Miimosa Skrevet 29. januar #14921 Del Skrevet 29. januar Heike72 skrev (32 minutter siden): Enig, jeg tror heller ikke dette er naboen. Folk er jo helt tullete. Han har i løpet av 20 timer ish fått 4k nye følgere da 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 29. januar #14922 Del Skrevet 29. januar Harnoejegvilsi skrev (40 minutter siden): La hun ut kommentarene ved siden av bildene/profilene hun outet? Nei. Da kunne jo folk få sett at at det ikke dreide seg om hat men kritikk. Er jo bare å se på Tina Svestad som har kritisert henne angående villedende markedsføring av vippeserumet. Raadsquad skriker kjempehøyt, Tina er en hater. Folk virker jo helt besatt av Isabel, og forsvarer henne med alt de har. Isabel er en bedrift, hun er 24- timers reklame. Hun INFLUENCER folk til å kjøpe kjøpe kjøpe mens hun ler hele veien til Dubai Mall. Hun er ekstremt dyktig i det hun gjør. Så dyktig at folk mister evnen til å tenke selv. 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 29. januar #14923 Del Skrevet 29. januar Natu skrev (21 minutter siden): Nei. Da kunne jo folk få sett at at det ikke dreide seg om hat men kritikk. Er jo bare å se på Tina Svestad som har kritisert henne angående villedende markedsføring av vippeserumet. Raadsquad skriker kjempehøyt, Tina er en hater. Folk virker jo helt besatt av Isabel, og forsvarer henne med alt de har. Isabel er en bedrift, hun er 24- timers reklame. Hun INFLUENCER folk til å kjøpe kjøpe kjøpe mens hun ler hele veien til Dubai Mall. Hun er ekstremt dyktig i det hun gjør. Så dyktig at folk mister evnen til å tenke selv. Rart alt det hysteriet med Isabel. At folk tar alt hun sier for god fisk. Alle bør være kritiske til influencere. Ser Kristin også snakker om hat i disse dager. Man kan jo undre seg på om de er totalfredet etter at de skyver de kvalitetsmessig dårlige varene sine på folk. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 29. januar #14924 Del Skrevet 29. januar Miimosa skrev (42 minutter siden): Han har i løpet av 20 timer ish fått 4k nye følgere da 🥴 Hvis han ikke er 'naboen' så må han vel lure på hva som skjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 29. januar #14925 Del Skrevet 29. januar Guris skrev (Akkurat nå): Hvis han ikke er 'naboen' så må han vel lure på hva som skjer. har vel fått 4000 meldinger også angående Isabel.. 😛 Hun har vært litt fraværende og off idag, så kan jo være fordi han er avslørt? Ellers hadde hun vel bare benektet? hmm 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 29. januar #14926 Del Skrevet 29. januar Criador skrev (Akkurat nå): har vel fått 4000 meldinger også angående Isabel.. 😛 Hun har vært litt fraværende og off idag, så kan jo være fordi han er avslørt? Ellers hadde hun vel bare benektet? hmm Han har nok fått en del meldinger ja. Han blir vel interessert nok til å sjekke ut hvem IR er nå, hvis han ikke allerede kjenner henne, og så sender han meldinger til henne og siden hun liker den type menn, så blir det dates og 'snabel safari' med han også, og så påan igjen.......🤷🏻 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 29. januar #14927 Del Skrevet 29. januar Ikke rart hun ikke får sove, hun er jo aldri ute av leiligheten sin. Klager på at humøret er dårlig, ikke så rart når du sitter inne i leiligheten hele dagen og bare spiser junk! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 29. januar #14928 Del Skrevet 29. januar Guris skrev (1 time siden): Hvis han ikke er 'naboen' så må han vel lure på hva som skjer. Miimosa skrev (2 timer siden): Han har i løpet av 20 timer ish fått 4k nye følgere da 🥴 Han fyren dere snakker om var i Mexico for 4 dager siden... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 29. januar #14929 Del Skrevet 29. januar Noen som har testet eyepatchene hennes? Vurderer å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 29. januar #14930 Del Skrevet 29. januar Da har du mye penger når du ikke orker å lenger åpne gardinene opp eller igjen selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 29. januar #14931 Del Skrevet 29. januar Vålull skrev (2 minutter siden): Da har du mye penger når du ikke orker å lenger åpne gardinene opp eller igjen selv Handler mer om å få hjelp til en bedre døgnrytme. At gardinene åpner seg til et fast klokkeslett hver morgen. Hu har råd til det så🤓 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 30. januar #14932 Del Skrevet 30. januar Guris skrev (10 timer siden): Hvis han ikke er 'naboen' så må han vel lure på hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 30. januar #14933 Del Skrevet 30. januar Håper virkelig ikke det er han. Sorry, men han var ikke litt pen en gang… De andre typene hennes har sett litt annerledes ut enn dette… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purpurina Skrevet 30. januar #14934 Del Skrevet 30. januar Det er veldig fascinerende å innse at jeg har laget meg et bilde av naboen! Jeg har aldri sett eller møtt ham, og allikevel har hjernen min skapt et relativt klart bilde av typen/hvordan han ser ut. Og nå som mannen muligens er avslørt, kjenner jeg at jeg blir ... skuffa? 😂 atte går an! Heldigvis spiller det ingen rolle hva jeg synes😁 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 30. januar #14935 Del Skrevet 30. januar Sirah skrev (På 28.1.2025 den 22.54): 😅😅😅 godt vi er like gale 🙈 Måtte også inn å titte😄 og utsikten fra balkongen hans ser mye lik ut det isabel postet når hun besøkte han en av dem første gangene. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 30. januar #14936 Del Skrevet 30. januar Altså om naboen er han som skrives her. Haha, han ser jo ut som en kar rett fra Paradiset Hotel. Ser ikke i min villeste fantasi at han skal være han trygge ektemannen og barnefaren hun søker. Virker veldig ung. Forventa en kar med skjegg, rundt 30-40 årene jeg. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. januar #14937 Del Skrevet 30. januar Jeg finner han ikke på insta. Hva heter han? Blir nysgjerrig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. januar #14938 Del Skrevet 30. januar Pigaloppa skrev (48 minutter siden): Måtte også inn å titte😄 og utsikten fra balkongen hans ser mye lik ut det isabel postet når hun besøkte han en av dem første gangene. Bor man i den delen av Dubai så tenker jeg utsikten er relativt lik uansett 😅 Men absolutt. Ellers er jeg helt enig med alle som sier at han ser helt annerledes ut enn man forestilte seg (om det er han). Rart hvordan alle vi på en måte har laget en oppfattelse av naboen 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. januar #14939 Del Skrevet 30. januar Sirah skrev (28 minutter siden): Bor man i den delen av Dubai så tenker jeg utsikten er relativt lik uansett 😅 Men absolutt. Ellers er jeg helt enig med alle som sier at han ser helt annerledes ut enn man forestilte seg (om det er han). Rart hvordan alle vi på en måte har laget en oppfattelse av naboen 😅 Jeg fant han nå jeg og. Flott ung mann, må være i midten av 20 årene. Alldeles ikke slik jeg så han for meg. I mitt hode var han mørk og i midten av 30 årene, og snart klar for giftemål og villa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. januar #14940 Del Skrevet 30. januar Really skrev (1 time siden): Jeg fant han nå jeg og. Flott ung mann, må være i midten av 20 årene. Alldeles ikke slik jeg så han for meg. I mitt hode var han mørk og i midten av 30 årene, og snart klar for giftemål og villa. Samme her 😅 Kjekk ung mann, for all del. Men illusjonen min om naboen er slik du beskriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå