Doris Becker Skrevet 24. november #13801 Del Skrevet 24. november Margit777 skrev (13 minutter siden): Så lenge det varer. Det går ikke så det suser. Det har vært røde tall siden oppstart i Ivorie AS, nå Dfsisr AS Det "nye" selskapet Ivorie Studio AS har ingen tall å vise til enda. Det er antagelig ikke skattepliktig til Norge, og trenger antagelig heller ikke følge norske lover. Feks Åpenhetsloven. Da blir det selvsagt mer penger i kassa. Kynismen råder. 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13802 Del Skrevet 24. november Margit777 skrev (1 time siden): Så lenge det varer. Å det kommer til vare! Du får bare stålsette deg. Dette blir nok hardt å svelge etter som tiden går… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13803 Del Skrevet 24. november Doris Becker skrev (1 time siden): Det går ikke så det suser. Det har vært røde tall siden oppstart i Ivorie AS, nå Dfsisr AS Det "nye" selskapet Ivorie Studio AS har ingen tall å vise til enda. Det er antagelig ikke skattepliktig til Norge, og trenger antagelig heller ikke følge norske lover. Feks Åpenhetsloven. Da blir det selvsagt mer penger i kassa. Kynismen råder. Joda, det går så det suser 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13804 Del Skrevet 24. november Margit777 skrev (1 time siden): Ja, hun er ikke mye smart. Snakker om sola… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13805 Del Skrevet 24. november Wow for en kolleksjon hun hadde shoot på i dag! Ivorie 2.0. Det var flere plagg som jeg kunne tenkt meg der 😀 Wow wow wow! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. november #13806 Del Skrevet 24. november Sveits35 skrev (11 minutter siden): Wow for en kolleksjon hun hadde shoot på i dag! Ivorie 2.0. Det var flere plagg som jeg kunne tenkt meg der 😀 Wow wow wow! Ja faktisk! Ble overrasket, der var det mye fint. Til og med noe jeg kunne tenkt meg av de finere klærne, men så spør det på prisene de kommer i da 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. november #13807 Del Skrevet 24. november (endret) Mest spent på hva de nye klærne er laget av jeg materialmessig. Tidligere har det jo vært plastikkmix for det meste. personlig mistet jeg interessen for Isabel for ett par mnd siden. Hadde en periode i sommer hvor jeg koste meg med snappene og flirte godt av det rare hun gjorde og «tea time» men det er sannhet i at det er mye av det samme greiene hele tiden. Blir ekstremt raskt kjedelig å følge med. Siste gangene jeg har vært innom snappen så har det vært tilfeldig når jeg trykker meg igjennom snap. Ser det ikke har skjedd store endringer i livet hennes siden slutten av juli når jeg hoppet av lasset 😅 Endret 24. november av PurpleTuliip 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. november #13808 Del Skrevet 24. november Sveits35 skrev (32 minutter siden): Wow for en kolleksjon hun hadde shoot på i dag! Ivorie 2.0. Det var flere plagg som jeg kunne tenkt meg der 😀 Wow wow wow! Enig! Var flere ting der jeg virkelig kunne tenke meg! Bare synd at det meste er så kort! Jeg er ganske høy så spørs om ikke det meste er for kort for meg 😭 Er det noen som vet hvor høy Sidra er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. november #13809 Del Skrevet 24. november Sirah skrev (5 minutter siden): Enig! Var flere ting der jeg virkelig kunne tenke meg! Bare synd at det meste er så kort! Jeg er ganske høy så spørs om ikke det meste er for kort for meg 😭 Er det noen som vet hvor høy Sidra er? Det er for kort for min smak også dessverre (spesielt synd med den satengkjolen 🙄) og jeg er jo 1.60cm. Isabel er 1 cm mindre.. men jeg orker ikke kjoler hvor stumpen henger ut bare man bøyer seg ørlite grann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13810 Del Skrevet 24. november Sirah skrev (11 minutter siden): Enig! Var flere ting der jeg virkelig kunne tenke meg! Bare synd at det meste er så kort! Jeg er ganske høy så spørs om ikke det meste er for kort for meg 😭 Er det noen som vet hvor høy Sidra er? Det hvite skjørtet til den hvite genseren såg ikke superkort ut. Men genseren som hun hadde sammen med det skjørtet kunne jeg iallefall tenke meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13811 Del Skrevet 24. november Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Det er for kort for min smak også dessverre (spesielt synd med den satengkjolen 🙄) og jeg er jo 1.60cm. Isabel er 1 cm mindre.. men jeg orker ikke kjoler hvor stumpen henger ut bare man bøyer seg ørlite grann. Hun burde satset på to skjørt pr topp. Så folk kunne velge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 24. november #13812 Del Skrevet 24. november Syntes både skjørt og topper er korte. Men, alt så mye bedre ut enn de der forferdelige bikiniene og de heslige hekle/gardin/duk beach greiene og de grusomme kjolene hun har hatt før. Men, lurer på om hun skal prøve å endre så Ivorie nå skal bli et luksus merke liksom og prise det deretter… følte liksom det litt. RS er vel kommet dit at de shopper uansett hva det koster. Har litt på følelsen at Isabel nå skal prøve å satse på kanskje en mer eksklusiv kundekrets? Men, var mye fint selv om det eneste jeg kunne brukt er nok pimpens nattkjole 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. november #13813 Del Skrevet 24. november Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Syntes både skjørt og topper er korte. Men, alt så mye bedre ut enn de der forferdelige bikiniene og de heslige hekle/gardin/duk beach greiene og de grusomme kjolene hun har hatt før. Men, lurer på om hun skal prøve å endre så Ivorie nå skal bli et luksus merke liksom og prise det deretter… følte liksom det litt. RS er vel kommet dit at de shopper uansett hva det koster. Har litt på følelsen at Isabel nå skal prøve å satse på kanskje en mer eksklusiv kundekrets? Men, var mye fint selv om det eneste jeg kunne brukt er nok pimpens nattkjole 😅 Mulig, men da vil hun nok oppleve at ting ikke blir utsolgt timen det lanseres, det er nok grenser også RS for hvor mye penger de er villig til å betale, jeg har sett det i RS gruppe 2 (gruppa hvor de kan faktisk si sin mening kontra orginalgruppen) at det er flere som ikke er villig til å betale prisen på de ulike plaggene i det siste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. november #13814 Del Skrevet 24. november Hatsumomo skrev (33 minutter siden): Det er for kort for min smak også dessverre (spesielt synd med den satengkjolen 🙄) og jeg er jo 1.60cm. Isabel er 1 cm mindre.. men jeg orker ikke kjoler hvor stumpen henger ut bare man bøyer seg ørlite grann. Ja egentlig for min også, det var bare veldig fint kjoler… 😍 Sveits35 skrev (28 minutter siden): Det hvite skjørtet til den hvite genseren såg ikke superkort ut. Men genseren som hun hadde sammen med det skjørtet kunne jeg iallefall tenke meg Absolutt! Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Syntes både skjørt og topper er korte. Men, alt så mye bedre ut enn de der forferdelige bikiniene og de heslige hekle/gardin/duk beach greiene og de grusomme kjolene hun har hatt før. Men, lurer på om hun skal prøve å endre så Ivorie nå skal bli et luksus merke liksom og prise det deretter… følte liksom det litt. RS er vel kommet dit at de shopper uansett hva det koster. Har litt på følelsen at Isabel nå skal prøve å satse på kanskje en mer eksklusiv kundekrets? Men, var mye fint selv om det eneste jeg kunne brukt er nok pimpens nattkjole 😅 Det er nok ikke så dumt av henne å utvide kundekretsen sin litt. Har sett en del bilder som folk har lagt ut hvor de har brukt klærne og med mindre du ser ut som Isabel (noe de færreste gjør) så blir det veldig… trash. Huff nå var jeg slem. Men det gjør altså det 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13815 Del Skrevet 24. november Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Syntes både skjørt og topper er korte. Men, alt så mye bedre ut enn de der forferdelige bikiniene og de heslige hekle/gardin/duk beach greiene og de grusomme kjolene hun har hatt før. Men, lurer på om hun skal prøve å endre så Ivorie nå skal bli et luksus merke liksom og prise det deretter… følte liksom det litt. RS er vel kommet dit at de shopper uansett hva det koster. Har litt på følelsen at Isabel nå skal prøve å satse på kanskje en mer eksklusiv kundekrets? Men, var mye fint selv om det eneste jeg kunne brukt er nok pimpens nattkjole 😅 Hun sa for litt siden at hun ønsket å selge klær som framstår veldig dyre til en rimelig penge slik at alle får anledning å kle seg «dyrt». Tiden vil vise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november #13816 Del Skrevet 24. november Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Mulig, men da vil hun nok oppleve at ting ikke blir utsolgt timen det lanseres, det er nok grenser også RS for hvor mye penger de er villig til å betale, jeg har sett det i RS gruppe 2 (gruppa hvor de kan faktisk si sin mening kontra orginalgruppen) at det er flere som ikke er villig til å betale prisen på de ulike plaggene i det siste. Det er ikke sikkert at det er RS som er mest betalingsvillige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. november #13817 Del Skrevet 24. november Teflonhjernen skrev (1 time siden): Har litt på følelsen at Isabel nå skal prøve å satse på kanskje en mer eksklusiv kundekrets? Men, var mye fint selv om det eneste jeg kunne brukt er nok pimpens nattkjole 😅 Tenkte det samme etter å ha sett "dagens kolleksjon". Den hvite genseren var jo både alpakka ull og ull (pluss annet), og "så og si hele kolleksjonen er produsert i Italia". Det vil vel si en betydelig økning i produksjonskostnader. Men hun har jo etablert en god og hengiven kundegruppe så det går nok fint. Smart frøken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 24. november #13818 Del Skrevet 24. november (endret) refill skrev (14 minutter siden): Tenkte det samme etter å ha sett "dagens kolleksjon". Den hvite genseren var jo både alpakka ull og ull (pluss annet), og "så og si hele kolleksjonen er produsert i Italia". Det vil vel si en betydelig økning i produksjonskostnader. Men hun har jo etablert en god og hengiven kundegruppe så det går nok fint. Smart frøken. Produsert i Italia eller "ferdiglevert" fra Italia? (https://no.maxwellscottbags.com/journal/made-in-italy-is/?srsltid=AfmBOorm2NbbKHFdZ38jRzzg2lksMFWa15Fm08kmq7njH65S2eCNsxGE, nyttig ift. produksjonslinje for klesindustri. Vi er godtroende mot det som er "kjent" og nært oss, men også i produksjoner nært trikses og fikses det, selv om merkelappen er "Made in Italy") Endret 24. november av Istapp Lagt til link. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. november #13819 Del Skrevet 24. november Istapp skrev (8 minutter siden): Produsert i Italia eller "ferdiglevert" fra Italia? Hun sa produsert, men det trenger jo ikke bety det man tenker det skal bety. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 25. november #13820 Del Skrevet 25. november Sveits35 skrev (4 timer siden): Å det kommer til vare! Du får bare stålsette deg. Dette blir nok hardt å svelge etter som tiden går… Røde tall for plastikk varer, kanskje hun skal kjøpe seg inn i rusta? 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå