Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Var jo godt hun fikk hamstret de der fæle Chanel vinterklærne, de har hun hatt godt brukt for 😬

Tragiskt alt sammen. I trodde faktisk at hun var invitert til et 'Chanel event' og funderte på hvilke kjendiser hun ville treffe der, og så ble hun dyttet inn i et rom med det største kjøpe presset. Ingen av klærne passet i størrelse men I kjøper for flere hundre tusen allikevel. Men en flybillett til foster broren som har støttet henne så mye, nei det blir for mye for I.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (11 timer siden):

Lurer på hvor mange timer familien Raad tilbringer i sengen? Helt tragisk at Sidra bare lever på søsteren. Ung, flott jente som surrer bort livet sitt. Mistet litt respekt for Pimpen også som bare får og får og ikke engang oppmuntrer barna til å gjøre noe fornuftig i livet. 

Hvor får dere alt dette fra? IR har flere ganger avkreftet dette og sagt at Sidra har en jobb.

Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

De jeg kjenner, tar friår etter de er ferdige med vgs. og da jobber de jo hvertfall noe. Aldri hørt om noen som ligger i senga eller sofaen med moren hele dagen. 
Jeg personlig tror ikke det er bra for en så ung jente å ikke gjøre noe som helst fornuftig, de blir fort godt vant. 

Hun er på reise akkurat nå. Helt utrolig at dere tror det dere ser av små glimt er sannheten.

Guris skrev (2 timer siden):

Endeløs skryting av hvor mye penger hun tjener og bruker, og så gadd hun ikke betale for fly billett til foster broren sin, som hun hadde lovet han.

Du skrev akkurat det samme i innlegget over. Du høres ut som en av de i RaadSquaad2-gruppen. Så mye stygge ting du klarer å lire av deg i denne tråden...

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (56 minutter siden):

Tragiskt alt sammen. I trodde faktisk at hun var invitert til et 'Chanel event' og funderte på hvilke kjendiser hun ville treffe der, og så ble hun dyttet inn i et rom med det største kjøpe presset. Ingen av klærne passet i størrelse men I kjøper for flere hundre tusen allikevel. Men en flybillett til foster broren som har støttet henne så mye, nei det blir for mye for I.

Det er TREDJE gang du nevner fosterbroren og den jævla flybilletten. Hvor har du dette fra, forresten?

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (9 minutter siden):

Hvor får dere alt dette fra? IR har flere ganger avkreftet dette og sagt at Sidra har en jobb.

Hun er på reise akkurat nå. Helt utrolig at dere tror det dere ser av små glimt er sannheten.

Du skrev akkurat det samme i innlegget over. Du høres ut som en av de i RaadSquaad2-gruppen. Så mye stygge ting du klarer å lire av deg i denne tråden...

Helt i orden! 
Sidra er en hardtarbeidende jente som tilfeldigvis bare har mye ferie. Dessuten så tror vi selvfølgelig på alt Isabel, venninna vår sier. 
Hva er sannheten, regnet med du vet den siden det er helt utrolig at vi tror det av det vi ser. 
For å si det slik: Jeg tror ikke på en ting av det influensere sier og legger ut. De er kjøpt og betalt og alt dreiser seg om penger 💰

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Helt i orden! 
Sidra er en hardtarbeidende jente som tilfeldigvis bare har mye ferie. Dessuten så tror vi selvfølgelig på alt Isabel, venninna vår sier. 
Hva er sannheten, regnet med du vet den siden det er helt utrolig at vi tror det av det vi ser. 
For å si det slik: Jeg tror ikke på en ting av det influensere sier og legger ut. De er kjøpt og betalt og alt dreiser seg om penger 💰

Man kan ha mye ferie når man har flere jobber å sjonglere mellom og er bare 19 år. Hun har to deltidsjobber. 

Det er greit at du ikke tror på en ting influensere sier, men du kan ikke drive og spre falske rykter av den grunn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (På 7.2.2025 den 13.35):

Så fortsett å tenk på en person du ikke kjenner da 🤷🏻

Kjenner du Isabell og moren hennes? Siden du er spydig med andre brukere her inne så regner jeg med at du selv er i en annen situasjon. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natu skrev (8 timer siden):

Sikkert noe i forbindelse med jobben eller Nav. Ser ikke ut som hun har jobb lenger. Og visst hun evt er sykemeldt kan det ha blitt problemer med Nav at hun reiste til Irak. Sånn har jeg tenkt. 

Ja det kan jo kanskje være , hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (33 minutter siden):

Man kan ha mye ferie når man har flere jobber å sjonglere mellom og er bare 19 år. Hun har to deltidsjobber. 

Det er greit at du ikke tror på en ting influensere sier, men du kan ikke drive og spre falske rykter av den grunn.

Falske rykter? Du mener at jeg sa at Sidra ikke gjør annet enn å ligge i senga og sofaen med sin mor? Hel dønn ærlig, så tror jeg det finnes verre rykter enn det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (53 minutter siden):

Helt i orden! 

Sidra har lagt ut fra jobb flere ganger, så med mindre hun sniker seg inn på kjøkkenet til Kød og bestikker de ansatte der så tror jeg man stadfeste det. Men fullt eller fast jobber hun jo ikke. 

Endret av refill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (51 minutter siden):

Falske rykter? Du mener at jeg sa at Sidra ikke gjør annet enn å ligge i senga og sofaen med sin mor? Hel dønn ærlig, så tror jeg det finnes verre rykter enn det. 

Du mener hun er en snylter og ikke har en jobb. Det er falske rykter når det ikke stemmer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (16 minutter siden):

Du mener hun er en snylter og ikke har en jobb. Det er falske rykter når det ikke stemmer.

Helt i orden, beklager. Håper virkelig ikke at disse alvorlige ryktene gjør ting vanskelig for Sidra….huffda… 🥹

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Helt i orden, beklager. Håper virkelig ikke at disse alvorlige ryktene gjør ting vanskelig for Sidra….huffda… 🥹

Vet du, du kan faktisk tenke over hvordan du prater om navngitte mennesker på nettet. Og tåle å måtte ta kritikk på det.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (Akkurat nå):

Vet du, du kan faktisk tenke over hvordan du prater om navngitte mennesker på nettet. Og tåle å måtte ta kritikk på det.

Ja, jeg skammer meg virkelig. Av alt jeg leser i denne tråden, må jo dette være noe av det verste.
Jeg logger av nå, så kan du også slappe av resten av kvelden. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg skammer meg virkelig. Av alt jeg leser i denne tråden, må jo dette være noe av det verste.
Jeg logger av nå, så kan du også slappe av resten av kvelden. 

🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være Rikets roast hun har fått tilbud om? Vet ikke hvilke andre endagers innspillinger som er litt high risk high reward det skulle være. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Isabel skal være en god roaste kandidat egentlig. Plastikkræv og nyrik russerhore er så yesterdays news, men det eneste hun er kjent for egentlig med mindre man følger henne. 

Men det er jo litt stilen stort sett på roastene. Litt intetsigende og lettvinte poeng (Martha Leivestad feit, Ole Soo  asiatisk/adoptert, Trude Drevland gammel osv). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (15 minutter siden):

Det må jo være Rikets roast hun har fått tilbud om? Vet ikke hvilke andre endagers innspillinger som er litt high risk high reward det skulle være. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Isabel skal være en god roaste kandidat egentlig. Plastikkræv og nyrik russerhore er så yesterdays news, men det eneste hun er kjent for egentlig med mindre man følger henne. 

Men det er jo litt stilen stort sett på roastene. Litt intetsigende og lettvinte poeng (Martha Leivestad feit, Ole Soo  asiatisk/adoptert, Trude Drevland gammel osv). 

Jeg skrev til hun og spurte om det var dette programmet😁Må jo være det🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lajlaj skrev (4 timer siden):

Var du inne på raadsquad 2?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye mat hun kaster hver dag? Hun bestiller jo store mengder til hvert måltid. Vet hun spiser rester innimellom, men stort sett så filmer hun jo nesten alle måltider og de kommer på døra eller hun spiser ute. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt uvel og kvalm jeg egoisabel drar rett å kjøper seg nok ei stygg veske som kunne mettet mange sultne barn i fattige land.  Blir kvalm av den falske dama der😩 Men dere elsklinger hun bryr seg ikke en dritt om dere utenom pengene deres når skal dere innse det🤣🤣🤣🤣

Endret av Princess_81
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (22 minutter siden):

Jeg blir helt uvel og kvalm jeg egoisabel drar rett å kjøper seg nok ei stygg veske som kunne mettet mange sultne barn i fattige land.  Blir kvalm av den falske dama der😩 Men dere elsklinger hun bryr seg ikke en dritt om dere utenom pengene deres når skal dere innse det🤣🤣🤣🤣

Hvor mange her har sett på seg selv som elsklingen til Isabel? Og hvem tror i det hele tatt at hun bryr oss om oss? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...