Snurris Skrevet i går, 13:11 #15261 Del Skrevet i går, 13:11 Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Sophie Elise har flere følgere. Ikke mange fler, men flere 😊 Det er bare Isabel selv jeg har som kilde her, hun snakket om at hun er størst på engasjement. Det går vel på litt andre greier enn kun antall mennesker som har trykt følger. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 13:18 #15262 Del Skrevet i går, 13:18 Snurris skrev (5 minutter siden): Det er bare Isabel selv jeg har som kilde her, hun snakket om at hun er størst på engasjement. Det går vel på litt andre greier enn kun antall mennesker som har trykt følger. Jeg reagerte også på det at hun sa at hun var størst i norden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 13:24 #15263 Del Skrevet i går, 13:24 Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Jeg reagerte også på det at hun sa at hun var størst i norden. Skandinavia. Vi hørte det da hun var æresgjest på et Snapevent. De har ikke sett maken til engasjement. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 13:55 #15264 Del Skrevet i går, 13:55 Synne.h.e. skrev (13 timer siden): Jaaaa, spesielt når hun smiler, er en sånn klikke-lyd, har aldri hørt noen som har det like mye som henne. Hun har også ekstrem vocal fry (en uvane som kim kardashian har) og hun høres ut som bokstavelig talt en knirkete, rusten dør...Så mørk stemme, fordi hun legger stemmen sin i et visst leie..Uvane, fordi den er ikke alltid sånn, noen ganger lysere Og så føler jeg bare hun og suzy merger mer og mer inn i samme person, måten hun sier mejjjj på, hun blir bare mer og mer posh, høres ut som hun er sløv og dopet i måten hun prater på, what a snowflake.. Nei, jeg kan virkelig ikke fordra den snobben hun er i ferd med å bli, uff. Klarer nesten ikke å se på lengre Hvorfor orker du å se på når du har så mye forakt? Hvorfor vil du tilbringe 2 timer daglig med en person du forakter så sterkt? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 14:09 #15265 Del Skrevet i går, 14:09 Sveits35 skrev (45 minutter siden): Skandinavia. Vi hørte det da hun var æresgjest på et Snapevent. De har ikke sett maken til engasjement. Hun var ikke æresgjest om du tenker på det besøket i England? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiaJess Skrevet i går, 14:12 #15266 Del Skrevet i går, 14:12 (endret) Etter å ha sett hun snappe all shoppingen sin igjen blir jeg nesten trist. Er vondt å se at når ting går "dårlig" så shopper henne bort problemene sine. Dette er ikke noe vondt ment på noen måte, men hun burde kanskje få bedre hjelp? Hun viser jo hele verden at hun har et "problem" og følgerne bare hyper henne opp! Det er vondt å se at disse "fansene" er med på det og støtter opp unner slikt. Jeg mener ikke at hun ikke kan unne seg shopping, men hun har vist verden det samme flere ganger nå at hun shopper bort problemene sine. Kan også hende noe av det er for content. Usikker på om hun fortsatt går til coachen/psykologen sin eller hvor ofte, men hun burde kanskje få hjelp for sin egen del. Ønsker henne bare alt godt og håper hun får det bedre med seg selv etterhvert! Endret i går, 14:13 av DiaJess 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 14:32 #15267 Del Skrevet i går, 14:32 Sveits35 skrev (1 time siden): Skandinavia. Vi hørte det da hun var æresgjest på et Snapevent. De har ikke sett maken til engasjement. Ok, men da er det nok i noe annet enn antall følgere. Må jo være i antall visninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet i går, 14:56 #15268 Del Skrevet i går, 14:56 Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Ok, men da er det nok i noe annet enn antall følgere. Må jo være i antall visninger Man kan nok oversette det med at hun er den som får mest utbetalt i norden/skandinavia. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 14:57 #15269 Del Skrevet i går, 14:57 Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): Ok, men da er det nok i noe annet enn antall følgere. Må jo være i antall visninger Og antall visninger teller uansett om de som ser på følger henne eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 15:08 #15270 Del Skrevet i går, 15:08 Ellenn skrev (10 minutter siden): Og antall visninger teller uansett om de som ser på følger henne eller ikke. Det er det som er så ironisk.. at de som klager og ikke liker henne MÅ se innholdet hennes for å holde seg relevant på sutringen sin. Isabel elsker haterne sine som følger så nøye med 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23 timer siden #15271 Del Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (56 minutter siden): Ok, men da er det nok i noe annet enn antall følgere. Må jo være i antall visninger Mener hun sa at det ikke handlet om antall følgere, men antall visninger og engasjement hos de som fulgte. Sikkert antall likerklikk og kommentarer. Pluss hvor mange som ser hele snappen og ikke bare trykker seg gjennom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 23 timer siden #15272 Del Skrevet 23 timer siden Er virkelig trist og sjokkerende at I er så usikker på seg selv at hun ikke tør å bruke de fine sandalene hun fikk av familien i dag fordi det ikke er et kjent merke. Hun sa hun synes de er kjempe fine men tør ikke bruke de. Det må være fælt å ha det sånn. Hun har ingen egen identitet så derfor støtter hun seg på kjente merker fordi hun tenker at folk da godtar henne og definerer henne utifra merkene hun bruker. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 20 timer siden #15273 Del Skrevet 20 timer siden Guris skrev (2 timer siden): Er virkelig trist og sjokkerende at I er så usikker på seg selv at hun ikke tør å bruke de fine sandalene hun fikk av familien i dag fordi det ikke er et kjent merke. Hun sa hun synes de er kjempe fine men tør ikke bruke de. Det må være fælt å ha det sånn. Hun har ingen egen identitet så derfor støtter hun seg på kjente merker fordi hun tenker at folk da godtar henne og definerer henne utifra merkene hun bruker. Grunnen til hun ikke vil bruke dem, er at de er fake/kopi av Hermès. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 20 timer siden #15274 Del Skrevet 20 timer siden Ja, her diskuteres hva man ikke liker og liker. Men å spy ut forakt og hat høres veldig selvskadende ut og ødelegger diskusjonsklimaet. Det tilfører ikke konversasjonen noe annet enn å helle eder og galle ut fra sitt eget sinn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 20 timer siden #15275 Del Skrevet 20 timer siden DiaJess skrev (4 timer siden): Etter å ha sett hun snappe all shoppingen sin igjen blir jeg nesten trist. Er vondt å se at når ting går "dårlig" så shopper henne bort problemene sine. Dette er ikke noe vondt ment på noen måte, men hun burde kanskje få bedre hjelp? Hun viser jo hele verden at hun har et "problem" og følgerne bare hyper henne opp! Det er vondt å se at disse "fansene" er med på det og støtter opp unner slikt. Jeg mener ikke at hun ikke kan unne seg shopping, men hun har vist verden det samme flere ganger nå at hun shopper bort problemene sine. Kan også hende noe av det er for content. Usikker på om hun fortsatt går til coachen/psykologen sin eller hvor ofte, men hun burde kanskje få hjelp for sin egen del. Ønsker henne bare alt godt og håper hun får det bedre med seg selv etterhvert! Det som er trist er at hun ikke kjøper noe fine klær. Hun lar seg blende av glorete logoer. Når man legger ned flere hundre tusen kroner så burde man klare å få til en bra basisgarderobe med god kvalitet og stil. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 20 timer siden #15276 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Neket skrev (23 minutter siden): Grunnen til hun ikke vil bruke dem, er at de er fake/kopi av Hermès. Mange sandaler som likner på hverandre uten å nødvendigvis være pirat kopi. I tør ikke bruke noen sko eller vesker som ikke er fra en av disse kjente merkene, fordi hun er så ekstremt usikker. Hadde den vesken familien kjøpte vært inne på Chanel eller Hermes så hadde hun likt den med en gang. Endret 20 timer siden av Guris 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20 timer siden #15277 Del Skrevet 20 timer siden Jeg tror ikke noen aktive her er våken om natten fordi Isabel er det. Eller lager fake jul. Eller har klokken på for å nå nye slipp av produkter. De fleste vil nok være enig i at hun ikke lever et bærekraftig liv, også får det nå være opp til hver enkelt om man vil støtte det eller ei (vi er "alle" slaver av forbrukersamfunnet av en eller annen grad så man skal kanskje være litt forsiktig med å klyve opp på de høyeste hestene). Det er selvsagt greit å ikke tro på naboen og bla bla, men jeg syntes det er utrolig unødvendig med den nedlatende holdningen enkelte har. Det gjør det så utrolig lite "givende" å være i denne (og andre) tråder. I den grad KG er givende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 19 timer siden #15278 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Guris skrev (1 time siden): Mange sandaler som likner på hverandre uten å nødvendigvis være pirat kopi. I tør ikke bruke noen sko eller vesker som ikke er fra en av disse kjente merkene, fordi hun er så ekstremt usikker. Hadde den vesken familien kjøpte vært inne på Chanel eller Hermes så hadde hun likt den med en gang. Hun lager jo kopivarer selv,både parfymer,bikinier og klær,hun er ikke mye flau da Endret 18 timer siden av Velinda skrivefeil 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 19 timer siden #15279 Del Skrevet 19 timer siden refill skrev (35 minutter siden): Jeg tror ikke noen aktive her er våken om natten fordi Isabel er det. Eller lager fake jul. Eller har klokken på for å nå nye slipp av produkter. De fleste vil nok være enig i at hun ikke lever et bærekraftig liv, også får det nå være opp til hver enkelt om man vil støtte det eller ei (vi er "alle" slaver av forbrukersamfunnet av en eller annen grad så man skal kanskje være litt forsiktig med å klyve opp på de høyeste hestene). Det er selvsagt greit å ikke tro på naboen og bla bla, men jeg syntes det er utrolig unødvendig med den nedlatende holdningen enkelte har. Det gjør det så utrolig lite "givende" å være i denne (og andre) tråder. I den grad KG er givende. Ja, jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd de siste sidene her. Skikkelig hatbølge uten sidestykke. Kritikk og litt stikk og snertne kommentarer er på sin plass, men det finnes grenser.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 19 timer siden #15280 Del Skrevet 19 timer siden lajlaj skrev (13 minutter siden): Ja, jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd de siste sidene her. Skikkelig hatbølge uten sidestykke. Kritikk og litt stikk og snertne kommentarer er på sin plass, men det finnes grenser.... Grensene her inne flyttet seg radikalt da raadsquaad2 tok pause på FB. Uten at det trenger å være hele fasiten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå