Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

refill skrev (3 timer siden):

Dere som ikke tror naboen finnes. Tror dere seriøst at hun hadde fått familien sin til å lyge om han? 

Absolutt. Isabel finansierer store deler av familien. Så at de er med på servere denne «naboen» bidrar til husly og mat på bordet for dem. At Isabel ar på konsert, det kunne like godt være broren hun var sammen med. Hun poster heller ikke i sann tid, så mye kan passe perfekt inn i bildet.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seroquel skrev (14 timer siden):

Naboen genererer klikk og vanvittig engasjement. Han er spennende og hemmelig. Han er content for dager hvor lite skjer. «Naboen» er Isabel’s kanskje mest geniale oppfinnelse. Dessverre er jeg redd han kun er det, en oppfinnelse. Nå har han vart en stund, og han blir kjedelig. Han skaper (antageligvis) mindre blest og engasjement så nå er det en ny på trappene. Antageligvis også like hemmelig, men som det skjer masse (content) med. 

Tro meg, folk med en så dårlig impulskontroll klarer ikke å lyve. Jeg er av samme ulla selv. Løgner er helt umulig på det viset.

Jeg har sagt det før, hun tar frem naboen når hun selv mangler dopamin (ref. lav impulskontroll/litt i adhd-land). Hun får dopaminstimuli av meldinger fra menn, av spenningen mellom å sende melding og å få svar etc. Derfor kommer han frem når lite skjer.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (1 time siden):

Ikke utenkelig. Husk at etter bruddet med denne Jack, så kom det frem at hun hadde kjøpt alle dyre gaver, og latt som det var fra han. eller mulig det var løgn? Bitterhet? Hvem vet hva som er løgn og ikke. De selger en illusjon, hele veien. Dette er rene salgskanaler, hvor de deler av "livet" sitt etter hva som selger mest, og holder folks nysgjerrighet ved live, folk elsker å grafse i sladder og "skandaler". Trenger ikke være sant. Det som er sant selger som regel ganske dårlig. De trenger vinklinger som skaper interesse. Og denne "naboen" får jo  kvinner til å scrolle non-stop. Var en som skrev at hun gikk med hodet ned i telefonen mens hun handlet, og måtte løpe inn på en butikk for å ta på seg briller fra et stativ fordi hun var så nysgjerrig. Nå er det i ferd med å avsløres som løgn, da må hun hoppe videre raskt.

Tror du må la foliehatten få en pause...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror naboen finnes. Men jeg begynner å skjønne en ting, og det er alt den "ærlige og godhjertede" ifølge henne selv, Isabel hun finnes ikke. Hun er en illusjon skapt for å tjene penger, selge varer, lure og manipulere godtroende kvinner som meg selv. Vi er så lettlurte at jeg skammer meg over meg selv. Avfulgt i dag. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (35 minutter siden):

Jeg tror naboen finnes. Men jeg begynner å skjønne en ting, og det er alt den "ærlige og godhjertede" ifølge henne selv, Isabel hun finnes ikke. Hun er en illusjon skapt for å tjene penger, selge varer, lure og manipulere godtroende kvinner som meg selv. Vi er så lettlurte at jeg skammer meg over meg selv. Avfulgt i dag. 

Jeg er glad jeg logget av sosiale medier. Har aldri fulgt en influenser, men får jo en stor dose allikevel, gjennom medier ellers. Det er utrolig hva de slipper unna med synes jeg, av løgner og emosjonell påvirkning, blandet med reklame. Spesielt når det skal gå for å være "ekte", men så tydelig er regissert etter hva som selger, og målgruppen de vil fange.
Logg av å se heller Sex og singelliv på nytt! De 3 første sesongene er gull synes jeg  👵

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (2 timer siden):

Absolutt. Isabel finansierer store deler av familien. Så at de er med på servere denne «naboen» bidrar til husly og mat på bordet for dem. At Isabel ar på konsert, det kunne like godt være broren hun var sammen med. Hun poster heller ikke i sann tid, så mye kan passe perfekt inn i bildet.

Nå er det jo ikke bare familien som har møtt han, men venner i Dubai og. Om hun skulle diktet opp det så står hun konstant i fare for å miste absolutt alt hun har oppnådd om det skulle bli avslørt. Dårlig valg av en som skal være så kalkulert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (2 timer siden):

Alle influensere av denne typen gjør dette. De selger en illusjon. Som de til dels fanges i selv. Der innholdet styres etter hva som engasjerer og "sjokkerer" mest. Sponsorer og eiere av produktene de selger kan blande seg hvis det blir for uetisk. Men Reme og Fashion Rebels blåser nok i etikk og moral. Da hun postet vekten sin ble hun utestengt. Men dro den velkjente "Jeg postet feil", og så var alt glemt. Den de er på sine bedriftskanaler er merkevaren. Men jeg lurer på om Chanel vet at hun benytter deres vesker og klær for å selge sine "fast fashion" klær på Ivorie  sine nettsider? Selv om de også er blitt en slags "fast fashion" tror jeg neppe de vil like å være en del av Ivorie postodrekatalogen 😅

Dette har jeg også tenkt på faktisk. Hun bruker jo ofte disse veskene og dyre designersmykker på reklamebilder for egne produkter. Syntes produsentene av disse det er greit at de er med på reklamebilder for et annet merke? Er det fritt frem så lenge du eier produktet som er avbildet selv? Jeg aner ikke, men tanken har slått meg på at dette kanskje er litt rart?

Jeg har lagt merke til litt den samme «trenden» på f.eks Tise. Det man skal selge blir gjerne avbildet ved siden av en Louis Vuitton-veske eller lignende. Så ser det med en gang mer eksklusivt ut? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg også tenkt på faktisk. Hun bruker jo ofte disse veskene og dyre designersmykker på reklamebilder for egne produkter. Syntes produsentene av disse det er greit at de er med på reklamebilder for et annet merke? Er det fritt frem så lenge du eier produktet som er avbildet selv? Jeg aner ikke, men tanken har slått meg på at dette kanskje er litt rart?

Jeg har lagt merke til litt den samme «trenden» på f.eks Tise. Det man skal selge blir gjerne avbildet ved siden av en Louis Vuitton-veske eller lignende. Så ser det med en gang mer eksklusivt ut? 

Ja, det gir illusjonen folk vil ha. som disse tomme boksene de bruker i boligstyling...Verden vil bedras! 👿 Materialismen har tatt helt overhånd etter sosiale medier, influensere og reality  sitt inntog. Det er materialisme, plastisk kirurgi  og forbruk på steroider. Jeg har hoppet av for lengst. Og heldigvis ser det ut til at ungdommen her vi bor har dannet en motkultur. Men ikke lett i dagens FOMO samfunn... 

En ting er Tise, men på en postordre-nettside, der en bedrift benytter seg av merkevarer, for å selge egen "fast-fashion"? Det vil jeg tro de vil be dem fjerne, hvis de får nyss i det.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Nå er det jo ikke bare familien som har møtt han, men venner i Dubai og. Om hun skulle diktet opp det så står hun konstant i fare for å miste absolutt alt hun har oppnådd om det skulle bli avslørt. Dårlig valg av en som skal være så kalkulert. 

Nettopp. Hun spurte jo spontant hun ene venninnen som de ikke lenger er venn med. "Er du team naboen?" og hun sa "Ehh neiii" eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (2 timer siden):

Ja, det gir illusjonen folk vil ha. som disse tomme boksene de bruker i boligstyling...Verden vil bedras! 👿 Materialismen har tatt helt overhånd etter sosiale medier, influensere og reality  sitt inntog. Det er materialisme, plastisk kirurgi  og forbruk på steroider. Jeg har hoppet av for lengst. Og heldigvis ser det ut til at ungdommen her vi bor har dannet en motkultur. Men ikke lett i dagens FOMO samfunn... 

En ting er Tise, men på en postordre-nettside, der en bedrift benytter seg av merkevarer, for å selge egen "fast-fashion"? Det vil jeg tro de vil be dem fjerne, hvis de får nyss i det.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er glad i fine ting selv, helt tullete egentlig, men så lenge det er min last og ikke går utover noen andre så får det være 😅 Men ellers er jeg enig med deg i alt du skriver. 

En ting er Tise ja, jeg har bare bitt meg merke i trenden og syntes det er litt merkelig. Greit at man vil style et reklamebilde, men kanskje da greit å bruke mer nøytrale rekvisitter enn øredobber som skriker Van Cleef eller veske med diger Chanel-logo, Hadde det vært mer nøytrale ting så hadde man neppe tenkt over det på samme måten.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (20 timer siden):

Det verste er at hun legger det så tydelig ut på snap som hun gjør. Både clickbait overskriften og screen av tlf samtalen midt på natten. Nå følger jo trolig ikke han (naboen) aktivt med på snap, men hun vet jo at han følger. Det er ikke noe problem å oversette tekst direkte på snapstories uten å screene. 

For all del, date gjerne, men ikke klin det opp i trynet på han når han tydeligvis er litt forbi "friends with benefits". De er jo egentlig det begge to. Eller hun "bruker" i hvertfall han utover det. I mine øyne, selvsagt. Men jeg er jo kvinne som har pushet 40 for noen år siden så 😅🎉

Han er ikke på snap. Hun finner bare på ting for å ha noe å poste om, og det er forståelig med snapping 24/7 og stort sett inne i en leilighet. Får håpe hun får noe ut av daten i kveld da, for naboen er ikke interessert, tror jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (59 minutter siden):

Han er ikke på snap. Hun finner bare på ting for å ha noe å poste om, og det er forståelig med snapping 24/7 og stort sett inne i en leilighet. Får håpe hun får noe ut av daten i kveld da, for naboen er ikke interessert, tror jeg. 

Han er på snap jo. Han har vært inne å kikket på snappen hennes. Det var jo helt katastrofe her et par dager fordi naboen hadde laget seg Snapchat 🫣 Han skjønner heldigvis ikke stort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun gjør noe galt og kynisk mot naboen egentlig. Ingen av dem har tatt noe steg fremover på 1 år. Vet ikke om det er Isabel eller han som holder mest tilbake men virker kanskje som begge. Hun kan ikke bare sitte og kaste bort tiden sin for alltid 🤷🏻‍♀️ Jeg vil påstå at det ikke er vanlig å "holde på i et år" i en alder av 30, så jeg håper hun finner sin match. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søpapegøje skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke hun gjør noe galt og kynisk mot naboen egentlig. Ingen av dem har tatt noe steg fremover på 1 år. Vet ikke om det er Isabel eller han som holder mest tilbake men virker kanskje som begge. Hun kan ikke bare sitte og kaste bort tiden sin for alltid 🤷🏻‍♀️ Jeg vil påstå at det ikke er vanlig å "holde på i et år" i en alder av 30, så jeg håper hun finner sin match. 

Ikke det? Dette må du gjerne forklare.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere som lo når hun kom fra frisøren i dag ? 🤣 

Endret av Guris
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (13 timer siden):

Dere som ikke tror naboen finnes. Tror dere seriøst at hun hadde fått familien sin til å lyge om han? 

100%, for man ser jo lett hva målet er, nemlig å få alle opp i 50.000 følgere for å tjene store penger. Å det er jo ikke akkurat noen i den familien som viser tegn til å ikke ville bade i penger, unntatt pimpen.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
refill skrev (8 timer siden):

Hvordan vet du det med sikkerhet?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (11 minutter siden):

Hvis du har fulgt med så vet en det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (6 minutter siden):

Hvis du har fulgt med så vet en det. 

Det var ikke et svar..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (35 minutter siden):

Nei jeg vet jo like mye/lite som deg da. Egentlig ingenting. Men jeg tror ikke hun er så psycho at hun har diktet opp en så omfattende story. Om hun dikter opp diverse som tar kontakt med henne kan jeg der i mot være med på. Når alt kommer til alt spiller det jo ingen rolle for meg personlig. Om din teori skulle være sann påvirker det meg ikke utover at jeg hadde syntes synd på henne 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...