Hatsumomo Skrevet 5. januar #14521 Del Skrevet 5. januar Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Sa hun hvor mye hun tjente på nyttårsaften? Fikk det ikke med meg 😃 Nei, oppfattet det heller ikke så tror ikke det. Bare at det var rekord uten at det sier noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 5. januar #14522 Del Skrevet 5. januar Hatsumomo skrev (7 timer siden): Nei, oppfattet det heller ikke så tror ikke det. Bare at det var rekord uten at det sier noe. 162.000. Hun postet senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. januar #14523 Del Skrevet 5. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 5. januar #14524 Del Skrevet 5. januar Skjønner ikke hvordan hun tror hun skal finne kjærligheten når hun går og filmer seg selv hele tiden? Hadde jeg sett ei dame som matet kamera og snakket til kamera/sitt eget tryne på den måten, så hadde jeg blitt vettskremt. Trist at hun er så avhengig av dopamin etter dates, i form av at hun vil ha meldinger. At hun ikke skjønner at det er hjernen hennes som craver dopamin, og har ingenting med selve personen å gjøre, men at hun må ha meldinger fra han for å få den stimulien. Er det samme når hun går tom for andre menn, så håper hun på dopamin fra naboen istedenfor, "KAN HAN IKKE SKRIVE!" etter å ha fylleringt han kvelden før. Hjernen jakter dopamin og får det i form av en forventning om at han skal skrive, men at han ikke gjør det. Sjukt trist. Det samme med shoppingen; dopamin. 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. januar #14525 Del Skrevet 5. januar lajlaj skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvordan hun tror hun skal finne kjærligheten når hun går og filmer seg selv hele tiden? Hadde jeg sett ei dame som matet kamera og snakket til kamera/sitt eget tryne på den måten, så hadde jeg blitt vettskremt. Trist at hun er så avhengig av dopamin etter dates, i form av at hun vil ha meldinger. At hun ikke skjønner at det er hjernen hennes som craver dopamin, og har ingenting med selve personen å gjøre, men at hun må ha meldinger fra han for å få den stimulien. Er det samme når hun går tom for andre menn, så håper hun på dopamin fra naboen istedenfor, "KAN HAN IKKE SKRIVE!" etter å ha fylleringt han kvelden før. Hjernen jakter dopamin og får det i form av en forventning om at han skal skrive, men at han ikke gjør det. Sjukt trist. Det samme med shoppingen; dopamin. Tror du at hun filmer 24/7? Selv om hun legger ut MYE gjennom dagen så har også hennes døgn hele 24 t. Mer enn nok tid til å treffe folk. Hun legger jo også sjelden ut i sanntid, om jeg har skjønt det rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. januar #14526 Del Skrevet 6. januar Finnes Raadsquad 2.0 - jeg finner dem ikke på fb lengre .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet 6. januar #14527 Del Skrevet 6. januar refill skrev (22 timer siden): 162.000. Hun postet senere. Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene, meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. januar #14528 Del Skrevet 6. januar Frk frøken skrev (17 minutter siden): Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene, meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger! Ja, hva tjente hun 1. nyttårsdag mon tro? 😄 Synes kanskje du skal følge litt bedre med før du oppsummerer Raads innhold. Det ble litt amputert det innlegget ditt synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. januar #14529 Del Skrevet 6. januar Hatsumomo skrev (25 minutter siden): Finnes Raadsquad 2.0 - jeg finner dem ikke på fb lengre .. Du finner iallefall Tiril på VGs Facebook-side i dag 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet 6. januar #14530 Del Skrevet 6. januar Sveits35 skrev (Akkurat nå): Ja, hva tjente hun 1. nyttårsdag mon tro? 😄 Synes kanskje du skal følge litt bedre med før du oppsummerer Raads innhold. Det ble litt amputert det innlegget ditt synes jeg. Jeg har fulgt godt med tidligere men har avfulgt IR. Da syns jeg du skal oppsummere meg IRs innhold om det jeg ikke har fått med meg. Ja jeg kunne gått mye lengre med innhold fra IR men jeg skal ikke være slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. januar #14531 Del Skrevet 7. januar Sveits35 skrev (På 4.1.2025 den 7.12): Jeg kjenner folk med mye mer penger enn Isabel og de er ikke i nærheten av å oppføre seg slik som henne når det gjelder pengeforbruk. Jeg har fulgt henne i alle år, men dette gidder jeg rett og slett ikke se på. Men skjønner slike som deg står i kø for å heie henne fram. Det er bare å ønske lykke til på ferden Skjønner hva du vil, og man kan gjerne synes at denne livsstilen er kvalmende på mange måter, men så er det vel sånn at snap er hovedinntekten hennes, har jeg skjønt? Dubai, penger, dyre biler, smykker, klær, klokker, restauranter og helgeturer til hundretusener er jo måten hun kan holde på såpass mange dedikerte følgerne, og dermed de høye inntektene. En grå mus i Moss som handler på Zara, spiser lunsj på Baker Hansen og tilbringer feriene på Ramton Camping vil aldri kunne havne der oppe. Livsstilen fører til pengene, og pengene muliggjør livsstilen. Fjerner man én av delene, forsvinner begge. Sånn har verden blitt🤷🏻♂️ Jeg går ut fra at de rikingene du kjenner ikke er influencere som er avhengig av å konstant pøse ut innhold for å opprettholde inntektene. Altså, er man milliardær på f.eks lakseoppdrett, skjønner jeg jo om man ikke føler et behov for å vise frem unødvendige og overflødige greier på nett…så lenge folk spiser fisk. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7. januar #14532 Del Skrevet 7. januar Påkrevd skrev (6 timer siden): Skjønner hva du vil, og man kan gjerne synes at denne livsstilen er kvalmende på mange måter, men så er det vel sånn at snap er hovedinntekten hennes, har jeg skjønt? Dubai, penger, dyre biler, smykker, klær, klokker, restauranter og helgeturer til hundretusener er jo måten hun kan holde på såpass mange dedikerte følgerne, og dermed de høye inntektene. En grå mus i Moss som handler på Zara, spiser lunsj på Baker Hansen og tilbringer feriene på Ramton Camping vil aldri kunne havne der oppe. Livsstilen fører til pengene, og pengene muliggjør livsstilen. Fjerner man én av delene, forsvinner begge. Sånn har verden blitt🤷🏻♂️ Jeg går ut fra at de rikingene du kjenner ikke er influencere som er avhengig av å konstant pøse ut innhold for å opprettholde inntektene. Altså, er man milliardær på f.eks lakseoppdrett, skjønner jeg jo om man ikke føler et behov for å vise frem unødvendige og overflødige greier på nett…så lenge folk spiser fisk. Veldig bra argumenter du kommer med. Jeg står fremdeles på at Isabel bør skjerpe pengebruken sin. De siste dagene har det vært veldig kjekt å følge henne på snap. Hun har levd lux på høyeste nivå de siste dagene også, det er ikke det som provoserer meg. Det er den idiotiske shoppinga av ting hun ikke trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 7. januar #14533 Del Skrevet 7. januar Frk frøken skrev (12 timer siden): Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene, meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger! Bra sammenfatning av innholdet👍 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 7. januar #14534 Del Skrevet 7. januar Det er mye mental ubalanse å se i sosiale medier og spesielt i kommentarfelt. Mye psykiatri. Og det er den målgruppen plattformene tjener mest på, og retter seg mot. De tjener også mest på influenserne som speiler dette, og/eller retter seg mot en slik målgruppe. 1 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7. januar #14535 Del Skrevet 7. januar Doris Becker skrev (38 minutter siden): Det er mye mental ubalanse å se i sosiale medier og spesielt i kommentarfelt. Mye psykiatri. Og det er den målgruppen plattformene tjener mest på, og retter seg mot. De tjener også mest på influenserne som speiler dette, og/eller retter seg mot en slik målgruppe. Ganske så kynisk bransje 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 7. januar #14536 Del Skrevet 7. januar Velinda skrev (1 minutt siden): Ganske så kynisk bransje Og nærmest helt uten regelverk. Uforståelig. Influenserne ser ikke ut til å ha det så bra de heller, sånn utenom at de blir rike. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 7. januar #14537 Del Skrevet 7. januar Det kan virke som om enkelte har problemer med å regulere følelser. Enten elsker de dypt eller så hater de inderlig, det finnes ingen mellomting. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7. januar #14538 Del Skrevet 7. januar Doris Becker skrev (5 minutter siden): Det er fordi noen mennesker er mer sårbare, og knytter seg voldsomt til influenseren de følger. Det kalles parasosiale forhold. Og det er en velkent strategi de benytter seg av. Noen blir så opphengt i , og emosjonelt engasjert i personen de følger, at det er som et tett "venninneforhold". Influensere som IR benytter seg av sterke emosjonelle virkemidler mot en ekstra sårbar gruppe, for å knytte emosjonelle bånd slik at de sluker og kjøper alt de selger. Dette kan ramme hardt, og også gi grobunn for konflikter og emosjonell ubalanse, hvis de føler at influenseren skuffer. Jeg er usikker på om influensere er klar over hvor langt noen mennesker kan gå. Helt enig. Man ser dette både når det gjelder Isabel og mtp Tiril også i den Tix Fangruppa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 7. januar #14539 Del Skrevet 7. januar Doris Becker skrev (3 timer siden): Det er mye mental ubalanse å se i sosiale medier og spesielt i kommentarfelt. Mye psykiatri. Og det er den målgruppen plattformene tjener mest på, og retter seg mot. De tjener også mest på influenserne som speiler dette, og/eller retter seg mot en slik målgruppe. Dette sier vel mest om influenserne som "henger ut" bevisst personer man kan få inntrykk av har utfordringer. Enten for å sanke egen sympati eller gjøre igjen mot vedkommende. Nettopp da burde "vær varsom"-alarmen tikket i hodet på influenerne. En seriøs bedrift ville aldri på sin hjemmeside lagt ut fullt navn og evnt. bilde av en illsint, provosert, irritert eller forbanna kunde. Bedriften IR as burde fremstilt seg like seriøs! Bedriften IR as bedriver offentlig mobbing. Det vil på en måte kunne sammenstilles med å henge ut en person med f.eks en amputert fot. En person med mulig usynlige utfordringer (det antydes psykiatriske utfordringer eller "person med problemer") kan like lite for sin utfordring, sykdom eller funksjonsnedsettelse som den med synbar fotamputasjon. Vis varsomhet! 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 7. januar #14540 Del Skrevet 7. januar (endret) Istapp skrev (5 minutter siden): Dette sier vel mest om influenserne som "henger ut" bevisst personer man kan få inntrykk av har utfordringer. Enten for å sanke egen sympati eller gjøre igjen mot vedkommende. Nettopp da burde "vær varsom"-alarmen tikket i hodet på influenerne. En seriøs bedrift ville aldri på sin hjemmeside lagt ut fullt navn og evnt. bilde av en illsint, provosert, irritert eller forbanna kunde. Bedriften IR as burde fremstilt seg like seriøs! Bedriften IR as bedriver offentlig mobbing. Det vil på en måte kunne sammenstilles med å henge ut en person med f.eks en amputert fot. En person med mulig usynlige utfordringer (det antydes psykiatriske utfordringer eller "person med problemer") kan like lite for sin utfordring, sykdom eller funksjonsnedsettelse som den med synbar fotamputasjon. Vis varsomhet! Jeg er helt enig med deg. Influenseren tenker bare "content". Og det er ingen regler som rammer dem. Det er derfor denne type målgruppe er perfekt for dem. Det skaper masse drama og klikk og "engasjement". Men de er bedriftseiere, og driver rene kommersielle kanaler, der de selvsagt skulle ha vært underlagt et regelverk der de ansvarliggjøres. Ikke bare for ulovlig reklame og posting av vekt, men all emosjonell påvirkning som blandes med salg av egen merkevare og produkter. Det er stygt, og det er hjerterått å se på. Endret 7. januar av Doris Becker 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå