Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kønn skrev (12 minutter siden):

… Sjekk litt lengre opp. 

Den såkalte naboen ser ut til å være der med en annen dame? Er iallefall ei dame som filmer han.. Jeg tror ikke dette er naboen. Hvorfor tror egentlig folk at det er akkurat han? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (14 minutter siden):

… Sjekk litt lengre opp. 

Mulig jeg er blind. Men ser ikke noe over som referer til hvem han er? Annet enn et navn Vincent. 

• Liker 2
Skrevet

Hun er jo på Maldivene for å filme reklame for bikiniene som kommer ut, + duft lys. Alt annet som skjer er jo bare film for galleriet. Hun

Har jo sagt at det er der hun tjener mest penger og der det er lettest å gjøre reklame osv.  Det sier seg jo selv at hun ikke kan sprade naken med søstra på beach clubs i Dubai, dermed må hu Betale 800-900 kr for en tur på Maldivene for å reklamere for noen bikinier = galskap med store bokstaver !

det er også Spesielt å se dem såpass nakne foran sin lillebror, kontinuerlig. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 dette blir rett og slett for mye. 

og moren som ikke sier et pip når begge døtrene sitter halvnakne med sin bror å drikker seg sørpe fulle, spesielt hun lille. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😨😨😨😩😩

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Molly65 skrev (18 minutter siden):

Hun er jo på Maldivene for å filme reklame for bikiniene som kommer ut, + duft lys. Alt annet som skjer er jo bare film for galleriet. Hun

Har jo sagt at det er der hun tjener mest penger og der det er lettest å gjøre reklame osv.  Det sier seg jo selv at hun ikke kan sprade naken med søstra på beach clubs i Dubai, dermed må hu Betale 800-900 kr for en tur på Maldivene for å reklamere for noen bikinier = galskap med store bokstaver !

det er også Spesielt å se dem såpass nakne foran sin lillebror, kontinuerlig. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 dette blir rett og slett for mye. 

og moren som ikke sier et pip når begge døtrene sitter halvnakne med sin bror å drikker seg sørpe fulle, spesielt hun lille. 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😨😨😨😩😩

Ganske sikker på at bikini er ganske vanlig på Maldivene. Eller strand resorter generelt. Og hele gjengen er voksne mennesker, er da ikke morens plass å skulle irettesette sine voksne barn. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Moni123 skrev (2 timer siden):

Enig. Han sa stopp. Og det siste jeg så på Rami sin snap; nå starter alkoholikern eller noe sånt( som jeg syns va balls å skrive. Lovte hun ikke moren å ikke drikke?

Jo

Skrevet (endret)
Molly65 skrev (5 timer siden):

Sidra er ikke gammel nok til å drikke champagne og drinker da hun kun er 19 år, så veldig kritikkverdig av hotellet å gi så mye alkohol til en tenåring.

Moren har jo aldri klart å ta være på barna sine og heller ikke nå.

Endret av Guris
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Guris skrev (50 minutter siden):

Sidra er ikke gammel nok til å drikke champagne og drinker da hun kun er 19 år, så veldig kritikkverdig av hotellet å gi så mye alkohol til en tenåring.

Moren har jo aldri klart å ta være på barna sine og heller ikke nå.

Champagne er hun jo gammel nok til da🙈🙈🤣

Hvordan aldersgrensen er på sterkere ting på Maldivene vet jeg ikke😊

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Molly65 skrev (6 timer siden):

"Hun lille" er 19 år da.......hun bestemmer selv🙈🤣

• Liker 3
Skrevet

Siden det er så mye spekulasjoner nå. Isabel sa forleden noe om at "naboen dro før jeg kom hit (Maldivene), og kommer hjem etter meg". Da kan det ikke være han hvis han ikke har ombestemt seg.

Skrevet
Alessi skrev (5 minutter siden):

Siden det er så mye spekulasjoner nå. Isabel sa forleden noe om at "naboen dro før jeg kom hit (Maldivene), og kommer hjem etter meg". Da kan det ikke være han hvis han ikke har ombestemt seg.

"How can you tell when an influencer is lying? Their lips are moving." 😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Alessi skrev (12 minutter siden):

Nå tror ikke jeg han er naboen, men hva I sier kan man heller ikke stole fem øre på. Hun sier det som måtte passe hennes narrativ der og da.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Han må jo begynne å lure da en haug med middelaldrende norske damer begynner å følge han og sikkert sender han meldinger også. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Han må jo begynne å lure da en haug med middelaldrende norske damer begynner å følge han og sikkert sender han meldinger også. 

haha! Snart ringer vel SeogHør/Dagbladet og ber om intervju. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Det sier litt om hvor gal de damene er,klarer ikke med min beste tankevilje å skjønne hvordan de er,skulle jeg gå inn på insta å fulgt en mann jeg trodde var typen til en influenser,den dagen trenger jeg hjelp

Endret av Velinda
skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
Velinda skrev (56 minutter siden):

Det sier litt om hvor gal de damene er,klarer ikke med min beste tankevilje å skjønne hvordan de er,skulle jeg gå inn på insta å fulgt en mann jeg trodde var typen til en influenser,den dagen trenger jeg hjelp

Hvis det skulle skje, er det bare å si ifra. Vi hjelper deg! 😄👍

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Trenger ikke følge, han har åpen Insta. Ser han følger lunsjgjøken også. Heller mer og mer over til at dette ikke er naboen. Samtidig tror jeg ikke på det I sier. Hun spiller skuespill 24/7😅

• Liker 6
Skrevet
Alessi skrev (4 minutter siden):

Hvis det skulle skje, er det bare å si ifra. Vi hjelper deg! 😄👍

Fantastisk😂

• Liker 3
Skrevet

Hun har en liten beskjed til spekulantene på Snap nå.

Det er virkelig drøye greier altså. Folk mangler jo helt bakkekontakt når de bruker av livet sitt på å leke detektiv for å finne daten til noen de ikke kjenner, og å stalke og spamme dem.., 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså, hva faen feiler det enkelte folk?? Sender meldinger i hytt og pine til folk de tror er denne naboen?🤣🤣🤣 Innbiller de seg ting oppi hodet sitt som ikke finnes i virkeligheten fordi de ikke har noe liv?? Hva er greia liksom??🤣🤣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Ladyoftheflowers skrev (Akkurat nå):

Hun har en liten beskjed til spekulantene på Snap nå.

Det er virkelig drøye greier altså. Folk mangler jo helt bakkekontakt når de bruker av livet sitt på å leke detektiv for å finne daten til noen de ikke kjenner, og å stalke og spamme dem.., 

Må være noe psykiatri inne i bildet, ingen friske normale mennesker holder på sånn 😵‍💫😵‍💫😵‍💫🙈

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...