Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Jeg fant han nå jeg og. 

Flott ung mann, må være i midten av 20 årene. Alldeles ikke slik jeg så han for meg. I mitt hode var han mørk og i midten av 30 årene, og snart klar for giftemål og villa. 

Samme her

• Liker 3
Skrevet (endret)
Really skrev (1 time siden):

Jeg fant han nå jeg og. 

Flott ung mann, må være i midten av 20 årene. Alldeles ikke slik jeg så han for meg. I mitt hode var han mørk og i midten av 30 årene, og snart klar for giftemål og villa. 

Kjekk. Men han slår meg virkelig ikke som gifteklar og lage masse unger. 

Tipper nok ikke de varer lenge.

Endret av Svennis
  • Liker 3
Skrevet
BareSiri skrev (5 timer siden):

Håper virkelig ikke det er han. Sorry, men han var ikke litt pen en gang… De andre typene hennes har sett litt annerledes ut enn dette… 

Purpurina skrev (3 timer siden):

Det er veldig fascinerende å innse at jeg har laget meg et bilde av naboen! Jeg har aldri sett eller møtt ham, og allikevel har hjernen min skapt et relativt klart bilde av typen/hvordan han ser ut. Og nå som mannen muligens er avslørt, kjenner jeg at jeg blir ... skuffa? 😂 atte går an! Heldigvis spiller det ingen rolle hva jeg synes😁

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Måtte også inn å titte😄 og utsikten fra balkongen hans ser mye lik ut det isabel postet når hun besøkte han en av dem første gangene. 

Må dere fôre trollene? Dette er ikke han. Var naboen nylig i Mexico mener dere?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Men, igjen til spørsmålet: Hvordan vet «noen» at dette er 100% sikkert naboen? Pga noe skriverier på Jodel…ærlig talt. 
Ser ut til at de aller fleste hiver seg på at det er han uten å ha fått det minste «bevis» på at det er han. «Noen» sier han har slettet bilder fra utenfor hos Isabel, men ingen kan vise hva han har slettet. 
At han nå plutselig har fått en haug nye følgere virker bare helt sinnsykt. 
Men, meg om det, jeg tenker bare at virker som om det er bare å finne en kjekkas i Dubai pg si at det er naboen. Virker litt desperat, må liksom bare finne noen, ikke så nøye om det  stemmer eller ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Svennis skrev (13 minutter siden):

Kjekk. Men han slår meg virkelig ikke som gifteklar og lage masse unger. 

Tipper nok ikke de varer lenge.

Det var tanken som slo meg også når jeg så han. Han er for ung. Isabel hadde trengt en voksen mann. 

Men, naboen har oppnådd mye til å være så ung. Han er steinrik, og eget firma. Kan være han er moden for alderen.

Sånn som Isabel har fremstilt han i de siste, så er naboen mer på hugget nå. Sender cookie på døren, ringer og spør hvordan det går, vil komme på besøk mye oftere. Er han nå forelsket? Det er hva jeg har fått inntrykk av.

Vi seere får bare vente og se...

• Liker 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Men, igjen til spørsmålet: Hvordan vet «noen» at dette er 100% sikkert naboen? Pga noe skriverier på Jodel…ærlig talt. 
Ser ut til at de aller fleste hiver seg på at det er han uten å ha fått det minste «bevis» på at det er han. «Noen» sier han har slettet bilder fra utenfor hos Isabel, men ingen kan vise hva han har slettet. 
Men, meg om det, jeg tenker bare at virker som om det er bare å finne en kjekkas i Dubai pg si at det er naboen. Virker litt desperat, må liksom bare finne noen, ikke så nøye om det  stemmer eller ikke. 

Ikke at jeg vet noe som helst om hvem naboen er, men husker hun nevnte helt i starten han var nederlandsk og med lysaktig hår. Men altså, er jo sikkert flust med de som kan passe til den beskrivelsen. Håper de uansett hvem han er at de får det fint, ut i fra det hun sier er naboen en snill, trygg og stabil fyr, og det er sikkert noe hun kan trenge i livet sitt. 

• Liker 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Min mening, å vært det hele veien:, naboen er en fiktiv person....alt er bare content,content 😅..Nada bevis fremkommer at han eksisterer, bare hennes babbel....men selvfølgelig kan jeg ta feil.  Tiden vil vise.  🤔

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at så lenge Isabel ikke bekrefter noe så tar vi alt med en klype salt. Hun ønsker å holde han skjult av en grunn. 

• Liker 2
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Min mening, å vært det hele veien:, naboen er en fiktiv person....alt er bare content,content 😅..Nada bevis fremkommer at han eksisterer, bare hennes babbel....men selvfølgelig kan jeg ta feil.  Tiden vil vise.  🤔

Selvfølgelig kan ikke Isabel dele hans identitet!! Se bare på alle crazy-banana-folka her inne og ellers som stalker vedkommende. Mange stalker til og med «feil» naboer her og der!!! Dette er jo helt vilt….. Hvorfor i huleste skulle hun fortelle noe som helst om ham? En stakkars uvitende har nå fått ørti følgere😅

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (8 timer siden):

Ingen har kommet med noe bevis. For et ryktesurr noen skaper. Dette er jo ikke naboen. Det bor jo sa mange utenlandske der, så selvfølgelig kan han der bo i område. Folk er helt tullete og desperate 🙈 

Om det er som noen har skrevet over her var denne personen i Mexico bare for få dager siden. Da stemmer det ikke at det kan være naboen. Jeg tror naboen er eldre og mye mer mann enn han valpen der 😂 IR ser jo 10 år eldre ut en han der.

Endret av Heike72
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at så lenge Isabel ikke bekrefter noe så tar vi alt med en klype salt. Hun ønsker å holde han skjult av en grunn. 

Og den grunnen er noen av hennes syke følgere og div. judaser. 100 % forståelig at hun ikke deler. 

• Liker 4
Skrevet

Slike som lager rykter som det gjøres her nå er det vi før kalte «sladrekjerringer». Noen steder også kalt «bygdedyret». 

Lite troverdig rykter spres og dumme kjerringer tror på dem og sprer videre, gjerne med egne synsinger lagt til 😂🤣 For ei «smørje».

La han gutten der være i fred! og la naboen være i fred også!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Og den grunnen er noen av hennes syke følgere og div. judaser. 100 % forståelig at hun ikke deler. 

Nemlig. Jeg forstår utrolig godt at hun vil holde han anonym.

Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd mellom ho og Neva? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike72 skrev (3 timer siden):

Hadde jeg vært en dude som fikk meldinger fra random damer som skulle fortelle om ei jeg datet så hadde jeg sperret de. Enkelt og greit. 

Annonse
Skrevet (endret)

Når hun er på Chanel å bestiller en kaffelatte, vet dere om man må betale for den uansett om man kjøper plagg der eller ei? 

Eller hvis man kjøper noe der så er kaffen gratis, men hvis man går tomhendt derfra så må du betale for kaffen?🤣

Endret av Vålull
Skrevet

Jøss er det noen som vet hvem hun søsteren til Sehed er? Hun har over 300.000 følgere på Instagram. Må jo være en slags influenser eller noe?

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (1 minutt siden):

Når hun er på Chanel å bestiller en kaffelatte, vet dere om man må betale for den uansett om man kjøper plagg der eller ei? 

Eller hvis man kjøper noe der så er kaffen gratis, men hvis man går tomhendt derfra så må du betale for kaffen?🤣

Ser for meg at sånne som oss (altså ikke nyrike russere) ikke hadde fått tilbud om en latte engang 😅🙈

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Jøss er det noen som vet hvem hun søsteren til Sehed er? Hun har over 300.000 følgere på Instagram. Må jo være en slags influenser eller noe?

Shehed svarte på det på sin story i dag :) ganske kult at Shehed har to berømte søstre som ikke har "tilknytning" til hverandre. Mener at ingen av de er populær på grunn av den andre men på egen hånd på hver sin kant. 

Tror svaret på hvem hun er var : influencer, nyhetsreporter, journalist og forfatter 

• Liker 2
Skrevet
Heike72 skrev (3 timer siden):

Slike som lager rykter som det gjøres her nå er det vi før kalte «sladrekjerringer». Noen steder også kalt «bygdedyret». 

Lite troverdig rykter spres og dumme kjerringer tror på dem og sprer videre, gjerne med egne synsinger lagt til 😂🤣 For ei «smørje».

La han gutten der være i fred! og la naboen være i fred også!

Halo, det er lov å spekulere litt. Isabel tjener trossalt millioner på å utlevere personlige detaljer om henne og naboen så det er ikke rart folk blir nyskjerrige. 

Så lenge man ikke går over streken og kontakter dem osv. Så trenger du ikke komme her og skryte over hvor mye bedre enn oss du er. Vil du ha medalje for å ikke være "dum kjerring"? 😊 Du har nok vært inne og sneket du også. 

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...