Zena33 Skrevet 23. januar #14741 Del Skrevet 23. januar Kønn skrev (3 timer siden): Nå er det full krise mtp flytting. Dama er 30. Hvor mye skal hun melke oppveksten sin. Jeg har selv hatt en trøblete oppvekst, men man er nødt til å ta i mot hjelp, legge ting bak seg å komme seg videre. Mistenker at dette er content og kun det. Makan. Helt identisk med de tankene jeg fikk av å se det. Krokodilletårer for content, og igjen melkes den vonde oppveksten for hva den er verdt. Alt blir så dramatisk når det gjelder Isabel. Det er helt normalt å kjenne på litt utrygghet når man flytter, og dette går som regel fort over. Skulle tro for hennes del at den største overgangen var fra Norge til Dubai, men neida, da glemte hun alt om vond barndom og usikkerhet. Og da var selve flyttingen content, men denne gangen måtte det «piffes» med litt mer enn bare å flytte noen meter. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 23. januar #14742 Del Skrevet 23. januar Sirah skrev (På 22.1.2025 den 17.10): Shehed sier på snap nå at hun ikke har mistet jobben, men at det er ting som skjer som må på plass før hun kan komme tilbake Hun sa også at Isabel hadde snakket om det på sin snap, men den har jeg ikke sett enda. Men da har vi heldigvis fått avkreftet det ❤️ Virker som om hun har en veldig fornuftig plan for Gucci på turen også. Blir spennende å følge dem! TILLEGG: Nå har jeg trykket meg gjennom Isabel sin snap og fikk ikke med meg at hun snakket om noe sånt? Har jeg oversett noe? Hva haf skjedd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. januar #14743 Del Skrevet 23. januar lise1234 skrev (18 minutter siden): Hva haf skjedd ? Nå kan det være at jeg bommer fullstendig, så ta dette innlegget litt som fri fantasi 🙈 Shehed satt forrige uke og fortalte at hun gledet seg så til å komme tilbake på jobb. Igår ble det klart at hele familien (minus Isabel) drar til Irak til uken. Gucci skal være med noe som tyder på at de skal være en stund. Ingen drar vel med seg hunden på tur rundt halve jorden for en ukes ferie lissom. Det ble så klart mye spekulasjoner på om Shehed hadde mistet jobben pga alt styret med Tiril. Hun hadde jo ringt til kommunen og arbeidsplassen til Shehed for å melde henne inn. Shehed bekreftet på snap igår at hun ikke har mistet jobben, men at det er en del styr nå som hun ikke ønsker å gå nærmere inn på. Det er jo da lett å dra konklusjonen om at dette handler om Tiril. Om det stemmer aner vi jo ikke. Tror dette var veldig kort oppsummert slik jeg har forstått det, men ta alt jeg har skrevet med en stor klype salt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. januar #14744 Del Skrevet 23. januar Apropo flyttingen så er jeg nå helt sikker på at jeg ALDRI kommer til å bruke en sånn løsning som Isabel! Kanskje til å pakke ned de tingene som ikke betyr noe, men aldri til å pakke opp! FOR en organiseringsjobb hun har foran seg! Tingene er jo bare stappet inn en plass. Hun kommer garantert til å bruke mer tid på å lete etter ting og organisere nå i etterkant enn hun hadde brukt på å bare putte det der hun vil ha det med en gang 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 23. januar #14745 Del Skrevet 23. januar Sirah skrev (31 minutter siden): Nå kan det være at jeg bommer fullstendig, så ta dette innlegget litt som fri fantasi 🙈 Shehed satt forrige uke og fortalte at hun gledet seg så til å komme tilbake på jobb. Igår ble det klart at hele familien (minus Isabel) drar til Irak til uken. Gucci skal være med noe som tyder på at de skal være en stund. Ingen drar vel med seg hunden på tur rundt halve jorden for en ukes ferie lissom. Det ble så klart mye spekulasjoner på om Shehed hadde mistet jobben pga alt styret med Tiril. Hun hadde jo ringt til kommunen og arbeidsplassen til Shehed for å melde henne inn. Shehed bekreftet på snap igår at hun ikke har mistet jobben, men at det er en del styr nå som hun ikke ønsker å gå nærmere inn på. Det er jo da lett å dra konklusjonen om at dette handler om Tiril. Om det stemmer aner vi jo ikke. Tror dette var veldig kort oppsummert slik jeg har forstått det, men ta alt jeg har skrevet med en stor klype salt. Hvorfor er Isabel så lei seg og hvorfor å de reise til Irak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. januar #14746 Del Skrevet 23. januar lise1234 skrev (9 minutter siden): Hvorfor er Isabel så lei seg og hvorfor å de reise til Irak? Bare en reaksjon på flyttingen. Hun innså plutselig hvor trygg hun føler seg i gamle leiligheten og er redd hun ikke skal finne den samme følelsen i den nye. Med tanke på oppveksten hennes. Jeg klikket meg litt kjapt gjennom det for det ble litt mye. Det er det vel egentlig ingen som helt har fått tak i 🤷♀️ Pimpen dro ned fordi hun får så vondt i kroppen i kulden. Så bestemte Rami seg for å ta en tur og plutselig skulle Shehed og Sidra også. Men man har vel ikke helt fått taket på hvorfor de to siste plutselig bestemte seg for å reise også. Derfor alle spekulasjonene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 23. januar #14747 Del Skrevet 23. januar Sirah skrev (1 time siden): Bare en reaksjon på flyttingen. Hun innså plutselig hvor trygg hun føler seg i gamle leiligheten og er redd hun ikke skal finne den samme følelsen i den nye. Med tanke på oppveksten hennes. Jeg klikket meg litt kjapt gjennom det for det ble litt mye. Det er det vel egentlig ingen som helt har fått tak i 🤷♀️ Pimpen dro ned fordi hun får så vondt i kroppen i kulden. Så bestemte Rami seg for å ta en tur og plutselig skulle Shehed og Sidra også. Men man har vel ikke helt fått taket på hvorfor de to siste plutselig bestemte seg for å reise også. Derfor alle spekulasjonene. Tror kanskje det blir litt mye for henne at resten av familien samles i Irak, og at det er noe hun velger å ikke gjøre selv pga innreise til USA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 24. januar #14748 Del Skrevet 24. januar Det flytte byrået hun bruker er Jo helt supert, utrolig bra jobb de gjør. Har tatt navn og nummer og skal absolutt bruke de neste gang Jeg flytter 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. januar #14749 Del Skrevet 24. januar Pigaloppa skrev (9 timer siden): Tror kanskje det blir litt mye for henne at resten av familien samles i Irak, og at det er noe hun velger å ikke gjøre selv pga innreise til USA Ja det vil jeg tro. Guris skrev (2 timer siden): Det flytte byrået hun bruker er Jo helt supert, utrolig bra jobb de gjør. Har tatt navn og nummer og skal absolutt bruke de neste gang Jeg flytter 👍🏻 Ja absolutt flinke! Var ikke ment som at de ikke gjorde en god jobb. De var jo supereffektive og virket seriøse! Tenkte mer på at ting ble plassert så random - noe som er helt naturlig. De kan jo på ingen måte vite hvor hun ønsker å ha tingene sine. Men jeg tror det nesten hadde blitt mindre jobb for henne å pakke opp av eskene selv enn å begynne å skulle sortere nå som ting står litt overalt 😅 Men nå er det å pakke opp en av de tingene jeg faktisk liker med flytting, så mulig jeg er feil person for dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 24. januar #14750 Del Skrevet 24. januar Natu skrev (På 22.1.2025 den 15.22): Da har du tydeligvis ikke fått meg deg at hun først har vært offline 24 t, så sa hun hun hadde sittet på doen og stirret i veggen i 1,5 time? At det var skjedd noe og ting ikke var greit. Så er det familieråd og det blir bestemt på 1 time at at alle utenom Isabel skal til Irak, ikke bare Rami. Shehed satt før helga og hadde en lang tale om hvor mye hun gledet seg til jobb på tirsdag(i går). Har du noen teorier om hvorfor hun ikke er på jobb? Det er jo offentlig kjent at hun har havnet i trøbbel med skolen pga mobbinga hun drev med? Tror du har godt av å legge fra deg telefonen om du engasjerer deg såpass i andres liv og overtolker såpass... 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. januar #14751 Del Skrevet 24. januar (endret) @Sirah jeg oppfattet situasjonen til Shehed likt som deg. ----- Vedr. Isabell. Folk takler ting forskjellig. Hun har jo utvilsomt mye bagasje, og jeg syntes ikke det er fair å si at man bruker det for content (med mindre dere snakker om at hun faktisk velger å legge ut at hun er emosjonell da, da er jeg med på beskrivelsen til en viss grad, men hun legger jo i utgp ut "alt" så). Man velger ikke når traumereaksjoner slår inn. Stress, hormoner, søvn, psykisk og fysisk helse (osv osv) spiller inn. Endret 24. januar av refill 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 24. januar #14752 Del Skrevet 24. januar Hva I all verden var det der?😅, mormors sommergardiner 🙈..hun er flink å bruke penger på ræl,det skal hun ha.. men ingenting slår tau kjolen😅.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 24. januar #14753 Del Skrevet 24. januar Javel…hva syntes du? Huff 🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 24. januar #14754 Del Skrevet 24. januar Shehed er tilkallingsvikar og er man det står man på en liste skolen kan ringe ved behov. Da blir man ringt til om noen av de faste er borte av en eller annen grunn. Det vil derfor være lite jobb i perioder. Da styrer hun ganske greit når hun kan jobbe selv også. Hun er jo ikke utdannet lærer/pedagog, så noe fast som det har hun jo ikke. Mulig Tiril anmeldte og da står nok Shehed på vent til sak er oppklart, men det er bare mine tanker. Man får ikke jobbe i skole med politisak på seg. Da skal man ha plettfri politiattest. At Isabel ikke har nevnt noe mer om den Tirilsaken er vel det mest fornuftige å gjøre. Tror ganske mange av følgerne hennes anbefalte henne det også (meg inkludert). Denne Tiril trengte ikke få mer fokus. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. januar #14755 Del Skrevet 24. januar refill skrev (2 timer siden): @Sirah jeg oppfattet situasjonen til Shehed likt som deg. ----- Vedr. Isabell. Folk takler ting forskjellig. Hun har jo utvilsomt mye bagasje, og jeg syntes ikke det er fair å si at man bruker det for content (med mindre dere snakker om at hun faktisk velger å legge ut at hun er emosjonell da, da er jeg med på beskrivelsen til en viss grad, men hun legger jo i utgp ut "alt" så). Man velger ikke når traumereaksjoner slår inn. Stress, hormoner, søvn, psykisk og fysisk helse (osv osv) spiller inn. Da var jeg ikke helt på tur Enig med deg ang Isabel. Man kan ikke velge når man får en reaksjon på ting. Jeg syntes egentlig det er fint at hun velger å dele når ting ikke er kjempebra også. Det er jo det som er en av grunnene til at jeg følger henne iallefall. At hun viser at til tross for millioner på bok, en Birkin på armen og et liv de fleste av oss bare drømmer om - så kan livet være skikkelig kjipt til tider. Penger kjøper ikke lykke - selv om det definitivt gjør livet enklere å leve. Hun er også en inspirasjon på den måten at hun er et levende bevis på at vi er vår egen lykkes smed. At dersom man virkelig vil så kan man snu en skikkelig kjipt situasjon til noe veldig bra, om man bare er interessert i å legge ned jobben i det. Nå vil vel neppe influenserveien være veien å gå for de fleste av oss, men hun har inspirert meg til å ta tak i noen aspekter ved mitt liv som jeg har vært misfornøyd med. Det er faktisk ingen andre enn meg som kan sørge for min egen lykke. Heike72 skrev (28 minutter siden): Shehed er tilkallingsvikar og er man det står man på en liste skolen kan ringe ved behov. Da blir man ringt til om noen av de faste er borte av en eller annen grunn. Det vil derfor være lite jobb i perioder. Da styrer hun ganske greit når hun kan jobbe selv også. Hun er jo ikke utdannet lærer/pedagog, så noe fast som det har hun jo ikke. Mulig Tiril anmeldte og da står nok Shehed på vent til sak er oppklart, men det er bare mine tanker. Man får ikke jobbe i skole med politisak på seg. Da skal man ha plettfri politiattest. At Isabel ikke har nevnt noe mer om den Tirilsaken er vel det mest fornuftige å gjøre. Tror ganske mange av følgerne hennes anbefalte henne det også (meg inkludert). Denne Tiril trengte ikke få mer fokus. Dette virker veldig fornuftig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 24. januar #14756 Del Skrevet 24. januar Heike72 skrev (2 timer siden): Shehed er tilkallingsvikar og er man det står man på en liste skolen kan ringe ved behov. Da blir man ringt til om noen av de faste er borte av en eller annen grunn. Det vil derfor være lite jobb i perioder. Da styrer hun ganske greit når hun kan jobbe selv også. Hun er jo ikke utdannet lærer/pedagog, så noe fast som det har hun jo ikke. Mulig Tiril anmeldte og da står nok Shehed på vent til sak er oppklart, men det er bare mine tanker. Man får ikke jobbe i skole med politisak på seg. Da skal man ha plettfri politiattest. At Isabel ikke har nevnt noe mer om den Tirilsaken er vel det mest fornuftige å gjøre. Tror ganske mange av følgerne hennes anbefalte henne det også (meg inkludert). Denne Tiril trengte ikke få mer fokus. Skulle bare mangle at Isabel slutta å mobbe/ bruke Tiril som content. Regner med at hun har fått tilbakemelding fra advokat om å stoppe,særlig etter at hun la ut melding fra han også offentlig. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 24. januar #14757 Del Skrevet 24. januar refill skrev (5 timer siden): @Sirah jeg oppfattet situasjonen til Shehed likt som deg. ----- Vedr. Isabell. Folk takler ting forskjellig. Hun har jo utvilsomt mye bagasje, og jeg syntes ikke det er fair å si at man bruker det for content (med mindre dere snakker om at hun faktisk velger å legge ut at hun er emosjonell da, da er jeg med på beskrivelsen til en viss grad, men hun legger jo i utgp ut "alt" så). Man velger ikke når traumereaksjoner slår inn. Stress, hormoner, søvn, psykisk og fysisk helse (osv osv) spiller Jeg mener hun bruker det som content, for å skape sympati fra sine følgere. Og som regel ender det med at hun lanserer et nytt produkt, og folk går bananas for å kjøpe det i sympati med stakkars Isabel. Temmelig kynisk om det er sånn hun er 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 24. januar #14758 Del Skrevet 24. januar Heike72 skrev (3 timer siden): Man får ikke jobbe i skole med politisak på seg. Da skal man ha plettfri politiattest. Dette stemmer ikke. For å jobbe med barn og ungdom kreves en begrenset politiattest. Og i alle tilfeller så tror jeg vi kan være rimelig sikre på at eventuelle anmeldelser fra T. vil bli henlagt. Den mest vanlige er en barneomsorgsattest, som du trenger for å kunne jobbe i blant annet skole, og barnehage, barneverntjenesten og helsevesenet. Denne attesten viser om en person er knyttet til lovbrudd som f.eks. en rekke seksuallovbrudd, narkotikalovbrudd etter straffeloven, drap, vold (grov kroppsskade) og grovt ran. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 24. januar #14759 Del Skrevet 24. januar Marixxx skrev (29 minutter siden): Dette stemmer ikke. For å jobbe med barn og ungdom kreves en begrenset politiattest. Og i alle tilfeller så tror jeg vi kan være rimelig sikre på at eventuelle anmeldelser fra T. vil bli henlagt. Den mest vanlige er en barneomsorgsattest, som du trenger for å kunne jobbe i blant annet skole, og barnehage, barneverntjenesten og helsevesenet. Denne attesten viser om en person er knyttet til lovbrudd som f.eks. en rekke seksuallovbrudd, narkotikalovbrudd etter straffeloven, drap, vold (grov kroppsskade) og grovt ran. Jobber selv i skole og vi må levere full politiattest ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. januar #14760 Del Skrevet 24. januar Pigaloppa skrev (2 timer siden): Jeg mener hun bruker det som content, for å skape sympati fra sine følgere. Og som regel ender det med at hun lanserer et nytt produkt, og folk går bananas for å kjøpe det i sympati med stakkars Isabel. Temmelig kynisk om det er sånn hun er Hun lanserer jo alltid et produkt (i hvertfall siden jeg har fulgt henne siden i fjor sommer) så.. 😅🤷♀️ Jeg vet ikke. Mulig hun er så kalkulert, men jeg tror ikke det personlig. Avvise det konsekvent skal jeg dog ikke gjøre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå