Sveits35 Skrevet fredag kl 15:27 #15181 Del Skrevet fredag kl 15:27 Guris skrev (2 timer siden): Moren var ganske aktiv i mishandlingen. Hun lot blant annet brødrene sine ta med narkotika for både bruk og salg til hjemmet med I og søsteren. Tror ikke moren hadde så mye hun skulle ha sagt opp mot sine brødre. Bare flaks at hun ikke ble drept foran øynene på de to jentene da de var små. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet fredag kl 15:29 #15182 Del Skrevet fredag kl 15:29 Really skrev (1 time siden): Jeg er sjokkert. Forstår ikke hvordan Isabel har klart å tilgi dette. Attpåtil gir hun 50.000 kr i julegave til moren. Hadde Isabel og søskene enda vært små hadde vel mishandlingen foregått enda. Kjenner jeg blir sint. Må lese boka nå tror jeg. Anbefaler også bok nr. 2. Interressant å få med seg hvordan mormoren behandlet Ahlam også. Helt vanvittig alt sammen 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet fredag kl 15:34 #15183 Del Skrevet fredag kl 15:34 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Jeg tenker jo at det kan jo ikke være så forferdelig siden resten av familien lever sim normalt. Nei kanskje ikke, men det vises veldig godt på hennes snap at noe er galt. Men kommer kanskje for en dag engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 15:45 #15184 Del Skrevet fredag kl 15:45 Pigaloppa skrev (34 minutter siden): Det var da voldsomt for et sinne mot Pimpen,skulle tro hun hadde gjort deg noe personlig. Om Isabel skal unnskyldes alle sine dårlige og ondskapsfulle handlinger pga traumer så burde det ikke være vanskelig å gi Pimpen samme forståelse. Hennes barndom og som kvinne i den kulturen hun kommer fra er nok umulig for oss å sette oss inn i. Det Pimpen har opplevd er nok helt umulig for oss å sette oss inn i ja. Det er kulturforskjeller inne i bildet her som er helt fjerne for oss, men for dem er dette like naturlig som å pusse tennene. Vi er alle forskjellige på både godt og vondt… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet fredag kl 16:21 #15185 Del Skrevet fredag kl 16:21 Sveits35 skrev (51 minutter siden): Anbefaler også bok nr. 2. Interressant å få med seg hvordan mormoren behandlet Ahlam også. Helt vanvittig alt sammen Takk for tipset 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 16:24 #15186 Del Skrevet fredag kl 16:24 Tenkeselv skrev (48 minutter siden): Nei kanskje ikke, men det vises veldig godt på hennes snap at noe er galt. Men kommer kanskje for en dag engang Ja man ser det veldig godt på hennes. At resten av familien «spiller» normale tenker jeg er helt naturlig. De ønsker ikke å bidra til mer spekulasjoner rundt Shehed vil jeg tro. Og de har helt sikkert fått beskjed om å ikke si noe, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet fredag kl 18:20 #15187 Del Skrevet fredag kl 18:20 I nevnte i dag at 'naboen' hadde bedt henne med på hotell i ørkenen i fjor på bursdagen hennes, og at hun hadde kjeftet på han og sagt at det var virkelig ikke bra nok for henne. Da blir alt dødtfødt da, når uansett hva en mann gjør så blir det kritisert. Hvis I er i et forhold eller til og med i begynnelsen av å treffes, så skal de alltid gjøre akkurat det hun har lyst til, og hun skal ikke prøve noe annet. At hun orker å fortsette å prøve å finne en mann som passer inn i det der. Den sirkelen vil aldri ende........ 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet fredag kl 18:42 #15188 Del Skrevet fredag kl 18:42 Guris skrev (26 minutter siden): I burde kutte all kontakt med moren og faren sin, rett og slett bare blokkere de og ha så mye kontakt med fosterfamilien sin som mulig, da hadde hun nok klart å få gode venner etterhvert og blitt gift og fått de barna hun snakker om hele tiden! Men med så mye kontakt med moren sin som fôrer oppunder den dårlige oppførselen og livsstilen hennes, så blir hun sittende sånn som hun gjør nå for alltid! I har den flotte familien i Stavanger som kunne hatt en kjempefin påvirkning på henne, så velger hun heller å fjotte seg med en som du nevnte er PU. Så trist. I tillegg skremmer det nok også bort normale mennesker med denne sinnsyke oppførselen og sirkuset familien er. Det er hverken morsomt eller sjarmerende, rett og slett flaut og trist. Hadde aldri i verden involvert meg med en person som oppfører seg som Isabell, og haf den familien på slep 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet fredag kl 19:00 #15189 Del Skrevet fredag kl 19:00 panzerpølsa skrev (10 minutter siden): I tillegg skremmer det nok også bort normale mennesker med denne sinnsyke oppførselen og sirkuset familien er. Det er hverken morsomt eller sjarmerende, rett og slett flaut og trist. Hadde aldri i verden involvert meg med en person som oppfører seg som Isabell, og haf den familien på slep Normale folk styrer unna I. I spør stadig vekk hvorfor kun useriøse menn viser henne interesse og en følger svarte henne i går at menn tenker at hun er lett å få til sengs med måten hun kler seg og oppfører seg, da virket I veldig overrasket. Har hun virkelig ingen selvinnsikt ? Hun ber jo fremmende menn rett opp i sengen sin fordi hun er desperat. Hun sa tidligere at Dubai er så lite så hun må være forsiktig så hun ikke går på date med så mange så hun får dårlig rykte. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet fredag kl 19:09 #15190 Del Skrevet fredag kl 19:09 (endret) Snurris skrev (6 timer siden): Liter? De er 4.5 desiliter. Ja, det er enormt mye melk/energi til å være i en kaffe. Guris skrev (5 timer siden): Jeg synes det er skammelig av moren å be om så mye fra I, husleie, penger, møbler, flybilletter, mat, klær, gull o.s.v. og nå har moren begynt å forlange av Rami også, drar han med inn i kles og gull butikker og forlanger at han skal betale. Hun eier ikke skam, virkelig. Alle barna burde kutte henne helt ut av livene sine. Jøss. Her var det noen som virkelig burde ta sitt eget råd og slutte å tenke på en person man ikke kjenner......! Endret fredag kl 19:13 av lajlaj 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet fredag kl 19:37 #15191 Del Skrevet fredag kl 19:37 Tråden er ryddet for krenkelser. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet fredag kl 20:02 #15192 Del Skrevet fredag kl 20:02 lajlaj skrev (11 timer siden): Skal han sitte og sture i Dubai bare for å please henne, tenker du? Hun vet like godt som han at tjener penger på å være på reisefot. Trenger vel ikke sitte og sture i Dubai, han har da ikke gjort det mens han har oppholdt seg der. Jeg synes også det er unødvendig å leie en leilighet når man stort sett er på reisefot. Hadde han eller eventuelt Isabel eid leiligheten hadde det stilt seg annerledes. Min mening. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet fredag kl 20:04 #15193 Del Skrevet fredag kl 20:04 Kønn skrev (1 minutt siden): Trenger vel ikke sitte og sture i Dubai, han har da ikke gjort det mens han har oppholdt seg der. Jeg synes også det er unødvendig å leie en leilighet når man stort sett er på reisefot. Hadde han eller eventuelt Isabel eid leiligheten hadde det stilt seg annerledes. Min mening. De betaler leie for 1 år, men kommer til å være bortreist fra mai/juni til sept sikkert pga varmen. Det er bortkastet det! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie03 Skrevet fredag kl 20:05 #15194 Del Skrevet fredag kl 20:05 Hvis fler er nysgjerrige, siden han er uaktuell lenger. Men jeg nevner bare J. Krekels…🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet fredag kl 20:07 #15195 Del Skrevet fredag kl 20:07 Mie03 skrev (1 minutt siden): Hvis fler er nysgjerrige, siden han er uaktuell lenger. Men jeg nevner bare J. Krekels…🫢 Mange krekles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet fredag kl 20:09 #15196 Del Skrevet fredag kl 20:09 Mie03 skrev (4 minutter siden): Hvis fler er nysgjerrige, siden han er uaktuell lenger. Men jeg nevner bare J. Krekels…🫢 Hvem mener du det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet fredag kl 21:51 #15197 Del Skrevet fredag kl 21:51 lajlaj skrev (12 timer siden): Jeg skjønner ikke alle som kjøper de iskaffe-glassene. Hvem drikker 1 liter iskaffe til frokost hver dag? Glassene er gigantiske. De er ikke gigantiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet fredag kl 22:02 #15198 Del Skrevet fredag kl 22:02 Guris skrev (9 timer siden): Så fortsett å tenk på en person du ikke kjenner da 🤷🏻 Jeg hadde jo ikke svart hadde jeg ikke brydd meg om personen. Du har kanskje det for vane, men det har ikke jeg. Om jeg kjenner noen privat eller ikke så har man lov å ha medfølelse hvis det er noe skikkelig galt. Å ps: det var nå engang du som svarte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet fredag kl 22:06 #15199 Del Skrevet fredag kl 22:06 Lawyer skrev (1 time siden): Mange krekles Ja, og denne ser ut til å være sønn av en som driver et eiendomsfirma i Dubai. Opprinnelig fra Belgia. Han følger I og naboen. Om dette er lunsjgjøken aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet fredag kl 22:12 #15200 Del Skrevet fredag kl 22:12 lajlaj skrev (3 timer siden): Ja, det er enormt mye melk/energi til å være i en kaffe. Helt normalt etter min målestokk. Du vet at du ikke er tvunget til å fylle glasset helt opp? Man kan stoppe når man har så mye i glasset som man ønsker å få i seg, liksom. Jeg har selv glass fra europris. Det rommer 5 dl, men jeg klarer helt fint å bare ta to dl appelsinjuice/whatever om jeg prøver svært hardt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå