Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun legger ut dette, mens Mattilsynet skrev dette i 2023. 

https://www.mattilsynet.no/kosmetikk-og-kroppspleieprodukter/unnga-oyevippeforlengere-med-prostaglandiner

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor man godkjenner bruk av noe som ikke er anbefalt. Ikke lett å være forbruker, det er sikkert og visst. Glad jeg personlig kliner minst mulig på kroppen 😅

Screenshot_20250127_121225_Snapchat.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zena33 skrev (1 time siden):

Surt oppgulp? Nei, dette var konstruktiv kritikk lagt frem på en fin måte. Det som er surt oppgulp er å kritisere kritikken som er blitt rettet, uten å sette seg inn i innholdet av den og tilegne motiver som at dette «bare er en konkurrent med sine motiver». Tina er svært opptatt av ingredienser, uavhengig av hvilket merke de kommer fra. Tenker heller man skal rose de i bransjen som er nøye på det, enn å tilegne de motiver de ikke har eller å latterliggjøre opplysninger som «oppgulp».

For hun har helt rett. Når man sitter på de ressursene som Nude har så bør man ikke lansere et produkt som inneholder ingredienser som man som forbruker blir rådet til å holde seg unna.  

👏👏👏

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (2 timer siden):

Surt oppgulp? Nei, dette var konstruktiv kritikk lagt frem på en fin måte. Det som er surt oppgulp er å kritisere kritikken som er blitt rettet, uten å sette seg inn i innholdet av den og tilegne motiver som at dette «bare er en konkurrent med sine motiver». Tina er svært opptatt av ingredienser, uavhengig av hvilket merke de kommer fra. Tenker heller man skal rose de i bransjen som er nøye på det, enn å tilegne de motiver de ikke har eller å latterliggjøre opplysninger som «oppgulp».

For hun har helt rett. Når man sitter på de ressursene som Nude har så bør man ikke lansere et produkt som inneholder ingredienser som man som forbruker blir rådet til å holde seg unna.  

Der får vi bare være enige om å være uenige, men det er helt greit det også :)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (7 timer siden):

Jeg har ingen tro på at de som ble hengt ut var uskyldige i å skrive dritt😉 Det var nok heller vel fortjent, og kanskje de tenker seg om neste gang. 

Vel da bekreftet du i hvert fall for meg at du er en som stoler blindt på alt IR sier ;)
For meg så savner jeg litt mer skjermdump fra hver og en av de som ble hengt ut, før man kan påstå at alle fortjente det.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (3 timer siden):

Fikk med meg på snapen til Tina at en følger skrev at IR nå hadde tatt bort den ene snapen der hun sier den er 100% sikker å bruke for gravide og ammende.
Så noe Tina har sagt har nok kommet henne for øre, for man skal være forsiktig med å pådra at noe er 100%/helt trygt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkeselv skrev (4 minutter siden):

Vel da bekreftet du i hvert fall for meg at du er en som stoler blindt på alt IR sier ;)
For meg så savner jeg litt mer skjermdump fra hver og en av de som ble hengt ut, før man kan påstå at alle fortjente det.

Jeg har sett skjermdumper fra hva enkelte av dem har skrevet og det er ikke pent. Jeg fikk dem på snap så har dem så klart ikke lenger, ellers skulle jeg videresendt dem til deg. Jeg telte ikke over antall som skrev, så skal på ingen som helst måte påstå at dette gjalt alle 11. Men en del av dem er ikke helt uskyldige. Jeg husker heller ikke navn, men dette er jo heller ikke relevant for jeg er uansett ikke interessert i å bidra til at flere får vite hvem dem er og at de dermed får tilsendt dritt for det fortjener de ikke - uansett hva de har skrevet eller ikke skrevet.

Syntes egentlig at vi også skal la denne saken ligge død nå og ikke gi den mer oppmerksomhet.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkeselv skrev (29 minutter siden):

Fikk med meg på snapen til Tina at en følger skrev at IR nå hadde tatt bort den ene snapen der hun sier den er 100% sikker å bruke for gravide og ammende.
Så noe Tina har sagt har nok kommet henne for øre, for man skal være forsiktig med å pådra at noe er 100%/helt trygt.

Bra, men det var ikke et minutt for tidlig.

Mulig IR og Nude først så på dette som «oppgulp» også, helt til realiteten slo inn.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får de ikke skrive om ingredienser i serumet på Raadsquad gruppa på fb??dama mener at siden ingridiensene er lovlig i Norge så er det fint å dytte det oppi øyeområdet,gudhjelpes,er så tydelig hva denne gruppa er for,Tina er bare en misunnelig influenser som driver svertekampanje,minner om et diktatur hvor alt feies under teppet,rottegift er også lovlig men man pusser ikke tenna med det av den grunn

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er naboen ser han absolutt ikke ut sånn jeg trodde. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (Akkurat nå):

Akkurat det tenkte jeg også 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sappi skrev (1 time siden):

Folkens! Vi har funnet hvem naboen er!! det er vincevn på instagram 

Hadde hu datet en som er bestie med Jack da? Tror liksom ikke det

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Vi har funnet hvem naboen er!! det er vincevn på instagram 

Tuller du??? Hvordan har dere funnet han? 😳 Jeg må inn å glo med en eneste gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aintnofun skrev (38 minutter siden):

Ikke jeg heller! Dette ødela hele illusjonen min om naboen 😅 Kjekk mann, for all del, men i min verden ser ikke naboen sånn ut 🙈

Lawyer skrev (16 minutter siden):

Hadde hu datet en som er bestie med Jack da? Tror liksom ikke det

Enig, dette reagerte jeg også på. Eventuelt: Hadde naboen datet henne om hun var x av kompisen?

Hvor sikre er «vi» på at det er han?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Vi har funnet hvem naboen er!! det er vincevn på instagram   Blir så fasinert av at enkelte finner Isabel så interessant at de bruker tid på å finne ut hvem hun dater. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Folkens! Vi har funnet hvem naboen er!! det er vincevn på instagram   Blir så fasinert av at enkelte finner Isabel så interessant at de bruker tid på å finne ut hvem hun dater. 

Jeg skjønner ikke hvordan de finner ut av det? Hun har jo virkelig spart på opplysninger om han 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Skjedde noe rart sa jeg skrev så det jeg skrev havnet inni det jeg siterte? 🤔 

Vel, syntes det er helt merkelig at folk faktisk bruker og har  tid til å sitte å grave  for å finne ut hvem naboen er. 

Dere som har funnet ut dette, vet dere det 100% eller tror dere det er han?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 minutter siden):

Ikke jeg heller! Dette ødela hele illusjonen min om naboen 😅 Kjekk mann, for all del, men i min verden ser ikke naboen sånn ut 🙈

Enig, dette reagerte jeg også på. Eventuelt: Hadde naboen datet henne om hun var x av kompisen?

Hvor sikre er «vi» på at det er han?

Uansett om det er han eller ei kjenner jeg at jeg synes litt synd på han. Nå blir han vel bombardert av meldinger både fra de som vil  «hjelpe» IR og de som vil ødeleggelse for henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (13 minutter siden):

Tuller du??? Hvordan har dere funnet han? 😳 Jeg må inn å glo med en eneste gang 😅

På FB står det at han er i et forhold, dessuten bor han ikke i Dubai. Antagelig er han sjelden inne og oppdaterer - eller så er det ikke han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (1 minutt siden):

Uansett om det er han eller ei kjenner jeg at jeg synes litt synd på han. Nå blir han vel bombardert av meldinger både fra de som vil  «hjelpe» IR og de som vil ødeleggelse for henne. 

Enig! For hverken de som elsker henne eller de som hater henne vil la han være i fred 🙈 Stakkars fyr. Om dette virkelig er han så håper jeg han klarer å lukke øynene for den shitstormen han garantert står i nå.

Men Isabel har jo sagt at han ikke er så mye på SoMe osv, og han her har jo et solid antall følgere. Virker jo ganske aktiv også. Men det kan så klart være noe hun har sagt for at sånne som meg skal tvile på at det er riktig person dersom det kommer ut hvem han er 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...