Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Middagen i går kostet 16.000? Er jo sinnsvakt 😵‍💫Hun har totalt mistet begrepet om penger… 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (24 minutter siden):

Middagen i går kostet 16.000? Er jo sinnsvakt 😵‍💫Hun har totalt mistet begrepet om penger… 

Det er sykt ja,tenker hun kommer til å få seg et sjokk når livet med snap penger er over

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Jeg lurer helt seriøst på hva Isabel tenker om slike meldinger? Penger? IMG_1898.thumb.jpeg.12ebb559aa9f494763e134cef3cb24f6.jpeg

Ikke rart hun får panikkanfall når hun skal møte fansen!

Ref. Popupen hun hadde i Kristiansand. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unaturlig lang pause Isabel har tatt i dag. Spesielt siden hun sa hun skulle poste jevnt utover dagen og ikke samle opp slik hun gjorde i går da de ikke fikk henne med på drinker fordi hun satt opptatt i timesvis og postet på kvelden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Unaturlig lang pause Isabel har tatt i dag. Spesielt siden hun sa hun skulle poste jevnt utover dagen og ikke samle opp slik hun gjorde i går da de ikke fikk henne med på drinker fordi hun satt opptatt i timesvis og postet på kvelden. 

Veldig og dét.... Ikke en eneste fra Rami eller Sidra heller.... På 8-9 timer.... Rent merkelig 🤔😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (38 minutter siden):

Veldig og dét.... Ikke en eneste fra Rami eller Sidra heller.... På 8-9 timer.... Rent merkelig 🤔😜

Får håpe alle er friske og raske.. Ahlam sliter med varme ble det vel sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (58 minutter siden):

Mallisaen skrev (50 minutter siden):

Sveits35 skrev (11 minutter siden):

Får håpe alle er friske og raske.. Ahlam sliter med varme ble det vel sagt

Begynner dere seriøst å bli nervøse? Det er jo litt sånn RS tendenser. 
Hun sa hun hadde postet 900 (!!!) snap i går. Det er jo sykt! 
Er vel et «triks» fra fam. Raad, vente lenge nå uten å poste noe , det vet jo at «alle» sitter klare og bare venter. Når de endelig poster noe vil nok hvertfall RS gå av hengslene og bombardere Isabel med hvor redde de har vært, hvor mye de har savnet henne osv. Godt for egoet hennes og godt for lommeboka hennes. 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Er vel et «triks» fra fam. Raad, vente lenge nå uten å poste noe , det vet jo at «alle» sitter klare og bare venter. Når de endelig poster noe vil nok hvertfall RS gå av hengslene og bombardere Isabel med hvor redde de har vært, hvor mye de har savnet henne osv. Godt for egoet hennes og godt for lommeboka hennes. 

Du klarer ikke la være? Jeg klikket meg raskt igjennom story tidligere i dag og fulgte ikke særlig med på hva som ble sagt.. ser nå at de skulle ut på sjøen og på en spesiell middag. Uansett er det ikke rart om flere reagerer på en slik pause. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (2 timer siden):

Delfin safari og middag må jo dokumenteres. Har hun gitt søskenene forbud mot å poste fordi hun skal poste alt først da, siden ingen av de poster ?

Jeg tror faktisk Rami er tøff nok til å sette kjæresten sin før I, spesielt når han tjener så mye penger selv. Han sier hele tiden at han ikke vil ende opp som I !

Ja men hun poster jo veldig sjeldent i samtid :) Men ja, det begynner å bli lenge stille nå. Satser på at de koser seg glugg ihjel!

Håper du har rett i det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (21 minutter siden):

enig,detter er et triks som hun bruker for å tjene enda mer,det funker jo,folk blir fra seg av bekymring🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (10 minutter siden):

Ser for meg at mamma raad har slått seg vrang og krevd fly hjem igjen🫣

Nå ga du meg bilder i hodet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Nå ga du meg bilder i hodet 

Hahaha ja om vi ikke hadde hørt banning før 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (11 minutter siden):

Noen har kontaktet Shehed og etterlyst de 🙈 

La folk leve livet sitt sier nå jeg.

Hvem er det? Søsteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mallisaen skrev (3 timer siden):

Det går nok bra med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Noen har kontaktet Shehed og etterlyst de 🙈 

La folk leve livet sitt sier nå jeg.

Hun sier at Isabel er full,siste hun hørte🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (8 timer siden):

Hahaha ja om vi ikke hadde hørt banning før 😅

"Faen, hore, helvete, jeg vil hjem, maddarfakk" 🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...