Teflonhjernen Skrevet 20. januar #14701 Del Skrevet 20. januar Skal hun flytte i dag, har ikke sett henne pakke så mye som en flaske risvann? Skal hun ha folk til å pakke og flytte hver eneste lille lip oil liksom? 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar #14702 Del Skrevet 20. januar Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Skal hun flytte i dag, har ikke sett henne pakke så mye som en flaske risvann? Skal hun ha folk til å pakke og flytte hver eneste lille lip oil liksom? 🤔 Hun får nøklene i dag. Men skal ha folk til å flytte for seg ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 20. januar #14703 Del Skrevet 20. januar Sirah skrev (25 minutter siden): Hun får nøklene i dag. Men skal ha folk til å flytte for seg ja. Ja, regnet med det, men bare litt merkelig i min verden at absolutt alt blir også pakket ned av andre. Men, sikkert himla greit også, pakke til flytting er ikke akkurat en gøy oppgave 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar #14704 Del Skrevet 20. januar Teflonhjernen skrev (24 minutter siden): Ja, regnet med det, men bare litt merkelig i min verden at absolutt alt blir også pakket ned av andre. Men, sikkert himla greit også, pakke til flytting er ikke akkurat en gøy oppgave 😅 Helt enig 😬 Men hadde nok betalt meg fra det selv om jeg hadde kunnet 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 20. januar #14705 Del Skrevet 20. januar Sirah skrev (4 timer siden): Helt enig 😬 Men hadde nok betalt meg fra det selv om jeg hadde kunnet 😅 Tja, ikke helt enig. Flytting er verdens beste anledning til å renske opp og kvitte seg med ting som ikke benyttes. Blir fort ting som bare flyttes rundt om ikke! Og en slik prosess må gjennomføres av en selv - ergo det orker ikke IR. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar #14706 Del Skrevet 20. januar Istapp skrev (8 minutter siden): Tja, ikke helt enig. Flytting er verdens beste anledning til å renske opp og kvitte seg med ting som ikke benyttes. Blir fort ting som bare flyttes rundt om ikke! Og en slik prosess må gjennomføres av en selv - ergo det orker ikke IR. Enig med deg i det altså. Det er bare så himla kjedelig 😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 21. januar #14707 Del Skrevet 21. januar Istapp skrev (10 timer siden): Tja, ikke helt enig. Flytting er verdens beste anledning til å renske opp og kvitte seg med ting som ikke benyttes. Blir fort ting som bare flyttes rundt om ikke! Og en slik prosess må gjennomføres av en selv - ergo det orker ikke IR. Enig. Tror jeg kvitter meg med nær halvparten av det jeg hadde da jeg sist flyttet, etter å ha bodd samme sted i mange år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #14708 Del Skrevet 21. januar Nå må vi huske at det bare er et drøyt år siden IR flyttet sist og at hun da flyttet til Dubai med type 4 kofferter. Vi kan ikke helt sammenligne hennes flytting med om vi skulle flytte. Jeg har bodd på samme adresse i mange år og har stuet loft og kjeller fulle av «drit», det har ikke hun rukket på et år. Selv om hun har shoppet mye 😅 Jeg ville faktisk vært mer bekymret for å rydde ut igjen. En ting er om man tar med seg møblene og det som «lå i roteskuffen til venstre» havnet i samme skuff igjen. Men her er jo alt nytt. Hvordan i alle dager skal man finne ting igjen? men det hørtes unektelig veldig deilig ut! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 21. januar #14709 Del Skrevet 21. januar Jeg har også lurt på det. Greit man har flyttefolk, men litt klarer og bør man gjøre selv. Og i dag?????? Ikke oppe enda, Skal Marina vente hele dagen på dronningen! Skal jo ordne i leil i dag og kjøpe møbler. Jeg hadde vært i gang for mange timer siden. Hun er som et lite barn, ikke voksen dame🥴 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 21. januar #14710 Del Skrevet 21. januar 'Flyttingen' hennes er på like linje med å bytte hotellrom, kun noen kofferter 🤷🏻 Er det normalt å bli så i ekstase for å leie en leilighet ? Folk gratulerer vel ikke noen fordi de skal leie en leilighet !? Er vel ikke veldig spesielt at hun bytter fra en utleie leilighet til en annen ! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 21. januar #14711 Del Skrevet 21. januar Hun skal betale nesten 6,000,- kroner dagen for å bo i en normal leilighet med utsikt over taket til et kjøpe senter 🤦 for å få mer plass til alt tullet hun kjøper og aldri bruker 😂 Ja hun er artig. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 21. januar #14712 Del Skrevet 21. januar Cornett skrev (1 time siden): Jeg har også lurt på det. Greit man har flyttefolk, men litt klarer og bør man gjøre selv. Og i dag?????? Ikke oppe enda, Skal Marina vente hele dagen på dronningen! Skal jo ordne i leil i dag og kjøpe møbler. Jeg hadde vært i gang for mange timer siden. Hun er som et lite barn, ikke voksen dame🥴 Marina skulle vel hente henne halv 7, så det er nok ikke noe stress. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #14713 Del Skrevet 21. januar Snurris skrev (2 timer siden): Marina skulle vel hente henne halv 7, så det er nok ikke noe stress. Dette stemmer ja Jeg skjønner at hun er glad jeg! Syntes leiligheten er fin og med en fantastisk utsikt. Kanskje ikke akkurat kjøpesentertaket, men resten av utsikten er jo amazing! Og vi må huske at hun har en helt annen inntekt enn oss. Så selv om 6000kr dagen er fullstendig latterlig i vår verden, så har hun fint råd til det. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 21. januar #14714 Del Skrevet 21. januar Guris skrev (7 timer siden): 'Flyttingen' hennes er på like linje med å bytte hotellrom, kun noen kofferter 🤷🏻 Er det normalt å bli så i ekstase for å leie en leilighet ? Folk gratulerer vel ikke noen fordi de skal leie en leilighet !? Er vel ikke veldig spesielt at hun bytter fra en utleie leilighet til en annen ! Absolutt grunn til å glede seg over ny leilighet, selv om det ikke er kjøp. Leiligheten er stor og fin, det er inkludert vaskehjelp, det er topp sikkerhet i bygningen - og den utsikten! Fy søren! Jeg skjønner godt at hun velger å leie flyttebyrå, det er jo helt vanlig her i Norge også. Hun eier ikke møbler og skal kun ha med seg en madrass + klær o.l. Dessuten er hun singel, kjører ikke / eier ikke bil. Selvsagt leier man flyttebyrå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #14715 Del Skrevet 21. januar Pust skrev (8 minutter siden): Absolutt grunn til å glede seg over ny leilighet, selv om det ikke er kjøp. Leiligheten er stor og fin, det er inkludert vaskehjelp, det er topp sikkerhet i bygningen - og den utsikten! Fy søren! Jeg skjønner godt at hun velger å leie flyttebyrå, det er jo helt vanlig her i Norge også. Hun eier ikke møbler og skal kun ha med seg en madrass + klær o.l. Dessuten er hun singel, kjører ikke / eier ikke bil. Selvsagt leier man flyttebyrå. Det spesielle her er vel egentlig ikke at hun leier flyttebyrå, men at hun får dem til å pakke ned/opp for seg også. Eller kanskje dette er mer normalt i Norge nå også? Jeg har aldri brukt flyttebyrå men ser for meg at man pakker selv og rydder ting på plass selv. Mulig jeg tar feil? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. januar #14716 Del Skrevet 21. januar Sirah skrev (1 time siden): Det spesielle her er vel egentlig ikke at hun leier flyttebyrå, men at hun får dem til å pakke ned/opp for seg også. Eller kanskje dette er mer normalt i Norge nå også? Jeg har aldri brukt flyttebyrå men ser for meg at man pakker selv og rydder ting på plass selv. Mulig jeg tar feil? Joda, har venner som er godt bemidlet og de betaler for at flyttebyrået pakker ned og opp igjen alt i nytt hus 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #14717 Del Skrevet 21. januar Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Joda, har venner som er godt bemidlet og de betaler for at flyttebyrået pakker ned og opp igjen alt i nytt hus 😉 For all del, hadde jeg hatt nok penger kunne jeg sikkert funnet på å benytta meg av det selv, men jeg syntes nå det er ganske spesielt at man ønsker det. En ting er hjelp til å pakke service, kaffekopper og vinterjakker, men noe annet er at helt ukjente mennesker skal rote gjennom private papirer og minner som kanskje betyr mye 😬 Mulig jeg bare er rar 😅 I tillegg må det jo være kjedelig å bruke de første månedene i nytt hus på å finne ut av hvor «Leif, 54» fra flyttebyrået syntes det var logisk å plassere eiendelene mine 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. januar #14718 Del Skrevet 21. januar Sirah skrev (34 minutter siden): For all del, hadde jeg hatt nok penger kunne jeg sikkert funnet på å benytta meg av det selv, men jeg syntes nå det er ganske spesielt at man ønsker det. En ting er hjelp til å pakke service, kaffekopper og vinterjakker, men noe annet er at helt ukjente mennesker skal rote gjennom private papirer og minner som kanskje betyr mye 😬 Mulig jeg bare er rar 😅 I tillegg må det jo være kjedelig å bruke de første månedene i nytt hus på å finne ut av hvor «Leif, 54» fra flyttebyrået syntes det var logisk å plassere eiendelene mine 🤷♀️ Du er ikke rar, jeg syntes det er like merkelig 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #14719 Del Skrevet 21. januar Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Du er ikke rar, jeg syntes det er like merkelig 😄 Bra da er vi to raringer 🤣 I tillegg er jo flytting en unik mulighet til å kaste dritt man har samlet opp og det er vel nesten en jobb man må ta selv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 21. januar #14720 Del Skrevet 21. januar Hatsumomo skrev (På 20.1.2025 den 17.39): Hva er det han gjør som trenger en egen tråd? Det var et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå