Klink Skrevet 10. januar #14581 Del Skrevet 10. januar Kan noe. Oppdatere hvem Tiril er og hva som faktisk skjer? Gjerne pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. januar #14582 Del Skrevet 10. januar NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Nemlig . Hadde hatt en mye sterkere evnt straffesak hvis hun ikke mobbet tilbake . Her får jeg dessverre litt referanser til trumph-mobben som stormet kongressen . Ustabile tilhengere er ofte villige til å gå svært langt for å beskytte eller hevne the leader. Ja det er jo det som er så skummelt her. To ustabile sider som braker sammen. Det er jo dømt til å bli et skikkelig shitshow. Jeg merker at jeg sliter så ekstremt med å forstå sånne mennesker. Jeg syntes Isabel er både trivelig og underholdende å følge store deler av tiden. Innimellom blir det litt mye, men det bare trykker jeg meg gjennom. Men sånn er det jo med alle. Jeg har jo både venner og bekjente jeg ofte skulle ønske at jeg kunne «trykket meg igjennom» jabbingen til også 🫣 Hun har til og med influensa meg til å kjøpe et par av produktene sine, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Med andre ord så er nok jeg en ganske gjennomsnittlig følger. Men jeg forstår ikke hvordan du kan gå fra å være «meg» til å bli så blodfan at du mister all vett og forstand? Null gangsyn igjen! Hva får følgerne hennes til å tro at de har «rett» til å angripe en dame Isabel har en «beef» med? Tror de virkelig ikke at hun kan håndtere dette selv? Tror de at de hjelper henne? At de gjør henne en tjeneste? Hva i alle dager får de ut av det? Samtidig forstår jeg heller ikke hvorfor noen velger å bruke så ekstremt mye tid og energi på et menneske de helt tydelig ikke kan fordra. F.eks. om Tiril hater Isabel så mye, hvorfor i alle dager velger man å få med seg absolutt alt personen gjør? Jeg har selv mennesker og influensere jeg virkelig ikke tåler trynet på, men disse har jeg valgt å ikke følge. Jeg får jo overhodet ingenting positivt ut av å følge et menneske som bare gjør meg forbanna? Jeg lurer oppriktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. januar #14583 Del Skrevet 10. januar Sirah skrev (1 minutt siden): Ja det er jo det som er så skummelt her. To ustabile sider som braker sammen. Det er jo dømt til å bli et skikkelig shitshow. Jeg merker at jeg sliter så ekstremt med å forstå sånne mennesker. Jeg syntes Isabel er både trivelig og underholdende å følge store deler av tiden. Innimellom blir det litt mye, men det bare trykker jeg meg gjennom. Men sånn er det jo med alle. Jeg har jo både venner og bekjente jeg ofte skulle ønske at jeg kunne «trykket meg igjennom» jabbingen til også 🫣 Hun har til og med influensa meg til å kjøpe et par av produktene sine, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Med andre ord så er nok jeg en ganske gjennomsnittlig følger. Men jeg forstår ikke hvordan du kan gå fra å være «meg» til å bli så blodfan at du mister all vett og forstand? Null gangsyn igjen! Hva får følgerne hennes til å tro at de har «rett» til å angripe en dame Isabel har en «beef» med? Tror de virkelig ikke at hun kan håndtere dette selv? Tror de at de hjelper henne? At de gjør henne en tjeneste? Hva i alle dager får de ut av det? Samtidig forstår jeg heller ikke hvorfor noen velger å bruke så ekstremt mye tid og energi på et menneske de helt tydelig ikke kan fordra. F.eks. om Tiril hater Isabel så mye, hvorfor i alle dager velger man å få med seg absolutt alt personen gjør? Jeg har selv mennesker og influensere jeg virkelig ikke tåler trynet på, men disse har jeg valgt å ikke følge. Jeg får jo overhodet ingenting positivt ut av å følge et menneske som bare gjør meg forbanna? Jeg lurer oppriktig. Jeg tenker det er mennesker (uten noe særlig til liv) , og med store utfordringer i utgangspunktet. Men en klok mann sa til meg engang , at uansett relasjon , så bærer den med det klokeste hodet ansvaret ( for en evnt eskalering av konflikt ). Å det syns jeg det er mye sannhet i. Den klokeste bærer ansvaret . For den mindre begavede handler ofte impulsivt . 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. januar #14584 Del Skrevet 10. januar Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Nei det jeg har sett og innehar deler jeg ikke med noen , da det er sendt blant annet meg (inkl noen til) i fortrolighet. De kommer nok ut en dag det passer alle de som har fått slike, å da er det mange navn som burde skjemmes. Jeg kan også forstå at mm kan bli både frustrert og irritert, men dette startet med AJ, å det er over for lenge siden nå. Hadde IR gjort dette på den voksne og ansvarlige måten så hadde hun tatt det i det skjulte, om så tatt saken til forliksrådet hvis hun følte det var persontrakassering . Men dette som pågår nå er mye mer enn trakassering. Man skal ikke glemme at denne Tirill er kun en person som sier IR imot, ikke er enig osv. IR og 400.000 andre mot en enslig person slik det foregår nå er mobbmentalitet. Man gjenger seg ikke opp på enkelt menneske på den måten, uansett hvem det er. Ja klart IR burde lagt den ballen død for lenge siden, da hadde det kanskje også til slutt dødd ut. Men når Tirill til stadighet blir nevnt, fått egen snaplyd som ikke er positiv å heter Tirill, så kan jeg ikke annet enn å ha medfølelse for et annet menneske uten samme «sosiale makten» som IR har. Hun er en offentlig person, å jeg har aldri sett noen store influencere gjøre slikt som hun gjorde i desember, å fortsetter nå å melke videre. Samt at Shehed også kaster seg på er skuffende, for hun har jeg alltid sett opp til som den mest fornuftige. Jeg synes bare hele situasjonen er usmakelig blitt, å advokat eller ikke advokat , så vil det absolutt IKKE være i IR sin favør den dagen Tirill og alle de andre deler det de har mottatt. Evig eies kun et dårlig rykte sies det, å det er det mye i. Men Dave ja 😅 Jeg tror faktisk Dave fikk nok. Mener å huske at noen skrev en gang at noen hadde funnet ut hvem han var å gått ut med info osv om han. Som igjen bekrefter hvor langt noen er villig til å gå, dessverre. For Dave likte jeg Jeg håper virkelig disse som har sendt dritt skjems skikkelig, det er virkelig ikke greit. Det finnes mange gale mennesker der ute, det ser vi jo gang på gang. Karma strikes back er det noe som heter. Jeg skriver ikke dette for å forsvare Isabel, så misforstå meg riktig her. Dette er bare tanker jeg har gjort meg. Hun virker ekstremt impulsstyrt og er tydelig preget av hva hun har gjennomgått. Hadde du slått opp på «udiagnostisert ADHD» i ordboken hadde mest sannsynlig et bilde av henne dukket opp. Jeg tror ikke helt hun klarer å ta innover seg hvor stor makt hun faktisk sitter på. Når det kommer til kynisk tankegang og kald beregning tror jeg influensere som Kristin Gjeldsvik og Sophie Elise er mye verre enn Isabel. De tror jeg er veldig klar over hvor mye makt de sitter på og de bruker den for alt det er verdt. Derfor tror jeg heller ikke de har den følgerskaren som Isabel har, for folk ser mer tvers igjennom det. Isabel er mer happy go luck som sviver rundt i sin egen verden og tilfeldigvis har tjent seg søkkrik på dette. Det at noen klarte å finne ut av hvem Dave er er jo helt fantastisk 🙈 Den personen håper jeg fikk jobb i FBI eller CIA eller noe, for de egenskapene er nok høyt verdsatt der 😬 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. januar #14585 Del Skrevet 10. januar NiceOrNothing skrev (14 minutter siden): Jeg tenker det er mennesker (uten noe særlig til liv) , og med store utfordringer i utgangspunktet. Men en klok mann sa til meg engang , at uansett relasjon , så bærer den med det klokeste hodet ansvaret ( for en evnt eskalering av konflikt ). Å det syns jeg det er mye sannhet i. Den klokeste bærer ansvaret . For den mindre begavede handler ofte impulsivt . Veldig kloke ord som er verdt å ta med seg. Mye sannhet i det du skriver der. Så er vel bare spørsmålet: Hvem er den kloke i denne situasjonen 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. januar #14586 Del Skrevet 10. januar Sirah skrev (1 minutt siden): Veldig kloke ord som er verdt å ta med seg. Mye sannhet i det du skriver der. Så er vel bare spørsmålet: Hvem er den kloke i denne situasjonen 🫣 Vil ikke bidra til personangrep . Men syns det kommer veldig godt frem hvem som er mest ressurssterk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. januar #14587 Del Skrevet 10. januar NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Vil ikke bidra til personangrep . Men syns det kommer veldig godt frem hvem som er mest ressurssterk Absolutt. Det var egentlig ment som en spøk, men ser at det kom dårlig frem Det er problemet når man kommuniserer skriftlig, det jeg skriver er ikke nødvendigvis det samme som du leser 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 10. januar #14588 Del Skrevet 10. januar Sirah skrev (13 minutter siden): Jeg håper virkelig disse som har sendt dritt skjems skikkelig, det er virkelig ikke greit. Det finnes mange gale mennesker der ute, det ser vi jo gang på gang. Karma strikes back er det noe som heter. Jeg skriver ikke dette for å forsvare Isabel, så misforstå meg riktig her. Dette er bare tanker jeg har gjort meg. Hun virker ekstremt impulsstyrt og er tydelig preget av hva hun har gjennomgått. Hadde du slått opp på «udiagnostisert ADHD» i ordboken hadde mest sannsynlig et bilde av henne dukket opp. Jeg tror ikke helt hun klarer å ta innover seg hvor stor makt hun faktisk sitter på. Når det kommer til kynisk tankegang og kald beregning tror jeg influensere som Kristin Gjeldsvik og Sophie Elise er mye verre enn Isabel. De tror jeg er veldig klar over hvor mye makt de sitter på og de bruker den for alt det er verdt. Derfor tror jeg heller ikke de har den følgerskaren som Isabel har, for folk ser mer tvers igjennom det. Isabel er mer happy go luck som sviver rundt i sin egen verden og tilfeldigvis har tjent seg søkkrik på dette. Det at noen klarte å finne ut av hvem Dave er er jo helt fantastisk 🙈 Den personen håper jeg fikk jobb i FBI eller CIA eller noe, for de egenskapene er nok høyt verdsatt der 😬 Jeg følger ingen av de to andre som nevnes her, så der kan jeg ikke si noe Men det med Dave skrev en følger til IR, å hun delte kommentaren. Hvor vidt det er sant eller ikke vet ikke jeg, men mange man kan bare tenke seg hvor mange av alle disse 400.000 følgerne som er så besatt som dette. Å det er skremmende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. januar #14589 Del Skrevet 10. januar Tenkeselv skrev (7 minutter siden): Jeg følger ingen av de to andre som nevnes her, så der kan jeg ikke si noe Men det med Dave skrev en følger til IR, å hun delte kommentaren. Hvor vidt det er sant eller ikke vet ikke jeg, men mange man kan bare tenke seg hvor mange av alle disse 400.000 følgerne som er så besatt som dette. Å det er skremmende. Jeg fulgte begge tidligere, men har avfulgt KG av en grunn. SE følger jeg enda, men i veldig mye mindre grad enn jeg følger Isabel. Jeg sier ikke at jeg har rett, men det er mine observasjoner. Ja bare 5 prosent av disse følgerne er 20.000 mennesker. Og strengt tatt så trenger man jo bare EN nutcase før det går galt 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 10. januar #14590 Del Skrevet 10. januar Tittitt skrev (7 timer siden): Hva tenker du skal ryddes opp i her? Kvinneguiden er et offentlig diskusjonsforum, der ytringsfriheten gjelder. Man skal være forsiktig med å moderere andres meninger, dette er ikke en privat gruppe som f.eks raadsquad, der man sletter alt som ikke passer imaget til IR. Mulig det har vært innlegg som allerede er fjerna som jeg ikke ser, men har lest gjennom de siste sidene og ser bare saklig diskusjon. Om KG også skulle ha begynnt å moderere til fordel for IR, hadde det vært skummelt. Synes tonen har vært veldig fin her, selv mellom de som er uenige. Problemet er at denne tråden handler mer om Tiril enn Isabel Raad. Og T er også nå hengt ut her med fullt navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 10. januar #14591 Del Skrevet 10. januar lajlaj skrev (4 minutter siden): Problemet er at denne tråden handler mer om Tiril enn Isabel Raad. Og T er også nå hengt ut her med fullt navn. Og det kan ikke være så gøy for Tiril å lese hvordan hun og psyken hennes blir diskutert her inne. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet 10. januar #14592 Del Skrevet 10. januar Sirah skrev (47 minutter siden): Ja det er jo det som er så skummelt her. To ustabile sider som braker sammen. Det er jo dømt til å bli et skikkelig shitshow. Jeg merker at jeg sliter så ekstremt med å forstå sånne mennesker. Jeg syntes Isabel er både trivelig og underholdende å følge store deler av tiden. Innimellom blir det litt mye, men det bare trykker jeg meg gjennom. Men sånn er det jo med alle. Jeg har jo både venner og bekjente jeg ofte skulle ønske at jeg kunne «trykket meg igjennom» jabbingen til også 🫣 Hun har til og med influensa meg til å kjøpe et par av produktene sine, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Med andre ord så er nok jeg en ganske gjennomsnittlig følger. Men jeg forstår ikke hvordan du kan gå fra å være «meg» til å bli så blodfan at du mister all vett og forstand? Null gangsyn igjen! Hva får følgerne hennes til å tro at de har «rett» til å angripe en dame Isabel har en «beef» med? Tror de virkelig ikke at hun kan håndtere dette selv? Tror de at de hjelper henne? At de gjør henne en tjeneste? Hva i alle dager får de ut av det? Samtidig forstår jeg heller ikke hvorfor noen velger å bruke så ekstremt mye tid og energi på et menneske de helt tydelig ikke kan fordra. F.eks. om Tiril hater Isabel så mye, hvorfor i alle dager velger man å få med seg absolutt alt personen gjør? Jeg har selv mennesker og influensere jeg virkelig ikke tåler trynet på, men disse har jeg valgt å ikke følge. Jeg får jo overhodet ingenting positivt ut av å følge et menneske som bare gjør meg forbanna? Jeg lurer oppriktig. Tror det med at folk ukritisk stiller i kamp for henner bunner i den merkevaren hun har laget seg på snap. Der hun virker veldig redd og knust, og «trenger» hjelp. Hun har jo en veldig offer-mentalitet, og deler nesten utelukkende kommentarer i hennes favør, som støtter opp under det imaget hun vil ha. Dette er jobben hennes, og man tjener ikke 2 mill i mnd av å være stakkarslig, dum og naiv. Dama er dritsmart. Mange ser jo igjennom det til en viss grad(sånn som når hun var helt knust og ikke klarte være på telefonen lengre, men man ser henne feste, le, filme osv i bursdagen til Pierre fra andre folk sine snaps) 30 min senere. MEN det er også en gruppe som kjøper alt hun selger, både av personlighet og produkter forøvrig. Selv om flere av pruduktene hennes har fått kjempe dårlige anmeldelser, deler hun kun skryt, og selger som hakka møkk. Deler hun en sjelden gang kritikk, er det kun for å henge ut den som har kommentert, og så deler hun masse støttende kommentarer fra raadsquad som bekrefter hennes uthenging etterpå. De som tar den for langt, er jo de som kjøper det bildet hun maler av seg selv. En skjør liten fugleunge, som trenger hjelp og beskyttelse. Som ikke klarer skille hva IR velger selv at vi skal se, fra virkeligheten som gjerne er noe annerledes. Skulle ønske hun var litt ærligere på at hun deler kun det hun selv vil, og ikke later som at alle bestevenninnene hennes ser ALT. Det er ikke bare for å beskytte lokasjonen sin hun poster i ettertid. Veldig mye redigerer hun og lager innhold av, så jeg synes ikke man skal unnskylde henne med at hun er impulsiv heller, for veldig mye av mobbingen jeg har sett den siste tiden er ikke lagt ut random på fylla av en person som er ny i gamet. Jeg tror ærlig talt ikke hun har det noe bra for tiden. Men det er ikke en unnskyldning til å være direkte stygg mot andre. Hadde hun hatt tanker for andre enn seg selv og familien, burde hun som ambassadør for fosterhjemsforeningen trekt pusten, og sett på hvem hun mobber. Det hun gjør mot denne stakkars jenta, er myyyye verre enn det hun hetser Kristin for å ha gjort mot Sophie. Isabel er en mobber, og det er trist at tilhengerne hennes ukritisk henger seg på, uten å se at det de gjør er det samme, om ikke enda verre enn det andre har gjort mot Isabel. Isabel burde(etter min mening) ha sagt klart ifra på snap, at «Hei, nå stopper det her. Jeg tar alt videre selv, og jeg ønsker ikke at andre skal snakke stygt om, eller trakassere noen på vegne av meg. Da er vi like ille selv.» Meeen den dagen kommer nok aldri😅 3 2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 10. januar #14593 Del Skrevet 10. januar Sveits35 skrev (6 timer siden): Det er ikke bare skrivemåte og meninger du og frøken er identiske på. Frøken befalte meg også til å forklare henne detaljer som hun ikke ville forstå selv. Jeg gjentar det samme jeg skrev da, jeg liker ikke late KGbrukere. For om du gidder å lese innlegget DITT om igjen, så ser du enkelt hva som er drøye påstander. Slik du fremtre og aktivt kritiserer og er ufin mot andre med ulik mening om deg selv, lager du dårlig stemning i tråden. På de siste sidene har det vært konstruktiv diskusjon rundt uthengingen som IR har bedrevet på sin plattform. Det har vært argumenter for og imot - det har stort seg vært holdt på saksnivå. Du virker ikke til å ha en forståelse av at vedkommende som er blitt uthengt og som IR bruker mobben sin mot, kan være syk? Like liten forståelse som IR utviser - hun ser heller ikke det moralske ansvaret hun faktisk har. 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 11. januar #14594 Del Skrevet 11. januar Sveits35 skrev (5 timer siden): Mye enklere diskusjoner om alle har på seg de samme brillene selvfølgelig. Kjekkere om det ikke stilles spørsmål sikkert. Hvis noen går over streken så skal det dulles i vei, da blir det mye koseligere. Enig i det. Skal skjerpe meg Wow! Hva er problemet ditt egentlig? Så hårsår som du virker å bli av konstruktiv kritikk av IRs fremtoning og kritikkverdige handlinger på egen plattform, skulle man nesten tro at "du kjente hvor skoen trykket". Når det er straffbart å henge personer ut på nett, så er dette vurdert straffbart av en grunn. IR as bedriftseieren bør vite hvordan å beholde et seriøst omdømme og ikke foreta seg handlinger som kan bli straffeforfulgt. Bosatt i Dubai, men likevel er IR fullt klar over at hun har et stort antall følgere i Norge. Det moralske ansvaret har ingen landegrenser! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 11. januar #14595 Del Skrevet 11. januar Tenkeselv skrev (4 timer siden): Trakassering av deg ? Nei nå må du gi deg. Gå gjennom mine svar til deg så spør jeg deg om å vise til hvem hva hvor. Istedenfor så kaller du meg lat, for å være en annen osv osv. Det er vel heller du som gikk på meg å kaller meg lat ? Du kunne ikke svare for deg før du fikk andre på banen ? Hmmm merkelig, er det du bak begge profilene ? Eller nei det blir for dumt spørsmål å stille noen i følge meg. Jfr. hva @Sveits35 litt tidligere i tråden skrev om @Sirah; "Mitt forbilde ❤️", så er det jo mulig de kjenner hverandre - godt, muligens veldig godt. Hva vet vi som skriver her inne om det? Ikke noe, men vi kan tolke svar og lese mellom linjene på svarene... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 11. januar #14596 Del Skrevet 11. januar NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Vil ikke bidra til personangrep . Men syns det kommer veldig godt frem hvem som er mest ressurssterk Ressurssterk økonomisk ja, der er det ikke tvil. Ressurssterk ellers? Ingen av de (de er her vedkommende som ble hengt ut og IR) ville jeg sagt på tro og ære i retten, om noen hadde krevd et ærlig svar fra meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. januar #14597 Del Skrevet 12. januar Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt. Kvinneguiden tillater ikke diskusjon av navngitte følgere av Isabel. Diskusjoner rundt hva Isabel deler om sine følgere, må tas på et generelt grunnlag. Måne, admin. 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 13. januar #14598 Del Skrevet 13. januar Jeg vil anbefale følgere å rapportere, kanskje til og med anmelde, hvis de benyttes som content på den måten som skjedde her, der en bedriftsleder lager drama, og eskalerer situasjonen ved å involvere "squaden" sin. At bedriftslederen videre legger ut skjermdumper av private meldinger fra sin advokat som "er på saken" bør også rapporteres. Alvorlige saker som dette skal ikke tas på en markedskanal, der det blandes med salg av produkter og merkevare. Influenseren har hundretusener av følgere, og skaper med dette en potensielt farlig situasjon, der følgere, som vi ser er ekstremt knyttet til henne oppfordres til å "hjelpe". Det kalles en "lynsjemobb" på godt norsk. 6 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 13. januar #14599 Del Skrevet 13. januar (endret) Sirah skrev (På 10.1.2025 den 22.38): Jeg håper virkelig disse som har sendt dritt skjems skikkelig, det er virkelig ikke greit. Det finnes mange gale mennesker der ute, det ser vi jo gang på gang. Karma strikes back er det noe som heter. Jeg skriver ikke dette for å forsvare Isabel, så misforstå meg riktig her. Dette er bare tanker jeg har gjort meg. Hun virker ekstremt impulsstyrt og er tydelig preget av hva hun har gjennomgått. Hadde du slått opp på «udiagnostisert ADHD» i ordboken hadde mest sannsynlig et bilde av henne dukket opp. Jeg tror ikke helt hun klarer å ta innover seg hvor stor makt hun faktisk sitter på. Når det kommer til kynisk tankegang og kald beregning tror jeg influensere som Kristin Gjeldsvik og Sophie Elise er mye verre enn Isabel. De tror jeg er veldig klar over hvor mye makt de sitter på og de bruker den for alt det er verdt. Derfor tror jeg heller ikke de har den følgerskaren som Isabel har, for folk ser mer tvers igjennom det. Isabel er mer happy go luck som sviver rundt i sin egen verden og tilfeldigvis har tjent seg søkkrik på dette. Det at noen klarte å finne ut av hvem Dave er er jo helt fantastisk 🙈 Den personen håper jeg fikk jobb i FBI eller CIA eller noe, for de egenskapene er nok høyt verdsatt der 😬 «Dave» var ekstrem lett å finne og også se at mest sannsynlig er noe PU i bildet. Det var bare å se på snapnavnet hans og skrive det samme på Facebook. Ikke noe hokus pokus. Endret 13. januar av slipset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. januar #14600 Del Skrevet 13. januar slipset skrev (19 minutter siden): «Dave» var ekstrem lett å finne og også se at mest sannsynlig er noe PU i bildet. Det var bare å se på snapnavnet hans og skrive det samme på Facebook. Ikke noe hokus pokus. Vel, jeg søkte opp Dave på Facebook nå og fikk så mange treff at jeg ikke engang gadd å begynne å leite. Jeg så iallefall aldri at hun la ut noe mer enn fornavn? Men jeg er heller ikke kandidat for FBI tror jeg, så like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå