Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pålandjorda
Skrevet

Broren er søren ikke dum. Han passer på mor og aksepterer at søstrene sprader rundt med mini bikini og mensenprat… og alt mulig annet vas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem kan svømme, de drar langt til havs i en liten båt, og de har med alkohol og er klare til å drikke seg dritings. Veldig flott rollemodell for fosterbarn altså.  Hvis alle fosterbarn klarer seg like bra som I, ja da er det ikke noe å bekymre seg over 🥴

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kom på hun Elisabeth Hurley som alltid er sammen sønnen sin hvor de reiser rundt og sønnen tar bilder av moren i bikini og utfordrende positurer. Er dette I om 20-30 år ? Hvor hun ikke har noen andre å 'bosse' rundt lenger enn sitt eget barn ?

Barn kan hun alltids klare å få, men en mann ? Aldri !!!!!

Se de siste snappene nå hvor broren blir beordret ut av huset av I og klemmer foten sin med sykkelen fordi I dytter.

Rami: Auu du klemmer foten min ! 

I: Kom å ta bilder av meg !

Herregud altså 🤣🤣🤣 det er så sykt ! Den famille dynamikken er helt skakkjørt.

Endret av Guris
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hver gang er det mas om å forlenge turen og hver gang skjer det ikke. Bare for å lokke folk til å se. Syns det er litt interessant å se på reisene - hjemme i Dubai er det gørr kjedelig. Sove lenge, iskaffe, mas om mannfolk og shopping. Og så repeat. 

• Liker 9
Skrevet
Minipilla skrev (20 minutter siden):

Hver gang er det mas om å forlenge turen og hver gang skjer det ikke. Bare for å lokke folk til å se. Syns det er litt interessant å se på reisene - hjemme i Dubai er det gørr kjedelig. Sove lenge, iskaffe, mas om mannfolk og shopping. Og så repeat. 

Jeg må innrømme at jeg liker Dubai bedre enn Maldivene. Maldivene var spennende de første gangene, men nå går det bare på repeat. Skulle ønske hun dro til et nytt reisemål snart. Kanskje det blir spennende å følge Rami på tur 😅

• Liker 14
Skrevet

Var veldig gøy å følge henne i starten når hun var litt mer down to earth. Nå er alt luksus og fokus på penger 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Really skrev (3 timer siden):

Ja jeg fikk med meg dette. Rami virker litt irritert på isabel. Rami sa også at han trodde den virkelige grunnen Isabel ville ut der var for å ta bilder av bikiniene hun skal lansere snart. Med dette så sier han at Isabel er manipulerende. Det viser også at de fint er nødt å følge isabel dit hun vil. 

Huff da, de har det ikke greit på denne ferien altså. Tenk på hvor mye penger de bruker, bare for å tekkes Isabel. Kvalmt at de blir utnyttet på denne måten. For ikke å snakke om den grusomme flyturen de hadde fra Dubai også. Stakkars folk!

• Liker 6
Skrevet
Sirah skrev (16 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg liker Dubai bedre enn Maldivene. Maldivene var spennende de første gangene, men nå går det bare på repeat. Skulle ønske hun dro til et nytt reisemål snart. Kanskje det blir spennende å følge Rami på tur 😅

Hun snakket om at Maldivene med Shehed i mars er avlyst pga de skal til et nytt spennende sted. Rami er i mine øyne et barn og fremdeles, ifølge seg selv, under opplæring av Isabel. Men han er jeg sikker på blir like stor som henne hvis det er det han ønsker.

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (46 minutter siden):

Hun snakket om at Maldivene med Shehed i mars er avlyst pga de skal til et nytt spennende sted. Rami er i mine øyne et barn og fremdeles, ifølge seg selv, under opplæring av Isabel. Men han er jeg sikker på blir like stor som henne hvis det er det han ønsker.

Ja jeg så det. Ja han er jo bare 21 år så absolutt en «drittunge» enda. Håper han fortsetter å utvikle seg i den retningen han gjør nå og at han beholder beina sånn nogenlunde plantet på jorden.

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om hun har lest her inne, siden hun nå skryter noe voldsomt av at ene servitøren kom bort og sa de var så nydelige mennesker, så forståelsesfulle osv. osv  

• Liker 10
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Lurer på om hun har lest her inne, siden hun nå skryter noe voldsomt av at ene servitøren kom bort og sa de var så nydelige mennesker, så forståelsesfulle osv. osv  

Alle brukere sin våte drøm dette. At all negativitet som skrives når fram til den de bruker så mye ekstremt tid på. Jeg tviler sterkt på at hun bryr seg en døyt om hva som skrives her inne. Hun har taklet hat i 10 år. 

Endret av Sveits35
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Alle brukere sin våte drøm dette. At all negativitet som skrives når den de bruker så mye ekstremt tid på. Jeg tviler sterkt på at hun bryr deg en døyt om hva som skrives her inne. Hun har taklet hat i 10 år. 

Veldig godt mulig det. 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Jeg tenkte det samme 😅

• Liker 4
Skrevet
Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Alle brukere sin våte drøm dette. At all negativitet som skrives når fram til den de bruker så mye ekstremt tid på. 

Hvorfor generalisere alle brukere på denne måten? Tviler sterkt på at jeg er det eneste unntaket fra generaliseringen din, har heller aldri slått meg at det er derfor noen kommenterer i denne og andre influensere sin tråd. 
Ser det går igjen noen navn her er der, men å hevde at noen, selv du, bruker «så mye ekstremt tid» her inne er nok en sterk overdrivelse.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Spania33 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor generalisere alle brukere på denne måten? Tviler sterkt på at jeg er det eneste unntaket fra generaliseringen din, har heller aldri slått meg at det er derfor noen kommenterer i denne og andre influensere sin tråd. 
Ser det går igjen noen navn her er der, men å hevde at noen, selv du, bruker «så mye ekstremt tid» her inne er nok en sterk overdrivelse.

Ikke ta alt så alvorlig. Men ser at jeg absolutt kunne formulert meg bedre. Takk 

• Hjerte 1
Skrevet

Dere driver jo på som at de tre voksne som blir spandert en flott tur på ikke er samtykkekompetente! Liker man ikke Maldivene så lar man være å reise i stede for å furte i skyggen. Liker man ikke å kjøre båt så blir man hjemme. Det får da være grenser for hvor uselvstendige voksne folk skal få lov til å være. 

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Tenkte 100% det samme!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (3 timer siden):

Hun har da flere ganger forlenget turene på sparket. Må da være lov både det ene og det andre.. 

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun ene servitøren blir klemt på av I hver dag, stakkars. I sier at de ansatte føles som venner og det er fordi hun ikke har venner, da blir det sånn. De tjener penger på at hun er der og de behandler alle likt for å få folk til å komme tilbake. I tar det personlig og tror at de liker henne spesielt 🤦

Akkurat samme med de butikk ansatte i Dubai/Oslo, siden de gir henne god service så forveksler hun det med at de liker henne så godt og at de er venner, noe som gjør at hun kommer tilbake hele tiden. Det kalles å være gode selgere, ikke venner. Det er ikke normalt å gi klem til en servitør eller butikk ansatt, I skjønner ikke hvor folks grenser går. De ansatte er trent opp til å få folk til å føle seg spesielle og ha en god opplevelse, for å bruke mest mulig penger og komme tilbake.

Endret av Guris
  • Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Dere driver jo på som at de tre voksne som blir spandert en flott tur på ikke er samtykkekompetente! Liker man ikke Maldivene så lar man være å reise i stede for å furte i skyggen. Liker man ikke å kjøre båt så blir man hjemme. Det får da være grenser for hvor uselvstendige voksne folk skal få lov til å være. 

Som Rami selv sa på snap : Det er fordi du tvinger det fram og det er problemet ditt. 

Isabel presser og presser til de blir med på noe de ikke vil.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...