Sveits35 Skrevet 21. desember 2024 #14141 Del Skrevet 21. desember 2024 lajlaj skrev (1 minutt siden): Kan du drite i brukerdebatt? Hun har sagt det på snap TRE ganger at de skulle ned "Noen timer" den 25. Det var avtalen ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 21. desember 2024 #14142 Del Skrevet 21. desember 2024 Gi til Alternativ jul ! Vipps 160416 uansett. Mitt synspunkt; boikott IR 2 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssh! Skrevet 21. desember 2024 #14143 Del Skrevet 21. desember 2024 For oss som kun følger med på snap, hvilke ting ble sagt av disse damene i fb gruppa? Er det kun drittslenging eller mer saklig kritikk? Kunne ønske IR hadde lagt med litt kontekst. Har forsøkt å komme inn og se men det går ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 21. desember 2024 #14144 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg syns det er synd at IR velger å snakke negativt om Alternativ jul. For alt vi vet så var det pga hensyn til de som skal være der og frivillige at de sa nei til at IR og familien kunne komme. Som flere nevner så var det usikkert om det kom til å dukke opp masse folk som bare dro innom for å hilse på IR og familien, dette ville da tatt fokus vekk fra sårbare mennesker som er der fordi de ikke har en annen plass å være i jula. Det er også stor sjanse for at det kunne blitt kaos og bråk hvis flere prøver å få tatt bilde av IR og familien. Vi vet ikke hele historien, vi får bare høre IR sin side. Til syvende og sist så handler dette om sårbare mennesker. Skulle ønske IR kunne se det og ikke lage masse drama rundt denne situasjonen. 7 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 22. desember 2024 #14145 Del Skrevet 22. desember 2024 sssssh! skrev (1 time siden): For oss som kun følger med på snap, hvilke ting ble sagt av disse damene i fb gruppa? Er det kun drittslenging eller mer saklig kritikk? Kunne ønske IR hadde lagt med litt kontekst. Har forsøkt å komme inn og se men det går ikke. Et eks. Men de er mer kritiske til hele businessen til IR som jeg også er. Håper flere folk gjennomskuer hun og tar tilbake sitt eget liv istedet for å leve gjennom IR. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 22. desember 2024 #14146 Del Skrevet 22. desember 2024 Selv om jeg ikke har sansen for hennes vanlige liv. Gikk jeg inn på henne konto da hun besøkte India . Og nå måtte jeg se med mine egne øyer fra Oslo . Jeg synes det er fint at hun vil dele og gi tilbake til andre. Men Isabell om du leser dette. Slutt aldri å del med deg. Men gjør det heller i stillhet .Finnes nok av arbeid å støtte💚 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 22. desember 2024 #14147 Del Skrevet 22. desember 2024 Milla1717 skrev (1 time siden): Selv om jeg ikke har sansen for hennes vanlige liv. Gikk jeg inn på henne konto da hun besøkte India . Og nå måtte jeg se med mine egne øyer fra Oslo . Jeg synes det er fint at hun vil dele og gi tilbake til andre. Men Isabell om du leser dette. Slutt aldri å del med deg. Men gjør det heller i stillhet .Finnes nok av arbeid å støtte💚 Hun kunne delt alt hun ville så heller fortalt om det i ettertid. Trenger ikke dokumentere alt der og da. Hadde betydd like mye for følgerne hennes det, kanskje hadde hun fått mer respekt også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 22. desember 2024 #14148 Del Skrevet 22. desember 2024 Eyr skrev (6 timer siden): Et eks. Men de er mer kritiske til hele businessen til IR som jeg også er. Håper flere folk gjennomskuer hun og tar tilbake sitt eget liv istedet for å leve gjennom IR. Ja, mye bedre alle disse på Raadsquad 2.0 avfølger IR. Gruppebeskrivelsen der matcher dårlig innhold. Var der en stund, men den negative viben der inne gadd jeg ikke mer av. Helt sykt at hun ene der mailet og var i kontakt med AJ. Hvorfor følge en person når du ikke finner noe positivt med denne personen? At disse litt over 3000 forlater snap med 370000 følgere vil ikke merkes på inntekten en gang. At Alternativ Jul bare kutter ut IR ut fra en mail fra en følger er også ganske lite proft. De burde gå i en bedre og forklarende dialog og samtale med henne. Ikke bare avfeie pga mail fra en bitter bitch. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14149 Del Skrevet 22. desember 2024 litenstjerne skrev (7 timer siden): Jeg syns det er synd at IR velger å snakke negativt om Alternativ jul. For alt vi vet så var det pga hensyn til de som skal være der og frivillige at de sa nei til at IR og familien kunne komme. Som flere nevner så var det usikkert om det kom til å dukke opp masse folk som bare dro innom for å hilse på IR og familien, dette ville da tatt fokus vekk fra sårbare mennesker som er der fordi de ikke har en annen plass å være i jula. Det er også stor sjanse for at det kunne blitt kaos og bråk hvis flere prøver å få tatt bilde av IR og familien. Vi vet ikke hele historien, vi får bare høre IR sin side. Til syvende og sist så handler dette om sårbare mennesker. Skulle ønske IR kunne se det og ikke lage masse drama rundt denne situasjonen. Jeg syntes ikke IR snakket stygt om Alternativ Jul, men hun sa hun var skuffet over at hun ikke fikk lov til å komme. Det må være lov. Når hun var å besøkte dem så lagde hun en avtale om at de kunne «stikke innom», det var ikke noe snakk om at de måtte melde seg på. Det ble også sagt at de fremdeles manglet masse folk. Pga at IR delte informasjonen på sin snap så har en drøss av mennesker som meldte seg som frivillige, så noe godt kom jo ut av dette. Jeg syntes det var skikkelig ufint av dem og bare ringe å si at de ikke fikk komme. Den informasjonen hun fikk over telefon var ikke den informasjonen damen fra AJ sto og ga dem dagen før. Jeg er helt enig med deg om at dette handler om sårbare mennesker og at det sånn sett kanskje er like greit at hun ikke dukker opp. Hun hadde garantert (ufrivillig) dratt med seg halve raadsquaad. Det er måten dette ble formidlet på som jeg mener er feil. Hadde de ringt henne og lagt frem disse bekymringene på en ordentlig måte hadde IR mest sannsynlig trukket seg frivillig. Jeg forstår også godt at hun valgte å fortelle følgerne sine dette. Hadde hun ikke gjort det og bare ikke dukket opp der hadde dette også blitt veldig feil tatt i mot. AJ fikk masse publisitet pga dette. Tusenvis av mennesker som ikke viste om arrangementet vet nå om det. De har fulle lister - noe de ikke klarte å skaffe på egenhånd. De har fått mye at av dette de også. Syntes måten de avfeide Isabel på var ufin. Spesielt om det er de menneskene fra 2.0 som er årsaken. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14150 Del Skrevet 22. desember 2024 Heike72 skrev (12 minutter siden): Ja, mye bedre alle disse på Raadsquad 2.0 avfølger IR. Gruppebeskrivelsen der matcher dårlig innhold. Var der en stund, men den negative viben der inne gadd jeg ikke mer av. Helt sykt at hun ene der mailet og var i kontakt med AJ. Hvorfor følge en person når du ikke finner noe positivt med denne personen? At disse litt over 3000 forlater snap med 370000 følgere vil ikke merkes på inntekten en gang. At Alternativ Jul bare kutter ut IR ut fra en mail fra en følger er også ganske lite proft. De burde gå i en bedre og forklarende dialog og samtale med henne. Ikke bare avfeie pga mail fra en bitter bitch. Enig. Var medlem en stund jeg også og syntes det var fint med en gruppe hvor de kritiske stemmene også fikk plass, men det gikk fra å være kritisk til å bli direkte personangrep og ufine kommentarer. Og hvorfor følge en person man tydeligvis misliker? Nei det spørsmålet lurer jeg også på. Men man ser jo det i rampelystråder her inne. Det er få influensere som slipper så «billig unna» som IR. Gå inn i tråden til Sophie Elise. Der er det personangrep over en lav sko. Jeg syntes stort sett stemningen i denne tråden er veldig fin, selv om det går galt innimellom her også. Jeg syntes likevel flertallet her klarer å holde diskusjonen saklig og diskutere mer sak og mindre person. Det er lov å mene at IR har et sykt pengeforbruk uten å samtidig drive personangrep. Det er fælt vettu når anonyme brukere på selveste Kvinneguiden, som er kjent for å ikke akkurat gå stille i dørene, klarer å holde diskusjonen mer saklig og ordentlig enn i en gruppe på Facebook hvor man skriver under fult navn. Det sier litt om de menneskene som skriver der. Jeg var inne på Jodel i går hvor en bruker stilte nettopp dette spørsmålet - hva som hadde skjedd med KG siden de/vi forsvarte Isabel 😅 Og ja AJ løste dette på en svært lite profesjonell måte. Jeg forstår at de kanskje fikk kalde føtter med å ha henne der, men dette var direkte uproft. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet 22. desember 2024 #14151 Del Skrevet 22. desember 2024 Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles 14 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14152 Del Skrevet 22. desember 2024 Tittitt skrev (2 minutter siden): Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles Takk Det burde absolutt vært delt ikke bare som tekst, for umulig å vite for oss om det er ekte eller ikke. At 2.0 er en hatgruppe er det ingen tvil om. Langt fra alle medlemmene, når jeg var medlem var det mange fine diskusjoner der også. Absolutt, men det negative tok mer og mer over. Det er også ingen hemmelighet at mange av medlemmene var medlem der fordi de ble kastet ut av den opprinnelige gruppen. Det ble også diskutert der inne mange ganger. Så det er ingen løgn. Jeg skjønner faktisk godt at hun ble lei seg og jeg syntes det var på sin plass å poste det hun gjorde. Disse menneskene postet dette på en offentlig gruppe med mange tusen medlemmer. Kan du ikke stå for det du skriver så burde du heller ikke poste det. Som jeg har skrevet mange ganger i denne tråden så forstår jeg også at AJ var skeptiske til å ha henne på besøk, men de kunne løst dette på en langt bedre måte. Og de tingene de skriver i brevet (om det er AJ som har skrevet det) er ikke det samme som hun damen sto og fortalte når de var innom. Hun sa at de manglet masse folk og at IR og familien gjerne måtte komme en tur. AJ har fått masse publisitet de tydeligvis trengte pga Isabel. Nå hadde de ikke lenger behov for henne og da er det jo veldig lettvint å bare kutte henne ut - slik at de får enda mer publisitet. Ganske kvalm oppførsel. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 22. desember 2024 #14153 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Tittitt skrev (18 minutter siden): Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles Alternativ Jul tør å si fra. Dette står det stor respekt av. Nydelig at noen endelig ser influensere som IR for hva de er. Kyniske bedrifter som kun tenker penger, som retter seg mot sårbare målgrupper. og som til tider har behov for "hvitvasking" eller "grønnvasking" gjennom å henge seg på noe veldedighet. Og som gjennom veldedighet også skaffer seg tilgang til enda flere klikk. Politikerne burde ta lærdom av dette. Og organisasjoner som NOAH. De burde si nei til alle donasjoner der giveren benytter det som oppmerksomhet rundt sin bedrift, hvis bedriften strider mot deres etiske retningslinjer. Dette vil de tjene på i lengden. Endret 22. desember 2024 av Doris Becker 4 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14154 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Tittitt skrev (29 minutter siden): Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles Hva du mener om RS 2.0 er uvesentlig for meg, men det «brevet» du deler er drøyt. Hvis dette brevet er ekte så har Isabel blitt utnyttet på det groveste. Hun ble invitert dit! Du må ha grodd fast under en stein eller være totalt «blåst» for å ikke kjenne til Isabels personlighet. De visste hvem de inviterte på besøk. Og de fikk det de var ute etter, som var publisitet. Og så skal de etterpå behandle henne på denne måten? Jeg har vært på KG i noen måneder nå og må si at det siste døgnet har fått meg til å innse et par ting om brukerne her inne. Flere har imponert meg ved å faktisk se denne situasjonen for det den faktisk er. Det ville jeg ikke ha trodd for tre dager siden. Endret 22. desember 2024 av Sveits35 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 22. desember 2024 #14155 Del Skrevet 22. desember 2024 Jævlig drøyt å henge ut personer med fullt navn og bilde på snappen sin da de kanskje kan bli skada av den syke raadsquad fansene. Så klart Isabel vil at raadsquad 2 skal slettes hun vil jo kun ha blodfans som tilber hun. Å lata som hun var så lei seg igår men se på snappen til Pierre,Rami og søstrene hennes så var Isabel med å festa igår så ikke så lei seg ut. Jeg lukte på den nye parfymen igår den lukta gammel bestemor 👵🏻 men hver sin smak 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 22. desember 2024 #14156 Del Skrevet 22. desember 2024 Tittitt skrev (1 time siden): Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles Dersom dette brevet er reelt, noe jeg tviler på at det er, synes jeg dette er veldig uprofesjonelt av Alternativ Jul. Hvorfor skal de skrive en mail til en privatperson og i tillegg skrive at det kan videreformidles? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 22. desember 2024 #14157 Del Skrevet 22. desember 2024 Princess_81 skrev (1 time siden): Jævlig drøyt å henge ut personer med fullt navn og bilde på snappen sin da de kanskje kan bli skada av den syke raadsquad fansene. Så klart Isabel vil at raadsquad 2 skal slettes hun vil jo kun ha blodfans som tilber hun. Å lata som hun var så lei seg igår men se på snappen til Pierre,Rami og søstrene hennes så var Isabel med å festa igår så ikke så lei seg ut. Jeg lukte på den nye parfymen igår den lukta gammel bestemor 👵🏻 men hver sin smak Skulle hun bare droppe bursdagsfeiringen hun arrangerte for Pierre da mener du? Fint at hun klarte å legge vekk denne unødvendige dritten noen skapte for henne for en stund tenker jeg. Disse damene på Raadsquad 2.0 burde faktisk få et kurs i folkeskikk og nettvett. Liker ikke alt IR gjør jeg heller og har ikke funnet noen produkter jeg har sansen for heller, men jeg slenger ikke stygge og negative kommentarer om henne, ting hun gjør og om produktene hennes av den grunn. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. desember 2024 #14158 Del Skrevet 22. desember 2024 Tittitt skrev (2 timer siden): Hvordan vet du at de var ute etter publisitet? De har da klart seg i 55år uten henne, og hun kommer jo til duk og dekka bord. Det meste av jobben er jo allerede gjort. Virker for meg som at noen som jobber der har kontaktet Isabel i beste mening, men uten å tenke over konsekvensene det ville fått om hun dukket opp med de 140 frivillige hun påstår melde seg på pga henne. Og at sjefen kanskje ikke var informert? Men det vet jo ikke vi. Synes kanskje de kunne forklart henne det litt bedre, om det er sant det hun sier om hvordan hun fikk beskjed. Men vi vet jo bare det hun sier, og hun er jo ikke akkurat kjent for å ta selvkritikk. Mener du de som driver AJ burde kjent til Isabels personlighet..? Det er vel kanskje ikke helt rett demografi, kontrasten fra et liv på gata og arbeidet der til å følge en influenser på shopping og Maldivene er ganske stor. Selvsagt kan man gjøre begge deler, men synes da virkelig ikke man kan si folk er helt blåst eller bor under en stein selv om man ikke har et personlig forhold til Isabel Raad. Nå bor jo forøvrig mange av brukerne under en stein, og har heller ikke smarttelefon. Men skal ikke si at du er blåst i hodet selv om du ikke tenkte over det❤️ Håper du får en nydelig dag! Tenker at de var redd det skulle bli et oppbud av fans/ folk som ikke har noe der og gjøre . Og at det måtte vakthold til etc. feilen her er at det ble så veldig annonsert , av henne. De skulle ikke postet noe om det, før etterpå . Flott de fikk fylt opp vaktlistene , men mulig mange trekker seg nå, når trekkplaster ikke kommer likevel . Deltagere på alternativ jul er sårbare mennesker og kabalen med frivillige krever mye planlegging . De var nok redd det skulle bli et sirkus , å at fokuset skulle bli på raads deltagelse isteden for selve jobben . Forstår raads sårede følelser . Men hvis hun hadde hatt en presserådgiver , ville hun blitt rådet til å ikke fortelle om sin deltagelse før etterpå . Har selv vært med å arrangert AJ . Å det har vært fokus på taushetserklæringer , anonymitet og ingen filming/fotografering . Med raad tilstede hadde det blitt et sirkus av autografer og fotografering . 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. desember 2024 #14159 Del Skrevet 22. desember 2024 Tittitt skrev (3 timer siden): Her er brevet fra Alternativ Jul som ble delt på gruppen(tror jeg da, det var jo bare tekst delt av et medlem, ikke bilde, eller med signatur) Synes Isabel krysset streken og vel så det i går, jeg følte ihvertfall ikke at noen mobbet eller hatet på henne, det må være lov å gi beskjed når ting ikke er ok. De som reagerte gjorde det av bekymring for rusmisbrukerne, ikke for å slenge drit(oppfattet jeg da). Å kalle gruppen for hatgruppe og si at den er for folk som har blitt kasta ut av den andre, synes jeg er helt sykt å lyve om også. toppet seg litt når hun sitter å gråter og sier hun må logge av, henger ut vanlige mennesker for å si meningen sin til 400k crazy fans, for så å gå å feste som om ingenting har skjedd. Henger ut Kristin og Vixen fordi det aldri er greit å henge ut noen, så gjør hun det samme mot privatpersoner, uten engang å vise hva de skreiv. Man vet jo hun sliter, men dette er jobben hennes, og hun må tåle kritikk. Hun kunne bare lagt ut en snap at hun ikke skulle filme, men selvsagt skulle hun det. Og hvordan vet vi det? Fordi hun la ut videoer av barn i India uten deres tillatelse for millioner av følgere på snap og ig. Hun la ut video av morfaren som gråt. Hvorfor skulle hun ikke lagt ut bilder når hun var innom der? Her er det som ble lagt ut på 2.0 gruppa: Hei Tiril Både Isabel og hennes venner er hjertelig velkommen til å delta som vertskap hos oss. En lang rekke høyprofilerte personer og samfunnstopper har gjennom mange tiår vært vertskap hos oss, men ingen har ønsket å gjøre noe nummer av sin egen deltagelse eller innsats. Alle som ønsker å delta som vertskap hos oss må melde seg på, og stille som vertskap på en hel vakt på ca. 8 timer. Påmelding til dette startet i begynnelsen på november. Pr i dag er det påmeldt 920 personer, som stiller som vertskap gjennom forberedelse, juledagene og på etterarbeid og opprydding. De aller fleste vakter er fulltegnet, hvilket de har vært lenge, og det er derfor ikke mulig å bare «komme innom». Isabel har en rolle som næringsdrivende, og vi er på vår side meget takknemlig for alle de bidrag vi gjennom over 50 år har fått fra en lang rekke næringsbedrifter. De aller fleste av disse gjør det med grunnlag i å bidra til en god sak, og uten noe ønske om egenprofilering. I de fleste tilfeller, snarere tvert imot. Isabel har lagt ut på nettet et innslag som tydeligvis kan oppfattes å ha motsatt fortegn. Alternativ Jul har våre gjester som hovedfokus, og ikke vertskapet. Vi anmoder derfor om respekt for vår holdning om ikke være noen del av den forretningsdrift en influenser driver. I så måte skulle vi gjerne vært de publiserte innslag foruten. Dette brev kan gjerne videreformidles Veldig ryddig og lettfattelig forklaring . Selvfølgelig skulle hun ikke annonsert sin deltagelse på forhånd. Det var skivebom . 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22. desember 2024 #14160 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Ser jo ikke ut som om hun var så fryktelig lei seg i går kveld, eller? Tror ikke avvisning stakk så veldig dypt egentlig. Endret 22. desember 2024 av Teflonhjernen 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå