Sol Rampelyset Skrevet 22. desember 2024 #14201 Del Skrevet 22. desember 2024 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. desember 2024 #14202 Del Skrevet 22. desember 2024 Rogadame skrev (1 time siden): Syns det var lite taktisk av henne å skrive hvor og når hun skulle reise dit. Hun må jo forstå at VG , fans og fandens oldemor kom til å trø opp å filme henne der. Syns hun er kul dame som har fått til mye - morsom og snill . ( selv om.hun er altfor tynn/operert , dårlig klessmak og aldeles ødelagt forhold til menn.) ..legger merke til at de som " hater" henne på sosiale medier er enten menn som ikke tåle at damer tjener penger eller hvite norske kvinner i 40- 50 åra som.er trygda og drit misunnelige . Jeg synes ikke noe om att hun henger ut folk meg fullt navn.. da har hun sunket så lavt. Hun setter seg litt selv i den situasjonen så hun må nok desverre forvente att folk er i mot det hun gjør 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14203 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Sveits35 skrev (4 timer siden): Siste setningen din gjorde at jeg åpnet Isabels snap. Den første snappen jeg åpner er et svært kritisk spørsmål hun har fått der hun svarer utfyllende på spørsmålet. Så hold deg til sannheten Hvilket SVÆRT kritiske spørsmål? Der noen skrev "De tenker nok på at det blir for mye folk der" noe i den dur? Er det et "svært kritisk" spørsmål? Det var et "undrende" spørsmål kun. Så hold deg til sannheten selv. Endret 22. desember 2024 av lajlaj 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14204 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) lajlaj skrev (28 minutter siden): Hvilket SVÆRT kritiske spørsmål? Der noen skrev "De tenker nok på at det blir for mye folk der" noe i den dur? Er det et "svært kritisk" spørsmål? Det var et "undrende" spørsmål kun. Så hold deg til sannheten selv. Var inne og sjekket nå, du har altså sendt meg til snappen hennes to ganger i dag. «Men må du absolutt påpeke alt veldedighet du støtte?» «hva med å støtte, donere og besøke og så deretter publisere alt det gode du gjør for de som trenger det og skape blest på den måten? …. Dette vil jeg kalle kritiske spørsmål og begge to ga hun gode svar. Ro litt ned nå, det er jul 🎄 Endret 22. desember 2024 av Sveits35 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. desember 2024 #14205 Del Skrevet 22. desember 2024 Sveits35 skrev (5 minutter siden): Var inne og sjekket nå, du har altså sendt meg til snappen hennes to ganger i dag. «Men må du absolutt påpeke alt veldedighet du støtte?» «hva med å støtte, donere og besøke og så deretter publisere alt det gode du gjør for de som trenger det og skape blest på den måten? …. Dette vil jeg kalle kritiske spørsmål og begge to ga hun gode svar. Ro litt ned nå, det er jul 🎄 Men mener du virkelig at det var kritiske spørsmål? Om de 2 spørsmålene der veltet hele dagen for Isabel så bør hun slutte og post alt hun gjør 2 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14206 Del Skrevet 22. desember 2024 elskersommer skrev (1 minutt siden): Men mener du virkelig at det var kritiske spørsmål? Om de 2 spørsmålene der veltet hele dagen for Isabel så bør hun slutte og post alt hun gjør Tror du bør lese deg opp litt. Den kommentaren din henger virkelig ikke på greip 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. desember 2024 #14207 Del Skrevet 22. desember 2024 Nå er pressen involvert ja.. dette utarter seg nok mer enn godt er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 22. desember 2024 #14208 Del Skrevet 22. desember 2024 Sirah skrev (På 19.12.2024 den 23.02): Det der er nok et vanvittig godt salgstriks av Hermes. Hvordan få folk med latterlig mye penger til å bruke enda mer penger slik at de får vesken det er umulig å få tak i - i en random farge 🙈 Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker Hermes selv. Jeg elsker å glo på hjemmesiden og min ultimate drømmeveske er en Birkin. Den dagen jeg vinner i Eurolotto (ja, for det holder ikke med vanlig lotto) så skal jeg gå berserk der inne selv. Men det er jo fullstendig tullete slik hun holder på… Selv jeg som har veskedilla skjønner jo at man ikke trenger ørti vesker eller sandaler i alle regnbuens farger 😬 Men et helt annet spørsmål! Kan vi - som type deg og meg labbe inn på Hermes, Dior, Chanel eller Louis Vuitton uten å bli kastet ut? Jeg har alltid hatt så sykt lyst til å inn i en av de butikkene og kikke, men har vel knapt råd til å kjøpe et par med sokker der inne. Er det lov å bare gå inn for å kikke? Ser for meg at jeg vil bli behandlet som hun i Pretty Woman 😅 Jeg har en LV-veske som trenger litt kjærlighet og sendte mail til LV for å høre om dette var mulig å reparere. Da måtte jeg bestille time hos en SA som da skulle kikke på vesken osv for å bedømme om den kunne fikses eller ikke. Det syntes jeg hørtes akkurat så skummelt ut at jeg dro til en lokal skomaker istede 😅 Faktisk ikke alltid. Feks på en del av luksusbutikkene i Paris og Barcelona sjekker de deg hvis de er usikker på om du har råd til å være deg (iallefall forekom det da jeg var der). Beklager å dra opp en gammel, men så kun at du hadde fått et annet svar og tenkte det da kunne være relevant. Granneman82 skrev (På 21.12.2024 den 20.02): Enkelte i den RSq2.0 gruppa er jo helt kokt i huet😵💫😵💫 Spesielt en av dem, som også regjerer i en viss annen fangruppe, hint: rødt hår...... Hvem faen tror sånne folk at de er egentlig? Må jo ha alvorlige problemer oppi hodet sitt. Sender mailer og holder på, og nå er det anmeldelse av Isabel og kontakt med VG😵😵😵😵 Hatsumomo skrev (1 time siden): Nå er pressen involvert ja.. dette utarter seg nok mer enn godt er. får ikke vekk en kommentar mellom der jeg fikk med ved uhell, beklager det! men… hvem presse? Har lest alle aviser jeg kommer på de siste timene + googlet, men har ikke funnet noe noe sted? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 22. desember 2024 #14209 Del Skrevet 22. desember 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Nå er pressen involvert ja.. dette utarter seg nok mer enn godt er. Hvem hva hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14210 Del Skrevet 22. desember 2024 dårligbrukernavn skrev (11 minutter siden): Faktisk ikke alltid. Feks på en del av luksusbutikkene i Paris og Barcelona sjekker de deg hvis de er usikker på om du har råd til å være deg (iallefall forekom det da jeg var der). Beklager å dra opp en gammel, men så kun at du hadde fått et annet svar og tenkte det da kunne være relevant. får ikke vekk en kommentar mellom der jeg fikk med ved uhell, beklager det! men… hvem presse? Har lest alle aviser jeg kommer på de siste timene + googlet, men har ikke funnet noe noe sted? Hvor? Tusen takk for svar 🙈 Har så lyst til å inn for å glo 😅 refill skrev (10 minutter siden): Hvem hva hvor? Kommer vist i morgen sa Isabel på snap. Spennende 😬🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. desember 2024 #14211 Del Skrevet 22. desember 2024 refill skrev (14 minutter siden): Hvem hva hvor? Isabel skrev det på snap. Men de må vel gjerne skrive artikkelen og så kommer det ut imorgen? 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 23. desember 2024 #14212 Del Skrevet 23. desember 2024 elskersommer skrev (6 timer siden): Det der blir barnehagementalitet for meg. " Du gjorde noe dumt først.. så ædda bædda.. da gjør jeg det samme tilbake" Isabel bør kanskje tenke seg litt om før hun gjør som hun gjør. Det er lov og bruke hode. Hun rant vel over igår , etter avlysning fra AJ etc . Blir uansett interessant å lese hennes tilsvar til lederen . Det virker som sannheten er noe mer nyansert enn hva som ble formidlet igår. ( i hennes favør , etter de nye opplysningene hun kom med idag ). Ang nett-troll så trengte de muligens en rude awakening . Man lærer jo noe av alt . 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14213 Del Skrevet 23. desember 2024 Hatsumomo skrev (8 timer siden): Isabel skrev det på snap. Men de må vel gjerne skrive artikkelen og så kommer det ut imorgen? 🤷🏼♀️ Ja journalisten må vel få mulighet til å skrive den 😅 Om noen ramler over den så må dere poste her. NiceOrNothing skrev (7 timer siden): Hun rant vel over igår , etter avlysning fra AJ etc . Blir uansett interessant å lese hennes tilsvar til lederen . Det virker som sannheten er noe mer nyansert enn hva som ble formidlet igår. ( i hennes favør , etter de nye opplysningene hun kom med idag ). Ang nett-troll så trengte de muligens en rude awakening . Man lærer jo noe av alt . Enig. Det blir spennende å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 23. desember 2024 #14214 Del Skrevet 23. desember 2024 Hatsumomo skrev (8 timer siden): Isabel skrev det på snap. Men de må vel gjerne skrive artikkelen og så kommer det ut imorgen? 🤷🏼♀️ Nettavisen publiserte en artikkel i går, men der fokuseres det kun på hvor mye hun bruker på shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14215 Del Skrevet 23. desember 2024 Alessi skrev (15 minutter siden): Nettavisen publiserte en artikkel i går, men der fokuseres det kun på hvor mye hun bruker på shopping. Så den, det var unødvendige greier syntes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2024 #14216 Del Skrevet 23. desember 2024 Det var en stor artikkel i en lokal-avis i går- der en av de 12 damene som ble hengt ut, sto frem og sa at det var saklig kritikk hun har skrevet innlegg om. Det gjaldt der at hun syntes det var opprørende å se IR gå fra AJ og rett til storshopping på Gucci el Chanel eller hva det var, og derfor ville avfølge henne nå. Jeg forstår ikke helt sammenhengen med at IR fikk beskjeden om å droppe å komme innom AJ og det å henge ut 12 ulike damer på sin snap? Hun har vel ikke noe bevis for at disse 12 har skrevet noe til AJ? Eller? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. desember 2024 #14217 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Det var en stor artikkel i en lokal-avis i går- der en av de 12 damene som ble hengt ut, sto frem og sa at det var saklig kritikk hun har skrevet innlegg om. Det gjaldt der at hun syntes det var opprørende å se IR gå fra AJ og rett til storshopping på Gucci el Chanel eller hva det var, og derfor ville avfølge henne nå. Jeg forstår ikke helt sammenhengen med at IR fikk beskjeden om å droppe å komme innom AJ og det å henge ut 12 ulike damer på sin snap? Hun har vel ikke noe bevis for at disse 12 har skrevet noe til AJ? Eller? Men ble disse snappene hvor hun hang ut disse damene slettet? Jeg så noe av det men når jeg tenkte og se alt på nytt så var de borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14218 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Det var en stor artikkel i en lokal-avis i går- der en av de 12 damene som ble hengt ut, sto frem og sa at det var saklig kritikk hun har skrevet innlegg om. Det gjaldt der at hun syntes det var opprørende å se IR gå fra AJ og rett til storshopping på Gucci el Chanel eller hva det var, og derfor ville avfølge henne nå. Jeg forstår ikke helt sammenhengen med at IR fikk beskjeden om å droppe å komme innom AJ og det å henge ut 12 ulike damer på sin snap? Hun har vel ikke noe bevis for at disse 12 har skrevet noe til AJ? Eller? Disse damene kommenterte rimelig heftig i kommentarfeltet på Raadsquad 2.0 og det var ikke bare konstruktivt de skrev (selv om det var en del konstruktive kommentarer også). Det ble så stor ståhei at gruppen er satt på pause. Disse damene skal blant annet ha kontaktet AJ for å be dem om å ikke ta i mot IR. Hun ene skrev at hun hadde gjort det i kommentarfeltet. Så helt uskyldige er de ikke 🙈 Ang å dra rett fra AJ til storshopping på Chanel så er jeg enig i at det er litt rart. Men på en annen side så var planen til IJ denne dagen lunch med Maren og David og så til Chanel. AJ var ikke planlagt men de ble invitert med dit og valgte å dra. Isabel skulle jo kjøpe disse julegavene osv på Chanel uansett, og om hun kjøpte dem som planlagt denne dagen eller om hun utsatte det til dagen etter er jo egentlig en litt rar ting å henge seg opp i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2024 #14219 Del Skrevet 23. desember 2024 elskersommer skrev (Akkurat nå): Men ble disse snappene hvor hun hang ut disse damene slettet? Jeg så noe av det men når jeg tenkte og se alt på nytt så var de borte Dette skjedde vel for to dager siden nå så de er vel vekk tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 23. desember 2024 #14220 Del Skrevet 23. desember 2024 Sirah skrev (Akkurat nå): Disse damene kommenterte rimelig heftig i kommentarfeltet på Raadsquad 2.0 og det var ikke bare konstruktivt de skrev (selv om det var en del konstruktive kommentarer også). Det ble så stor ståhei at gruppen er satt på pause. Disse damene skal blant annet ha kontaktet AJ for å be dem om å ikke ta i mot IR. Hun ene skrev at hun hadde gjort det i kommentarfeltet. Så helt uskyldige er de ikke 🙈 Ang å dra rett fra AJ til storshopping på Chanel så er jeg enig i at det er litt rart. Men på en annen side så var planen til IJ denne dagen lunch med Maren og David og så til Chanel. AJ var ikke planlagt men de ble invitert med dit og valgte å dra. Isabel skulle jo kjøpe disse julegavene osv på Chanel uansett, og om hun kjøpte dem som planlagt denne dagen eller om hun utsatte det til dagen etter er jo egentlig en litt rar ting å henge seg opp i. Skjerp deg. Ikke alle 12 damene tok kontakt med AJ. Skaff deg litt kritisk sans og ikke spis alt IR sier rått. 2 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå