Hatsumomo Skrevet 6. desember 2024 #13961 Del Skrevet 6. desember 2024 Velinda skrev (4 timer siden): Syns dere å kopiere andres varer er oki?burde hun ikke komme på sitt eget etter hvert,syns også at det dyre merker håver inn er langt ifra verdt prisen men det er er jo etterspørsel etter disse varene,Isabel selv elsker jo merkevarer så det hele blir litt dobbelmoralsk,kopier av vesker og parfymer har dessuten ofte koblinger til mafia og kriminelle,prisen hun tar på denne parfymen er dyr(699)når feks kopien på Normal koster 100,dupen på Zara er vel 299,alle må jo kjøpe etter sin egen lommebok men å ødelegge merkevarer med kopier er stjeling etter min mening Hva heter dupen på Normal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. desember 2024 #13962 Del Skrevet 6. desember 2024 Hatsumomo skrev (40 minutter siden): Hva heter dupen på Normal? La Rive Elegant Woman 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6. desember 2024 #13963 Del Skrevet 6. desember 2024 Zooli skrev (8 timer siden): Er det bare meg som reagerer på dette bilde av henne? Hun ser jo HELT annerledes ut her enn hva vi er vandt til. Så ikke at det var Isabel. Hva har skjedd her…?! Alas, influenserne eldes akkurat som oss vanlige dødelige! Ansiktet fullt av fillers som siger og flyter rundt i tillegg. Det blir ikke veldig pent om et lite tiårs tid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. desember 2024 #13964 Del Skrevet 6. desember 2024 Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Noen spm har luktet på den? Jeg har luktet på de tre andre og likte ingen av de. Jeg likte Mykonos og St.Germain. Nei York likte jeg ikke. Spent på å lukte på den nye om jeg ramler over den en vei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. desember 2024 #13965 Del Skrevet 6. desember 2024 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Luktet på den på Vita idag, sånn umiddelbart der og da syntes jeg ikke noe spesielt om den. Men etter noen timer nå så syntes jeg den lukter godt fra håndleddet .. virkelig ikke dum. Samme opplevelse for meg. Ble bedre etter en stund og mulig jeg kjøper den faktisk 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. desember 2024 #13966 Del Skrevet 6. desember 2024 Sirah skrev (57 minutter siden): Jeg likte Mykonos og St.Germain. Nei York likte jeg ikke. Spent på å lukte på den nye om jeg ramler over den en vei Den er helt annerledes enn de tre første 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerven Skrevet 6. desember 2024 #13967 Del Skrevet 6. desember 2024 Synes det var så forfriskende å se henne i London, med klær på🤣 Er ikke bare henne, men generelt influensere / folk som viser mye hud ellers.. ser så mye mer elegant og fine ut, med tøy på kroppen😅 uavhengig av fin kropp altså.. kanskje det bare er meg, men føler det samme når CBE og Sophie Elise får på seg litt klær også 🤭 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. desember 2024 #13968 Del Skrevet 6. desember 2024 Sveits35 skrev (13 minutter siden): Den er helt annerledes enn de tre første Kult! Gleder meg til å lukte Har hørt folk skryte så veldig av originalen men har lissom ikke engang gidda å lukte på den pga prisen 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. desember 2024 #13969 Del Skrevet 6. desember 2024 Sveits35 skrev (16 minutter siden): Den er helt annerledes enn de tre første Sirah skrev (2 minutter siden): Kult! Gleder meg til å lukte Har hørt folk skryte så veldig av originalen men har lissom ikke engang gidda å lukte på den pga prisen 😁 Da må jeg nok også lukte på den, ja. Syntes flasken så veldig khip og gammel dame ut, men om den lukter godt spiller det jo ingen rolle. Eneste er jo litt kleint at annenhver dame kommer jo til å lukte samme parfyme 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. desember 2024 #13970 Del Skrevet 6. desember 2024 Sveits35 skrev (53 minutter siden): Samme opplevelse for meg. Ble bedre etter en stund og mulig jeg kjøper den faktisk 🫣 Ja, jeg har likt den mer og mer utover kvelden idag så mulig..mulig. Men klarer fint å vente til det kommer mer inn på lager isåfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7. desember 2024 #13971 Del Skrevet 7. desember 2024 Herregud, som jeg misunner henne London! Hun kan ha Dubai, Maldivene, St tropez og Den franske riviera for meg, men å ligge på det hotellet og være i et julepyntet London🤩det skulle jeg gjerne vært med på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 7. desember 2024 #13972 Del Skrevet 7. desember 2024 Hallepalle2 skrev (42 minutter siden): Herregud, som jeg misunner henne London! Hun kan ha Dubai, Maldivene, St tropez og Den franske riviera for meg, men å ligge på det hotellet og være i et julepyntet London🤩det skulle jeg gjerne vært med på. Ja, London er aldri feil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 7. desember 2024 #13973 Del Skrevet 7. desember 2024 Hatsumomo skrev (15 timer siden): Ja, jeg har likt den mer og mer utover kvelden idag så mulig..mulig. Men klarer fint å vente til det kommer mer inn på lager isåfall.. Fikk prøvd den i dag, de hadde den på Vita. Helt ok, og ble bedre etterhvert. Men, kommer ikke til å kjøpe den da jeg tror jeg vil bli veldig fort lei av den. Men, uansett mye bedre enn de andre tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 7. desember 2024 #13974 Del Skrevet 7. desember 2024 Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Fikk prøvd den i dag, de hadde den på Vita. Helt ok, og ble bedre etterhvert. Men, kommer ikke til å kjøpe den da jeg tror jeg vil bli veldig fort lei av den. Men, uansett mye bedre enn de andre tre. Skal virkelig like en parfyme for å betale 700 kr eller mer for den så like greit å la være dersom man er usikker. Liker godt sånn pennestørrelser av parfymer (husker ikke hva det heter) så slipper en å bli lei en dyr lukt altfor tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 7. desember 2024 #13975 Del Skrevet 7. desember 2024 Hatsumomo skrev (39 minutter siden): Skal virkelig like en parfyme for å betale 700 kr eller mer for den så like greit å la være dersom man er usikker. Liker godt sånn pennestørrelser av parfymer (husker ikke hva det heter) så slipper en å bli lei en dyr lukt altfor tidlig. Helt enig👍🏼Derfor kjøper jeg sjelden parfyme, blir så fort lei…Kunne kjøpt denne for å bruke ved noen få sjeldne anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva K Skrevet 7. desember 2024 #13976 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg lukta på den nye på Vita i dag, og synes den er grusom faktisk! Gammeldame-lukt much. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7. desember 2024 #13977 Del Skrevet 7. desember 2024 Lukta på parfymen av rein nyskjerrighet,syns ikke den ligna på Baccarat Rouge,var med en venninne som har orginalen hun syns heller ikke den ligna,vi begge tenkte at den minna litt om antibac faktisk men smaken er jo forskjellig,700 er drøyt 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7. desember 2024 #13978 Del Skrevet 7. desember 2024 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Jeg lukta på den nye på Vita i dag, og synes den er grusom faktisk! Gammeldame-lukt much. 🎯 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 7. desember 2024 #13979 Del Skrevet 7. desember 2024 Velinda skrev (2 timer siden): Lukta på parfymen av rein nyskjerrighet,syns ikke den ligna på Baccarat Rouge,var med en venninne som har orginalen hun syns heller ikke den ligna,vi begge tenkte at den minna litt om antibac faktisk men smaken er jo forskjellig,700 er drøyt Antibac er den verste lukten jeg vet om🤢🤮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. desember 2024 #13980 Del Skrevet 7. desember 2024 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Skal virkelig like en parfyme for å betale 700 kr eller mer for den så like greit å la være dersom man er usikker. Liker godt sånn pennestørrelser av parfymer (husker ikke hva det heter) så slipper en å bli lei en dyr lukt altfor tidlig. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå