Poly Skrevet 29. desember 2024 #14401 Del Skrevet 29. desember 2024 Hun ser mye mer naturlig ut nå, veldig vakker! Og det er bare sunt at hun ikke alltid «MÅ» sminke seg. Tror hun er på et bra sted. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 29. desember 2024 #14402 Del Skrevet 29. desember 2024 Princess_81 skrev (4 timer siden): Se forskjell liksom… ho var sinnsykt mye penere før da hun sminka seg litt mer og stelte seg nå ser hun gammel syk og ikke ut som seg selv….. misforstå meg rett hun er ikke stygg men hun ser syk ut før var hun alltid sminka, fresh og stelte seg og så mye sunnere ut…. Trist å se Penere før fordi hun sminka seg mer? 🙈 What, nei da såg hun mer uekte og «kitta» ut. Mye mer naturlig og pen uten å fylle trynet med sminke. Hun er litt tynnere nå ja. Det er hun. Det er vel også det som gjør at kinnbena synes bedre. Høye kinnben har hun alltid hatt. Men uansett dårlig vinkel på de bildene fra nåtid du har delt her da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 29. desember 2024 #14403 Del Skrevet 29. desember 2024 Sirah skrev (4 timer siden): Syntes vel muligens at etter-bildene var litt urettferdige her…. Før bildene er styla selfier/portretter, mens etterbildene er skjermbilder fra snapen hennes tatt i uheldig vinkel 🫣 Uansett enig i at hun så veldig godt ut med litt mer kjøtt på beina, men syntes vi skal holde oss for gode til å sitte her å diskutere utseendet hennes. Det syntes jeg er veldig ufint. En ting er å si at noen har en bad hairday eller at de bommet på sminken i dag, men noe annet er å diskutere selve utseendet til en person. Det er vel strengt tatt å diskutere "et operert ansikt" og da kan man vel ha en formening om resultatet var bedre før eller etter alle inngrep og innsprøytninger? Det er jo ikke naturlig utseende som diskuteres, det er et påkostet "produkt" som er laget. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 29. desember 2024 #14404 Del Skrevet 29. desember 2024 Istapp skrev (1 minutt siden): Det er vel strengt tatt å diskutere "et operert ansikt" og da kan man vel ha en formening om resultatet var bedre før eller etter alle inngrep og innsprøytninger? Det er jo ikke naturlig utseende som diskuteres, det er et påkostet "produkt" som er laget. Ansiktet var operert på «før-bildene» også. Jeg synes ikke diskusjoner om kropp og utseende har noe på et forum å gjøre, uansett om det er operert eller ikke. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 29. desember 2024 #14405 Del Skrevet 29. desember 2024 Sirah skrev (4 timer siden): Syntes vel muligens at etter-bildene var litt urettferdige her…. Før bildene er styla selfier/portretter, mens etterbildene er skjermbilder fra snapen hennes tatt i uheldig vinkel 🫣 Uansett enig i at hun så veldig godt ut med litt mer kjøtt på beina, men syntes vi skal holde oss for gode til å sitte her å diskutere utseendet hennes. Det syntes jeg er veldig ufint. En ting er å si at noen har en bad hairday eller at de bommet på sminken i dag, men noe annet er å diskutere selve utseendet til en person. Uheldig vinkel? Er jo sånn hun ser ut 99% av tiden nå…. Utenom da hun glammer en sjelden gang…. Men se ansiktet formen er helt annerledes kinn beina blant annet det ser ikke ut som samme person engang 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 29. desember 2024 #14406 Del Skrevet 29. desember 2024 Heike72 skrev (1 time siden): Penere før fordi hun sminka seg mer? 🙈 What, nei da såg hun mer uekte og «kitta» ut. Mye mer naturlig og pen uten å fylle trynet med sminke. Hun er litt tynnere nå ja. Det er hun. Det er vel også det som gjør at kinnbena synes bedre. Høye kinnben har hun alltid hatt. Men uansett dårlig vinkel på de bildene fra nåtid du har delt her da. Kan finne bilder med annen vinkel også jeg men alle ser jo på snappen hennes at hun ikke ligner seg selv. Hele ansiktet er forandra. Hun ser veldig syk ut å mye eldre 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 29. desember 2024 #14407 Del Skrevet 29. desember 2024 Princess_81 skrev (22 minutter siden): Uheldig vinkel? Er jo sånn hun ser ut 99% av tiden nå…. Utenom da hun glammer en sjelden gang…. Men se ansiktet formen er helt annerledes kinn beina blant annet det ser ikke ut som samme person engang Tror nok hun faktisk bare har sluttet og bruke filter. Og hvem ser ikke litt løk ut på selfie kamera til snap 😅 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 30. desember 2024 #14408 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Heike72 skrev (På 27.12.2024 den 23.02): Var det noe mer å diskutere da? Ansatte i AJ inviterte henne tydeligvis uten å ha avklart det med sjefen. Dårlig kommunikasjon. IR burde ikke filmet der og la det få fokus (men da hadde de jo heller ikke fått nok vakter). Noen damer kritiserer at hun var innom der på ei teit facebookgruppe og får en idé om å sende mail til AJ. Noen av dem skriver ikke noe annet enn kritikk om IR og har gjort det i flere mnd. IR går lei dem etter denne runden og henger dem ut. Noen av damene sletter kommentarene sine og ei anmelder. Saken blir henlagt asap. Tror faktisk Isabel hadde hatt en sterkere sak mot noen av disse damene pga trakassering av henne på denne gruppa i mange mnd. Joda, kjente igjen flere navn og det er mange uker siden jeg meldte meg ut. Meldte meg ut pga gruppa utviklet seg mer og mer til kun å være en kritikk og også hat-gruppa. Noe jeg faktisk ikke tror var helt intensjonen til hun som opprettet den. Nei, folkens. Det finnes faktisk viktigere ting å legge energi og fokus på enn den saken der. At det ble feil kommunikasjon med AJ er jeg enig i, men å henge ut masse mennesker uten å legge ved hva de faktisk har skrevet blir for dumt. Snap er en enveiskommunikasjon der ingen av de får mulighet til å få svar på eller forsvare seg selv. Så for meg ble dette bare et stunt for content, å hun bryr seg nok engang ikke om hvilken måte hun gjør det på. Hun deler kun en kommentar men henger ut flere andre i samme slengen. Å etter som jeg har forstått så var vel den gruppa mer åpen enn den originale, der man kunne diskutere både kritikk og ros ? På den andre slettes og blokkeres jo mange så snart det kanskje stilles et kritisk spørsmål. Endret 30. desember 2024 av Tenkeselv Manglet et ord for sammenheng 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 30. desember 2024 #14409 Del Skrevet 30. desember 2024 Women123 skrev (På 28.12.2024 den 16.00): Hun har jo kastet dem inn i en bag oppå hverandre isteden for å pakke dem inn i papir elr eller noe annet …også blir hu lei seg når de knuser????? Er hun virkelig dum eller gjør hun det for content??? Selvfølgelig content, hun spiller jo hele tiden på å «være så uvitende å lei seg» 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 30. desember 2024 #14410 Del Skrevet 30. desember 2024 Really skrev (17 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor hun er så tynn, for dama spiser godt. Sukker kaker og desserter. Vel legg merke til at hun aldri viser en tom tallerken. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 30. desember 2024 #14411 Del Skrevet 30. desember 2024 Tenkeselv skrev (6 timer siden): Vel legg merke til at hun aldri viser en tom tallerken. Nettopp........ Isabel har jo vært åpen om spiseforstyrrelser og det med å kjøpe enorme mengder mat som man tilsynelatende spiser er veldig typisk for både bulimi og atypisk anoreksi. Håper hun får og tar i mot den hjelpen hun trenger, spiseforstyrrelser er knalltøft 😕 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 30. desember 2024 #14412 Del Skrevet 30. desember 2024 Granneman82 skrev (1 time siden): Nettopp........ Isabel har jo vært åpen om spiseforstyrrelser og det med å kjøpe enorme mengder mat som man tilsynelatende spiser er veldig typisk for både bulimi og atypisk anoreksi. Håper hun får og tar i mot den hjelpen hun trenger, spiseforstyrrelser er knalltøft 😕 Annijor kommenterte for ei tid tilbake at hu kjente ingen som overdrev så mye på matfronten som IR. Alt for mye mat hver gang hu bestilte mat sa hu. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 30. desember 2024 #14413 Del Skrevet 30. desember 2024 Ramlet innom Isabels snap. Lux tur hun og Shehed har dratt på nå 👙🩲🩱🌂🥽 Vakre begge to ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. desember 2024 #14414 Del Skrevet 30. desember 2024 Istapp skrev (10 timer siden): Det er vel strengt tatt å diskutere "et operert ansikt" og da kan man vel ha en formening om resultatet var bedre før eller etter alle inngrep og innsprøytninger? Det er jo ikke naturlig utseende som diskuteres, det er et påkostet "produkt" som er laget. Jeg syntes ikke det å diskutere utseendet til noen har noe i en offentlig debatt å gjøre uansett hvor operert det er. Spesielt ikke når man diskuterer en så farlig sykdom som anorexia. Det kan potensielt være triggende både for Isabel, men også for andre som dropper innom tråden. Ikke at jeg egentlig tror Isabel får dette med seg, men man vet jo aldri. Og en overfladisk diskusjon er en ting, men her syntes jeg enkelte av innleggene har blitt tatt ned på detaljnivå og det blir å dra det for langt. Men det er min mening, jeg respekterer at vi ikke er enige her. 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. desember 2024 #14415 Del Skrevet 30. desember 2024 Det gledes til å følge uken på Maldivene 🐬🌴🍹☀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 30. desember 2024 #14416 Del Skrevet 30. desember 2024 Sveits35 skrev (8 timer siden): Ramlet innom Isabels snap. Lux tur hun og Shehed har dratt på nå 👙🩲🩱🌂🥽 Vakre begge to ❤️ 😂😂😂du ramlet innom IRs snap. Javel! Fine! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 30. desember 2024 #14417 Del Skrevet 30. desember 2024 Håper at isabel vet godt selv hvor lite hun fortjener pengene hun får av det innholdsløse hun gir ut på snapchat, håper at folk får en detox i 2025 og ikke følger en bedrift som bare selger Kina dritt og ligger i senga hele dagen. Følg noen som gir noe tilbake til alle som sliter i denne dyretiden. 14 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. desember 2024 #14418 Del Skrevet 30. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 30. desember 2024 #14419 Del Skrevet 30. desember 2024 Spesialregler for KG sine brukere når det gjelder Isabel Raad? Her kan det diskuteres diagnoser og utseende uten sensur 😀 Slå dere løs folkens 😀 Sees på nyåret en gang. Kos dere ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 30. desember 2024 #14420 Del Skrevet 30. desember 2024 Margit777 skrev (1 time siden): Håper at isabel vet godt selv hvor lite hun fortjener pengene hun får av det innholdsløse hun gir ut på snapchat, håper at folk får en detox i 2025 og ikke følger en bedrift som bare selger Kina dritt og ligger i senga hele dagen. Følg noen som gir noe tilbake til alle som sliter i denne dyretiden. Sluttet å følge de aller fleste for flere mnd siden. Titter innom av og til via utforsk på noen av dem. Hvem mener du man burde følge?/som gir noe tilbake til de som sliter som du sier? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå