Frooken Skrevet lørdag kl 00:51 #14461 Del Skrevet lørdag kl 00:51 (endret) Teflonhjernen skrev (12 timer siden): Se så fin hun er i dag 😍 Tenk om hun kunne kle seg mer slik. Detter er fra Zara og koster sikkert en tiendedel av alt det andre fæle designer klærne hun har. Her må jeg bare skyte inn at med kvaliteten man får fra Zara så er price per wear langt mer enn om du kjøper et skikkelig kvalitetsplagg til 3000kr. Når alternativet er 80K for Chanel uansett, så er jeg enig.👍 Endret lørdag kl 01:46 av Frooken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet lørdag kl 01:39 #14462 Del Skrevet lørdag kl 01:39 Stay skrev (1 time siden): Synes det er merkelig at søsknene tar i mot så mye hele tiden. Jakke til 32 000 kr? Hva skal man med det? Hadde jeg fått 32 000 kr av søsteren min hadde jeg heller kjøpt den til 1400 kr på Zara F.EKS, og spart resten eller brukt det på noe fornuftig. De sier også selv at dyre designersko er vondere enn rimeligere. Så WHY kun se på Dior og Chanel sko? Jeg er fan, men pengebruken er litt drøy. Jeg synes den under (fra Zara?) ser penest ut. Den til 32k er pen, men helt feil lengde til henne..og til 32k. Galskap! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruvanlig Skrevet lørdag kl 03:47 #14463 Del Skrevet lørdag kl 03:47 Sveits35 skrev (8 timer siden): Oppfører seg som om hun trenger verge. Det blir for dumt. Hvordan kan du si det? Hun har jo råd til det. Det blir jo det samme som vanlige folk når man sammenligner deres lønn mot hennes... Selv om andre synes hun bruker penger på tull så må hun jo få kjøpe det hun liker. Det gjør da alle i sin prisklasse. Og til de som mener hun burde spare til hus. Har hun ikke 30 millioner oppspart klar til leilighet? Eller skal hun ta lån til det? Hva er det jeg ikke har fått med meg her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet lørdag kl 04:44 #14464 Del Skrevet lørdag kl 04:44 fruvanlig skrev (52 minutter siden): Hvordan kan du si det? Hun har jo råd til det. Det blir jo det samme som vanlige folk når man sammenligner deres lønn mot hennes... Selv om andre synes hun bruker penger på tull så må hun jo få kjøpe det hun liker. Det gjør da alle i sin prisklasse. Og til de som mener hun burde spare til hus. Har hun ikke 30 millioner oppspart klar til leilighet? Eller skal hun ta lån til det? Hva er det jeg ikke har fått med meg her? Jeg tror hun skal låne noe, men det er ikke akkurat uvanlig når man kjøper bolig, og hun regnet med å ha det nedbetalt i løpet av noen måneder. Summene hun bruker på shopping kan virke som galskap, men så lenge det ikke går utover økonomien har man ikke egentlig et shoppingproblem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet lørdag kl 04:48 #14465 Del Skrevet lørdag kl 04:48 Princess_81 skrev (7 timer siden): Hun ser alvorlig syk ut!!!!! Ser du ikke det trenger du ta deg en syns test Det gjør hun absolutt ikke !! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 06:12 #14466 Del Skrevet lørdag kl 06:12 fruvanlig skrev (2 timer siden): Hvordan kan du si det? Hun har jo råd til det. Det blir jo det samme som vanlige folk når man sammenligner deres lønn mot hennes... Selv om andre synes hun bruker penger på tull så må hun jo få kjøpe det hun liker. Det gjør da alle i sin prisklasse. Og til de som mener hun burde spare til hus. Har hun ikke 30 millioner oppspart klar til leilighet? Eller skal hun ta lån til det? Hva er det jeg ikke har fått med meg her? Jeg kjenner folk med mye mer penger enn Isabel og de er ikke i nærheten av å oppføre seg slik som henne når det gjelder pengeforbruk. Jeg har fulgt henne i alle år, men dette gidder jeg rett og slett ikke se på. Men skjønner slike som deg står i kø for å heie henne fram. Det er bare å ønske lykke til på ferden 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl 06:26 #14467 Del Skrevet lørdag kl 06:26 Cotentet hennes har blitt hodeløs luksus. Hun sa selv at hun tjener mer når hun oppgraderer flyreisene, for eksempel. Jeg har fulgt litt sporadisk da jeg syns hun kan være morsom og fordi det er fasinerende å følge noen som lever så forskjellig liv som meg, men nå er jeg lei. Når hver dag går ut på å svi av penger uten noen annen plan enn å skaffe innhold til snap blir det rett og slett teit. Jeg kjenner folk med milliardformue og ingen av dem er i nærheten av et slikt forbruk. De kunne ikke drømme om å kjøpe seg 20 + Chanelvesker eller reise til Maldivene for tre dager. Isabel har bikket over til latterlig og pinlig, men jeg har forståelse for at hun har malt seg litt inn i et hjørne. For å tjene de vanvittige summene må hun fronte en vanvittig livsstil. Jeg håper at når hun ser tilbake på denne tiden om 10 år så kan hun stå for handlingene sine. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet lørdag kl 07:03 #14468 Del Skrevet lørdag kl 07:03 Enig med dere. I går gikk det langt over streken. Jeg merket at jeg faktisk hisset meg opp når hun sto inne på Bvlgari og seriøst vurderte å bruke over en million kroner på smykker som ikke engang er noe fine! Hun har jo den sinnsykt fine klokken, hva i alle dager skal hun med en slangeklokke som ser ut som noe en bestemor kunne kjøpt i en tyrkisk gatebod? De andre smykkene var fine nok, men ærlig talt….. Jeg forstår at man vil ha fine ting, jeg forstår at det skaper engasjementet og content (bare se på oss) og jeg forstår at hun har råd til det. Men hvorfor i alle dager blåse så mye penger på DETTE? Jeg fatter det ikke. Det finnes så ufattelig mye fint, klassisk og svindyrt der ute som hun kan bruke i åresvis. Hvorfor bruke en formue på en rosa Chanel med paljetter som ser ut som om den er kjøpt på Mye Moro? Det er jo bare de klassiske hun bruker uansett. Og la oss snakke om klærne hennes igår. Hun så superfin ut! Settet var fra Zara og kostet nok ca 1000kr og det er noe av det fineste jeg har sett henne i…. Sier litt. Bare fordi prislappen er latterlig høy så blir det ikke automatisk fint. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 08:09 #14469 Del Skrevet lørdag kl 08:09 Sirah skrev (1 time siden): Enig med dere. I går gikk det langt over streken. Jeg merket at jeg faktisk hisset meg opp når hun sto inne på Bvlgari og seriøst vurderte å bruke over en million kroner på smykker som ikke engang er noe fine! Hun har jo den sinnsykt fine klokken, hva i alle dager skal hun med en slangeklokke som ser ut som noe en bestemor kunne kjøpt i en tyrkisk gatebod? De andre smykkene var fine nok, men ærlig talt….. Jeg forstår at man vil ha fine ting, jeg forstår at det skaper engasjementet og content (bare se på oss) og jeg forstår at hun har råd til det. Men hvorfor i alle dager blåse så mye penger på DETTE? Jeg fatter det ikke. Det finnes så ufattelig mye fint, klassisk og svindyrt der ute som hun kan bruke i åresvis. Hvorfor bruke en formue på en rosa Chanel med paljetter som ser ut som om den er kjøpt på Mye Moro? Det er jo bare de klassiske hun bruker uansett. Og la oss snakke om klærne hennes igår. Hun så superfin ut! Settet var fra Zara og kostet nok ca 1000kr og det er noe av det fineste jeg har sett henne i…. Sier litt. Bare fordi prislappen er latterlig høy så blir det ikke automatisk fint. Veldig enig med deg her ☺️ Syntes også det er synd at Rami og Shehed er på vei samme veien, at kun designer merker teller. Så jo det på ønskelisten til Shehed i går. Stod lite konkret hva hun ønsket seg, mest bare merker. Blir jo bare trist. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet lørdag kl 08:54 #14470 Del Skrevet lørdag kl 08:54 Ellenn skrev (4 timer siden): Jeg tror hun skal låne noe, men det er ikke akkurat uvanlig når man kjøper bolig, og hun regnet med å ha det nedbetalt i løpet av noen måneder. Summene hun bruker på shopping kan virke som galskap, men så lenge det ikke går utover økonomien har man ikke egentlig et shoppingproblem. Til den siste setningen din, her tar du feil. Fra FHI: Shoppingavhengighet, en lidelse som blir stadig mer vanlig, regulering av følelser. Sentrale trekk ved de nye diagnostiske kriteriene er: Overdrevne innkjøp av varer uten å bruke dem til de tiltenkte formålene. Beskrivelse som "redusert kontroll over kjøp og shopping". Et kjennetegn ved forstyrrelsen er at kjøp og shopping brukes til å regulere indre tilstander, for eksempel generere positive følelser eller lindre negativ stemning. Mennesker som viser overdreven kjøpsatferd, har ofte vanskeligheter med å regulere følelsene sine. Kjøp eller shopping blir brukt til å føle seg bedre. Om en person med denne lidelsen drar på en shoppingtur, vil dette på kort sikt forbedre de negative følelsene, men det vil snart føre til sterke følelser av skam, skyld og forlegenhet. 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet lørdag kl 09:15 #14471 Del Skrevet lørdag kl 09:15 Princess_81 skrev (12 timer siden): Hun ser alvorlig syk ut!!!!! Ser du ikke det trenger du ta deg en syns test Enig at hun ser syk ut. Blek i ansiktet og triste øyne, og veldig tynn. Når noen tilbringer så mye tid i sengen virker det som man enten er syk, eller så er man lat. 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet lørdag kl 09:51 #14472 Del Skrevet lørdag kl 09:51 Jeg har likt å følge henne men nå er hun helt på viddene. Bruker 700.000 på shopping på en dag og jakke til shehed for 32.000 . Det er jo helt sprøtt . Selv om du kan bruke så trenger du ikke gjøre det. Ja så tjener hun bra men hun burde ikke shoppe som en gal men shoppe litt og så spare mer. Det blir så urealistisk luxusliv at jeg syns d blir kjedelig 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 10:10 #14473 Del Skrevet lørdag kl 10:10 Strikkemamsen skrev (18 minutter siden): Jeg har likt å følge henne men nå er hun helt på viddene. Bruker 700.000 på shopping på en dag og jakke til shehed for 32.000 . Det er jo helt sprøtt . Selv om du kan bruke så trenger du ikke gjøre det. Ja så tjener hun bra men hun burde ikke shoppe som en gal men shoppe litt og så spare mer. Det blir så urealistisk luxusliv at jeg syns d blir kjedelig Et slikt liv blir nok veldig tomt på sikt. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 10:11 #14474 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Å vurdere å bruke 1 million på smykker (den klokken var heslig, sorry), nå syntes jeg hun mister hodet litt her. Hun har mye penger, men kjære vene, hun er jo ikke milliardær der hun sitter med evige utsikter til å tjene millioner hvert år av sitt liv. Hun er faktisk ikke i en posisjon hvor hun kan kaste vekk 1 mill på smykker når hun skal spare til leilighet, samme hvor mye/lite den leiligheten koster. Det blir for dumt, jeg håper hun snart innser det. Syntes og det er litt provoserende av henne og søsken at de sitter å ler av morens reaksjoner på telefonen - det er faktisk de som er brødhuer og moren som er fornuftig her, og det tenker nok også ganske mange av følgerskaren også (de som er oppegående ihvertfall). 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 10:14 #14475 Del Skrevet lørdag kl 10:14 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Å vurdere å bruke 1 million på smykker (den klokken var heslig, sorry), nå syntes jeg hun mister hodet litt her. Hun har mye penger, men kjære vene, hun er jo ikke milliardær der hun sitter med evige utsikter til å tjene millioner hvert år av sitt liv. Hun er faktisk ikke i en posisjon hvor hun kan kaste vekk 1 mill på smykker når hun skal spare til leilighet, samme hvor mye/lite den leiligheten koster. Det blir for dumt, jeg håper hun snart innser det. Syntes og det er litt provoserende av henne og søsken at de sitter å ler av morens reaksjoner på telefonen - det er faktisk de som er brødhuer og moren som er fornuftig her, og det tenker nok også ganske mange av følgerskaren også (de som er oppegående ihvertfall). 100% enig 👍🏼 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet lørdag kl 10:31 #14476 Del Skrevet lørdag kl 10:31 Hun er barnslig, usikker, stormannsgal og desperat. Hun har mistet fullstendig bakkekontakt å kjøper seg «venner» at søskene tar i mot så mye penger synes jeg er kvalmt.. en annen sak hadde vært om en av de hadde virkelig trengt noe, og da snakker vi ikke en jakke til 32.000 el lommebok til 10.000 men feks om vaskemaskin eller noe hadde gått i stykker.. hodeløs sløsing og luksus, kvalmt… hun har mistet all sin sjarm. ingen ordentlige menn orker å være sammen med ei dame som oppfører seg så «flåsete» 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet lørdag kl 10:42 #14477 Del Skrevet lørdag kl 10:42 Hatsumomo skrev (26 minutter siden): Å vurdere å bruke 1 million på smykker (den klokken var heslig, sorry), nå syntes jeg hun mister hodet litt her. Hun har mye penger, men kjære vene, hun er jo ikke milliardær der hun sitter med evige utsikter til å tjene millioner hvert år av sitt liv. Hun er faktisk ikke i en posisjon hvor hun kan kaste vekk 1 mill på smykker når hun skal spare til leilighet, samme hvor mye/lite den leiligheten koster. Det blir for dumt, jeg håper hun snart innser det. Syntes og det er litt provoserende av henne og søsken at de sitter å ler av morens reaksjoner på telefonen - det er faktisk de som er brødhuer og moren som er fornuftig her, og det tenker nok også ganske mange av følgerskaren også (de som er oppegående ihvertfall). Hun har jo faktisk ikke råd til å bo i Norge ironisk nok. Hun kan bruke mye, men hvorfor i alle dager ikke være mer fornuftig? Hun har vel ikke lyst til å bo alene i ein liten leilighet i Dubai resten av livet? Se bare på Vollevik, jobbet seg opp fra ingenting til den grønne gren - og så tok eventyret slutt🥴 Riise? Nok et gulleventyr som falt hardt😵💫 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehest75 Skrevet lørdag kl 11:05 #14478 Del Skrevet lørdag kl 11:05 Really skrev (På 3.1.2025 den 11.48): Ok ?? Det fikk ikke jeg med meg. Merkelig jeg ikke fikk med meg det da?? Legg merke til at hun viser aldri en tom tallerken, eller hva som er igjen på bordet. Hun filmer seg ta en bit eller to. Mange med spiseforstyrrelser er opptatt av å vise og overfor andre ha en overdreven fokus på det lille de spiser - for å gi inntrykk av at de spiser mer enn de gjør. Jeg tror hun vet godt athun har problemer og er redd det skal synes for godt og gjør så godt hun kan for å dekke over det. Det er jo en del av sykdommen. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 11:27 #14479 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Cotentet hennes har blitt hodeløs luksus. Hun sa selv at hun tjener mer når hun oppgraderer flyreisene, for eksempel. Jeg har fulgt litt sporadisk da jeg syns hun kan være morsom og fordi det er fasinerende å følge noen som lever så forskjellig liv som meg, men nå er jeg lei. Når hver dag går ut på å svi av penger uten noen annen plan enn å skaffe innhold til snap blir det rett og slett teit. Jeg kjenner folk med milliardformue og ingen av dem er i nærheten av et slikt forbruk. De kunne ikke drømme om å kjøpe seg 20 + Chanelvesker eller reise til Maldivene for tre dager. Isabel har bikket over til latterlig og pinlig, men jeg har forståelse for at hun har malt seg litt inn i et hjørne. For å tjene de vanvittige summene må hun fronte en vanvittig livsstil. Jeg håper at når hun ser tilbake på denne tiden om 10 år så kan hun stå for handlingene sine. Hodeløs er det riktige ordet her ja. Hun framstår rett og slett veldig dum. Det er jo bare trist, hun som påstår at hun er så smart. Hun har vel ikke skjønt at det er personlighet, sjarm og humor som har trukket masse følgere det siste halv annet året og så vrir hun det rundt til å handle om at følgerne ønsker å se på idioti. Jeg tviler sterkt på at hun går i pluss økonomisk når hun oppgraderer en flybillett. Alle skjønner at hun ikke orker å sitte på sementrumpen sin mer enn nødvendig, jeg hadde oppgradert selv om jeg var henne. Og aldri i verden om hun tjener inn det hun shopper for med mer trafikk på snap, litt selvfølgelig, men det fosser ut med penger. Orker ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 11:28 #14480 Del Skrevet lørdag kl 11:28 Sirah skrev (4 timer siden): Enig med dere. I går gikk det langt over streken. Jeg merket at jeg faktisk hisset meg opp når hun sto inne på Bvlgari og seriøst vurderte å bruke over en million kroner på smykker som ikke engang er noe fine! Hun har jo den sinnsykt fine klokken, hva i alle dager skal hun med en slangeklokke som ser ut som noe en bestemor kunne kjøpt i en tyrkisk gatebod? De andre smykkene var fine nok, men ærlig talt….. Jeg forstår at man vil ha fine ting, jeg forstår at det skaper engasjementet og content (bare se på oss) og jeg forstår at hun har råd til det. Men hvorfor i alle dager blåse så mye penger på DETTE? Jeg fatter det ikke. Det finnes så ufattelig mye fint, klassisk og svindyrt der ute som hun kan bruke i åresvis. Hvorfor bruke en formue på en rosa Chanel med paljetter som ser ut som om den er kjøpt på Mye Moro? Det er jo bare de klassiske hun bruker uansett. Og la oss snakke om klærne hennes igår. Hun så superfin ut! Settet var fra Zara og kostet nok ca 1000kr og det er noe av det fineste jeg har sett henne i…. Sier litt. Bare fordi prislappen er latterlig høy så blir det ikke automatisk fint. Enig med deg! Støggeste klokka jeg har sett tror jeg faktisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå