludert eiendoms megleren snakker om I, seg imellom. Tror nok I hadde sluttet med klemming og vrangforestillinger om vennskap hadde hun hørt de samtalene ! Helt uenig. Jeg tror de ansatte ser på de som forfriskende. De er blide, høflige og ser de. Svært mange gjester med stor rikdom er nok mye mer forlangende og har en ovenfra og ned holdning. Den ene servitrisen, som ble stresset for hun gjorde feil, kommenterte akkurat det. At de var så fine med henne. Var nok vant med at det ikke blir tolerert. Hvorfor i alle dager skulle megleren og andre snakke negativet om henne fordi hun er raus og varm? Helt ærlig jeg føler enkelte har et enormt behov for å hakke konstant. Avfølg henne om hun irriterer deg sånn. 8 2 12
lajlaj Skrevet 19. februar #15669 Skrevet 19. februar Sveits35 skrev (På 18.2.2025 den 11.15): Du tenker han forteller en annen historie enn Isabel? 😂 Ja, det gjør han. Derfor jeg har sluttet å følge Isabel på denne turen. Hun fremstår så ekstremt uspiselig. 10 2 4
lajlaj Skrevet 19. februar #15670 Skrevet 19. februar Bendie skrev (På 18.2.2025 den 13.17): Dette vitner om at det er er «haters», her i tråden. Det søkes med lupe i alle kanaler også hos Rami, for bevis på dette er rett Haha! Det trengs ingen LUPE i Ramis kanaler for å finne bevis! Når den venninne-tonen hun har når hun snakker direkte til chat er borte, så ser man bare en irriterende, kravstor, barnslig diva. 6 9
Moni123 Skrevet 19. februar #15671 Skrevet 19. februar (endret) Har ikke fulgt I på en stund så fikk ikke med meg flyttingen. Har skjønt at det ligger over Dubai Mall(eller hva det heter). Hvordan fant hun den leiligheten? Av det jeg fikk med meg av leil.kjøp så lette hun helt andre plasser. Endret 19. februar av Moni123
Sveits35 Skrevet 19. februar #15672 Skrevet 19. februar lajlaj skrev (1 time siden): Ja, det gjør han. Derfor jeg har sluttet å følge Isabel på denne turen. Hun fremstår så ekstremt uspiselig. Ok. Jeg følger ikke barn på Snap så dette vet jeg ingenting om. Det jeg derimot har hørt flere ganger på Isabels snap er at han kaller henne for dum veldig ofte. Hvem han har lært slik oppførsel fra er ikke godt å vite, men tviler det er fra kvinnene i familien. Lillebroren er nok preget av kvinnesynet i Irak der han hadde mye av barndommen sin dessverre. Jeg håper Isabel stenger igjen pengekrana til denne lille mannen og lar han klare seg selv hvis takken hans er å ydmyke sin søster. 1 1
Ellenn Skrevet 19. februar #15673 Skrevet 19. februar (endret) Sveits35 skrev (1 time siden): Ok. Jeg følger ikke barn på Snap så dette vet jeg ingenting om. Det jeg derimot har hørt flere ganger på Isabels snap er at han kaller henne for dum veldig ofte. Hvem han har lært slik oppførsel fra er ikke godt å vite, men tviler det er fra kvinnene i familien. Lillebroren er nok preget av kvinnesynet i Irak der han hadde mye av barndommen sin dessverre. Jeg håper Isabel stenger igjen pengekrana til denne lille mannen og lar han klare seg selv hvis takken hans er å ydmyke sin søster. Han protesterer når I kjøper noe til seg selv, men står som en logrende hundevalp hvis hun skal kjøpe noe til de andre i familien. Han vil helst ikke bruke sine egne penger på klær til seg selv. Endret 19. februar av Ellenn 4 5
Sveits35 Skrevet 19. februar #15674 Skrevet 19. februar Ellenn skrev (13 minutter siden): Han protesterer når I kjøper noe til seg selv, men står som en logrende hundevalp hvis hun skal kjøpe noe til de andre i familien. Han vil helst ikke bruke sine egne penger på klær til seg selv. Ja akkurat dette har jeg også registrert. Veldig avslørende. 6
Sirah Skrevet 20. februar #15675 Skrevet 20. februar Jeg syntes Rami fremstår som den fornuftige når han klager på Isabel sin pengebruk. F.eks når hun skal impulsshoppe en klokke til 600.000kr eller kjøpe enda en Chanelveske. Da må det faktisk være lov å si at man syntes det er en mindre smart handling. 7 5
Velinda Skrevet 20. februar #15676 Skrevet 20. februar Sirah skrev (24 minutter siden): Jeg syntes Rami fremstår som den fornuftige når han klager på Isabel sin pengebruk. F.eks når hun skal impulsshoppe en klokke til 600.000kr eller kjøpe enda en Chanelveske. Da må det faktisk være lov å si at man syntes det er en mindre smart handling. Veldig enig 2 1
Sirah Skrevet 20. februar #15677 Skrevet 20. februar Velinda skrev (47 minutter siden): Veldig enig Syntes også det er litt rart å klage på at en ung mann tar i mot gaver fra den styrtrike søsteren sin. Hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke hadde gjort det samme når de var 20? Jeg er snart dobbelt så gammel som Rami og hadde jeg hatt et familiemedlem som vasset i penger som ønsket å spandere på meg så hadde jeg glatt tatt i mot. Spesielt om jeg faktisk hadde vært med å bidra såpass mye til content som Rami gjør. Skulle bare mangle at noe dryppet på han også. Han fungerer jo som privatsjåfør, shoppingassistent, kameramann og mye mer. 6 9
Velinda Skrevet 20. februar #15678 Skrevet 20. februar Sirah skrev (16 minutter siden): Syntes også det er litt rart å klage på at en ung mann tar i mot gaver fra den styrtrike søsteren sin. Hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke hadde gjort det samme når de var 20? Jeg er snart dobbelt så gammel som Rami og hadde jeg hatt et familiemedlem som vasset i penger som ønsket å spandere på meg så hadde jeg glatt tatt i mot. Spesielt om jeg faktisk hadde vært med å bidra såpass mye til content som Rami gjør. Skulle bare mangle at noe dryppet på han også. Han fungerer jo som privatsjåfør, shoppingassistent, kameramann og mye mer. Det er jo egentlig bare rett å rimeligt at han får lønn 2 7
Velinda Skrevet 20. februar #15679 Skrevet 20. februar Er det ikke rart at hun aldri får besøk av venninner fra Norge? 4 2
Guris Skrevet 20. februar #15680 Skrevet 20. februar Velinda skrev (2 minutter siden): Er det ikke rart at hun aldri får besøk av venninner fra Norge? Nei, ikke rart i det hele tatt. Folk orker henne ikke, kun søsken og mor ! 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå