Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Vålull skrev (6 timer siden):

Det var et spørsmål. 

Som jeg følger opp med et spm, hva er det han gjør som trenger en egen tråd? Du må jo ha en mening om det siden du etterspør en tråd om han?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et spørsmål, noen andre som legger merke til at hun ikke bruker ivorie klær annet enn rett før lansering/salg osv? 
Hun sier hun eeelsker bikiniene, men bruker de kun ved reklamering. Samme med kjolene, beste kjolene sier hun - men velger alt annet når hun skal ut. 

Jeg liker henne, følger nesten hver dag, så på ingen måte et negativt ladet spørsmål. Meeen, syns det er litt påfallende? Noen synspunkt?

• Liker 5
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stille drama er tydeligvis på gang i familien Raad. Kan se ut som Shehed/Karen har mista jobben, antakelig på grunn av offentlig mobbing på Snapchat profilen sin. Isabel skulle jo ha advokat, anmelde trakassering osv men ble helt stille? Isabel hang ut og trakasserte folk på sin Snap, Shehed hang seg på. Anklager folk for mobbing mens de selv tar mobbing til ett nytt nivå?  

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (54 minutter siden):

Et stille drama er tydeligvis på gang i familien Raad. Kan se ut som Shehed/Karen har mista jobben, antakelig på grunn av offentlig mobbing på Snapchat profilen sin. Isabel skulle jo ha advokat, anmelde trakassering osv men ble helt stille? Isabel hang ut og trakasserte folk på sin Snap, Shehed hang seg på. Anklager folk for mobbing mens de selv tar mobbing til ett nytt nivå?  

Hvor har du kilder på at hun har mistet jobben?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (4 minutter siden):

Hvor har du kilder på at hun har mistet jobben?

Se på snappen hennes selv. Hun skulle begynt på jobb i går (sa hun før helga). Så har hun istedet gått offline et døgn, fått dårlige nyheter og har mye å tenke på i følge henne selv. Plutselig skal alle til Irak veldig raskt. Det er jo ganske tydelig noe som har skjedd.Så jeg har ingen kilder, bare synser i vei. Du er velkommen til å tolke det anderledes.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (6 minutter siden):

Se på snappen hennes selv. Hun skulle begynt på jobb i går (sa hun før helga). Så har hun istedet gått offline et døgn, fått dårlige nyheter og har mye å tenke på i følge henne selv. Plutselig skal alle til Irak veldig raskt. Det er jo ganske tydelig noe som har skjedd.Så jeg har ingen kilder, bare synser i vei. Du er velkommen til å tolke det anderledes.

Akkurat det tenkte jeg og. Er dette et resultat av hun Tiril på raadsquad2 som ringte skolen og kommunen? Merkelig hun er hjemme fra jobben som hun elsker. Hun kunne heller ikke ha reist til Irak nå når hun nettop har hatt lang ferie i Dubai.

Endret av Really
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natu skrev (5 minutter siden):

Hæ? Ser jo på snappen hennes at hun skal dele noe spennende dagen etter om det er 100 % bekreftet og ellers bare hatt en dårlig dag.  Skjønner ikke hvordan dere klarer å spekulere så kraftig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (14 minutter siden):

Hun skal ta med hunden til Irak, så da blir det nok ikke en kort tur.

Tenker det samme. Her har det skjedd noe. 

At hun ikke har begynt på jobb enda kan jo bare være et resultat av at hun har vært syk. Hun var jo veldig dårlig for bare noen dager siden stakkars. Jeg har vært syk med noe av det samme og jeg er fremdeles ikke god selv om jeg egentlig er frisk igjen.

Jeg har selv hunder og strekker meg ekstremt langt for hundene mine, men jeg hadde aldri utsatt de for en flytur til Irak dersom jeg skulle vært borte en uke. Da skulle turen være planlagt å vare ganske mye lenger enn det. 

Håper virkelig for hennes skyld at hun ikke har mistet jobben. Hun har jo en vikarstilling om ikke jeg husker feil, så det kan jo være så enkelt som at det ikke finnes jobb til henne akkurat nå. Jeg tenker også at de har blitt rådet av advokaten til å ta Tiril-saken privat og at det er årsaken til at de ikke snakker om den lenger. Det er det eneste fornuftige iallefall.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (38 minutter siden):

Hæ? Ser jo på snappen hennes at hun skal dele noe spennende dagen etter om det er 100 % bekreftet og ellers bare hatt en dårlig dag.  Skjønner ikke hvordan dere klarer å spekulere så kraftig.

Da har du tydeligvis ikke fått meg deg at hun først har vært offline 24 t, så sa hun hun hadde sittet på doen og stirret i veggen i 1,5 time? At det var skjedd noe og ting ikke var greit. Så er det familieråd og det blir bestemt på 1 time at at alle utenom Isabel skal til Irak, ikke bare Rami. Shehed satt før helga og hadde en lang tale om hvor mye hun gledet seg til jobb på tirsdag(i går). Har du noen teorier om hvorfor hun ikke er på jobb? Det er jo offentlig  kjent at hun har havnet i trøbbel med skolen pga mobbinga hun drev med? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo offentlig  kjent at hun har havnet i trøbbel med skolen pga mobbinga hun drev med? 

Hæ? Er det offentlig kjent? Hva har skjedd etter at de satt i bilen og fikk vite at T hadde kontaktet skolen? Jeg har ikke sett alt av hennes snapper den siste tiden. Enlighten me 🙏

Men ja, reagerte på at hun skal ta hunden med seg til Irak. Får ikke håpe hun skal det for en uke! Blir vel cargo og ned i varmen for en godt pelset hund som er vant til norsk klima. Jeg hadde ikke utsatt min egen hund for det for en ferietur. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du tydeligvis ikke fått meg deg at hun først har vært offline 24 t, så sa hun hun hadde sittet på doen og stirret i veggen i 1,5 time? At det var skjedd noe og ting ikke var greit. Så er det familieråd og det blir bestemt på 1 time at at alle utenom Isabel skal til Irak, ikke bare Rami. Shehed satt før helga og hadde en lang tale om hvor mye hun gledet seg til jobb på tirsdag(i går). Har du noen teorier om hvorfor hun ikke er på jobb? Det er jo offentlig  kjent at hun har havnet i trøbbel med skolen pga mobbinga hun drev med? 

Jeg har ikke sett hele storyen til Sheded men det er jo tydelig at noe har skjedd iallefall. 

Selv om jeg ønsker Shehed absolutt alt godt, så håper jeg nesten at det med Tiril har fått noen konsekvenser. Det Tiril har gjort er overhodet ikke ok, men det er IKKE ok å synke ned på hennes nivå tilbake. Selv om Tiril kanskje startet dette, så hadde ikke Isabel og Shehed trengt å følge opp ved å slenge med leppa tilbake.

Jeg tenkte også over det flere ganger at enkelte ting hun delte fra turen til Maldivene og Dubai var upassende med tanke på jobben hennes. Selv om barn ikke skal ha tilgang på Snapchat så vet vi jo at enkelte foreldre er så korka at de lar dem ha det. Det er en veldig stor sannsynlighet for at noen av elevene hennes følger henne og har sett læreren sin sprade rundt i en bitteliten bikini drita på tur. 

Jeg har en god slump følgere på Instagram selv pga jobben min (selv om det så klart ikke er i nærheten av mange tusen) og jeg vet at jeg har mange barn som følger meg (også pga jobben min, nei jeg er ikke barneskolelærer). Derfor legger jeg aldri ut at jeg er dritarita på byen eller upassende bilder. Ikke at jeg hadde lagt ut dette uansett, men pga barna så tenker jeg meg om to ganger før jeg poster noe. Og jeg er en privatperson og lever på ingen som helst måte offentlig. Likevel føler jeg et ansvar for at ikke barna jeg treffer i jobbsammenheng skal se meg drita på fest.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (2 minutter siden):

Hæ? Er det offentlig kjent? Hva har skjedd etter at de satt i bilen og fikk vite at T hadde kontaktet skolen? Jeg har ikke sett alt av hennes snapper den siste tiden. Enlighten me 🙏

Men ja, reagerte på at hun skal ta hunden med seg til Irak. Får ikke håpe hun skal det for en uke! Blir vel cargo og ned i varmen for en godt pelset hund som er vant til norsk klima. Jeg hadde ikke utsatt min egen hund for det for en ferietur. 

Tror ikke det er mer offentlig kjent enn at det er nevnt på snappen. Jeg har sett omtrent alt av Isabel og jeg kan ikke huske at det er nevnt flere ganger etter dette. Men noe man nevner for de 400.000 nærmeste vennene sine er jo strengt tatt offentlig kjent,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (1 minutt siden):

Det skjedde ingenting. Hun lovet å oppdatere oss dagen etter når hun hadde kontaktet advokat og "skulle få slutt på trakasseringen". Har ikke kommet ett ord etter det. Det er veldig mye "de" ikke forteller nå skjønner jeg. Og da lurer man jo veldig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite sannsynlig at Tiril sine uttalelser alene vil føre til oppsigelse. Det som derimot kan ha større konsekvenser, er dersom Jasmin faktisk har hengt ut Tiril (selv om jeg ikke vet om dette har skjedd, men det virker slik basert på dine kommentarer). Upassende oppførsel utenfor arbeidsplassen som strider mot skolens verdier eller den ansattes rolle som en representant for institusjonen, kan også føre til tiltak. Likevel er det viktig å påpeke at det som regel skal svært mye til før slike situasjoner resulterer i en oppsigelse.

Når det gjelder Tiril, virker det mer som om hun kan være lei av "livet" i Oslo og kanskje ønsker en annen livsstil, lignende den Rami og Isabel har valgt. Det ville ikke være overraskende om hun snart leverer sin oppsigelse og eventuelt vurderer å flytte til Dubai i nær fremtid

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (9 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at Tiril sine uttalelser alene vil føre til oppsigelse. Det som derimot kan ha større konsekvenser, er dersom Jasmin faktisk har hengt ut Tiril (selv om jeg ikke vet om dette har skjedd, men det virker slik basert på dine kommentarer). Upassende oppførsel utenfor arbeidsplassen som strider mot skolens verdier eller den ansattes rolle som en representant for institusjonen, kan også føre til tiltak. Likevel er det viktig å påpeke at det som regel skal svært mye til før slike situasjoner resulterer i en oppsigelse.

Når det gjelder Tiril, virker det mer som om hun kan være lei av "livet" i Oslo og kanskje ønsker en annen livsstil, lignende den Rami og Isabel har valgt. Det ville ikke være overraskende om hun snart leverer sin oppsigelse og eventuelt vurderer å flytte til Dubai i nær fremtid

Tviler jeg også på at det hun har gjort har en alvorlighetsgrad som fører til oppsigelse. En liten skjennepreken, ja, men jeg håper det skal litt mer til å eventuelt miste jobben. Håper hun av en eller annen grunn har permittert seg eller lignende og dermed kan ta en lenger ferie. 

Regner med at Tiril i siste avsnitt var en skrivefeil og at du mente Shehed? Hun har nevnt flere ganger også i det siste at hun ikke kan tenke seg å flytte til utlandet. Hun ønsker å være i Oslo og leve et mer ordinært liv. Hun bor jo på Jessheim nå, men skal flytte til Oslo når hun finner leilighet. Men for all del, det kan jo være hun har forandret mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykkeligper skrev (19 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at Tiril sine uttalelser alene vil føre til oppsigelse. Det som derimot kan ha større konsekvenser, er dersom Jasmin faktisk har hengt ut Tiril (selv om jeg ikke vet om dette har skjedd, men det virker slik basert på dine kommentarer). 

Hun har vel ikke hengt ut i så måte - altså med fullt navn og henvendte seg "til" henne, men Shehed brukte navnet hennes og brukte det i retning latterliggjøring. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shehed sier på snap nå at hun ikke har mistet jobben, men at det er ting som skjer som må på plass før hun kan komme tilbake :) Hun sa også at Isabel hadde snakket om det på sin snap, men den har jeg ikke sett enda.

Men da har vi heldigvis fått avkreftet det ❤️

Virker som om hun har en veldig fornuftig plan for Gucci på turen også. Blir spennende å følge dem!

TILLEGG:

Nå har jeg trykket meg gjennom Isabel sin snap og fikk ikke med meg at hun snakket om noe sånt? Har jeg oversett noe?

Endret av Sirah
La til en setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om den nye leiligheten? Personlig føler jeg ikke at det er så stor forskjell fra den forrige. Ja, den er større, har flere bad og soverom, men kjøkkenet virker litt kjedelig og gammeldags. Utsikten er fantastisk, men Burj Khalifa-utsikten føles litt standard – det er jo mange som har den. Det er også helt vilt hvor mye penger hun bruker på interiør. Det virket som om hun ikke var helt fornøyd med stilen til Marina, og heller ikke helt overbevist om det stedet som heter Al-Haifza, eller hva det nå het. Marian drev å nevnte at hun hadde sofa fra Bolia. Isabel vet sikkert ikke hva det er, og tenkte sikkert at det er noe random shit Marian fancier. Haha.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (29 minutter siden):

Hva synes dere om den nye leiligheten? Personlig føler jeg ikke at det er så stor forskjell fra den forrige. Ja, den er større, har flere bad og soverom, men kjøkkenet virker litt kjedelig og gammeldags. Utsikten er fantastisk, men Burj Khalifa-utsikten føles litt standard – det er jo mange som har den. Det er også helt vilt hvor mye penger hun bruker på interiør. Det virket som om hun ikke var helt fornøyd med stilen til Marina, og heller ikke helt overbevist om det stedet som heter Al-Haifza, eller hva det nå het. Marian drev å nevnte at hun hadde sofa fra Bolia. Isabel vet sikkert ikke hva det er, og tenkte sikkert at det er noe random shit Marian fancier. Haha.

Vi som fulgte med da pimpen skulle ha sofa så at de var på bolia👍 Så hun vet hva det er. 
leiligheten er mørk og kjøkken løsningen er dårlig. Men ikke vi som skal bo der så

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...