Sirah Skrevet i går, 21:08 #15081 Del Skrevet i går, 21:08 refill skrev (57 minutter siden): Var det ikke gøy (i tillegg til random krangler) på dette forumet en gang i tiden? what happened.. Det samme har jeg spurt meg selv om (og faktisk også her i denne tråden) ganske mange ganger…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 22:54 #15082 Del Skrevet i går, 22:54 Sirah skrev (På 3.2.2025 den 23.38): Om naboen er ekte eller ikke ekte spiller vel egentlig ingen rolle. Vi ser den virkeligheten Isabel ønsker at vi skal se - hverken mer eller mindre. Jeg ser iallefall på snappen hennes litt som en god, gammeldags såpeserie - enkel og fengende underholdning. Isabel er dritflink til å vise oss det vi ønsker å se slik at vi hele tiden kommer tilbake for mer. Og det funker som bare det. Og naboen funker så ikke rart han blir dratt frem igjen støtt og stadig. Personlig er jeg team naboen og jeg syntes hun er ganske teit som er på date i dag 😅 Om jeg heier på en fiktiv person er det bare Isabel som vet. Jeg tror og håper iallefall at hun holder mer privat enn det hun gir uttrykk for. Dagens drama går det iallefall ikke an å dikte opp 😂 Har ledd godt av snappene i dag. Kjempeunderholdning 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 17 timer siden #15083 Del Skrevet 17 timer siden Hatsumomo skrev (8 timer siden): Nå har jeg ikke Henvendt meg til deg i det hele tatt, så at du føler det truffet av hva jeg skrev får du ta på din egen kappe. Hva jeg ellers burde holde meg for god til er noe du fint kan ta deg til selv der du kommer med ufine beskrivelser som ligner godt på uredelig debattskikk. Du må lese innlegget ditt på nytt. Du er selv ansvarlig for dine ytringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 16 timer siden #15084 Del Skrevet 16 timer siden Seroquel skrev (16 timer siden): Velger å se bort i fra dine ubegrunnede antagelser og store bokstaver. At du antar noe annet enn det jeg gjør, betyr ikke at du har rett. Poenget her er hverken deg eller meg. Tipper når hun teller over antall kr generert etter en «date» , «krangel» «snabelsafari» eller hva, så er hun nok i mer enn god stand til å uttrykke nøyaktig det som trengs. Du har også helt ubegrunnede antagelser. Og hva da? Velger å overse fire store bokstaver? OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 15 timer siden #15085 Del Skrevet 15 timer siden Seroquel skrev (10 timer siden): Det er ganske normalt og sunt med motsetninger i en diskusjon, og det er vel særlig noe en bør forvente at eksisterer i et diskusjonsforum . Å fremme sine egne meninger som en sannhet vitner om bl.a lav sosial intelligens og er lite hensiktsmessig. Store ord, nedlatenhet og gjøre en fjær til mange høns har absolutt ingen konstruktiv hensikt. Jeg tror naboen er oppdiktet, du gjør ikke. Jeg henvender meg ikke nedlatende til deg av den grunn. Så da kan du holde deg for god til det samme. Refererer du til deg selv eller har du så lite selvinnsikt at du ikke skjønner at du driver med akkurat det samme? Ref: Seroquel skrev (På 2.2.2025 den 20.19): Naboen genererer klikk og vanvittig engasjement. Han er spennende og hemmelig. Han er content for dager hvor lite skjer. «Naboen» er Isabel’s kanskje mest geniale oppfinnelse. Dessverre er jeg redd han kun er det, en oppfinnelse. Nå har han vart en stund, og han blir kjedelig. Han skaper (antageligvis) mindre blest og engasjement så nå er det en ny på trappene. Antageligvis også like hemmelig, men som det skjer masse (content) med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 12 timer siden #15086 Del Skrevet 12 timer siden Hatsumomo skrev (14 timer siden): Syntes paranoiaen til visse her inne tar litt vel av når man faktisk sitter og tror at alle mannfolka i Isabel sitt liv er oppdiktet og at hun bruker hele dager på å dikte i vei alt mulig. Kjære vene 😒 Enig. Tror nok hun kan smøre litt tjukt på av og til, men hun er nesten "høy på følelser" i snappene sine og det tviler jeg på at hun kan forfalske. Hun er ikke en oscar-nominert skuespiller liksom. Og jeg kan heller ikke se for meg at det er noe problem for Isabel å få oppmerksomhet fra menn så hvorfor lyve 🤷🏻♀️? En annen interessant ting Isabel fremhever, som jeg ikke har tenkt på før, er bakdelen med å leve et så "spennede" liv. Hun får jo ikke sove om natten. Må være slitsomt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 12 timer siden #15087 Del Skrevet 12 timer siden søpapegøje skrev (3 minutter siden): Enig. Tror nok hun kan smøre litt tjukt på av og til, men hun er nesten "høy på følelser" i snappene sine og det tviler jeg på at hun kan forfalske. Hun er ikke en oscar-nominert skuespiller liksom. Og jeg kan heller ikke se for meg at det er noe problem for Isabel å få oppmerksomhet fra menn så hvorfor lyve 🤷🏻♀️? En annen interessant ting Isabel fremhever, som jeg ikke har tenkt på før, er bakdelen med å leve et så "spennede" liv. Hun får jo ikke sove om natten. Må være slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 12 timer siden #15088 Del Skrevet 12 timer siden Å være høy på følelser og ikke sove om natta kan jo være symptomer på at hun har en diagnose som forklarer det.. hun blir jo nedstemt og sengeliggende en del ganger etter disse utrolige episodene hun deler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 10 timer siden #15089 Del Skrevet 10 timer siden Noen dager siden jeg var her tydeligvis. Har man skiftet tema i denne gruppen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 10 timer siden #15090 Del Skrevet 10 timer siden Endelig har moren klipt av seg det fæle og pistrete håret, nå ser hun normal ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 10 timer siden #15091 Del Skrevet 10 timer siden Alessi skrev (21 minutter siden): Noen dager siden jeg var her tydeligvis. Har man skiftet tema i denne gruppen? Ja. Det har blitt gameshowet "Lyger hun?". I pausene hyler vi på hverandre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 10 timer siden #15092 Del Skrevet 10 timer siden (endret) 'raadsquaad' er rett og slett med på å få I til å opprettholde det destruktive livet hun lever, for at de skal få underholdning. Trist hele greia. Endret 9 timer siden av Guris 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 9 timer siden #15093 Del Skrevet 9 timer siden Alessi skrev (1 time siden): Noen dager siden jeg var her tydeligvis. Har man skiftet tema i denne gruppen? Ja, hver gang man diskuterer noe som skjer i livet hennes kommer brukere med foliehatten på og mener alt er løgn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 9 timer siden #15094 Del Skrevet 9 timer siden lajlaj skrev (17 minutter siden): Ja, hver gang man diskuterer noe som skjer i livet hennes kommer brukere med foliehatten på og mener alt er løgn. eller de naive som tror på alt hun sier 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9 timer siden #15095 Del Skrevet 9 timer siden Som hun tuller og roter med livet sitt, og de fjollete 'raadsquaad' damene heier på så hun maksimalt skal dumme seg ut. Nå avlyste han hun skulle møte i dag og 'naboen' har reist, så da vet vi jo alle at det blir depping og grining igjen, før det blir en ny mann 🤷🏻 Hun skjønner virkelig ikke at det er hennes oppførsel som er problemet og ikke alle disse mennene. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 9 timer siden #15096 Del Skrevet 9 timer siden Guris skrev (15 minutter siden): Som hun tuller og roter med livet sitt, og de fjollete 'raadsquaad' damene heier på så hun maksimalt skal dumme seg ut. Nå avlyste han hun skulle møte i dag og 'naboen' har reist, så da vet vi jo alle at det blir depping og grining igjen, før det blir en ny mann 🤷🏻 Hun skjønner virkelig ikke at det er hennes oppførsel som er problemet og ikke alle disse mennene. Ja, hun er selv et vandrende rødt flagg. Noe de fleste gjøker hun involverer seg med vil oppdage før eller siden. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 8 timer siden #15097 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Pigaloppa skrev (5 timer siden): Å være høy på følelser og ikke sove om natta kan jo være symptomer på at hun har en diagnose som forklarer det.. hun blir jo nedstemt og sengeliggende en del ganger etter disse utrolige episodene hun deler. Jeg fulgte ei annen ei som var ganske lik. Delte alt. Oppturer og nedturer. Så fikk hun diagnosen ADD og begynte på medisiner. Hu ble omtrent borte fra sosiale medier. Fikk seg dagtid jobb. Dette er 2 år siden nå. Vil ikke nevne navn. Så tror nok det samme ville skjedd med IR om hu ble utredet. Syns det er litt fellesnevner for enkelte av influenserne. Eveline er jo litt lik hu og. Høyt og lavt der og. Endret 7 timer siden av Lawyer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 6 timer siden #15098 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har avfulgt men nysgjerrigheten tok overhånd i går og i dag. Jeg lurer på om det i det hele tatt streifer henne at mennene hun dater kan gå inn på storyen hennes og høre hvordan hun legger ut om dem? Hvis den nye gjøken har sett storyen er det vel ikke rart han plutselig blir "syk" ? Hun snakker om røde flagg men er jo selv et vandrende rødt flagg? Hun kler seg som en hoe, og oppfører seg som en hoe? Jeg har aldri sett på maken. Noen burde jo stenge kontoen for å skjerme henne for seg selv. Og Raadsquad heier henne ukritisk frem. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 6 timer siden #15099 Del Skrevet 6 timer siden Natu skrev (1 minutt siden): Jeg har avfulgt men nysgjerrigheten tok overhånd i går og i dag. Jeg lurer på om det i det hele tatt streifer henne at mennene hun dater kan gå inn på storyen hennes og høre hvordan hun legger ut om dem? Hvis den nye gjøken har sett storyen er det vel ikke rart han plutselig blir "syk" ? Hun snakker om røde flagg men er jo selv et vandrende rødt flagg? Hun kler seg som en hoe, og oppfører seg som en hoe? Jeg har aldri sett på maken. Noen burde jo stenge kontoen for å skjerme henne for seg selv. Og Raadsquad heier henne ukritisk frem. Ja, det snakker hun ofte om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 6 timer siden #15100 Del Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (3 timer siden): eller de naive som tror på alt hun sier Heller naiv enn paranoid. Naiv = dum, snill og godtroende. Paranoid = psyko Når det er sagt: Isabel roter det til for seg selv. Hun normaliserer det å sjonglere gjøker i hytt og pine. Det er da ikke normalt å holde på sånn…? Eller…? Begynner å bli lenge siden jeg var singel, skjønner jeg…. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå