Horselady Skrevet mandag kl 19:14 #13921 Del Skrevet mandag kl 19:14 Sveits35 skrev (22 timer siden): Hvis du ikke har sett en eneste snap, hvordan kan du ha så sterke meninger om henne? Og hvorfor engasjerer du deg her når hun ikke interesserer deg? Oppriktig nysgjerrig jeg nå Fordi det forundrer meg at folk kan bli så fasinert av henne og virkelig ser opp til det livet hun lever. Jeg trenger ikke følge henne, jeg leser litt her innimellom og får oppdatering av min venninne. Det holder i massevis! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet mandag kl 19:59 #13922 Del Skrevet mandag kl 19:59 Morsomt å se Isabel gjøre narr av butikkene på DragonMart og si "oi det var dyrt" til en kjole for 450,-, for så å prute den ned til 400. Snakke om hvor overrasket hun er over hvor fine ting de har på DragonMart, som om "Nice Flamingo" er værre enn "95% polyester 5% elastan, originalpris 900 salgspris om noen måneder 200, mistenkelig likt temu" Ivorie XD Hun sier med nedtalende tone "sånn kan du ikke gå " "den kan du ikke gå med" når moren finner falske merketing. Ja, flaut å gå med falsk birkin men ikke flaut å bruke 100 tusen på en boblejakke" 😛 Skjønner at det er humor at Isabel er snobb og Ahlam er økonomisk, men likevel ganske frekt å gå rundt å gjøre narr av lokale merker og butikker. Spesielt når hun har varer i samme kategori. Dette er fra dagens shopping-tur. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet mandag kl 21:18 #13923 Del Skrevet mandag kl 21:18 Teflonhjernen skrev (På 1.12.2024 den 12.36): Har du blåst opp leppene noe veldig? Overleppen ser helt forferdelig ut. Skjønner ikke hvorfor hun gjør det, hun er jo i utgangspunktet så pen ☺️ Sett snappen i dag om fillers? Kanskje frøken Raad har vært på KG og lest innlegget mitt 😂 Neida, tror ikke det, men ja hun bør fjerne alt i leppene 👄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet i går, 10:50 #13924 Del Skrevet i går, 10:50 Teflonhjernen skrev (13 timer siden): Sett snappen i dag om fillers? Kanskje frøken Raad har vært på KG og lest innlegget mitt 😂 Neida, tror ikke det, men ja hun bør fjerne alt i leppene 👄 Er jo ikke så lenge siden hun gjorde det. Og gikk en stund uten. Ville trodd hun modererte seg litt da hun fylte på igjen. Men tydeligvis ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 11:27 #13925 Del Skrevet i går, 11:27 Zenhouse skrev (34 minutter siden): Er jo ikke så lenge siden hun gjorde det. Og gikk en stund uten. Ville trodd hun modererte seg litt da hun fylte på igjen. Men tydeligvis ikke da? Synes ikke det er så ille jeg, hun hadde mer fyll tidligere. Men hun er jo altfor ung til å fylle noe som helst. Helt ærlig kan jeg skjønne at den eldre garde blir fristet til å fylle litt her og der, med ungdommer ødelegger seg totalt og det er bare trist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 11:31 #13926 Del Skrevet i går, 11:31 Syntes nå ikke hun er blant de værste som fyller på Har sett langt værre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 11:40 #13927 Del Skrevet i går, 11:40 (endret) Ny forskning advarer sterkt mot fillers: https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/ Hyaluronic acid – the key compound in most fillers – has been found to block lymphatic channels, which help the body drain fluid and are a key part of the immune system that helps to fight disease. Research is now being planned to see if the treatment affects the risk of diseases including cancer. Fillers have also been linked to cysts, lumps, swelling and facial pain. Earlier this year a study of BAAPS Facelift surgeons showed a trend in women enquiring and having facelifts at a younger age which could be linked to the rise in concerns about using fillers. "Our surgeons have seen filler lasting longer than expected, well over a year in many cases. Many have noted that anatomical structures are certainly more tethered and scarred when fillers have previously been used and have seen an increase in intraoperative and preoperative anatomical distortion due to the overuse of fillers.” https://aestheticmed.co.uk/the-baaps-releases-statement-about-fillers-impact “Under-eye filler is one of the biggest problems. You see women everywhere with swollen eyes,” said Dr Theodorou. “It’s taken us 20 years, but we’ve proved it I don’t gain anything from doing this. I will be a pariah. You have young women having fillers in their faces. It’s never going to go away. It’s very hard to remove and it blocks lymphatics in your face. This is a very important system. Not all patients will have swelling, but evidence suggests all will have some degree of lymphatic blockage.” https://www.irishexaminer.com/news/spotlight/arid-41319373.html “I cannot in good conscience provide this to my patients anymore because of what I saw,” Dr Theodorou told the Irish Examiner. I have a daughter, she’s 16 years old and I don’t want her — when she’s 20 — putting this stuff in her face." Endret i går, 11:51 av Doris Becker 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 11:54 #13928 Del Skrevet i går, 11:54 Doris Becker skrev (13 minutter siden): Ny forskning advarer sterkt mot fillers: https://baaps.org.uk/about/news/1880/caution_raised_over_potential_immune_system_impact_of_cosmetic_filler/ Hyaluronic acid – the key compound in most fillers – has been found to block lymphatic channels, which help the body drain fluid and are a key part of the immune system that helps to fight disease. Research is now being planned to see if the treatment affects the risk of diseases including cancer. Fillers have also been linked to cysts, lumps, swelling and facial pain. Earlier this year a study of BAAPS Facelift surgeons showed a trend in women enquiring and having facelifts at a younger age which could be linked to the rise in concerns about using fillers. "Our surgeons have seen filler lasting longer than expected, well over a year in many cases. Many have noted that anatomical structures are certainly more tethered and scarred when fillers have previously been used and have seen an increase in intraoperative and preoperative anatomical distortion due to the overuse of fillers.” https://aestheticmed.co.uk/the-baaps-releases-statement-about-fillers-impact “Under-eye filler is one of the biggest problems. You see women everywhere with swollen eyes,” said Dr Theodorou. “It’s taken us 20 years, but we’ve proved it I don’t gain anything from doing this. I will be a pariah. You have young women having fillers in their faces. It’s never going to go away. It’s very hard to remove and it blocks lymphatics in your face. This is a very important system. Not all patients will have swelling, but evidence suggests all will have some degree of lymphatic blockage.” https://www.irishexaminer.com/news/spotlight/arid-41319373.html “I cannot in good conscience provide this to my patients anymore because of what I saw,” Dr Theodorou told the Irish Examiner. I have a daughter, she’s 16 years old and I don’t want her — when she’s 20 — putting this stuff in her face." Bra sånne ting kommer fram! Skremmende om dette stemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 12:02 #13929 Del Skrevet i går, 12:02 Sveits35 skrev (2 minutter siden): Bra sånne ting kommer fram! Skremmende om dette stemmer Ja, det er ny forskning, og veldig skremmende! Det har vært interne diskusjoner blant plastiske kirurger i flere år, fordi de har fått store problemer med ansiktsløft hos de litt eldre, fordi vevet er ødelagt, og "sticky", grunnet fillers som aldri har løst seg opp. Tenk så mange kvinner som gjør dette jevnlig...😔 De skal forske mer på det nå fremover, men jeg ville aldri tatt fillers. Det har jo blitt reklamert for som noe helt ufarlig, som bare forsvinner. Men det skaper arrvev, forsvinner aldri, blokkerer lymfer og kan skade vev og blodårer. Se gjerne denne, han forklarer det godt: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23 timer siden #13930 Del Skrevet 23 timer siden Doris Becker skrev (1 time siden): Ja, det er ny forskning, og veldig skremmende! Det har vært interne diskusjoner blant plastiske kirurger i flere år, fordi de har fått store problemer med ansiktsløft hos de litt eldre, fordi vevet er ødelagt, og "sticky", grunnet fillers som aldri har løst seg opp. Tenk så mange kvinner som gjør dette jevnlig...😔 De skal forske mer på det nå fremover, men jeg ville aldri tatt fillers. Det har jo blitt reklamert for som noe helt ufarlig, som bare forsvinner. Men det skaper arrvev, forsvinner aldri, blokkerer lymfer og kan skade vev og blodårer. Se gjerne denne, han forklarer det godt: God informasjon der. Så det er nok mange av våre influensere som vil gå på smeller når de skal fikse på utseendet i et senere løp. Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 23 timer siden #13931 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Sveits35 skrev (5 minutter siden): God informasjon der. Så det er nok mange av våre influensere som vil gå på smeller når de skal fikse på utseendet i et senere løp. Huff De bør legge av noen millioner til helse og "vedlikeholds"operasjoner, for å si det sånn.... Mye kan kollapse og skape store problemer, ikke bare estetiske, men alvorlige autoimmune sykdommer. https://bindevevssykdommer.no/silikon/ Endret 23 timer siden av Doris Becker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22 timer siden #13932 Del Skrevet 22 timer siden Hvilket hotell skal hun på i London? Trykket forbi og orker ikke gå tilbake… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet 21 timer siden #13933 Del Skrevet 21 timer siden Kan ikke se at hun har fylt leppene igjen. Kinnbeina derimot… vises veldig godt ved tinningen,der går skallen mer innover på en måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #13934 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Jenzen skrev (27 minutter siden): Kan ikke se at hun har fylt leppene igjen. Kinnbeina derimot… vises veldig godt ved tinningen,der går skallen mer innover på en måte. Nå har Rami mer «fyll» i ansiktet, men tenker han ville se ganske lik ut ved kinnbeina om han hadde blitt smalere i ansiktet BTW… er dette regelbrudd ? Endret 21 timer siden av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 20 timer siden #13935 Del Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (13 minutter siden): Nå har Rami mer «fyll» i ansiktet, men tenker han ville se ganske lik ut ved kinnbeina om han hadde blitt smalere i ansiktet BTW… er dette regelbrudd ? Ser ut som IR har drevet med fillers i både lepper, kinn og panne lenge...dessverre. Her fra 2016: https://sraad.blogg.no/1455828843_dette_fikset_jeg_p_i_.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #13936 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Doris Becker skrev (55 minutter siden): Ser ut som IR har drevet med fillers i både lepper, kinn og panne lenge...dessverre. Her fra 2016: https://sraad.blogg.no/1455828843_dette_fikset_jeg_p_i_.html Herre min skaper altså, her var det NULL FILTER 😂 ble litt komisk, det hadde vært så UHØRT å gjøre det så åpenlyst i dag. Verden har blitt et litt bedre sted tross alt Endret 20 timer siden av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 20 timer siden #13937 Del Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Herre min skaper altså, her var det NULL FILTER 😂 ble litt komisk, det hadde vært så UHØRT å gjøre det så åpenlyst i dag. Verden har blitt et litt bedre sted tross alt Ja, det er grusomt å tenke på hvor mange hun har påvirket til å gjøre det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 19 timer siden #13938 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Doris Becker skrev (3 minutter siden): Ja, det er grusomt å tenke på hvor mange hun har påvirket til å gjøre det samme. Det er for sent å gjøre noe med nå. Hun angrer på dette og framsnakker alle feilene hun har gjort. Så umoden hun til tider kan framstå nå, så kan 2016 utgaven av Isabel sammenliknes med et barn. Det er ingen overdrivelse. Kjenner jeg ble en smule mer glad i henne nå faktisk, så uskyldig hun var Endret 19 timer siden av Sveits35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19 timer siden #13939 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Sveits35 skrev (2 minutter siden): Det er for sent å gjøre noe med nå. Hun angrer på dette og framsnakker alle feilene hun har gjort. Så umoden hun til tider kan framstå nå, så kan 2016 utgaven av Isabel sammenliknes med et barn. Det er ingen overdrivelse. Kjenner jeg ble en smule mer glad i henne nå faktisk, så uskyldig hun var Men hun påvirker fortsatt på denne måten. Ved å benytte det selv, og promotere det. Hun postet også vekten sin på 44 kg, og kjører på med triggere når det gjelder pron ana og mat. Synes forøvrig hun fremsto ganske manipulativ og smart allerede i 2016 jeg da. Endret 19 timer siden av Doris Becker 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 19 timer siden #13940 Del Skrevet 19 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Hvilket hotell skal hun på i London? Trykket forbi og orker ikke gå tilbake… The Dorchester https://www.dorchestercollection.com/london/the-dorchester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå