Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14221 Del Skrevet 23. desember 2024 Eyr skrev (Akkurat nå): Skjerp deg. Ikke alle 12 damene tok kontakt med AJ. Skaff deg litt kritisk sans og ikke spis alt IR sier rått. Les innlegget mitt på nytt. Skrev ingen vei at alle 12 har kontaktet AJ. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 23. desember 2024 #14222 Del Skrevet 23. desember 2024 Sirah skrev (18 minutter siden): Les innlegget mitt på nytt. Skrev ingen vei at alle 12 har kontaktet AJ. De 12 uthengte fikk seg en lærepenge de vil lære mye av. Å når det er sagt , hadde jeg valgt å tro på raad foran Henning Holstad any day 😂❤️ 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14223 Del Skrevet 23. desember 2024 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): De 12 uthengte fikk seg en lærepenge de vil lære mye av. Å når det er sagt , hadde jeg valgt å tro på raad foran Henning Holstad any day 😂❤️ Det kan man trygt si at de gjorde 😅 Henning Holstad vet jeg egentlig ikke hvem er, så hvem av dem som er mest troverdig skal jeg ikke si noe om 😅 Men jeg så jo snappene fra de var på besøk og det samsvarer virkelig ikke med den mailen AJ skal ha sendt ut i etterkant. Heller ikke skjermbildene som er tatt fra 2.0 gruppa. Så alle fakta taler jo faktisk i Isabel sin favør denne gangen. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2024 #14224 Del Skrevet 23. desember 2024 NiceOrNothing skrev (48 minutter siden): De 12 uthengte fikk seg en lærepenge de vil lære mye av. Å når det er sagt , hadde jeg valgt å tro på raad foran Henning Holstad any day 😂❤️ Man kan også si at man her lærte man at det er mye bedre å være kritisk ( el en hater som influenserne kaller det) anonymt enn å skrive innlegg i eget navn. Så vet ikke helt hvem som rammes av den lærepengen in the end. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14225 Del Skrevet 23. desember 2024 NiceOrNothing skrev (1 time siden): De 12 uthengte fikk seg en lærepenge de vil lære mye av. Å når det er sagt , hadde jeg valgt å tro på raad foran Henning Holstad any day 😂❤️ Enig. Tror hun kan være glad for å ikke bli mer involvert i det Holstad holder på med jeg. Han er vel kjent for heleri og sønnen for å svindel. Så å utnytte andre mennesker er en del av det de holder på med. Finnes mye annet hun kan hjelpe her i landet, men hun må også forstå at hun ikke kan publisere at hun er et sted når hun er her i Norge. Mange gale fans der ute som vil dukke opp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 23. desember 2024 #14226 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (23 minutter siden): Man kan også si at man her lærte man at det er mye bedre å være kritisk ( el en hater som influenserne kaller det) anonymt enn å skrive innlegg i eget navn. Så vet ikke helt hvem som rammes av den lærepengen in the end. Når noen skriver dritt på bakgrunn av hva de selv mener er influenserens intensjon, eller noe de mener influenseren kommer til å gjøre i fremtiden er det ikke kritikk. Om det er noe så sterkt som hat vet jeg ikke, men det er uansett noe man burde holde for seg selv. Har man ikke noe pent å si burde man holde kjeft, uansett om det er under fult navn eller anonymt. Kanskje de hadde fått det bedre med seg selv om de hadde sluttet å følge? Det høres ikke sundt ut å følge noen som gir deg så mye negativ energi. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 23. desember 2024 #14227 Del Skrevet 23. desember 2024 Ellenn skrev (1 time siden): Når noen skriver dritt på bakgrunn av hva de selv mener er influenserens intensjon, eller noe de mener influenseren kommer til å gjøre i fremtiden er det ikke kritikk. Om det er noe så sterkt som hat vet jeg ikke, men det er uansett noe man burde holde for seg selv. Har man ikke noe pent å si burde man holde kjeft, uansett om det er under fult navn eller anonymt. Kanskje de hadde fått det bedre med seg selv om de hadde sluttet å følge? Det høres ikke sundt ut å følge noen som gir deg så mye negativ energi. Enig, og jeg syns det blir skummelt når noen blir så opphengt i, og bruker så mye tid på et menneske de ikke liker. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. desember 2024 #14228 Del Skrevet 23. desember 2024 Alessi skrev (19 minutter siden): Enig, og jeg syns det blir skummelt når noen blir så opphengt i, og bruker så mye tid på et menneske de ikke liker. Er like skummelt med disse i Squad gruppen som vier hele livet og lommeboka for å holde liv i denne dama,noen av de reiser tilogmed hjem til private adresser for å ta bilder av henne,det er drit skummelt syns jeg 1 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 23. desember 2024 #14229 Del Skrevet 23. desember 2024 Alessi skrev (27 minutter siden): Enig, og jeg syns det blir skummelt når noen blir så opphengt i, og bruker så mye tid på et menneske de ikke liker. Det er ikke sunt nei !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14230 Del Skrevet 23. desember 2024 Er det noen som har funnet artikkelen noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 23. desember 2024 #14231 Del Skrevet 23. desember 2024 Noen som har fått med seg hvorfor ikke faren er med opp på hytta som hun sa han skulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2024 #14232 Del Skrevet 23. desember 2024 Ellenn skrev (2 timer siden): Når noen skriver dritt på bakgrunn av hva de selv mener er influenserens intensjon, eller noe de mener influenseren kommer til å gjøre i fremtiden er det ikke kritikk. Om det er noe så sterkt som hat vet jeg ikke, men det er uansett noe man burde holde for seg selv. Har man ikke noe pent å si burde man holde kjeft, uansett om det er under fult navn eller anonymt. Kanskje de hadde fått det bedre med seg selv om de hadde sluttet å følge? Det høres ikke sundt ut å følge noen som gir deg så mye negativ energi. Tja, når man tjener 3 mill i måneden fordi man har følgere av alle slag, syns jeg man bør tåle at noen skriver noe i en lukket fb gruppe. 3 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. desember 2024 #14233 Del Skrevet 23. desember 2024 Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14234 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (26 minutter siden): Tja, når man tjener 3 mill i måneden fordi man har følgere av alle slag, syns jeg man bør tåle at noen skriver noe i en lukket fb gruppe. Hvorfor skal man tåle det? Og hvorfor skal hun tåle det fordi hun tjener penger på snap? Det er faktisk mye stygt en del av dem har skrevet. Jeg var på denne RS 2.0 en periode og kjente igjen flere av disse navnene hun delte. De er grunnen til at jeg meldte meg ut. Bare negativ dritt fra dem hele tiden. Forstår ikke hvorfor de er så opphengt i en person de ikke liker. Hva er poenget med å skrive slik til kjente personer? Ingen skal måtte tåle at andre oppfører seg dårlig mot seg uansett om man er kjent, tjener penger eller ikke. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 23. desember 2024 #14235 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (41 minutter siden): Tja, når man tjener 3 mill i måneden fordi man har følgere av alle slag, syns jeg man bør tåle at noen skriver noe i en lukket fb gruppe. Er det greit å oppføre seg dårlig mot folk som tjener over en viss sum? Jeg kan ikke skjønne annet enn at de som bruker tiden sin til å følge folk de misliker må ha et trist liv, og burde finne noe positivt å gjøre i stedet. Eller må de ha et sted å spy ut drittet sitt for å føle seg bedre selv? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14236 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) Et par av de som ble hengt ut sutrer i artikkel på Lister 24 🙈 De «følger» ikke Isabel, men de skal være på en Facebookgruppe om henne og kritisere, rakke ned på henne og det hun gjør og det livet hun lever 🙈 De må jo følge henne for å få med seg alt de kritiserer og rakker ned på. Skjønner ikke poenget med dette jeg og blir flau på vegne av kjerringer på min alder. Tror de kan oppføre seg som de vil i sosiale medier. Snakk om forbilder. Hva f… har disse bidratt med til samfunnet? Endret 23. desember 2024 av Heike72 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2024 #14237 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (4 timer siden): Hvorfor skal man tåle det? Og hvorfor skal hun tåle det fordi hun tjener penger på snap? Det er faktisk mye stygt en del av dem har skrevet. Jeg var på denne RS 2.0 en periode og kjente igjen flere av disse navnene hun delte. De er grunnen til at jeg meldte meg ut. Bare negativ dritt fra dem hele tiden. Forstår ikke hvorfor de er så opphengt i en person de ikke liker. Hva er poenget med å skrive slik til kjente personer? Ingen skal måtte tåle at andre oppfører seg dårlig mot seg uansett om man er kjent, tjener penger eller ikke. Fordi det er spillet IR spiller. Hun hadde ikke vært der hun er idag med bare logrende fans bak seg. Kan man virkelig tro at man kan ha mange hundretusen følgere, kjøre «elskling-venninne-konseptet» og gå bananas fordi at noen skriver noe fornærmende i ei lukket fb-gruppe? Jeg synes absolutt hun skal tåle at folk ikke liker alt hun gjør. At hun skal tåle at noen synes hun tar idiotiske valg. Fronter en livstil som ikke er bærekraftig. At de synes hun er barnslig til tider. Er dette hat? På ingen måte. Jeg synes alt det nevnte over om henne. Men jeg synes også hun er morsom, snill med familien sin, og ei dyktig reklame-dame. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23. desember 2024 #14238 Del Skrevet 23. desember 2024 Hvor lenge skal de være på den hytta? Den var for øvrig gørr lekker 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 23. desember 2024 #14239 Del Skrevet 23. desember 2024 Bra at alternativ jul Holstad går ut mot henne. Den dama gjør ingen ting uten at hun tjener på det selv. Det kunne hun spart seg når det kommer til et sånt arrangement. 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 23. desember 2024 #14240 Del Skrevet 23. desember 2024 Miss perfect skrev (33 minutter siden): Bra at alternativ jul Holstad går ut mot henne. Den dama gjør ingen ting uten at hun tjener på det selv. Det kunne hun spart seg når det kommer til et sånt arrangement. Enig, har i utgangspunktet ikke noe imot denne dama. Men kvalmende dette behovet for å få alt til å handle om seg selv. Og at det liksom skal være mer synd på denne (vipps rett til Chanel og handle for 300.000kr) dama enn de tilbudet er laget for. Æsj. 🤮 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå