Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (34 minutter siden):

Ja, det var det. Fint at du ser det selv😊

PS. IKKE ment passivt aggressivt, syns genuint det er fint at du skjønner at den kommentaren var teit.

Men nå i snart 2025 så har folk lov til å ha egne meninger å da. :)

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vålull skrev (44 minutter siden):

Men nå i snart 2025 så har folk lov til å ha egne meninger å da. :)

Ja for all del! Syns bare meningene din var litt...teit😉

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Ja for all del! Syns bare meningene din var litt...teit😉

Fint at det er meningen din da. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (18 timer siden):

Som jeg sa "sikkert teit av meg" så ja da var det teit av meg å tenke sånn. 

Synes ikke det var teit av deg, men det er grunnet at jeg ser og opplever hvor nært knyttet kjæledyret vårt er mot oss. Og når vi forlater det grunnet ferie, når vi ikke har anledning til å ha det med på reisen, så beskrives det at kjæledyret leter og sutrer etter oss av de som passer på. Så nei, det er "langt unna skikkelig teit av deg"!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Isabel har kjøpt to vesker hos Hermes, så kjøpte hun den første i 2023 og den andre i 2024—Dermed kunne butikken i Oslo lett ha solgt henne enda en til nå. Da hun har "lov" til å kjøpe to vekser per år, og i år har hun kun kjøpt 1, ref den turkise. Men de er strategiske og vet hvordan de kan påvirke henne. Hun ender opp med å kjøpe mye annet hun kanskje ikke trenger, som porselen, sandaler, boots og en rosa veske som verken er særlig ettertraktet eller populær. Prislappen for alt? Hele 160.000 kroner.

Hva skal hun med boots når hun bor i Dubai og reiser til Maldivene på ferie? Hva skal hun med så mye porselen når hun hverken lager middag eller inviterer noen hjem til seg?

Mange andre klarer å bruke langt mindre penger, men likevel sikre seg ikoniske vesker som folk faktisk sikler etter. Det ser ut som både Hermès og Chanel utnytter hennes impulskjøp til det fulle—både i Norge og i utlandet.

Tenk på selgeren som hjalp henne i dag; vedkommende må ha fått en solid provisjon på et kjøp som dette. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har luktet på The Holiday (pepperkakeduftlyset) slik at dere slipper!

En venninne hadde det hjemme og helt ærlig så luktet det skikkelig godt! Det luktet julestemning - for meg iallefall :) Hadde det vært litt rimeligere så kunne jeg lett kjøpt det.

Så da vet dere det!

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligper skrev (1 time siden):

Selv om Isabel har kjøpt to vesker hos Hermes, så kjøpte hun den første i 2023 og den andre i 2024—Dermed kunne butikken i Oslo lett ha solgt henne enda en til nå. Da hun har "lov" til å kjøpe to vekser per år, og i år har hun kun kjøpt 1, ref den turkise. Men de er strategiske og vet hvordan de kan påvirke henne. Hun ender opp med å kjøpe mye annet hun kanskje ikke trenger, som porselen, sandaler, boots og en rosa veske som verken er særlig ettertraktet eller populær. Prislappen for alt? Hele 160.000 kroner.

Hva skal hun med boots når hun bor i Dubai og reiser til Maldivene på ferie? Hva skal hun med så mye porselen når hun hverken lager middag eller inviterer noen hjem til seg?

Mange andre klarer å bruke langt mindre penger, men likevel sikre seg ikoniske vesker som folk faktisk sikler etter. Det ser ut som både Hermès og Chanel utnytter hennes impulskjøp til det fulle—både i Norge og i utlandet.

Tenk på selgeren som hjalp henne i dag; vedkommende må ha fått en solid provisjon på et kjøp som dette. 

Er jo helt idiotisk det der shopping opplegget. Hva skal hun med det? Den der vesken tviler jeg på at hun kommer til å bruke. Samme med den der grønne genseren til 10.700 og en caps til 1800 som hun nå har tre stk. av. 
Blir helt dårlig av å se på henne, hun er jo så lettlurt at det er flaut. Hun bruker 160.000 lettere enn jeg bruker 1600. Hun har totalt mistet gangsynet på pengers verdi. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (1 time siden):

Hun er jo så “smart” og ville ikke kjøpe den fra second hand butikk fordi det selges for dobbelt pris men hos hermes kjøper hun unødvendig ting hun ikke kommer til å bruke ofte for å få en veske🤣hun kunne jo bare brukt de pengene og kjøpt den vesken hun ville ha… hos hermes får hun ikke engang  den fargen hun vil ha…

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er det blitt av India-refleksjonen og behovet for atferdsendring som betydde såååå mye på den reisen?

Jeg lurer på om folkene som følger IR virkelig mener at hun er en så god rollemodell, at de ville latt sine avkom formes og påvirkes av IR? Jeg er virkelig så glad for, at mine avkom har mer enn bomull og sagflis mellom ørene og på selvstendig grunnlag greier å se galskapen i IRs atferd, holdning, etikk og manglende moral. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (47 minutter siden):

Hun er jo så “smart” og ville ikke kjøpe den fra second hand butikk fordi det selges for dobbelt pris men hos hermes kjøper hun unødvendig ting hun ikke kommer til å bruke ofte for å få en veske🤣hun kunne jo bare brukt de pengene og kjøpt den vesken hun ville ha… hos hermes får hun ikke engang  den fargen hun vil ha…

Det der er nok et vanvittig godt salgstriks av Hermes. Hvordan få folk med latterlig mye penger til å bruke enda mer penger slik at de får vesken det er umulig å få tak i - i en random farge 🙈

Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker Hermes selv. Jeg elsker å glo på hjemmesiden og min ultimate drømmeveske er en Birkin. Den dagen jeg vinner i Eurolotto (ja, for det holder ikke med vanlig lotto) så skal jeg gå berserk der inne selv. Men det er jo fullstendig tullete slik hun holder på… Selv jeg som har veskedilla skjønner jo at man ikke trenger ørti vesker eller sandaler i alle regnbuens farger 😬

Men et helt annet spørsmål! Kan vi - som type deg og meg labbe inn på Hermes, Dior, Chanel eller Louis Vuitton uten å bli kastet ut? Jeg har alltid hatt så sykt lyst til å inn i en av de butikkene og kikke, men har vel knapt råd til å kjøpe et par med sokker der inne. Er det lov å bare gå inn for å kikke? Ser for meg at jeg vil bli behandlet som hun i Pretty Woman 😅

Jeg har en LV-veske som trenger litt kjærlighet og sendte mail til LV for å høre om dette var mulig å reparere. Da måtte jeg bestille time hos en SA som da skulle kikke på vesken osv for å bedømme om den kunne fikses eller ikke. Det syntes jeg hørtes akkurat så skummelt ut at jeg dro til en lokal skomaker istede 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 minutter siden):

Det der er nok et vanvittig godt salgstriks av Hermes. Hvordan få folk med latterlig mye penger til å bruke enda mer penger slik at de får vesken det er umulig å få tak i - i en random farge 🙈

Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker Hermes selv. Jeg elsker å glo på hjemmesiden og min ultimate drømmeveske er en Birkin. Den dagen jeg vinner i Eurolotto (ja, for det holder ikke med vanlig lotto) så skal jeg gå berserk der inne selv. Men det er jo fullstendig tullete slik hun holder på… Selv jeg som har veskedilla skjønner jo at man ikke trenger ørti vesker eller sandaler i alle regnbuens farger 😬

Men et helt annet spørsmål! Kan vi - som type deg og meg labbe inn på Hermes, Dior, Chanel eller Louis Vuitton uten å bli kastet ut? Jeg har alltid hatt så sykt lyst til å inn i en av de butikkene og kikke, men har vel knapt råd til å kjøpe et par med sokker der inne. Er det lov å bare gå inn for å kikke? Ser for meg at jeg vil bli behandlet som hun i Pretty Woman 😅

Jeg har en LV-veske som trenger litt kjærlighet og sendte mail til LV for å høre om dette var mulig å reparere. Da måtte jeg bestille time hos en SA som da skulle kikke på vesken osv for å bedømme om den kunne fikses eller ikke. Det syntes jeg hørtes akkurat så skummelt ut at jeg dro til en lokal skomaker istede 😅

Ja bare for deg og labbe innom på alle de nevnte butikkene. Du kan peke og få sett nærmere på produkter, men kjøpepress er det ikke - helt lignende butikker således som Nille, H&M, Bik Bok og Zara egentlig😂👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 minutt siden):

Ja bare for deg og labbe innom på alle de nevnte butikkene. Du kan peke og få sett nærmere på produkter, men kjøpepress er det ikke - helt lignende butikker således som Nille, H&M, Bik Bok og Zara egentlig😂👍

Fantastisk 😅 En rar ting å «bekymre» seg over, men har aldri turt å stikke nesa innom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

zondaar skrev (16 minutter siden):

Hva er det her??? Hvorfor gidder folk sitte å diskutere Isabel Raad???? 

Og du besøker Isabel Raad sin side på KG fordi?

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 timer siden):

Og du besøker Isabel Raad sin side på KG fordi?

Nei, den ligger på forsiden i blant når jeg logger inn også lurte jeg bare… siden debatten har vart siden 2016. Var egentlig bare det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zondaar skrev (2 timer siden):

Nei, den ligger på forsiden i blant når jeg logger inn også lurte jeg bare… siden debatten har vart siden 2016. Var egentlig bare det. 

Skjønner. Her inne er det veldige motpoler som holder det gående egentlig. Jeg synes Isabel er en sterk og imponerende kvinne og noen eksploderer når de leser det jeg nettopp skrev.

Endret av Sveits35
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykkeligper skrev (16 timer siden):

Egentlig bare trist å se på. Hun som brenner sånn for fattige barn og fosterbarn . Kjøpe noe til seg selv er helt ok , men hadde hun gjort som pelle K f eks å kjøpt til de virkelig trengende /fattige isteden , hadde jeg fått mer respekt for henne . Donert /besøkt fattighuset etc . Bare bare trist å se sånn penge-sløsing . Blir hverken inspirert eller imponert av henne . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (43 minutter siden):

Egentlig bare trist å se på. Hun som brenner sånn for fattige barn og fosterbarn . Kjøpe noe til seg selv er helt ok , men hadde hun gjort som pelle K f eks å kjøpt til de virkelig trengende /fattige isteden , hadde jeg fått mer respekt for henne . Donert /besøkt fattighuset etc . Bare bare trist å se sånn penge-sløsing 

Hun er ny til så mye penger, vil tro det er vanskelig for alle som blir det å ikke gå beserk med å kunne kjøpe alt man ønsker når man vil. Etter hvert vil jeg tro man blir mer vant til å ha mye å rutle med og ser da verdien i å bidra mer til veledighet. Hun gjør allerede litt, og det synes jeg fortjener ros. Det er ingen selvfølge at noen gjør det i det hele tatt. Hun vil nok gjøre mer i fremtiden og gjør hun ikke det heller, så er det uansett hennes penger til å gjøre hva hun vil med. Skal man pirke på henne så finnes det enda større grunn til å pirke på de med virkelig mye penger som gjør nada tenker jeg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg plutselig hadde blitt interessert i de merkene og vesker ol om jeg fikk mye penger. Jeg har vanskelig for å se det for meg, hehe. Nei, man må vel ha hatt interessen for klær og merker fra før vil jeg anta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (14 timer siden):

Hun er ny til så mye penger, vil tro det er vanskelig for alle som blir det å ikke gå beserk med å kunne kjøpe alt man ønsker når man vil. Etter hvert vil jeg tro man blir mer vant til å ha mye å rutle med og ser da verdien i å bidra mer til veledighet. Hun gjør allerede litt, og det synes jeg fortjener ros. Det er ingen selvfølge at noen gjør det i det hele tatt. Hun vil nok gjøre mer i fremtiden og gjør hun ikke det heller, så er det uansett hennes penger til å gjøre hva hun vil med. Skal man pirke på henne så finnes det enda større grunn til å pirke på de med virkelig mye penger som gjør nada tenker jeg.

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...